Zaloguj się, aby obserwować  
SDRaid

Microsoft Office - porady / rozwiązywanie problemów !

116 postów w tym temacie

Już sobie poradziłem, wystarczyło przeczytać ten artykuł:

http://office.microsoft.com/pl-pl/word-help/zmienianie-wyrownania-w-poziomie-tekstu-na-stronie-HA010016594.aspx

EDIT: Choć w tym przypadku mogę wklejać jedynie po jednej linijce tekstu (tłumaczenie zrobiłem wcześniej w Notatniku). Gdyby ktoś miał pomysł, jak wkleić całe tłumaczenie wyrównane do prawej, chętnie z niego skorzystam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy istnieje jakaś funkcja lub sposób abym mógl w excelu wykonać następującą czynność:
jeżeli wartość w komórce H4 równa się 0 to zakoloruje mi wiersz od A6:G6?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem. Uczyłem się wcześniej na Accesie 2003, gdzie formularze się robiło dosyć prosto metodą drag&drop. Teraz niestety nie mam do niego dostępu, a w 2007 wszystkie tableki są ze sobą "posklejane" przez co nie mogę ich przenosić osobno, a jedynie w paczce. Ktoś wie jak temu zaradzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2015 o 14:31, StrictlyBananas napisał:

Jest do tego narzędzie. Ono powinno zadziałać.

Korzystałem z tego na milion sposobów i nie, to nie działa. Nie kopiuje stylu tabeli, a tekstu w komórce i to tylko jednego. Więc nawet stylu tekstu nie dam rady przekopiować jakby w każdej komórce był inny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pewien problem. Otóż piszę pracę dyplomową i muszę mieć w niej marginesy 2,5cm. No i zaznaczyłem te marginesy w całej pracy no i do 27 strony wszystko jest okej, potem nagle schodzi tak na prawą stronę jak na załączonym obrazku, tak jest przez 3 strony a potem dalej już wracają marginesy... Wie ktoś może czemu się tak dzieje?

20150323175743

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem na ostatniej prostej z magisterką. Muszę ją jeszcze sformatować wg zaleceń wydziałowych. Korzystam z szablonu wydziału, ale problem jest taki, że oprócz spisu treści musi być też spis tabel, wykresów itd. W szablonie jest już "zainstalowany" spis tabel, ale nie ma spisu ilustracji. A ja właśnie potrzebuje spisu ilustracji. Jak zrobić, żeby spis tabel podmienić na spis ilustracji, a potem "podpiąć" ilustracje, żeby autoamtycznie wyświetlały mi się w spisie?

Dodam, że korzystam z Worda 2007.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra, następne pytanie. Ustawiam sobie lewy margines na 3,5cm, a po wydrukowaniu - gdy mierze linijką - jest tam 5cm. Wydruk jest robiony na kartce formatu A3 w orientacji poziomej. Tak to powinno wyglądać w tym formacie czy to jakiś błąd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie masz gdzieś ustawionego "marginesu na oprawę"? Jeśli dobrze pamiętam, sumował się w starszych wersjach Worda (moje doświadczenie kończy się na Office 2000) ze standardowymi marginesami. Gdzie to wyłączyć/przestawić - nie mam pojęcia, ile razy mam "przyjemność" korzystania z tych Office''ów opartych na wstęgach, dostaję białej gorączki, bo zamiast zajmować się dokumentem nad którym pracuję, jakieś 70% czasu spędzam na przekopywaniu menu w poszukiwaniu takiej czy innej opcji. Że nie wspomnę o jazdach z formatami, niektórzy "użytkownicy" potrafią zapisać dokument w takim formacie, który poprawnie otworzy się tylko na ich wersji Worda/Excela/etc., bo w innych gubi się formatowanie, formułki itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.06.2015 o 18:50, Blackhand napisał:

Nie masz gdzieś ustawionego "marginesu na oprawę"?

Nie, to było pierwsza rzecz, jaką sprawdziłem.

Dnia 16.06.2015 o 18:50, Blackhand napisał:

Że nie wspomnę o jazdach z formatami, niektórzy
"użytkownicy" potrafią zapisać dokument w takim formacie, który poprawnie otworzy się
tylko na ich wersji Worda/Excela/etc., bo w innych gubi się formatowanie, formułki itd.

To jest standard, dlatego najlepiej zapisywać w pdfie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Mam problem z pakietem office z firmy na M. Otóż kiedy wylogowuję się z netu tracę możliwość korzystania z pakietu, nie wiem jak włączyć tryb offline. Wyskakuje info "Przygotowywanie nowego pakietu Office. Czekaj, powinno to trwać tylko kilka chwil..." i czekałem dziś pół dnia (dosłownie).
Program oczywiście oryginalny, zakupiony za ciężkie pieniądze (wersja do użytku domowego i małych firm). Z tego co pamiętam, wybrałem opcję instalacji 32 bit. Konta na M nie zakładałem, loguję się na adres gmailowy.
Pomożecie?
Z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam drobny, ale pilny problem z excelem. jakiś czas temu namieszałem z wykresem i odwróciłem go (tak jakby lustrzane odbicie) zamiast po lewej stronie wykresu oś Y jest po prawej i wartości rosną w lewą stronę. Proszę o pomoc jak to odwrócić! Poniżej wrzucam screena z problemem ( ten wykres niżej- z wartościami zaznaczonymi na niebiesko). Z góry dziękuję za pomoc.

20151216214837125

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siemka, przymierzam sie do kupna Office''a, najlepiej z mozliwoscia instalacji na 2 komputerach. Nie wiem zatem, czy Home and Student sie pod to lapie. Jako ze ostatnia wersja, jaka mialem okazje uzywac, byl M$O 2007 chcialem sie zapytac Was ktore z nowszych wydan jest godne polecenia? Czy najnowsze wersje (poza 365) wymagaja jakiejs subskrybcji, czy innych dodatkowych oplat? Do pelni szczescia wystarczy mi zawartosc wspomnianej wersji Home. Z gory dzieki za odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować