Zaloguj się, aby obserwować  
JogaTv

S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl (STALKER: Cień Czarnobyla) - Temat ogólny

14906 postów w tym temacie

Dnia 15.01.2009 o 16:42, bart31 napisał:

nie respanowują się tylko przychodzą ale są tam. A apteczki to nie leki???

no... nie. Bandarze też.
Odnośnie posterunku pod mostem: nikt tam nie przychodzi, nawet mutanty olewają teren pod mostem a co dopiero ludkowie. Wpadłem tam pod koniec gry i wszystko wyglądało dokładnie tak jak po wyczyszczeniu z żołnierzy(w pierwszych minutach).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wydaje mi się, że to jest zależne od AI które jednak zaskakuje czasami... mi też przyszli ( vanilla game) nawet wiem skąd. Respawnowali się przy wyjściu na Wysypisko, poczłapali w kierunku zgliszczy gdzie spotykamy Foxa zabijając po drodze masę psów i zatrzymali się właśnie na posterunku ;) Być może u Ciebie ktoś wyciął w pień ten oddział wcześniej albo rozszarpały go mutanty, lub poszli dalej w kierunku posterunku? Kto wie ?
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2009 o 15:39, sevrond napisał:

Witajcie, jestem na poziomie Kordon i mam kilka pytań

skąd brać ammo, bandaże, leki ?
Czy zabicie strażników którzy pilnują przejścia jest dobrym rozwiązaniem czy będą się
respawnować ( chodzi mi o przejście dzięki któremu nie będę musiał iść przez tunel kolejowy
w którym ciągle występują wyładowania.)


Po oczyszczeniu parku maszyn pierwsze co się robi to wybijasz sołdatów pod mostem będziesz miał AK-74/2U a jak masz farta to AK-74/2 i trochę ammo, Po ich wybiciu masz spokój przejście będzie czyste, warto też zerknąć do skrzynki powinny być wojskowe apteczki takie niebieskie. Przejście zasadniczo powinno być czyste do końca gry, jednak uprzedzam czasami może zabłąkać się jakiś patrol żołnierzy i ponownie zablokować przejście w dalszej części gry to już nie problem bo masz raczej porządną giwerę i wybicie kilku żołdaków to pestka. Jeżeli chcesz można spokojnie przejść przez elekto w tunelu idąc od sidorowiczo w stronę wysypiska tylko i wyłącznie w tym kierunku zwłaszcza jak jesteś nowicjusz. Wystarczy poczekać jak elektro będzie się przesuwała i iść za nią w niewielkiej odległości a przejdziesz bez szwanku a nawet jak masz farta to dostaniesz artefakt do wytrzymałości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2009 o 17:02, zadymek napisał:

> nie respanowują się tylko przychodzą ale są tam. A apteczki to nie leki???
no... nie. Bandarze też.
Odnośnie posterunku pod mostem: nikt tam nie przychodzi, nawet mutanty olewają teren
pod mostem a co dopiero ludkowie. Wpadłem tam pod koniec gry i wszystko wyglądało dokładnie
tak jak po wyczyszczeniu z żołnierzy(w pierwszych minutach).


To przeczytaj opis apteczki ( zestaw leków itp), a co do posterunku kilka razy jak wracałem do Kordonu to żołnierze tam byli nie wiem czy przyszli czy też się respanowali ale tam byli. Zresztą kilka razy widziałem jak szła grupa żołnierzy około 6.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja ma takie pytanie z ciekawości.
Który mutant w Zonie najbardziej was przeraża? :)
Bo mnie chyba najbardziej przerażają: ten ryk kontrolera i pijawki bo są szybkie,nie widzialne i oczy im się w ciemnościach świecą ...normalnie aż mnie dreszcze przechodzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2009 o 18:10, bart31 napisał:

To przeczytaj opis apteczki ( zestaw leków itp), a co do posterunku kilka razy jak wracałem
do Kordonu to żołnierze tam byli nie wiem czy przyszli czy też się respanowali ale tam
byli. Zresztą kilka razy widziałem jak szła grupa żołnierzy około 6.


Ta, dokładnie. Jak grałem to nieraz ktoś tam urzędował pod mostem. Albo żołnierze, czasami stalkerzy, często mutanty a wtedy mieli pecha. Mi się udało wybić ten patrol pod mostem za pierwszym razem zwykłą klamką. Fakt, że co chwilę quicksave i quickload ale musieli uznać moją wyższość. A co do leków.. jest też gołda. Samopoczucie na pewno poprawi :) i poziom napromieniowania obniża.

Ajinur ---> Nigdy nie zapomnę zawodzenia Kontrolera w Magazynach Wojskowych, choć był gdzieś w oddali.. i ten obraz rozmazany. Najlepsza jest chimera ale to na OL. A najbardziej lubię snorki. Fajnie wyglądają z żebrami na wierzchu i maską na głowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2009 o 18:31, Ajinur napisał:

A ja ma takie pytanie z ciekawości.
Który mutant w Zonie najbardziej was przeraża? :)
Bo mnie chyba najbardziej przerażają: ten ryk kontrolera i pijawki bo są szybkie,nie
widzialne i oczy im się w ciemnościach świecą ...normalnie aż mnie dreszcze przechodzą.

chyba snork bardzo lubialem strzelac do nich jak one skakaly i ja do nich w locie z dubeltowki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2009 o 18:31, Ajinur napisał:

A ja ma takie pytanie z ciekawości.
Który mutant w Zonie najbardziej was przeraża? :)
Bo mnie chyba najbardziej przerażają: ten ryk kontrolera i pijawki bo są szybkie,nie
widzialne i oczy im się w ciemnościach świecą ...normalnie aż mnie dreszcze przechodzą.

Mnie przeraża Poltergeist. Nie on sam, ale efekty wywołane przez niego. Gdy pierwszy raz zobaczyłem lewitujące skrzynie, które się na mnie rzucały, musiałem na chwilę się schować, bo nie byłem w stanie kontynuować gry.
Pamiętam też chwilę, w której zza pleców wyskoczyła mi pijawka. Cisza, spokój, ja pomagam jednemu stalkerowi, a gdy się obracam pijawka próbuje mnie stratować. Albo momenty, gdy schodzę po schodach w jakiś ciemny kąt, a tu spod nich wyskakuje Czarnobylski "wampir".
I jeszcze efekt wywołany emisją psioniczną w Jantarze, chociaż to nie jest już mutant. Ten żółty ekran i te głosy... To także wywołuje zamierzony efekt.
Muszę się z Tobą zgodzić. Pijawki i Kontrolerzy są jednymi z bardziej przerażających stworów w Zonie. Ale według mnie, mogłoby być większe zróżnicowanie mutantów. Chyba jednak zainstaluję tego moda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2009 o 21:33, Kuboo PL napisał:

>

Ano racja,zapomniałem o tych duchach stalkerów o których legendy chodziły(poltergeisty) one jednak chyba najbardziej mnie przerażały.
Dokładnie tak,znaczy się mogliby zrobić z tymi mutantami tak,że w każdej lokacji jakieś może inne,no i jak wspomniałeś większa ich różnorodność by się przydała.

Tak btw:Ja też się jednak skuszę na tego moda.Już raz szukałem,ale chyba złego znalazłem.
Nie chcę,żeby ktoś pomyślał,że mam lenia i na google poszukać sobie nie mogę,ale ja nie wiem jak się on dokładnie nazywa i co zawiera,pewnie dlatego złego ściągnąłem :p
Ma ktoś może link do tego Obliviona,z chęcią bym jednak w niego zagrał z ciekawości.Z góry dziękuję za odp. ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hm ... ściągnąłem oba te mody. Mógłbyś mi dobry człowieku wytłumaczyć jak je poprawnie zainstalować ? Bo jak robię to tak ... na własną rękę zgodnie z tym co mam w readme to wywala mi się gra na pulpit z jakimś errorem :/. Jeden mogę wgrać, ale jak już mają być dwa coś się kaszani. Może to kwestia tego że mam grę spolszczoną w wersji z Platynowej Kolekcji ? btw - da się jakoś zrobić żeby tekst w OL 2.2 były albo w całości po angielsku albo po polsku ? Bo taki miks średnio mi odpowiada ...

EDIT: i jeszcze jedno ... gdzieś w sieci znalazłem inny Arsenal Mod - tyle że ponad 100 MB ? To tych AModów jest więcej ? oO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hm, trudno to wytłumaczyć. Tak więc...

- ściągnij gołego Arsenal Moda http://www.sendspace.com/file/5uu13v
- ściągnij do niego fixa http://files.filefront.com/Arsenal+mod+RC1+fix+1zip/;11347400;/fileinfo.html
- ściągni cholerstwo, które umożliwi Ci grać razem z OL 2.2
http://stalker.filefront.com/file/UI_fix_for_OL_22_ARSENAL_RC1_v02;94760
- następnie ten link, który już tu dałem http://stalker.filefront.com/file/OL22_Arsenal_mod;93814
- a tu masz spolszczenie http://www.sendspace.com/file/hi1py8
- jeśli masz już wszystko ok z Arsenal Modem to wrzuć do niego Obliviona

Albo...

Jeśli masz już Oblivion''a 2.2 w folderze z grą to ściągnij Arsenala RC1 ( http://www.sendspace.com/file/5uu13v) i fixa do niego ( http://files.filefront.com/Arsenal+mod+RC1+fix+1zip/;11347400;/fileinfo.html) i wrzuć go do gamedata. Zasysaj także spolszczenie ( http://www.sendspace.com/file/hi1py8). Następnie dorzuć z http://stalker.filefront.com/file/OL22_Arsenal_mod;93814 foldery gamedata i new equippment do gamedata w folderze z zainstalowaną grą.

He he, nie wiem czy dasz radę ale inaczej tego wytłumaczyć nie umiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

OK, dzięki. Spróbowałem drugiej metody. Gra się uruchomiła, Sidorowicz już ma na stanie nowe giwery więc Arsenal Mod się wgrał. Niby wszystko działa ale teraz wszystkie napisy są po angielsku ;-D. Nie jest to jakiś wielki problem dla mnie ale skoro da się zrobić żeby tekst był po polsku to jak to zrobić ? Spolszczenie które zalinkowałeś wcześniej to archiwum z folderem "pol" który znajduje się jeszcze w folderze "text". W "pol" jest 1 plik. Folder "pol" wrzuciłem do folderu z grą i wygląda to teraz tak ... "S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\gamedata\config\text\pol" i nadal gra jest po angielsku. Da się to jakoś naprawić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koledzy gdzie mogę znaleźć artefakt zwany "kotletem" ? szukałem po mapce ale nic nie znalazłem, a czas misji mi się kończy zaraz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.01.2009 o 17:13, KŁEJK napisał:

Spolszczenie które zalinkowałeś wcześniej
to archiwum z folderem "pol" który znajduje się jeszcze w folderze "text". W "pol" jest
1 plik. Folder "pol" wrzuciłem do folderu z grą i wygląda to teraz tak ... "S.T.A.L.K.E.R.
- Shadow of Chernobyl\gamedata\config\text\pol" i nadal gra jest po angielsku. Da się
to jakoś naprawić ?


A wiesz, że nie pamiętam jak to było. Zrób kopie zapasową plików z Chernobyl\gamedata\config\text i spróbuj połączyć spolszczenie do Arsenala, które Ci podałem z tym http://rapidshare.com/files/184753860/OL22_pol_rev.1.05.zip.html plus korekta http://odsiebie.com/pokaz/804625---6f62.html. Jeśli to nie wyda to nie wiem.

BTW. Heh. Dopiero się dowiedziałem, że jest spolszczenie do Priboya ( http://tawerna-cs.org/index.php?showtopic=2437&st=0&p=30538&#entry30538). Ktoś już to testował?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.01.2009 o 10:12, sevrond napisał:

Koledzy gdzie mogę znaleźć artefakt zwany "kotletem" ? szukałem po mapce ale nic nie
znalazłem, a czas misji mi się kończy zaraz.


Trochę tego jest. Jak przejdziesz do Doliny Mroku to gdzieś tam przy przejściu powinien być kotlet. Skoro już rzucam linkami to jeśli wkurzają Cię limity to ściągnij tego minimodzika:
http://stalker.filefront.com/file/No_Time_Limits_on_Quests_Mod;77358

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciężko chyba powiedzieć gdzie konkretne artefakty można znaleźć ;-). Zakładam że wziąłeś zlecenie od Sidorowicza. Najlepiej trochę się po Zonie porozbijać i poszperać. Jak już zbierzesz trochę artefaktów to wrócić do zleceniodawcy i dopiero wtedy podejmować się zlecenia. :)

E: Bishoop - dzięki, sprawdzę to w wolnej chwili :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować