• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
KHRoN

sklep gram.pl (problemy techniczne)

Pytanie

Zamówiłem sobie to i owo, wybrałem "płatność z inteligo" i najwyraźniej serwis padł bo nie zablokował mi środków na koncie... ale zeżarło mi wPLN więc nie mogę ponowić zamówienia (w dziale "moje zamówienia" nic nie ma :( )

pytanie brzmi - co zrobić żeby nie stracić zamówienia ani wPLN? ;]

BTW następnym razem zapłacę "kartą" - nauczka na przyszłość... O_o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

762 odpowiedzi na to pytanie

  • 0
Dnia 26.11.2006 o 14:04, Mario3000 napisał:

nie chodzi mi o to ze nie dziala mi konto gram, chodzi mi oto ze nie moge zmienic maila bo
ze starym kontem pocztowym cos sie stalo <przypuszczam hax>


A po wykasowaniu ciasteczek próbowałeś wejść na maila?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

nie używam konta na o2, wiec nie wiem jak tam się działa, czy dostęp jest tylko przez www, pop3, a moze jakiś dedykowany program. I może w tym programie "coś" Ci hasło zmieniło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 26.11.2006 o 14:07, rob006 napisał:

> nie chodzi mi o to ze nie dziala mi konto gram, chodzi mi oto ze nie moge zmienic maila
bo
> ze starym kontem pocztowym cos sie stalo <przypuszczam hax> >
A po wykasowaniu ciasteczek próbowałeś wejść na maila?


tak na emali awaryjny weszlo a na ufo2000 nie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 26.11.2006 o 14:30, Mario3000 napisał:

tak na emali awaryjny weszlo a na ufo2000 nie :/


Próbowałeś korzystać z odzyskiwania hasła?

Jeśli nic nie pomoże, to lepiej zadzwoń do Działu Obsługi Klienta. Zwykle kontakt mailowy nie pomaga, a na pewno nie załatwisz tej sprawy przez forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

nie udalo mi sie odzyskac hasla wyskakuje ze mam bledne danie...
Zastanawiałem się czy dzwonic do dzialu obsługi gram.pl, ale czy tam sie nie powinno dzwonic jesli ma sie problem z zamowionym towarem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 26.11.2006 o 14:54, Mario3000 napisał:

Zastanawiałem się czy dzwonic do dzialu obsługi gram.pl, ale czy tam sie nie powinno dzwonic
jesli ma sie problem z zamowionym towarem?


Możliwe. W takim razie zadzwoń do Działu Pomocy Sklepu==> http://www.cdprojekt.pl/kontakt.asp (trzeci dział)
Ale pewnie nawet jak zadzwonisz do nieodpowiedniego działu to i tak skierują cię tam, gdzie trzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Mam pytanko: czy moje oczy już całkiem szwankują czy to jakiś bug mojej przeglądarki - nie widzę nigdzie (ani na stronie głównej serwisu, ani w podstronie "sklep") buttonu "Używki". Czy on zniknął? Do używek mogę się dostać tylko wpisując adres http://www.gram.pl/uzywki. "O so chozi"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 03.11.2006 o 00:23, Destro napisał:

WSZYSTKIE INDYWIDUALNE SPRAWY DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ (PYTANIA, PROŚBY O ZMIANĘ/ANULOWANIE)
PROSIMY KIEROWAĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA SKLEPU GRAM.PL
- http://www.gram.pl/kontakt_formularz.asp?r=4.


Właśnie. Pozwolę sobie nie zastosować się do prośby, z góry godząc się na konsekwencje. Wyjaśnienie sprawy poniżej. Powiem tylko że dwukrotne zastosowanie się do tej prośby nie zadziałało, więc spróbuję tu, a nuż się uda.

Dnia 03.11.2006 o 00:23, Destro napisał:

PONIEWAŻ SPRAWY TE WYMAGAJĄ ZWYKLE DODATKOWEJ WERYFIKACJI I PODJĘCIA DZIAŁAŃ PRZEZ PRACOWNIKA
SKLEPU, NIE MAMY MOŻLIWOŚCI ROZWIĄZYWANIA ICH NA FORUM


Nie oczekuję rozwiązania tej sprawy na forum, oczekuję jedynie reakcji ze strony sklepu. Wystarczy zwykły mail z odpowiedzią na moje pytania. Ale do adremu.

9 listopada i 15 listopada wysłałem zapytanie do sklepu gram.pl używając formularza kontaktowego. W obu przypadkach nie otrzymałem odpowiedzi, a jedynie potwierdzenia, czyli: " Witaj, dziękujemy za skontaktowanie się z nami. Twoje pytanie zostało wysłane do działu obsługi klienta. (...)". Samych odpowiedzi, powtórzę się, nie otrzymałem do dziś. Dlatego właśnie pozwolę sobie zadać pytanie na forum, może to spowoduje reakcję sklepu. Pytałem, czy macie w ofercie myszkę Razer Copperhead z podświetleniem niebieskim, mimo opisu że jest w trzech wariantach, w rozwijanym menu przy opisie produktu jest tylko czerwona i zielona. Oprócz tego chciałem zapytać o podkładkę Steelpad QCK mini bez logo teamu Pentagram. Dodałem jeszcze że dobrze współpracuje mi się ze sklepem gram.pl, więc wolę kupić u Was a nie u konkurencji. Odpowiedzi nie otrzymałem do dziś, więc piszę tu. Proszę o odpowiedź mailem, nie ma potrzeby roztrząsania sprawy na forum. Z góry dzięki i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 27.11.2006 o 13:57, Abi Dalzim napisał:

Mały edit: nie widać tylko po FF, w IE widać normalnie. Ctrl+F5 nie pomaga...


też mam FF i u mnie działa. Spróbuj wejść kilka razy na serwis gram.pl a później znowu do sklepu. Powinno pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Mam problem ponoewaz nie dostalem odpowiedzi na formulaz kontaktowy (tylko automatyczna), zaglosiem problem we srode po poludniu, do teraz nie dostalem odpowiedzi. Kiedys uzylem, formulaza, rowniez nie dostalem odpowiedzi na szczescie znalazlem pomoc inaczej (nie pamietam kiedy i o co chodzilo).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 27.11.2006 o 21:59, kecal napisał:

Mam problem ponoewaz nie dostalem odpowiedzi na formulaz kontaktowy (tylko automatyczna), zaglosiem
problem we srode po poludniu, do teraz nie dostalem odpowiedzi. Kiedys uzylem, formulaza, rowniez
nie dostalem odpowiedzi na szczescie znalazlem pomoc inaczej (nie pamietam kiedy i o co chodzilo).


Ja też wysłałem pytanie poprzez formularz i także nie dostałem żadnej odpowiedzi. Jedynie wiadomość automatyczną. Wiem, że pracownicy CdProjekt mają niezłe urwanie głowy dzień w dzień w dodatku każdy ma inne problemy ale skoro decydują się na umieszczenie takiej funkcji to powinni być w stanie odpowiadać przynajmniej na 80% wiadomości.
CDP ma kilka małych wad ale generalnie są najlepsi i ufam tej firmie od zawsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

@ kecal i Kotlet1984
Często zdarza się, że e-maile z CDP nie dochodzą do odbiorców. Tak może być u Was. Sprawdźcie pocztę przez przeglądarkę, a jeśli nic nie będzie spróbujcie wysłać e-mail jeszcze raz. Chociaż natychmiastową pomoc otrzymacie w czasie rozmowy telefonicznej i będzie ona dokładniejsza (bo będziecie mogli dokładnie opisać swój problem i odpowiedzieć na pytania związane z Waszymi problemami).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

w sklepie data wysyłki Medievala II pre order zmnieniła się na 29 czyli mam rozumieć że nie dostaniemy gry jak było obiecane przed premierą ! !:!@#:!@##@

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 28.11.2006 o 01:05, windows00 napisał:

@ kecal i Kotlet1984
Często zdarza się, że e-maile z CDP nie dochodzą do odbiorców. Tak może być u Was. Sprawdźcie
pocztę przez przeglądarkę, a jeśli nic nie będzie spróbujcie wysłać e-mail jeszcze raz. Chociaż
natychmiastową pomoc otrzymacie w czasie rozmowy telefonicznej i będzie ona dokładniejsza (bo
będziecie mogli dokładnie opisać swój problem i odpowiedzieć na pytania związane z Waszymi
problemami).


Taka rzecz: poczte odczytuje ZAWSZE prze przegladarke.
Poza tym rozmowa telefoniczna ma dwie wady: niecierpie rozmawiac przez telefon, a po drugie mieszkam w Szkocji, szkole koncze 15.50, w domu jestem kolo 16.10, po obiedzie jestem okolo 16.40, a jest jeszcze roznica czsowa wiec w Polsce jest 17.40.
I dla tego nie zadzwonie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 28.11.2006 o 01:05, windows00 napisał:

@ kecal i Kotlet1984
Często zdarza się, że e-maile z CDP nie dochodzą do odbiorców. Tak może być u Was. Sprawdźcie
pocztę przez przeglądarkę, a jeśli nic nie będzie spróbujcie wysłać e-mail jeszcze raz. Chociaż
natychmiastową pomoc otrzymacie w czasie rozmowy telefonicznej i będzie ona dokładniejsza (bo
będziecie mogli dokładnie opisać swój problem i odpowiedzieć na pytania związane z Waszymi
problemami).


Taka rzecz: poczte odczytuje ZAWSZE prze przegladarke.
Poza tym rozmowa telefoniczna ma dwie wady: niecierpie rozmawiac przez telefon, a po drugie mieszkam w Szkocji, szkole koncze 15.50, w domu jestem kolo 16.10, po obiedzie jestem okolo 16.40, a jest jeszcze roznica czsowa wiec w Polsce jest 17.40.
I dla tego nie zadzwonie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Sorry, gram.pl. Nie otrzymałem odpowiedzi na dwukrotnie wysłany formularz kontaktowy, ani nie doczekałem się mailowej reakcji po zgłoszeniu problemu tu na forum. Poczułem się z lekka olany, ale nic to. Mamy kapitalizm, wolny seks, internet i loty w kosmos, a co za tym idzie - możliwość wyboru sklepu internetowego przyjaznego dla klienta, takiego który klienta nie zlekceważy. Zgłaszany problem można uznać za niebyły, zamówiłem to co chciałem u konkurencji, i to im zapłacę 250 Nowych. Wiem, co to jest 250 Nowych - g... a nie pieniądze, ale są sklepy w necie które przy nawet tak drobnym zamówieniu zareagują na pytanie klienta i pomogą mu. Chciałbym, byście i Wy tacy byli, czego życzę. Wolałbym, by ta kasa trafiła do Was, ale skoro zostałem olany - sami rozumiecie, postawcie się w mojej sytuacji.

PS. Może marne to pocieszenie, ale zamówienie złożyłem w sklepie, który polecił mi dawno temu HampGW na starym forum CDP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

mam pytanie czy ten numer tel. (022) 519 69 69 jest dobry bo dzwonie od 2 dni ( razem ok 10-12 razy) i nikt nie odbiera nie jest zajęty tylko nikt nie odbiera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować