Zaloguj się, aby obserwować  
JogaTv

S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl (STALKER: Cień Czarnobyla) - Temat ogólny

14906 postów w tym temacie

Nie przypominam sobie ani takiej amunicji ani tego że takowej używałem, może i ją miałem [ sprawdzę kiedyś jak ona wygląda to będę wiedział czy chociaż mi przeszła przez ręce ] ale nic poza tym. Zresztą ostatnio trochę inne sprawy mnie zajmują ale jak się ustatkuję to skończę moda [ a wracam właśnie z Czerwonego Lasu ale na bank jeszcze sporo czasu minie nim się wybiorę w dalszą drogę ].

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Apropo broni to przypomniało mi się że ostatnio [ bodaj w Barze od jakiegoś Wolnościowca co tam wpadł i marnie skończył ] udało mi się dorwać karabin rpk, jest na naboje od kałasza 7.62 mm więc dosyć popularne w Zonie, jestem ciekaw czy da się coś do niego podpiąć. :-P Pobawiłem się nim chwilę i wcale tak najgorzej nie strzela, trzeba by było na wrogu sprawdzić. ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://www.youtube.com/watch?v=9qxxqfh1DaE&feature=related

ej może ktoś wiec co to jest? to jest jakiś projekt stalkera na cry engine? Moim zdaniem wyśmienicie to wygląda, ten X ray to się chowa w ogóle przy tym, myślałem, że ta grafa od crysisa wyglądała by tutaj zbyt koronkowo, ale jak tak spojrzeć to niezła miazga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam dwa pytania do grających w Dima''s mod:

Po pierwsze: czy jakieś różnice w fabule są widoczne po Magazynach Wojskowych? Jestem przed wyprawą do Czerwonego Lasu, ale na razie w głównych zadaniach nie widzę zmian. W pobocznych zresztą zmienione są tylko nagrody ...

Po drugie: do czego służą sztuczne anomalie? Mam kilka sztucznych "elektro" po dwa wiry i trampoliny oraz karuzelę. Chciałem sobie transmutować kilkanaście artefaktów, a nie chce mi się biegać i szukać anomalii, próbowałem użyć "elektro" będąc na obrzeżach Baru i nic. Mogę włożyć w slot broni pobocznej i tyle. Czy one nadają się tylko do sprzedaży?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.07.2012 o 19:44, Ajinur napisał:

http://www.youtube.com/watch?v=9qxxqfh1DaE&feature=related

ej może ktoś wiec co to jest? to jest jakiś projekt stalkera na cry engine? Moim zdaniem
wyśmienicie to wygląda, ten X ray to się chowa w ogóle przy tym, myślałem, że ta grafa
od crysisa wyglądała by tutaj zbyt koronkowo, ale jak tak spojrzeć to niezła miazga.


Projekt rozwija się już dosyć długo, ale widzę, że przed nimi jeszcze sporo pracy. Osobiście odbiera to moim zdaniem trochę charakteru gry (zardzewiałe tekstury by to poprawiły :P), ale coś za coś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.07.2012 o 12:00, MarcusBrutus napisał:

...


Fabula jako taka sie nie zmienia, dopiero sama koncowka jest inna.

Dnia 19.07.2012 o 12:00, MarcusBrutus napisał:

Po drugie: do czego służą sztuczne anomalie?


Uzywasz ich jak broni i tworza anomalie we wskazanym miejscu. Mozna w nich transmutowac artefakty, ale nalezy pamietac, ze mozna to robic tylko w nocy i tylko jezeli posiada sie recepture.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.07.2012 o 12:00, MarcusBrutus napisał:

Po pierwsze: czy jakieś różnice w fabule są widoczne po Magazynach Wojskowych? Jestem
przed wyprawą do Czerwonego Lasu, ale na razie w głównych zadaniach nie widzę zmian.
W pobocznych zresztą zmienione są tylko nagrody ...

Zmian fabularnych nie ma jako takich [ przynajmniej nie zauważyłem a jestem po Mózgozwęglaczu a przed Prypecią więc ... ], są drobne zmiany jak nowe postacie, inny ich wygląd lub stuff jaki mają, nowe bronie dostępne w mniej więcej stałych miejscach itp. Fabuła jest ta sama. Dimas to taki miks kilku innych modów a właściwie ich elementów składowych, tych najlepszych lub najciekawszych.

Dnia 19.07.2012 o 12:00, MarcusBrutus napisał:

Po drugie: do czego służą sztuczne anomalie? Mam kilka sztucznych "elektro" po dwa wiry
i trampoliny oraz karuzelę. Chciałem sobie transmutować kilkanaście artefaktów, a nie
chce mi się biegać i szukać anomalii, próbowałem użyć "elektro" będąc na obrzeżach Baru
i nic. Mogę włożyć w slot broni pobocznej i tyle. Czy one nadają się tylko do sprzedaży?

Możne je albo opylić albo używać jako pułapek. Zastawiasz je w miejscu x i masz problem z głowy jeśli chodzi o wrogów, przynajmniej czasowo - ja w ten sposób zablokowałem dojście Bandytom na Wysypisku do miejsca skąd pierwotnie odbieraliśmy wezwanie o pomoc od Sieryja. Kiedyś też wyszło tak że wybrałem się bez żadnej broni w Zonę [ prawdopodobnie by zabawiać się transmutowaniem ] a tu nagle wyskoczyły mi w Dziczy w okolicy tunelu dwa snorki ... próbowałem je odgonić albo spróbować je podciągnąć do najemników ale sukinkoty zawsze leciały za mną. A że potrzebowałem mieć ciszę i spokój to postawiłem jakąś anomalię i tak kierowałem by to diabelstwo w nią wpadło. I wpadł. A i powiedz jakich anomalii szukasz to raz dwa ci powiem gdzie którą znajdziesz. :-P Tak samo transmutacja - przecież by ją zacząć trzeba wywalić artefakt do anomalii a nie ''bawić'' się w slocie pobocznym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.07.2012 o 12:45, Noirr napisał:

Uzywasz ich jak broni i tworza anomalie we wskazanym miejscu. Mozna w nich transmutowac
artefakty, ale nalezy pamietac, ze mozna to robic tylko w nocy i tylko jezeli posiada
sie recepture.


No właśnie, jak sprawić by tę anomalię utworzyć? Kiedy mam takie sztuczne elektro w dłoni (w slocie broni pobocznej) nic się nie dzieje kiedy klikam klawiszem strzału (lub drugim przyciskiem myszki) - nawet kiedy stoję obok stalkera i klikam na niego, nic się nie dzieje. Próbowałem wyrzucić ją na drodze stada psów w Barze i nic - kula leży sobie, a psy biegają obok. Parę razy potrąciły ją i nic. Jest 22:30 , więc noc pełną gębą, a ja sobie co najwyżej mogę piłkę w psim wykonaniu pooglądać ;)

Wiem już gdzie są anomalie różnych typów i właściwie mógłbym tam pójść, ale mierzi mnie że mam takie coś i nie wiem jak użyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak już masz sztuczną anomalię w dłoni w slocie pobocznym to przełączasz się na nią z np: broni głównej. Zobaczysz że trzymasz w dłoniach dziwną kulę, wtedy naciskasz klawisz strzału i przytrzymujesz a postać zaczyna ''miziać i bawić się'' anomalią. Po chwili to się skończy, kula zniknie i przez dosłownie chwilkę będzie widoczna na ziemi - wtedy należy się oddalić, kula z ziemi zniknie a w jej miejscu pojawi się stworzona, pełnoprawna anomalia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam już wszystko by pójść do Prypeci: Seva, Nanosuit z baterią (samoczynna naprawa jest super, ale ten noktowizor ...), prototyp predatora z maskowaniem i możliwością użycia broni, Knighta SR-25 i 1400 sztuk amunicji, Groze NATO na bliższe dystanse, a na potwory Saigę z kolimatorem oraz wyciszonego Bizona. Wyrzutnia rakiet na helikoptery też jest. Oprócz tego mnóstwo w pełni transmutowanych artefaktów, także do każdej statystyki mogę dodać powyżej 100%. Innego zaopatrzenia w bród, posprzedawałem większość i mam 2,2 miliona rubli.

Można by powiedzieć że po wizycie w Elektrowni mod w pełni "rozkminiony" ... tyle że nie mogę znaleźć PDA dla Barnaby Jr (

Spoiler

po które wysyła jak się go już znajdzie po wyleczeniu z wirusa

) ani informacji dla Śruby! Wiem gdzie szukać, tak przynajmniej myślę (poszukałem necie informacji), ale nic na miejscu nie ma!
Spoiler

Ani w tunelu na Wysypisk, ani w wiosce w Magazynach nie ma żadnego PDA. Pusto. Że też nie zrobiono z tego normalnych zadań. Kiedy szukałem Bulldoga też za pierwszym razem nic nie było w piwniczce, ale po drugiej wizycie i odegraniu sejwa granatnik nagle się pojawił. PDA jak nie było, tak nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No w końcu skończyłem. Okazało się że nie udźwignę tego wszystkiego co chciałem zabrać do Prypeci, więc sprzedałem praktycznie wszystko poza 90 kg najpotrzebniejszego wyposażenia ... a i tak już do Elektrownia musiałem iść w egzo i bardzo uważnie dobierać to co chcę podnieść.
Na obrazkach końcowy stan po przejściu Elektrowni

Spoiler

i odrzuceniu propozycji przystąpienia do Świadomości X

20120811134315

20120811134319

20120811134324

20120811134328

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to i ja zagram sobie w ten mod :)
ostatnio skończyłem Oblivion lost , bardzo fajnie zrobione , Priboy story oczywiście i wróciłem do Priboy ale widzę że ten mod jest bardzo fajny a więc zaraz zacznę grać w To :) dzięki , jak ktoś zna bardzo dobry mod , oczywiście najlepiej PL ale może byc Ang to prosze o podanie nazwy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.01.2013 o 19:03, Tyler_D napisał:

Testował ktoś to? Chyba sam spróbuję ale dopiero wtedy gdy [ znów ... ] znudzi mi się
Dimas Mod.


Ja mam plan odpalić Soliankę albo Zew Monolitu, ale to dopiero jak skończę Geonesis do Zewu (Prypeci), które swoją drogą polecam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak będziesz miał jakieś ciekawe materiały [ screeny, opis jakiś, wideo, cokolwiek w zasadzie ] to zarzuć z obu tych modów. Bo o ile o Sojlance słyszałem [ i wydała mi się strasznie pogmatwana tak pod względem instalacji jak i gry ] tak o tym drugim modzie nic a nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.01.2013 o 20:53, Tyler_D napisał:

...


http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=49&t=10599 - tu masz o Zewie Monolitu + Ukryte Ścieżki
http://stalkerteam.pl/forum/328-mody-na-bazie-narodnaja-soljanka/ - tutaj o NS.

Dość powiedzieć, że oba mody są ogromne i wydają się być dobrze dopracowane. Nie wiem czy od razu będę się zabierać, bo wychodzi Dragonborn, ale po zaliczeniu Skyrima najpewniej odpalę któryś z powyższych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.02.2013 o 16:21, Tyler_D napisał:

Czy jest jakiś w miarę prosty patent by w modyfikowanym Stalku pogrzebać w pliku x i
zwiększyć sobie udźwig?


S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\gamedata\config\creatures\actor.ltx

Parametr max_item_mass

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować