• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
KHRoN

sklep gram.pl (problemy techniczne)

Pytanie

Zamówiłem sobie to i owo, wybrałem "płatność z inteligo" i najwyraźniej serwis padł bo nie zablokował mi środków na koncie... ale zeżarło mi wPLN więc nie mogę ponowić zamówienia (w dziale "moje zamówienia" nic nie ma :( )

pytanie brzmi - co zrobić żeby nie stracić zamówienia ani wPLN? ;]

BTW następnym razem zapłacę "kartą" - nauczka na przyszłość... O_o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

762 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

Ile czasu mam na wysłanie pieniędzy za zamówienie, zanim zamówienie zostanie umulowane?

Ktoś mi kiedyś mówił, że przelewy pocztą idą bardzo długo.

Żeby nie było, że kasa doszła jak zamówienie było już amulowane i cała kasa się straci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Zamieszczam tutaj kopie emial, na wypadek gdyby nie doszedł:

Dzień dobrey
Piszę po raz kolejny bo mam wrażenie, że cdp przestało się interesować moją sprawą. Rozumiem, że sprawdzenie meili może troche potrwać, ale to już za długo jak na moje oko. Czy naprawde trufdno jest wejść na moje konto i wstukać tam pare tych plnów i przy okazji sprawdzić, że ich nie wykorzystałem wcześniej? Szanuje firme cdp i wiem, że zawsze dbała o swoich klietnów i miałą to specyficzne podejście dzięki, któremu staął się number 1 w Polsce. Chodzi mi o to, że jeżeli należy mi się coś co było obiecane w momencie kupna gry powinno być teraz dotrzymane. Wysłałem Panu już moją odpowiedź na trego meila pod spodem z kodami gier. Niebędę tu przytaczał całej wiadomości, ale podam to co jest chyba istotne moje klucze rejesrtacyjne(chociaz te gry już zarejestrowałem na nowym koncie "Larry Laffer", bez otrzymania wpln). Oto one:

Europa universalis 2 - xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Gothic 2 - xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Gothic Noc Kruka - xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Naprawde czuję się oszukany. Mam wrażenie, że ktoś z firmy zobaczył, że zarejestrowałem te gry na starymj koncie i niezurzyłem wpln to mi je odebrał i konto skaskował. Wolałbym, aby to pozostało tylko w sferze domysłów, a moje stare konto, na ten adres, zostało po prostu omyłkowo skasowane. Coś tu jest nie tak gdyż nadal na obecny adres otrzymuje newsleter z gram.pl, a gdy chce sie zarejestrować to "nie jestem powiązany z żadnym kontem". Gry są zarejestrowane na nowe konto "Larry Laffer" na @wp.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Na koncie JajoCool ma pan zarejestrowane te gry wcześniej i na tym koncie posiada Pan 95 wPLN’ów. Konto nie zostało skasowane, bo nie kasujemy kont.

Na koncie Larry Laufer przerejestrował Pan te gry i dlatego nie otrzymał Pan wPLN’ów.

Nie ma możliwości przenoszenia wPLN’ów ani łączenia kont, jeżeli nie może Pan załogować się na stare konto proszę skorzystać z opcji przypominania hasła. Na oba konta można się zalogowac bez problemu tak więc jeżeli ma pan problemy jakieś proszę dokładnie sprecyzować o co dokładnie Panu chodzi.

Jeżeli nie może pan wejść na konto proszę oczyśćić historię oraz cookis w przeglądarce.

Pozdrawiam

identyczną odpowiedz otrzymał pan e-mailem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Mam pytanie... Zamówiłem grę Gothic 3 w piątek. Czyli wysłali ją dopiero wczoraj ( 13 listopada ). Termin dostarczenia to 14 - 15 listopada. Paczka idzie z Warszawy? Ja mieszkam w Węgorzynie gdzieś godzinka drogi do Szczecina. Od Warszawy do Szczecina się dość długo jedzie. Czy jest możliwość, że jeszcze dziś dostane paczkę? I 2 pytanie. Zamówienie zostało zrealizowane na osobę która jest niestety w pracy. Czy przesyłkę może odebrać ktoś z rodziny? Mowa o przesyłce kurierskiej. Z góry dziękuję :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Próbowałem wczoraj złożyc zamówienie, w którym m.in znajdowały się gry Enter the Matrix oraz Commanche 4. Niestety, czały czas prześladowała mnie informacja, że Commanche''a nie można łączyć z Pre-Orderami. Czy ktoś może mi wyjaśnić czemu ma to służyć, bo w efekcie zarobiliście na mnie mniej, bo jednej z tych gier nie zamówiłem :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 14.11.2006 o 12:24, Klimos napisał:

Próbowałem wczoraj złożyc zamówienie, w którym m.in znajdowały się gry Enter the Matrix oraz
Commanche 4. Niestety, czały czas prześladowała mnie informacja, że Commanche''a nie można
łączyć z Pre-Orderami. Czy ktoś może mi wyjaśnić czemu ma to służyć, bo w efekcie zarobiliście
na mnie mniej, bo jednej z tych gier nie zamówiłem :(

Produktów z wyprzedaży nie można lączyć z pre-orderami :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Zarejestrowałem grę Diablo2 ZE i nie dostałem WPln mimo iż gra jest wpisana w moim profilu.Proszę firmę CD-PROJEKT o zapoznanie się z tym faktem.To było aż 20WPln. A nie danie WPln po rejestracji jest łamaniem prawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Właśnie o to mi chodzi, że nie mogę wejść na stare konto JajoCool, gdy korzytsam z opcji przypominania hasła pokazuje mi się, że mój e-mail nie jest powiązany z żadnym z kont. Na dowód załącze zrzuta z ekranu:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Tak bo omyłkowo wstawiłeś spacje w adresie e-mail, adres poprawiliśmy i przypomnienie zostało do ciebie wysłane :)

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Male pytanko prosze o odpowiedz :
kupujac karte sieciowa do PC z laczem RJ-45 za jedyne 25 zl.:)) moge dzialc na xbox360 live ?
Obecnie posiadam zwykly modem netii net24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 14.11.2006 o 13:43, Larry Laffer napisał:

Właśnie o to mi chodzi, że nie mogę wejść na stare konto JajoCool, gdy korzytsam z opcji przypominania
hasła pokazuje mi się, że mój e-mail nie jest powiązany z żadnym z kont. Na dowód załącze zrzuta
z ekranu:


czy mi się wydaje czy też tam jest napisane "żanym" zamiast "żadnym"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

cze , mam taki o to problem w dniu 15.11.2006 zamowilem gre World of warcraft kasa poszla (forma platnosci place inteligo) dostalem maila (podsumowanie) niby all ok ale status mojego zamowienia jest : oczekiwanie na PLATNOSC lol? w dodatku drugie tyle czyli 1xx zlotych wrzucono mi na zablokowane srodki, identyczna suma pieniedzy jaka zaplacilem juz, nie wiem co sie stalo, a na stronie jest w moich zamowieniach oczekiwanie na weryfikacje platnosci, jest ktos w stanie mi pomoc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 17.11.2006 o 18:53, Piotrbov napisał:

czy mi się wydaje czy też tam jest napisane "żanym" zamiast "żadnym"?


Rzeczywiście :) No ale to juz literówka programistów.
offtop Ktoś kiedyś udowodnił, że wystarczy tylko kilka liter, aby odczytać sens zdania, coś w tym jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

zamówiłem Speed-Link Bullfrog Blue Touch Edition Gamepad. Pisze, że będzie dostępny od 1-5 dni. Czekam już dobry tydzień i przesyłka do dzis nie została wysłana. Cośtu nie gra !?!? Gdy dzwonie do działu pomocy sklepu łączy mnie a później jest sygnał, że zajęte. Czy CDP mnie ignoruje, czy wogle nie odbiera telefonów. Napisałem maila i czekam na odpowiedź już chyba 4 dzień !! I nic...

Czy może ktoś z was ma też taki problem (albo podobny)??????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam

Czy Wy sprzedajecie grę FIFA 2005 tylko juz serii ea sports classic, czy tez macie jeszcze ta wersje ktora byla tuz po premierze?

Bo kolega kupil w serii EA Sports Classic wlasnie i brakowało drugiej płyty CD, sprzedawca po reklamacja powiedzial mu ze wszystkie opakowania z gra FIFA 2005 sa wadliwe i nie maja 2 CD, odradzil tez kupna FIFY 2005 w najblizszym czasie gdziekolwiek.

Ja tez sobie chce kupic ale nie wiem co teraz zrobic

Dlatego prosze o informacje czy spotkaliscie z tym problemem

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 21.11.2006 o 20:37, Szmondrowski napisał:


Na twoim screenie niewiele widać. Mógłbyś dać trochę wyraźniejszy?
A co żetonu, to może to ci pomoże==> http://www.gram.pl/sklep_pomoc_art.asp?pid=35
Wątpie, aby to miało jakiś związek z niemożliwością kupienia gry. Może to tylko chwilowe. spróbuj zalogować się trochę później. U mnie na niektórych stronach jest nazwa użytkownika, a na innych nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować