Zaloguj się, aby obserwować  
Yahoo

Dragon Age

10699 postów w tym temacie

Dnia 14.11.2009 o 19:16, Maximo napisał:

Ja to mam za sobą.

A no właśnie.

Spoiler

Wie ktoś może jak przebiega fabuła jeśli trzeba dokonać wyboru między paniami? Mam obecnie możliwość wykonania questów związanych z obiema tymi postaciami, a jednocześnie muszę wybrać którąś z nich... ech i tak będę przechodził grę jeszcze raz od tego momentu, ale starym cRPGowym zwyczajem wolałbym jak najwięcej odkryć przy pierwszym przejściu gry.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

o co chodzi z trzema pomnikami w wieży maginów (wspólna sala trzecie piętro) można coś zrobic bo jak się podchodzi to zadają obrażenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.11.2009 o 20:57, Marcin08 napisał:

znacie jakiś

Spoiler

dobry sposób na pokonanie Uldreda?


Dla podziałało dwóch wojowników (moja postać i Alistair) + łucznik z litanią + mag leczący i atakujący podstawowymi czarami. Do tego odpowiedni micromanagement całości: przemieszczanie wojowników, korzystanie z umiejętności łucznika i sprawne leczenie. Chwilę to trwało, ale walka samo w sobie łatwa. Ważne, by to łucznik miał litanię, bo wojownikom może nie wyjść jej użycie w zwarciu, a mag może aktualnie mieć ważniejsze rzeczy do zrobienia (leczenie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.11.2009 o 21:20, Zand79 napisał:

o co chodzi z trzema pomnikami w wieży maginów (wspólna sala trzecie piętro) można coś
zrobic bo jak się podchodzi to zadają obrażenia?

Po całej wieży porozrzucane są urywki dziennika jednego z adeptów magii, które wpisują się do dziennika. W ten sposób jak zbierzesz wszystkie wpisy uzyskasz zapis sekwencji uruchamiającej pewien mechanizm w wieży.

Spoiler

Ostatni posąg w serii znajduje się przy wejściu z 3 na 4 piętro wieży (Great Hall -> Templar Quarters). Uruchomienie mechanizmu powoduje przywołanie demona przy zejściu do piwnicy - pierwsze piętro wieży, obok grupki magów gdzie spotyka się Wynne. Walka nietrudna i daje niezły miecz 2h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam kilka pytań dotyczących gry.
1.Czy towarzysze w jakikolwiek sposób obniżają ilość doświadczenia przydzielanego głównej postaci?
2.Czy warto magiem(główna postać) inwestować w perswazje?
3.Jakie zalecacie dla maga proporcje siła woli/magia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.11.2009 o 22:46, Shadowtear napisał:

1.Czy towarzysze w jakikolwiek sposób obniżają ilość doświadczenia przydzielanego głównej
postaci?

Yyy nie:P A ja jeżeli tak to w 3 nie dasz rady... nawet na łatwym.

Dnia 14.11.2009 o 22:46, Shadowtear napisał:

2.Czy warto magiem(główna postać) inwestować w perswazje?

Perswazja to podstawa dla każdej klasy. Inwestuj!

Dnia 14.11.2009 o 22:46, Shadowtear napisał:

3.Jakie zalecacie dla maga proporcje siła woli/magia?

Ja mam +/- o 6 więcej magii, ale moja postać ma 14lvl.

mati285
Dopiero jak wyczyścisz zamek to będziesz w stanie nauczyć się pierwszej specjalizacji. Zostaje też oczywiście kupienie książki http://dragonage.wikia.com/wiki/Dragon_Age_Wiki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czemu tylko 5 min >.<?

Właśnie jestem po Lesie Brecilian i jest to najprawdopodobniej najbardziej zwalona lokacja pod względem questów pobocznych.
Pierwszy jaki mi się przypomina jest związany ze zdobyciem skóry wilka dla ucznia łowcy. Zwiedziłem każdy zakamarek lasu i nawet jak znajdywałem skórę wilka to zadanie się nie uaktualniało, a po rozwiązaniu problemu z wilkołakami ten gość całkowicie mnie olewa i nie mogę skończyć questa.
Kolejny jest związany z zabiciem Tego Drzewa. Wprawdzie quest nie jest zapisywany w dzienniku, ale zlecenie dostałem. Problem w tym, ze po oddaniu żołędzia(wymieniłem się) nie można już z nim gadać i nie można go zabić... Sprawa ma się identycznie ze zleceniodawcą(tym szaleńcem). Olałem go i chciałem go zabić po rozprawieniu się z wilkołakami, ale oczywiście po zdjęciu klątwy on również mnie olewa.
Kolejna sprawa to quest elfki opiekującej się zwierzętami. Przeboleję fakt, że patrzy się tylko na moje skill''e w danej umiejętności(jakby mój towarzysz nie mógł zbadać tego czworonoga), ale już nie rozumiem dlaczego ona ciągle się troska skoro zdjąłem klątwę? Zwierzakowi już nic się nie stanie, a ona ciągle biadoli i questa nie mogę skończyć(ofc mogę od razu zabić bydle:P)
Następny, który strasznie mnie wnerwił to ten związany z wystrzeleniem sygnału. Brakowało mojemu magowi 2 punktów zręczności do użycie najmniej wymagającego łuku w moim ekwipunku. Musiałem zmarnować na ten quest aż dwa punkty, aż dwa!:P (jakby ktoś inny nie mógł tego wystrzelić)
Ostatni na chwile obecną jest związany z 4 nagrobkami, 4 elementami zbroi i potworów, które je pilnują. Dla mnie były to 4 najtrudniejsze walki w tej lokacji. Ożywieńce(chyba tak się zwały) są cholernie trudne do pokonaniu. Walka ze smokiem nie była aż tak ciążka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.11.2009 o 00:18, Ecko09 napisał:

Jak rozwalić tę tajemną Zmorę? Za każdym razem jak do niej podchodzę teleportuje się
i nie moge jej zadać nic obrażeń...

Jeżeli chodzi Ci o tą która teleportuje się pomiędzy 4 ołtarzami, wystarczy albo ją zamrozić, zamienić w kamień, bądź zlać z odległości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko - kiedy przyłącza się do drużyny ogar - mabari? Jak grałem pierwszy raz to nastąpiło to zaraz po opuszczeniu chatki w Głuszy, natomiast po odpaleniu wcześniejszego save''a cut scenka z mabari nie pojawiła mi się? Czy jest to losowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.11.2009 o 19:18, StaryCapiur napisał:

staram się wszystko bardzo dokładnie kilka razy przeszukiwać, ale niestety nie wszystko
otworze. Być może dzięki tej kradzieży możemy komuś gwizdnąć klucz? spotkałaś się z
takim czymś może : ) ?

Pozdrawiam


Natrafiłam w sumie na dwa takie przypadki. Jedno to quest poboczny, którego nie da się zrobić bez kradzieży kieszonkowej. Drugi przypadek był istotny dla fabuły, ale wybrnąć z sytuacji dało się na wiele sposobów.

Jeśli chodzi o prolog, to ma on niski poziom trudności.

Później pojawiają się miejsca, gdzie łotrzyk skradacz - pułapkowicz przydaje się. Może zrobić zwiad, naustawiać pułapek i następnie np. strzelając z łuku do jednego z wrogów wyciągnąć przeciwników w owe pułapki. Potem zapułapkowanych wrogów poprawiamy magiem i gotowe.

To się przydaje, bo nie ma sklepu z nieskończonymi lekarstwami, a leczenie maga ma spory cooldown - warto więc wykańczać wrogów bez strat własnych i oszczędzać leki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.11.2009 o 17:29, Marcin08 napisał:

a jeszcze powiedz mi

Spoiler

jak mogę się dostać do ukrytego pokoju (wszystkie formy mam odblokowane) w pustce, w miejscu gdzie posrdoku jest statek.

..

Przez drzwi do niego można przejść jedynie w formie ducha, przejdź się po tym koszmarze w którym są latające w pustce wyspy a w końcu je znajdziesz (jeśli już pokonałeś władczynię tego koszmaru to na pewno już te drzwi minąłeś tylko że bez formy ducha nie mogłeś nic z nimi zrobić).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.11.2009 o 21:18, mati285 napisał:

Spoiler

Jestem właśnie po obronie Redcliffe przed żywymi trupami. Czy jest w wiosce ktoś kto
może nauczyć mnie specjalizacji?


Nie,

Spoiler

na zamku Arl będzie Cię mógł mianować na Czempiona zaś z demonem będziesz mógł zawrzeć układ d(o ile grasz magiem) zięki któremu odblokujesz specjalizację Maga Krwi ale

w samej wiosce nie ma nikogo kto czegoś uczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.11.2009 o 01:57, sakhar napisał:

Mam takie pytanko - kiedy przyłącza się do drużyny ogar - mabari? Jak grałem pierwszy raz to nastąpiło to zaraz po opuszczeniu chatki w Głuszy, natomiast po odpaleniu wcześniejszego save''a cut scenka z mabari nie pojawiła mi się? Czy jest to losowe?

Nie, na ile się orientuję to zależy od wybranej przez Ciebie historii postaci. Szlachcic zdobywa go już w Prologu natomiast inne postacie muszą na niego czekać aż do wyruszenia do Lothering.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.11.2009 o 16:48, Jagged napisał:

Misja z golemem to kpina, zajela mi cale 20 minut :( a kosztuje ponad 50zl dla drugich nabywcow gry :)

Głównym punktem tego dodatku nie jest misja w której zdobywasz golema ale sama Shale, oprócz dyskusji z nią (i okazyjnych wtrąceń NPC na jej temat) dostaniesz też potem osobną misję związaną z jej historią mającą miejsce na nowym obszarze w Głębokich Ścieżkach. 50zł to rzeczywiście przesada za coś takiego ale sam dodatek jako taki jest bardzo dobrze zrobiony i poza małymi potknięciami (jak to które sam zauważyłeś) jest wykonany bardzo starannie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



Dnia 14.11.2009 o 23:45, In_The_End napisał:

Kolejna sprawa to quest elfki opiekującej się zwierzętami. Przeboleję fakt, że patrzy
się tylko na moje skill''e w danej umiejętności(jakby mój towarzysz nie mógł zbadać
tego czworonoga), ale już nie rozumiem dlaczego ona ciągle się troska skoro zdjąłem klątwę?
Zwierzakowi już nic się nie stanie, a ona ciągle biadoli i questa nie mogę skończyć(ofc
mogę od razu zabić bydle:P)


Jak masz odpowiednie skille to

Spoiler

wystarczy tylko uspokoić zwierze a dowiesz się że to nie ta halla została ugryziona tylko inna potrzbuje pomocy i zakończysz questa

(ja to zrobiłam już po zdjęciu klątwy)

Dnia 14.11.2009 o 23:45, In_The_End napisał:

Następny, który strasznie mnie wnerwił to ten związany z wystrzeleniem sygnału. Brakowało
mojemu magowi 2 punktów zręczności do użycie najmniej wymagającego łuku w moim ekwipunku.
Musiałem zmarnować na ten quest aż dwa punkty, aż dwa!:P (jakby ktoś inny nie mógł tego
wystrzelić)


z tym zgadzam sie w zupełności niestety :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi tam pisało 57% ;) Teraz przechodzę skrytobójcą/szampierzem i wykonuje wszystko co napotkam. Mam nadzieję, że przynajmniej do 90% dojdzie.

PS. Po obejrzeniu trailer Święte Prochy uważam rudą za ładniejszą. Bu!

Quojote - ZABIJ LALECZKĘ PERSZING! ZABIJ!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować