• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
KHRoN

sklep gram.pl (problemy techniczne)

Pytanie

Zamówiłem sobie to i owo, wybrałem "płatność z inteligo" i najwyraźniej serwis padł bo nie zablokował mi środków na koncie... ale zeżarło mi wPLN więc nie mogę ponowić zamówienia (w dziale "moje zamówienia" nic nie ma :( )

pytanie brzmi - co zrobić żeby nie stracić zamówienia ani wPLN? ;]

BTW następnym razem zapłacę "kartą" - nauczka na przyszłość... O_o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

762 odpowiedzi na to pytanie

  • 0
Dnia 13.12.2007 o 18:10, destro177 napisał:

Wystarczy kliknąć strzałką w dół w miejscu adresu e-mail i pojawiają się zapamiętane dane:)
Więc jak dla mnie nadal to nie ma sensu.


To akurat wynika z ustawień twojej przeglądarki (zezwoliłeś jej na zapamiętywanie haseł) u mnie ten "trick" nie działa. I nie chodzi o to że mogłeś się zalogować na inne konto co system automatycznie za miast ciebie na twoim komputerze potrafił zalogować się np jako pracownik CDProjektu, bez podawania maila czy hasła, po prostu wchodziłeś np na stronę sklepu i bach jesteś zalogowany jako niebieski, a tak to musisz jeszcze potwierdzić, że ty to ty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 13.12.2007 o 18:30, Nufiko napisał:

> Wystarczy kliknąć strzałką w dół w miejscu adresu e-mail i pojawiają się zapamiętane dane:)

> Więc jak dla mnie nadal to nie ma sensu.

To akurat wynika z ustawień twojej przeglądarki (zezwoliłeś jej na zapamiętywanie haseł) u
mnie ten "trick" nie działa.

Po to zrobiłem zapamiętywanie, żeby mnie logowało automatycznie:> Następnego potoku zdań nie rozumiem, chyba przecinka gdzieś brakuje xD Znaczy mniej więcej kumam:) Że ma mnie nie logować automatycznie na kogoś kto przed chwilą siedział. Ale to przecież po to jest zapamiętywanie loginu i hasła. Jak nie jestem na swoim kompie, to nie pozwalam na to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 13.12.2007 o 18:38, destro177 napisał:

Po to zrobiłem zapamiętywanie, żeby mnie logowało automatycznie:> Następnego potoku zdań
nie rozumiem, chyba przecinka gdzieś brakuje xD Znaczy mniej więcej kumam:) Że ma mnie nie
logować automatycznie na kogoś kto przed chwilą siedział. Ale to przecież po to jest zapamiętywanie
loginu i hasła. Jak nie jestem na swoim kompie, to nie pozwalam na to.


Chodzi o to, że mogło na twoim komputerze (nawet jeśli jest to twój prywatny komputer z którego korzystasz tylko ty) zalogować cię jako kogoś, kogo nawet na oczy nie widziałeś i zapamiętywanie, czy też nie, haseł nic na to nie pomaga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dnia 13.12.2007 o 19:17, Nufiko napisał:

Chodzi o to, że mogło na twoim komputerze (nawet jeśli jest to twój prywatny komputer z którego
korzystasz tylko ty) zalogować cię jako kogoś, kogo nawet na oczy nie widziałeś i zapamiętywanie,
czy też nie, haseł nic na to nie pomaga.

No to dobrze rozumiałem, tylko nie pojmuję zasady na jakiej może się to stać:> Chyba, że takie coś się może dziać od strony serwera. A na tym się nie znam absolutnie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Czy brak karty rejestracji Medieval II: Total War - Kingdoms i prawdopodobne uszkodzenie tejże płyty kwalifikuje się do tego tematu? Kupiłem Złotą Edycję, a karta rejestracyjna była tylko w pudełku z podstawką (na niej nic nie było o tym, że to Złota Edycja). Co do drugiej sprawy, to lepiej zapytam się tu: http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=21196&u=299#end

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

nie moge zlozyc zamowienia . przy wcisnieciu "zamawiam" przenosi mnie do pustego koszyka. sprawa jest o tyle wazna ze skonczy mi sie niedlugo bon 100 zl

odrazu mowie ze zamowienie na wiedzmina bylo skladane z tego samego kontA

wazne moze byc to ze wczesniej zlozylem zamowienie kozystajac z bonu ale je anulowalem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Na stronie startowej sklepu przy zmiennie pojawiających się grach są wyświetlane inne ceny niż po wejściu na daną grę jak niżej:
Driver: Parallel Lines -24,90; 49,90
Barbie - 19,90; 39,99
Football Manager 2008 - 49,90; 69,90
Empire Earth III - 29,90; 49,90

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

mam taki problem w sklepie gram.pl wpisałem kod promocyjny -50% na gadżety związane z Wiedźminem a teraz nie mogę tego kodu anulować. Chcę go anulować bo mam jeszcze bon na 100zł a jutro upływa termin jego ważności czy jest możliwość dezaktywacji tego kodu i użycie innego bez ingerencji pracowników gram.pl??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

A ja mam pytanko. Kiedyś zamówiłem za WPLN 2 plakaty (duże - jeden WoW i jeden L2). Przyszły w kartonowym podłużnym pudełku, niezniszczone, wszystko cacy. Teraz chciałbym zamówić za pieniądze (normalne :P PLN) Baldurs Gate Saga + Icewind Dale Saga (-10PLN wykorzystując 10 WPLN) + kilka plakatów za WPLN. Wysyłka kosztowała by 7,90 (tak pisze po włożeniu do koszyka). I co wtedy? Jak spakowalibyście plakaty, nie chciałbym żeby był poskładane. Proszę o w miarę szybką odpowiedź :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Od trzech dni przy próbie zamówienia czegokolwiek wyskakuje mi błąd po kliknięciu "Zamawiam"

"Przepraszamy, ale podczas wyświetlania tej strony wystąpił błąd.
Prosimy spróbować ponownie za kilka minut."

Próbowałem po kilku minutach, ba, zostawiłem nawet na noc włączony komputer i odświeżanie co 5 minut, nic. Byłbym bardzo wdzięczny, gdyby CDP dał możliwość wykorzystania bonu promocyjnego, bo to mi wygląda na niezły przekręt. Tak samo jak fakt, że CoD4 zniknął na miesiąc, a towar wiecznie niedostępny. Dostawa idzie Madagaskaru?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Coś mi się wydaje że pan Marzęcki znów się będzie musiał produkować, przepraszać i stwierdzać (zgodnie z prawdą) że zawiedli pokładane w nich zaufanie.
Od paru dni ciągle to samo:
"Przepraszamy, ale podczas wyświetlania tej strony wystąpił błąd.
Prosimy spróbować ponownie za kilka minut."

Stwierdziłem że: z wykorzystaniem bonu przeprosinowego nie da się zamówić preorderów - bon się nie aktywuje jeżeli w koszyku jest cokolwiek przedpremierowego. W pozostałych przypadkach przy próbie sfinalizowania zamówienia wyskakuje powyżej przedstawiony błąd.
Próbuje zamówić od Świąt i się nie da. Wychodzi na to że strace zadośćuczynienie za błędy dlatego że pojawią się kolejne powody do przepraszania.
Próbowałem dzwonić - nic. Wysłałem dwa faksy -nic. E-mail do pomocy - jak zwykle ZERO reakcji. Nie pamiętam kiedy ostatnio ktoś odpowiedźiał na moje pytania...
Ludźie! Opamiętajcie się! Lepszą, sprawniejszą i szybszą obsługę klientów ma nawet TP s.a. Załatwienie absolutorium na UJ trwa mniej niż samo skontaktowanie się z wami. Straszne i żałosne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 31.12.2007 o 12:40, JQM napisał:

Od paru dni ciągle to samo:
"Przepraszamy, ale podczas wyświetlania tej strony wystąpił błąd.
Prosimy spróbować ponownie za kilka minut."


to pocieszające, bo myślałem że tak mam ze względu na porę dnia, bo probowałem wykorzystać bon prawie w ostatniej chwili czyli 30.12 trochę przed północą (po zresztą też). No i jeszcze pojawiło mi się "Wpisywanie kodów zablokowane na 24h." więc już w ogóle nie mam szans...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Wreszcie! Kilka godzin przed końcem ważności ktoś ruszyl dupę i działa. Gratuluję refleksu. Mój ostatni zakup w tym sklepie.

Przy okazji - przesyłka zostanie wysłana... za tydzień 0_o Pełen profesjonalizm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 31.12.2007 o 14:01, DeKs- napisał:

> Od paru dni ciągle to samo:
> "Przepraszamy, ale podczas wyświetlania tej strony wystąpił błąd.
> Prosimy spróbować ponownie za kilka minut."

to pocieszające, bo myślałem że tak mam ze względu na porę dnia, bo probowałem wykorzystać
bon prawie w ostatniej chwili czyli 30.12 trochę przed północą (po zresztą też). No i jeszcze
pojawiło mi się "Wpisywanie kodów zablokowane na 24h." więc już w ogóle nie mam szans...


jak nie masz szans to daj kod z bona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Na reklamie pre-ordera Dzikich Hord na stronie głównej widnieje "od 39,90".
Natomiast moja cena w sklepie to 46,90 zł.
Mam zarejestrowaną zarówno podstawkę jak i pierwszy dodatek. Która cena jest prawidłowa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować