• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
KHRoN

sklep gram.pl (problemy techniczne)

Pytanie

Zamówiłem sobie to i owo, wybrałem "płatność z inteligo" i najwyraźniej serwis padł bo nie zablokował mi środków na koncie... ale zeżarło mi wPLN więc nie mogę ponowić zamówienia (w dziale "moje zamówienia" nic nie ma :( )

pytanie brzmi - co zrobić żeby nie stracić zamówienia ani wPLN? ;]

BTW następnym razem zapłacę "kartą" - nauczka na przyszłość... O_o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

762 odpowiedzi na to pytanie

  • 0
Dnia 03.11.2006 o 00:23, Destro napisał:

PROSIMY KIEROWAĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA SKLEPU GRAM.PL - http://www.gram.pl/kontakt_formularz.asp?r=4.

1. Kierowałem się, kilkakrotnie i za każdym razem nie otrzymałem odpowiedzi. Chciałbym sie dowiedzieć, kiedy ja otrzymam.
2. Patrz: screen poniżej. W koszyku nic nie ma, a pisze, że jest...

20070706112539

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

No fajnie :) Najpierw gram.pl informuje, że po zakupieniu i zarejestrowaniu GWEN pre-order packa (9,90) cena samego GWEN (79,90) zostanie obniżona o cenę preorder-packa (czyli o 9,90). Tymczasem z jakichś powodów u mnie widnieje cena 71,90 - te 1,90 więcej to co, komuś piwo stawiam? :P To trochę podchodzi pod oszustwo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam,
Chciałbym skorzystać ze swoich wPLN przy zakupie produktów w państwa sklepie. Mam na koncie sumę 70 wPLN jednak problem polega na tym, że w koszyku nie pojawia się miejsce gdzie mogę wpisać sumę wPLN, których chcę użyć przy płatności. Załączam screen i proszę o poinformowanie mnie jak mogę użyć swoich wPLN przy zakupie.

20070802140537

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 02.08.2007 o 14:06, Macvi napisał:

Witam,
Chciałbym skorzystać ze swoich wPLN przy zakupie produktów w państwa sklepie. Mam na koncie
sumę 70 wPLN jednak problem polega na tym, że w koszyku nie pojawia się miejsce gdzie mogę
wpisać sumę wPLN, których chcę użyć przy płatności. Załączam screen i proszę o poinformowanie
mnie jak mogę użyć swoich wPLN przy zakupie.


Z tego co pamiętam to ilość wPLN podaje się w momencie składania zamówienia a nie kiedy masz produkty w koszyku, także kliknij złóż zamówienie i powinna na którejś ze stron być opcja wykorzystania wPLN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

chciałem zgłosić mały błąd - przy Grim Fandango jest napisane że nośników jest 1 (cd) a w rzeczywistości są 2 cedeki :P to tak jakby ktoś chciał wiedzieć :P ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Właściwie nie wiem czy jest to problem dotyczący sklepem gram.pl czy też samego konta. Złożyłem zamówienie na gry w poniedziałek 6 VIII i przy zamówieniu było powiedziane że przesyłka zostanie wysłana we wtorek (7 VIII). 40 minut temu dostałem telefon od kuriera że zaraz dostarczy mi paczkę, dopiero jakieś 10-20 minut temu na moim koncie informacja że "przesyłka jest pakowana i przygotowywana do wysłania" (czy jakoś tak) zmieniła się na "złożone Pn, 06.08.2007, wysłane: Wt, 07.08.2007" (czyli wczoraj). Do teraz nie dostałem maila potwierdzającego wysłanie przesyłki ani numeru umożliwiającego sprawdzenie jej aktualnego statusu (choć samo opóźnienie maila może już być nie z winy CD Projektu). Tym razem nie ma to znaczenia bo cały czas przebywam w miejscu przeznaczenia dostawy, jednak nie zawsze tak jest i wolałbym wiedzieć z nieco większym wyprzedzeniem kiedy coś do mnie dotrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Kurcze jak wchodzę w "Moje zamówienia" wyskakuje:

Przepraszamy, ale podczas wyświetlania tej strony wystąpił błąd.

Prosimy spróbować ponownie za kilka minut.

I tak jest od wczoraj od chwili kiedy zamówiłem Złotą Kolekcję Titan Questa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Kurcze, nie wiem czy to jest dobry temat, jak by coś, to wyslijcie mnie gdzies indziej:P A wracając do sedna: zarejestrowałem jakis czas temu neverwinter nights 2 edycje białą i ciezyłem sie nią do niedawna (wiecie, szpan przed kumplami itd :P), powtarzam: do niedawna, wchodzę ostatnio na zarejestrowane gry, patrze, no i....nic nie widze O_o Neverwinter gdzieś zniknął, ale mam wrażenie, że wplny zostały, a najgorsze jest to, że kod rejestracyjny był na takiej "luźnej" karteczce, którą zostawiłem u brata (u którego rejestrowałem grę), jednak on zapewniał mnie, że nie próbował rejestrować tego na swoim koncie. No i nie wiem, co teraz zrobić. Nie mam dożywotniej gwarancji, itd :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Przy kliknięciu na ikonkę obok "Aby pobrać gotowy druk przelewu:" w szczegółach zamówienia wyświetla mi się następujący komunikat

używając firefox''a :
Microsoft VBScript runtime error ''800a01ad''

ActiveX component can''t create object: ''PDFReport_XP.PDFDocument''

/sklep_druk_przelewu.asp, line 84

A używając IE nie można wyświetlić strony. Do tego nie doszedł mail z informacją o płatności a antyspam go nie zatrzymał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Zaznacz opcję "360" i będziesz miał gry PC; normalny błąd wszędzie się zdarzają. Co do Wiedźmina i braku ogonków to jestem zaskoczony, sztandarowa pozycja a tu takie coś; pewnie od razu zostanie to naprawione. ;) Pozdrawiam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Mam kod promocyjny z rodzinnego konkursu z okazji Dnia Dziecka - zniżka 10pln
celowo go trzymałem na zakup dodatku do h5

właśnie rozpoczął się preorder - próbuję użyć kod w zamówieniu i otrzymuję:

"Kod jest nieprawidłowy lub został już użyty."

kod na 100% jest prawidłowy, tzn. taki jaki otrzymałem w mailu od CDP, kodu również wcześniej nie wykorzystywałem..

o co więc chodzi? czy te kody mają termin ważności? spotkał się ktoś z takim problemem?


ps. czy jest sposób na wyszukiwanie w sklepie gier które mają przesyłkę za wPLN (żeton)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 07.09.2007 o 08:43, moonman napisał:

Mam kod promocyjny z rodzinnego konkursu z okazji Dnia Dziecka - zniżka 10pln
celowo go trzymałem na zakup dodatku do h5

właśnie rozpoczął się preorder - próbuję użyć kod w zamówieniu i otrzymuję:

"Kod jest nieprawidłowy lub został już użyty."

kod na 100% jest prawidłowy, tzn. taki jaki otrzymałem w mailu od CDP, kodu również wcześniej
nie wykorzystywałem..

o co więc chodzi? czy te kody mają termin ważności? spotkał się ktoś z takim problemem?


ps. czy jest sposób na wyszukiwanie w sklepie gier które mają przesyłkę za wPLN (żeton)?



Kod promocyjny z okazji Dnia Dziecka straciał ważność 8 lipca, dlatego pojawia się komunikat iż jest nieprawidłowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

ostatnio czesto spotykam sie z sytuacja ze po werjsciu na strone sklepu zaden z linkow nie jest aktywny (wyszukiwarka takze)

moge sobie klikac i klikac a strona jest "martwa"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Przy próbie dodania do koszyka gry (Wiedźmin) automatycznie dodał mi się PRE-ORDER Football Manager 2008 i w tym momencie w żaden sposób nie mogę go z ów koszyka usunąć :/ Dodam, że nigdy tego Managera do koszyka nie wrzucałem..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować