Zaloguj się, aby obserwować  
Vastor

Drwiny z klienta!

9 postów w tym temacie

Witam.
Po przygodzie w GW:Nightfall w sklepie gram.pl, obiecalem sobie ze juz nigdy nic nie zamowie, bo poprostu bardzo sie rozczarowałem. Mimo tego zamówiłem grę SimCity4 Deluxe, poniewaz z wykorzystaniem wirtualnych złotówek jest tania.
I tutaj ponowne rozczarowanie, nie mam pretensji do sklepu gram.pl, ale do firmy kurierskiej.
Gra miala byc u mnie na wczoraj - czekałem cały dzien, az do 16:30, poniewaz musialem wyjsc z domy - kurier przyszedł o 17:10, przynajmniej tak pisze na kartce. Dzis dzwonie do niego od 8:00, niestety nie da sie dodzwonic, wlacza sie poczta. Kolo 12 jednak udalo mi sie z nim pogadać, niestety kurier jak to powiedzial uroczyscie "nie wzial przesylki z magazynu" - ale jak do ch****y mial wziac skoro sie nie mozna do niego bylo dodzwonic!?
Dzwonie na informacje, pani bardzo ładnie mi odpowiada: "Prosimy przyjsc do magazynku...." - czemu mam przychodzic?! Zapłaciłem i wymagam! Więc pani zmieniła swoje zdanie, poinformowala mnie ze kurier dostarczy dzis moja paczke z gra, ale w "poznych godzinach popoludniowych".
Nie wiem czy 19:20 to pozna godzina popoludniowa, czy to dopiero wczesna godzina popoludniowa?
W ogóle nie wiem, czy w tej firmie inaczej odmierza sie czas? Zamiast od 8, do kuriera mozna sie dodzwonic kolo poludnia, a pozne godziny popoludniowe to zapene 1 w nocy.

Jednym słowem kpiny! Jest tylko firm kurierskich na rynku, czy gram.pl musi korzystac akurat z tej najgorszej?!

Szczerze załuję, że nie dopłaciłem tych paru złotych w innym sklepie, gdzie uslugi kurierskie oferuje firma "DHL", na ktorej nigdy sie nie zawiodłem.

PS. Nie wiem czy porobiłem jakies ortografy i błedy w stylistyce, ale pisalem szybko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolejny topic o Masterlinku ? Świetnie, powiem tylko że mimo iż zgadzam się z narzekaniami na nich to zakładanie topicu do każdego indywidualnego problemu jest dziwne. I co gorsza nic nie daje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.01.2007 o 19:28, Vastor napisał:

Szczerze załuję, że nie dopłaciłem tych paru złotych w innym sklepie, gdzie uslugi kurierskie
oferuje firma "DHL", na ktorej nigdy sie nie zawiodłem.


Taa, DHL... miesiąc mi międzynarodowa przesyłka DHLem szła... po czym jak już doszła, to się okazało, że jednej z dwóch zamówionych płyt brakuje, a pudełko drugiej jest prawie złamane w połowie i oczywiście dvd też uszkodzone. A ja jak głupi nie otworzyłem jej przy kurierze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.01.2007 o 19:28, Vastor napisał:

Jednym słowem kpiny! Jest tylko firm kurierskich na rynku, czy gram.pl musi korzystac akurat
z tej najgorszej?!

Szczerze załuję, że nie dopłaciłem tych paru złotych w innym sklepie, gdzie uslugi kurierskie
oferuje firma "DHL", na ktorej nigdy sie nie zawiodłem.


Witam,

apropo doboru firmy kurierskiej realizujacej nasze przesylki. CD Projekt korzysta z usług wszystkich dużych firm kurierskich na rynku i doświadczenia wiemy, że Masterlink ma statystycznie największy procent przesyłek doręczonych w terminie.

Niestety przy takim wolumenie przesyłek jaki genruje gram.pl zawsze zdarzą się negatywne przypadki. Jeżeli macie problemy z przesyłkami dostarczanymi przez Masterlinka możecie pisać do nas na adres zamowienia@gram.pl bedziemy kierować reklamacje co na pewno na przyszłość poprawi jakoś usług.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować