Zaloguj się, aby obserwować  
JogaTv

S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl (STALKER: Cień Czarnobyla) - Temat ogólny

14906 postów w tym temacie

Nie pamietam dokladnej nazwy, to byl jeden przed tym najtrudniejszym.

Granatow to ja mam tyle, ze cala zone moge nimi obdarowac xD ;) Dzieki za porady. Moze w koncu uda mi sie rozgonic ta chalastre ]:->

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurna no. Znowu coś się dzieje nie tak :/. Gram na modzie Oblivion Lost, trochę się już poszwędałem, parę godzin pograłem i tak sobie zebrałem nieco gratów żeby odnieść je do Sidorowicza i opylić. No to się zapakowałem i myk do Kordonu ... wracam a tu drzwi do jego bunkra zamknięte oO. Myślę ... "co jest grane?". Nic to, zrobiłem save''a, przespałem się - nic, pobiegałem w te i we wte myśląc że może coś "musi zaskoczyć" - nic. Czekam i wracam po pewnym czasie nic. Zero reakcji, zero menu "otwórz drzwi" etc. Co się stało ? Miał ktoś coś podobnego ? I jeszcze jedna sprawa. Zaatakowałem posterunek wojskowych w Kordonie ( chyba każdy wie gdzie ) i znalazłem tam

Spoiler

"białą teczkę ognioodporną" z jakimiś dokumentami

- jak grałem na podstawce tego nie odkryłem. Co to
Spoiler

za papiery

? Da się coś z nimi zrobić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spoiler

Dokumenty są potrzebne do jednego z zadań dawanych przez Barmana albo Sidorowicza właśnie. Nie pamiętam już dokładnie który z nich takie zadanie dawał, ale jest na pewno.



Natomiast co do zamkniętego bunkra, to chyba jakiś bug, bo nigdy czegoś takiego nie spotkałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spoiler

Jest z tą walizką zawiązana misja od Sidorowicza. Ja dostałem ją w momencie, gdy wróciłem z Doliny Mroku.Trzeba zagadać o zadania specjalne. Zlecił mi ją w tym samym momencie, w którym pojawia się Fanatyk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podziękować. Może coś jeszcze z tym pokombinuję bo w międzyczasie wywaliłem Oblivion Lost i zacząłem grać od nowa w "surowego" Stalkera. Ale save''y zachowałem ;-).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widział ktoś taką mapkę z opisem takich obszarów jak jeśli dobrze pamiętam rosyjski Martwe Miasto (chyba Limańsk), Radar (zamiast Czerwonego Lasu), Fabryka jakaś tam, Zakład Rostok na lewo od Kordonu z bagnami z CS nad nim i Mroczne Wyjście.. Wyczytałem, że tak miała ponoć wyglądać Zona w S.T.A.L.K.E.R.: Oblivion Lost?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nad "Martwym Miastem/Limańskiem" mogłby być ten krater (zaznaczony na żółto) z obrazka nr. 2. Na obrazku tym w tle widzimy Prypeć. W jego okolicach może być kopalnia, której nie mieliśmy okazji ujrzeć w CS (obrazek nr. 3). Namiastkę kopalni mamy w CS w Czerwonym Lesie na zachód od starego Czerwonego Lasu czyli blisko tej lokacji.
W niebieskim kółku jest jakaś fabryka, jak to nie wiem. Natomiast w różowym mamy znaną z Dziczy fabrykę Rostock a nad nimi Bagna.

20090111231505

20090111231526

20090111232043

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.01.2009 o 23:23, Bishoop napisał:

Nad "Martwym Miastem/Limańskiem" mogłby być ten krater (zaznaczony na żółto) z obrazka
nr. 2. Na obrazku tym w tle widzimy Prypeć. W jego okolicach może być kopalnia, której
nie mieliśmy okazji ujrzeć w CS (obrazek nr. 3). Namiastkę kopalni mamy w CS w Czerwonym
Lesie na zachód od starego Czerwonego Lasu czyli blisko tej lokacji.
W niebieskim kółku jest jakaś fabryka, jak to nie wiem. Natomiast w różowym mamy znaną
z Dziczy fabrykę Rostock a nad nimi Bagna.

No, to jak to wszystko będzie w trójce + gra będzie grywalna w ciagu 3 patchy, to ja to kupię:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to się zapakowałem i myk do Kordonu ... wracam a tu drzwi do

Dnia 07.01.2009 o 14:46, KŁEJK napisał:

jego bunkra zamknięte oO. Myślę ... "co jest grane?".


Znany bug z vanilla. Nie powinien występować w OL 2.2
Jest na to pewien sposób który powinien zadziałać i jest łatwiejszy do wykonania niż w vanilla. Jako, że bronie się nie chowają u kupców "zasadź" pod drzwi granat, powinny się odblokować. ( w vanilla było ciężej bo trzeba było wycelować z góry schodów tą "gruszką") Mam nadzieję, że to pomoże.
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem że noob pytanie ale gram w S.t.al.k.e.r.a pierwszy raz i dostałem jakiegoś prostego gnata od Wilka i pytanie : Czy nie ma tutaj celowników ? Muszę strzelać na oślep ? Gram na 2 poziomie trudości nie początkujący tylko ten następny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Typowy celownik jak w większości FPSów jest, można to ustawić w opcjach. A generalnie przez większość gry opierać się trzeba na muszce i szczerbince [ no chyba że dokupimy / znajdziemy celownik optyczny który będzie pasował do naszego karabinu ], ewentualnie możemy w późniejszym etapie mieć też normalny karabin i snajperkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.01.2009 o 15:00, KŁEJK napisał:

Typowy celownik jak w większości FPSów jest, można to ustawić w opcjach. A generalnie
przez większość gry opierać się trzeba na muszce i szczerbince [ no chyba że dokupimy
/ znajdziemy celownik optyczny który będzie pasował do naszego karabinu ], ewentualnie
możemy w późniejszym etapie mieć też normalny karabin i snajperkę.


To głównie powinienem grać bez tkz. krzyża jak w innych grach FPS jest ? Trochę ciężko przyznam się tak gra - pierwsza misja i od razu zgon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.01.2009 o 14:47, sevrond napisał:

Wiem że noob pytanie ale gram w S.t.al.k.e.r.a pierwszy raz i dostałem jakiegoś prostego
gnata od Wilka i pytanie : Czy nie ma tutaj celowników ? Muszę strzelać na oślep ? Gram
na 2 poziomie trudości nie początkujący tylko ten następny.

Ja miałem celownik. Instalowałeś mody?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo Stalker to nie jest taki zwykły FPS typu "biegniemy do przodu i strzałem z biodra zabijamy 500 wrogów" - o nie. Tu liczy się taktyka, broń i często atak z ukrycia / zza osłony. Wrogowie też nie są w ciemię bici więc apteczki i bandaże jak najbardziej się przydają ;-D. Początki owszem, są ciężkie ale im dalej tym wcale nie jest lżej. Ale warto się przemóc, robić często save''y bo ubicie paru przeciwników w niedogodnych warunkach przynosi wielką satysfakcję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.01.2009 o 15:20, sevrond napisał:

To głównie powinienem grać bez tkz. krzyża jak w innych grach FPS jest?


Jeśli chcesz mieć tzw. krzyżyk to możesz go włączyć poprzez opcje: rozgrywka. Możesz tam również ustawić pokazywanie odległości do celu.

Dnia 12.01.2009 o 15:20, sevrond napisał:

Trochę ciężko
przyznam się tak gra - pierwsza misja i od razu zgon.


Gra na początku rzeczywiście jest ciężka ale im dalej w las tym lepsze żelastwo i pancerze. U przeciwników oczywiście też. Dla doświadczonego stalkera jak ja Zona już nie straszna na mistrzu. Można powiedzieć, że jest nawet za łatwa. Dlatego trzeba się ratować modami typu Oblivion Lost czy ABC Inferno.. Wtedy podstawa to taktyka i skradanie się..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.01.2009 o 15:27, KŁEJK napisał:

Bo Stalker to nie jest taki zwykły FPS typu "biegniemy do przodu i strzałem z biodra
zabijamy 500 wrogów" - o nie. Tu liczy się taktyka, broń i często atak z ukrycia / zza
osłony. Wrogowie też nie są w ciemię bici więc apteczki i bandaże jak najbardziej się
przydają ;-D. Początki owszem, są ciężkie ale im dalej tym wcale nie jest lżej. Ale warto
się przemóc, robić często save''y bo ubicie paru przeciwników w niedogodnych warunkach
przynosi wielką satysfakcję.


A quicksave''y są może ? bo szukalem w instrukcji i nic o tymi nie ma, a inne sposoby savu są niewygodne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować