Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wyniki konkursu na reklamę Guild Wars PL!

44 postów w tym temacie

REWELACYJNIE zaprojektowana reklama. Tylko, szkoda, że autor użył wszystkich scen z gotowego trailera guild wars nightfall a dodał sam tekst, muzykę oraz 5 obrazków. Ale pewnie to nie było ważne?
Smutne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ta.. totalna beznadzieja. Pójście na łatwiznę.
Nawet nie zmienił standardowej czcionki w Windows Movie Maker.
Żenada...

Zero własnej inwencji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.01.2007 o 11:53, Allanon napisał:

ta.. totalna beznadzieja. Pójście na łatwiznę.
Nawet nie zmienił standardowej czcionki w Windows Movie Maker.
Żenada...

Zero własnej inwencji.



Tak może i masz rację, nie znam się na robieniu takich rzeczy, ale pomyśl w takim razie jaki był poziom pozostałych prac skoro (wg. Twoich słów) "ta.. totalna beznadzieja" wygrała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.01.2007 o 11:53, Allanon napisał:

ta.. totalna beznadzieja. Pójście na łatwiznę.
Nawet nie zmienił standardowej czcionki w Windows Movie Maker.
Żenada...

Zero własnej inwencji.



trzeba bylo zrobic lepsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.01.2007 o 11:53, Allanon napisał:

Nawet nie zmienił standardowej czcionki w Windows Movie Maker.
Żenada...

Było samemu spróbować. Bo wiesz, takie konkursy nie polegają na tym, żeby zrobić dzieło sztuki ale żeby zrobić coś lepszego niż pozostali. To tak jak z uciekaniem przed lwem, nie trzeba być szybszym od lwa, trzeba być tylko szybszym niż pozostali uciekający.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mądre strasznie powyższe komentarze, tylko że są dwa detale:
Nie znamy jakości pozostałych prac ale założyć można od momentu obejrzenia pracy, że wątpliwym jest fakt, że praca ta posiada największy wkład własny.