Zaloguj się, aby obserwować  
JogaTv

S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl (STALKER: Cień Czarnobyla) - Temat ogólny

14906 postów w tym temacie

Dnia 23.04.2009 o 08:30, igor8472 napisał:

Ja bym grał, nawet jakby była w planach, na co się widać nie zapowiada to ni byłyby to
jakieś kolosalne zmiany.


Ok, dzięki. To już ostatnie pytanie ;) Czy spolszczenie z tego posta jest najnowsze i czy mod jest dobry?

http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=16291&pid=13528

Edit: W sumie to na tamtej stronie nie ma spolszczenia :/
Masz może link do spolszczenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2009 o 09:28, John_McClane napisał:

Nie mogłem już edytować.
Czy jeśli gram na wersji 1.0005 to muszę instalować tą poprawkę?

http://stalker.filefront.com/file/STALKER_Priboi_Story_11;93629

Jeśli ona cokolwiek poprawia to zainstaluje bo to nie kłopot.



najnowsza poprawka do moda więc zainstalować wart, zawsze mniej błędów podczas gry..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2009 o 10:17, Kakarotto napisał:

> Ok zrobione. A co z tym spolszczeniem? Ten link rzuca mnie na jakieś forum i tam
nie
> ma nic o stalkerze nawet :/

Dał ktoś linka do spolszczenia, ale bez sprawdzenia czy działa... tu jest http://tawerna-cs.org/index.php?showtopic=2437&st=0&p=30538&#entry30538


Dzięki. Tamten link wywalał na stronę główną forum, a nie do działu. Jeszcze raz dzięki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.04.2009 o 16:27, Tyler_D napisał:

W takim przypadku są dwa możliwe rozwiązania - albo ciało znika / zapada się pod powierzchnię
i nie da rady się do niego dostać albo trzeba poczekać parę sekund a samo z powrotem
się pojawi na ziemi. Ew. można wrócić za czas jakiś i ponownie poszukać zwłok ;-D.

Aż tyle cierpliwości i dobrej woli, to ja nie mam. ;P

Dnia 22.04.2009 o 16:27, Tyler_D napisał:

No to najpewniej był bug. Albo powinien być gdzieś albo zginąć po drodze [ ale wtedy
byłby komunikat o nieudanej misji ] ... cóż ... po to robi się quicksavy ;-P.

Tak też mogłem zrobić i wczytać poprzedni zapis, ale wybrałem tą alternatywną decyzję, tzw. machnąłem na tą misje ręką i udałem się dalej w nieobeznane mroki Zony. ;] To się nazywa nie liniowość. xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.04.2009 o 17:38, zadymek napisał:

W X18 był jakiś RPG?

Ale dokładnie ocb ?
Wybacz nie jestem jeszcze obeznany w ''''stalkerowskim'''' żargonie. ;)

Dnia 22.04.2009 o 17:38, zadymek napisał:

I najwyraźnie czasem broń przemieszcza się poza zasięg gracza (bo ja wiem, pod ziemię
albo coś). Dobrze chociaż, że dzieje się tak tylko ze sprzetem, który upuścil sam gracz
-sprzęt NPC zawsze zostaje na miejscu.

I pomyśleć, że dzieje się tak nawet pomimo tylu łatek... Dobrze że chociaż ze sprzętem w ekwipunku gracza takie rzeczy się nie dzieją. ;P

Dnia 22.04.2009 o 17:38, zadymek napisał:

W CSie to nawet znikają na naszych oczach. W S.t.a.l.k.e.r.-ze mapa czyści się podczas
jej opuszczenia, ale nie wykluczam, że po osiągnięciu jakiegoś limitu zwłok zaczną one znikać.

Trzeba będzie się do tego i do wielu innych niedopracowań przyzwyczaić. :)

Dnia 22.04.2009 o 17:38, zadymek napisał:

No i są zwierzątka, one też porządkują mapę:)

Czyli zjadają zwłoki, czy co ? Na razie takich akcji jeszcze nie widziałem. ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2009 o 13:11, Dark_Sebat napisał:

> W X18 był jakiś RPG?
Ale dokładnie ocb ?
Wybacz nie jestem jeszcze obeznany w ''''stalkerowskim'''' żargonie. ;)


To nie żaden żargon stalkerowy :P Ta nazwa jest ogólnie znana w świecie, nie tylko w grach ;D

RPG, dokładniej RPG-7 (i pochodne)- radziecki granatnik przeciwpancerny :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2009 o 13:11, Dark_Sebat napisał:

> W X18 był jakiś RPG?
Ale dokładnie ocb ?
Wybacz nie jestem jeszcze obeznany w ''''stalkerowskim'''' żargonie. ;)

Patrz post wyżej

Dnia 23.04.2009 o 13:11, Dark_Sebat napisał:

> I najwyraźnie czasem broń przemieszcza się poza zasięg gracza (bo ja wiem, pod ziemię
> albo coś). Dobrze chociaż, że dzieje się tak tylko ze sprzetem, który upuścil sam
gracz -sprzęt NPC zawsze zostaje na miejscu.
I pomyśleć, że dzieje się tak nawet pomimo tylu łatek... Dobrze że chociaż ze sprzętem
w ekwipunku gracza takie rzeczy się nie dzieją. ;P

No, to by przebralo miarkę:)

Dnia 23.04.2009 o 13:11, Dark_Sebat napisał:

> W CSie to nawet znikają na naszych oczach. W S.t.a.l.k.e.r.-ze mapa czyści się podczas
> jej opuszczenia, ale nie wykluczam, że po osiągnięciu jakiegoś limitu zwłok zaczną
one znikać.
Trzeba będzie się do tego i do wielu innych niedopracowań przyzwyczaić. :)

Bo ja wiem, zawsze można zmodwać grę by działała jepiej...albo przestać grać.
Zresztą w CS jest gorzej, bo zwłoki ordynarnie znikają na moich oczach a to razi jak diabli, więc chocby przez wzgląd na to można to grze wybaczyć.

Dnia 23.04.2009 o 13:11, Dark_Sebat napisał:

> No i są zwierzątka, one też porządkują mapę:)
Czyli zjadają zwłoki, czy co ? Na razie takich akcji jeszcze nie widziałem. ;]

Czy zjadają? Pewnie tak ma to wyglądać-całe to chrupanie, ale nie mam dowodu na to,ze w ten sposób zwłoki znikają itd. Natomiast fakt, że wywlekają zwłoki poza mapę, jest powszechnie znany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.04.2009 o 13:59, zadymek napisał:

Bo ja wiem, zawsze można zmodwać grę by działała jepiej...albo przestać grać.
Zresztą w CS jest gorzej, bo zwłoki ordynarnie znikają na moich oczach a to razi jak
diabli, więc chocby przez wzgląd na to można to grze wybaczyć.

Nie próbuj mnie zniechęcić do Czystego Nieba, bo i tak zagram. ;P

Dnia 23.04.2009 o 13:59, zadymek napisał:

Czy zjadają? Pewnie tak ma to wyglądać-całe to chrupanie, ale nie mam dowodu na to,ze
w ten sposób zwłoki znikają itd. Natomiast fakt, że wywlekają zwłoki poza mapę, jest
powszechnie znany.

Fajnie wiedzieć. :) Chyba zabawie się w obserwatora ''''zwierzątek''''. ;]

@Kakarotto

Dnia 23.04.2009 o 13:59, zadymek napisał:

To nie żaden żargon stalkerowy :P Ta nazwa jest ogólnie znana w świecie, nie tylko w
grach ;D

RPG, dokładniej RPG-7 (i pochodne)- radziecki granatnik przeciwpancerny :P

Dzięki za wyjaśnienie, właśnie o tą broń mi chodziło. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2009 o 10:17, Kakarotto napisał:

Dał ktoś linka do spolszczenia, ale bez sprawdzenia czy działa... tu jest http://tawerna-cs.org/index.php?showtopic=2437&st=0&p=30538&#entry30538


Nie bądź taki cwany. Jak dodawałem linka to nie wywalał on na główną stronę a np. jak otwieram go Operą to link otwiera tą stronę forum co powinien. Jak dawałem posta do podpięcia to pisałem, że jak są jakieś błędy to proszę o zgłoszenie tego, więc czemu wtedy Ciebie nie było..

@ igor8472

Dnia 23.04.2009 o 10:17, Kakarotto napisał:

Próbował ktoś może łączyć O.L. 2.2 + A.M. z Priboy Story i jak to wyszło??


Ze względu na zdecydowane różnice między OL a Priboyem jest to raczej nie możliwe. OL jest modyfikacją SoC a Priboy z SoC nie za wiele ma wspólnego. Musieli by stowrzyć modyfikacje do innego moda..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2009 o 21:11, igor8472 napisał:

Ok, thx, po zaliczeniu gry z oblivionem najwyżej zacznę jeszcze raz na priboyu.


Są jeszcze inne dobre mody. Polecam granie na mistrzu w ABC Inferno. Dobre też jest AMK Mod..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.04.2009 o 17:38, zadymek napisał:

W X18 był jakiś RPG?


Taaak, teraz sobię przypominam. Jedno RPG jest na dachu, na zewnątrz X18 a drugie RPG jest w sali z Niby Olbrzymem, tylko jest problem, bo raz się tam ten RPG spawnuje, a raz nie, jest to dość losowe.

No i Tyler, pytałeś o lokalizację RPG - przypomniało mi się, że jeszcze w Dziczy przy heli powinien jeden granatnik być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować