Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Supreme Commander - demo już dziś!

169 postów w tym temacie

nie wiem co wy macie z tymi super serwerami - dopuki nie dopadne czegos >100kbps nawet nie zaczynam sciagac... chyba ze ktos ma linka to dema w torrencie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ten link od Dead-pl nie jest zły :) leci mi już 80-90kb/s ;) także dzięki wielkie dead za niego ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.02.2007 o 21:37, Dead-pl napisał:

No demko zainstalowane....chodzi super płynnie....jak dla mnie C.U.D.O. , teraz czekać aż CDP
wyda grę e EK.


Z takim sprzeciorem jak twój nie dziwota. Dziwne jakby cokolwiek ci przycinało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A64 3000, 1,5GB ram i 7600GT nie będzie różowo... A wierz mi, że wiem co mówię... Mam A64 3000+, 1gb ram i 6600GT i gram na średnio niskich od 2 miechów... Powiem Ci, że przy tych ustawieniach i na twoim sprzęcie gra zacznie Ci skakac przy 400-450 jednostach... przy 500-550 będzie niegrywalna... Co prawda w wersji bety 2.7 gra chodziła fatalnie i przy 200 a przy 3.8 gra chodzi dobrze spokojnie i przy 350 (więcej nie miałem bo tyle mi do zwycięstwa z kompem wystarczy). Najnowsza wersja bety to 5.coś ale do niej nie ma już cracka. Myślę, że już nie wiele się poprawi co do wydajności ale oczywiście mogę się mylić. Dema chyba nie będę na razie ściągał bo jak to w demach - nie ma wszystkich jednostek i budynków i wogóle a w becie jest wszystko ;] Ale może ściągnę żeby zobaczyc jak chodzi. Jak coś to piszcie na gg:8607024 i powodzenia w grze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A... jeszcze coś chciałem napisac do tego, który ma Earth 2160... Człowieku jak w jedną grę grałeś a drugą widziałeś tylko na filmikach w niskiej jakości to nie pisz takich rzeczy... Ja grałem w obie te gry i powiem Ci, że od earth 2160 nawet metal fatigue jest lepsze chociarz jest chyba sprzed roku 2000 ;] i wcale nie przesadzam. SupCom ma takie efekty i szczegóły, których nie ma nawet w niektórych fps''ach. Jest zajebiste cieniowanie, jednostek jest od cholery i każda jest tak samo dobrze dopracowana, unosi się dym, kurz, explozje są realistyczne... Za mało miejsca w komentarzu żeby to wszystko wymieniach. Powiem tylko, że grałem w sporo rts''ów i SupCom jest najlepszy z nich... A z Fps''ów najlepszy jest Crysis (a w tego też miałem przyjemność zagrac) niestety tnie mi się jak nic na każdych ustawieniach... Dla tych 2 gier chyba zmienię niedługo sprzęt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i kolejny koment :D Ktoś napisał, że w Total Annihilation było blisko 500 jednostek... Taaak ale pomyśl to kto je zrobił i ile czasu to zajęło. Kilka lat i dalej robią nowe. Na początku w tej grze było kilkadziesiąt, tak jak w SupCom''ie ale do Supa będzie się dłużej robiło jednostki (jeśli wogóle) Bo to jest "trochę" bardziej skomplikowane. Jakieś pytania ktoś ma? ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.02.2007 o 19:40, GL1zdA napisał:

Ktos madry moglby zrobic torrenta to by poszlo bardzo szybko...


http://***** [m]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.02.2007 o 20:07, Mario Falcon napisał:

Niezależnie
czy włączę 1027x768 czy 1680x1050 takie samo haczenie. Jakby rozdziałka w ogóle nie wpływała
na obraz.

To spróbuj niższej :P. Z reszta dzisiaj rzefczywiście rozdzielczość ma mniejsze znaczenie niż efekty.

Dnia 06.02.2007 o 20:07, Mario Falcon napisał:

to nie za bardzo nie umiem odróżnić rodzajów jednostek (nie wiem może ślepy jestem, a chciałbym
zauważyć że Monitor mam 21.3" więc całkiem spory).

Po prostu nie umiesz grać w RTS. Jednostki musisz sobie poprzypisywać do klawiszy i działać na dużych grupach.

Dnia 06.02.2007 o 20:07, Mario Falcon napisał:

Jedyne co mi przypomina w tym total annihilation
to efektywne wybucha, ale szczerze to w starej wersji jakieś większe wrażenie to na mnie robiło
(nie wiem może się zestarzałem). Ogólnie pierwszy pół godziny na mnie pozytywnego wrażenia
nie wywarło. Jak ktoś lubi wielką naparzane na ekranie to niech se kupi Warhamera 40000 Dawn
of War, mniejsze wymagania a efektowność jak dla mnie to chyba nawet większa. Co do samej strategi
w grze - nie wypowiem się bo za krótko grałem, ale nie będę na pewno nie polecę zaraz do sklepu
co by se kupić GF 8800 i 4GB ram co by mi ta giera poszła.

Spore poświęcenie jak na kogoś komu gierka sie nie podoba. Przeciez to są dobre 3 tyś złotych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.02.2007 o 22:54, Snake08 napisał:

A... jeszcze coś chciałem napisac do tego, który ma Earth 2160... Człowieku jak w jedną grę
grałeś a drugą widziałeś tylko na filmikach w niskiej jakości to nie pisz takich rzeczy...
Ja grałem w obie te gry i powiem Ci, że od earth 2160 nawet metal fatigue jest lepsze chociarz
jest chyba sprzed roku 2000 ;] i wcale nie przesadzam. SupCom ma takie efekty i szczegóły,
których nie ma nawet w niektórych fps''ach. Jest zajebiste cieniowanie, jednostek jest od cholery
i każda jest tak samo dobrze dopracowana, unosi się dym, kurz, explozje są realistyczne...
Za mało miejsca w komentarzu żeby to wszystko wymieniach. Powiem tylko, że grałem w sporo rts''ów
i SupCom jest najlepszy z nich... A z Fps''ów najlepszy jest Crysis (a w tego też miałem przyjemność
zagrac) niestety tnie mi się jak nic na każdych ustawieniach... Dla tych 2 gier chyba zmienię
niedługo sprzęt.


W Supa dla twojej informacji nie widziałem na filmikach tylko a grałem i to na full detalach (choć graniem to nazwać nie mogę bo mi rwało strasznie, co zresztą wcześniej opisałem) inaczej bym się nie wypowiadał. Nawet zrobiłem sobie na bierząco porówanie tekstur z supComa z tymi z jednostek w Earth 2160. I jak dla mnie to tekstury w Earth niczym nie odbiegają od tych na jednstkach w SupComie. Nie wiem ja szczerze nie widze takiej wielkiej różnicy między tymi grafami (ale jak mówiłem ślepy jestem). Głównie chodziło mi o to że nie widze w tym co prezentuje SupComp takiej jakiejś wielkiej rewolucji graficznej, natomiast widze wielką rewolucję w sprzętożerności.

Po kolejne grafika jest ważna ale w RTS-ie nie powinna być najważniejsza. A jak kto chce się rozpływać nad super grafiką niech se zagra w FPS''a tam to jest ważne. Jak gram w RTS-a to przy pierwszych uruchomieniach zachwycam się grafiką, ale potem już na to nie zwracam uwagi bo ważniesz jest sama rozgrywka nie tło graficzne, i szczerze wali mnie to czy jak mi żołnierz tupnie nogom to się piasek zakurzy czy ni.

Fakt moge se w taki razie w SupComie wyłączyć cienie i resztę pierdułek. Tylko co z tego jak to za wiele nie wpływa na płynność akutrat w tej grze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie troszkę mnie nie zrozumiałeś. Chodziło mi o to że właśnie nie mam najmniejszego zamiaru wydawać takiej kasy z powodu tej gierki, ani zresztą żadnej innej. Hehe ;-)

I dzięki ale wiem żę mogę przyporządkować jednostki po klawisze od 0 do 9. (coś gram w końcu w te rts-y od niespełna, niech no policzę kiedy to ta Diuna II była :P). Dokładniej chodzi mi o to że w chaosie walki na polu bitwy często w grach jednostki zaczynają się mieszać i chciałbym wiedzieć czy jakaś głupawa grupa jednostek wbrew moim rozkazom nie włazi tam gdzie ja nie chciałem (co zresztą w wielu RTS-ach się zdarza, mówie mu stój a ten i tak się z miejsca rusza). I widzisz przy taki oddaleniu jakoś mi się ten obraz zlewa i widze tylko bandę jednostek która się naparza, jak dla mnie to ciężko mi ich rozróżnić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Więc tak .. Gra jest bardzo fajna ma klimacik i wciąga ... lecz po 2h grania poczułem lekkie nudności :) i mam obawy czy zakupić ale to zobacze jeszcze ..

Mam sprzęt A 64 3000, 1gb ram, galaxy gf 7600 550@1750 i gra mi chodzi bardzo ładnie prawie na max tylko wyłączyłem Vsinc i cienie na medium .. a miałem najpierw 300 pozniej bodajże 500 - 600 jednostek i spokojnie da się grać :)
i mnie to cieszy bo .. ja nie zamierzam grać z paroma tysiącami jednostek bo to nie dla mnie wtedy gra .. wtedy wszystko opiera się na durnym klikaniu :D a tak majac te max 500 jednostek możesz podziwiać świetne walki i ciekawe efekty

Grafika w grze jak widać na screenach jest słabiutka ale dobrze mi się to podoba bo przypomina mi stare gry :) m.in. Total Anilihation więc nie potrzebny wielka graficzna karta najwazniejsze to solidny Procek i Pamięć :)

Gra ma sporo wad m.in dlaczego ten dolny panel kontrolny jest taki duży ? za małe okienko do samej rozgrywki :(( coś podobnego było w AOE 3 :(

na dole zamiescilem screeny:

Gra warta grania ale ostateczną ocenę oddam jak wyjdzie Full Version :)
na razie oceniam na 8/10

20070207082240

20070207082305

20070207082328

20070207082402

20070207082437

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem na to odpowiedzieć w nocy ale forum zostało wyłączone.

Dnia 06.02.2007 o 23:52, Mario Falcon napisał:

W Supa dla twojej informacji nie widziałem na filmikach tylko a grałem i to na full detalach
(choć graniem to nazwać nie mogę bo mi rwało strasznie, co zresztą wcześniej opisałem) inaczej
bym się nie wypowiadał.

Zbyt zachłanny jesteś. Nie znasz możliwości swojego sprzętu.

Dnia 06.02.2007 o 23:52, Mario Falcon napisał:

Nawet zrobiłem sobie na bierząco porówanie tekstur z supComa z tymi
z jednostek w Earth 2160. I jak dla mnie to tekstury w Earth niczym nie odbiegają od tych na
jednstkach w SupComie. Nie wiem ja szczerze nie widze takiej wielkiej różnicy między tymi grafami
(ale jak mówiłem ślepy jestem). Głównie chodziło mi o to że nie widze w tym co prezentuje SupComp
takiej jakiejś wielkiej rewolucji graficznej, natomiast widze wielką rewolucję w sprzętożerności.

1. Sup Com nie ma być żadną rewolucją. Obsługuje sporo nowych efektów jest ładny ale that''s all. Nikt takich rzeczy nie obiecywał.
2. Rzeczywiście E2160 w świecie RTS pod względem grafiki wyprzedził epokę ale...
3. W przypadku SC nie grafika powoduje spadek wydajności lecz AI, której skrypty są bardzo złożone i dla wielu jednostek zaczynają meczyc procesor. Bez C2D nie będą one działaly płynnie a wtedy gra zwolni takze wizualnie.

Dnia 06.02.2007 o 23:52, Mario Falcon napisał:

Fakt moge se w taki razie w SupComie wyłączyć cienie i resztę pierdułek. Tylko co z tego jak
to za wiele nie wpływa na płynność akutrat w tej grze

Zmniejsz filtrowanie i shadery a nie jakieś pierdoły, musisz sie pogodzić z tym że nie ma kompów do wszystkiego i Twój komp nie moze sobie poradzic z maxem detali, nie mozesz od niego tyle wymagać, ludzie maja podobny sprzęt co Ty i grają jak w bajce. Ale tak jak mowię, grafika nie jest tu prawdziwym problemem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No hej też wczoraj nie mogłę odpowiadać.

NIe musze grać na max detali chodziło mi o to że gra nie reaguje zbytnio z szybkością przy zmianie z max detali na min detali (pierdołkui pisałem bo mi się nie chaciało rozpisywać ;-) ). WIęc coś jest nie dopracowane.

Co do porównaia eartha z SupComem (ale tylko pod względem graficznym), czegoś nie rozumiem pierw krytykujesz Eartha za nienajlepszą grafikę i wychwalasz SupComap za nowatorskość. Sam pisałęś "SupCom ma takie efekty i szczegóły, których nie ma nawet w niektórych fps''ach. Jest zajebiste cieniowanie, jednostek jest od cholery i każda jest tak samo dobrze dopracowana, unosi się dym, kurz, explozje są realistyczne... A potem nagła zmian frontów poglądowych ;-).


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować