Zaloguj się, aby obserwować  
Ajko

Baldur's Gate

4815 postów w tym temacie

Dnia 17.05.2006 o 18:42, TYHE napisał:

> > /.../
Będa szachy. /.../

No to mam przechlapane. Ja nawet roszady nie potrafię dobrze zrobić. Nie można zamienić na warcaby? Albo lepiej kółko i krzyżyk, nikt ze mną nie wygra (może tylko zremisować...
Tyhe, ja się nie boczę, a już na Ciebie? W życiu!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.05.2006 o 18:46, KrzysztofMarek napisał:

> > > /.../
> Będa szachy. /.../
No to mam przechlapane. Ja nawet roszady nie potrafię dobrze zrobić. Nie można zamienić na
warcaby?


Nie, ale można na krwawą jatkę :>
Wiedza szachowa nie będzie Ci potrzebna.

p.s. warcaby? na Kurniku? np. dzisiaj? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.05.2006 o 18:37, Xanax napisał:

> /.../> Wieża ma cztery poziomy lochów. Pocieszę cię, że już masz niedaleko do końca. /.../

Ładna pociecha. Jeden bardzo duży poziom. Może chociaż wyjście będzie jakieś łatwiejsze...bo jak dotąd to się namęczyłem a namęczyłem, strzał może zabraknąć i pocisków do procy a odpoczywać ciężko, to i czary się wyczerpują...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.05.2006 o 18:51, KrzysztofMarek napisał:

Ładna pociecha. Jeden bardzo duży poziom. Może chociaż wyjście będzie jakieś łatwiejsze...bo
jak dotąd to się namęczyłem a namęczyłem, strzał może zabraknąć i pocisków do procy a odpoczywać
ciężko, to i czary się wyczerpują...


Nie jest tak źle. Odpoczywać się da. Największy problem stanowią zagadki, na które trudno jest odpowiedzieć. Ale jeśli wcześniej poczytałeś trochę tych książek, co to się walały po podłogach nie powinieneś mieć problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.05.2006 o 18:50, TYHE napisał:

> > > > /.../ > Nie, ale można na krwawą jatkę :> /.../

Faktycznie, wiedza szachowa okazała się nieprzydatna. Załatwiłem problem siłowo, tylko Xana trzeba było znowu wskrzeszać...Te trzy ścieżki, to może jutro zacznę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BG1+OzWM+NTotSC

1 - grobowce na Polach Umarłych są pozamykane. Jak się do nich dostać, czy jest jakiś quest?

2 - walczące fantomy - czy jest jakiś quest z nimi?

3 - gdzie dostaje questa z twierdzą, która powinna tam stac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2006 o 15:00, TYHE napisał:

2 - walczące fantomy - czy jest jakiś quest z nimi?

Nie pamiętam dokładnie, a teraz jeszcze tam nie doszedłem, a to było chyba tak, że po zrobieniu zadania Jet''layi trzeba udać się do pierwszej lokacji Lasu Ostrych Kłów i wejść do chatki przy stawie. Tam był jeden gość co dawał quest z tymi fantomami, ale głowy nie dam.

Dnia 18.05.2006 o 15:00, TYHE napisał:

3 - gdzie dostaje questa z twierdzą, która powinna tam stac?

Północna Cytadela pojawia się po rozmowie z księciem Eltanem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2006 o 15:00, TYHE napisał:

BG1+OzWM+NTotSC

1 - grobowce na Polach Umarłych są pozamykane. Jak się do nich dostać, czy jest jakiś quest?

2 - walczące fantomy - czy jest jakiś quest z nimi?

3 - gdzie dostaje questa z twierdzą, która powinna tam stac?


1. musisz mieć sztylet i pierścień. Pierścień znajdujesz w świątyni kultu Czarnej Dłoni a sztylet koło domku na bagnach na północ od Nashkel
2. Jest. Po znalezieniu siosty JetLai wracasz do tego miejsca, gadasz z jednym fantomem i on każe Ci znaleźć fiolki. Kierujesz się w strone domku walczysz z Mrocznym ale on ucieka, potem idziesz do domku i kończysz sprawe
3. po wykonaniu zadań dla Scara, i kiedy bierzesz zadanie od Księcia Eltana o Żelaznym Tronie mówi on także o kłopotach w tejże cytadeli:p

kilka miechy temu ostatnio grałem w bg1 więc dokładnie nie pamiętam, więc za pomyłki(o ile są:D:D) przepraszam:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2006 o 16:04, siwymaster napisał:

1. musisz mieć sztylet i pierścień. Pierścień znajdujesz w świątyni kultu Czarnej Dłoni


eeeeeeeee? :)
nie kojarzę takiej :))
?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2006 o 17:09, TYHE napisał:

eeeeeeeee? :)
nie kojarzę takiej :))
?


jak przeszukasz wieże Durlaga a potem pokonasz tanar`i w Brodzie Ulgotha, to zaraz po wyjściu z tego magazynu powinien zagadać do Ciebie mag(jego uwalniasz chyba na Północnych Pustowiach czy gdzieśtam) i podaje Ci lokacje tej swiątyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2006 o 18:08, siwymaster napisał:

jak przeszukasz wieże Durlaga a potem pokonasz tanar`i w Brodzie Ulgotha, to zaraz po wyjściu
z tego magazynu powinien zagadać do Ciebie mag(jego uwalniasz chyba na Północnych Pustowiach
czy gdzieśtam) i podaje Ci lokacje tej swiątyni

problem w tym ze niektóre lokacje się zbuntowały i nie chcą sie chyba otworzyć, tannari gryzie ziemię, Wieże zrobiłam zanim poszłam do Brody, z Brody zostałam wysłana na jakąś wyspe, ale np. podobno gdzies są wilkołaki i to sie nie ujawniło :( a Północne Pustkowia? ;(
ech..
chyba musze sie powłamywac na kolejne lokacje :|

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2006 o 18:08, siwymaster napisał:

> /.../> jak przeszukasz wieże Durlaga a potem pokonasz tanar`i w Brodzie Ulgotha, /.../

A co (kto) to jest tanar? Bo ja właśnie przeszykałem Wieżę Durlaga, chyba wszystko zrobiłem, ale tam, na najniższym poziomie była studnia, głęboka, pokazywał sie tekst, że po wrzuceniu kamienia nie słychać, jak spada, ale nic zwiazanego z tą studnią nie znalazłem i to mnie niepokoi. Pominąłem coś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze nieładnie podsłuchiwać ;P
Po drugie tannari to demon ze skrzydłami.
Po trzecie tannari nie ma w Wiezy :P
Po czwarte jaka studnia ? :|
Wyszedłes z tej Wiezy czy nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2006 o 18:34, TYHE napisał:

Wieże zrobiłam zanim poszłam do Brody, z Brody zostałam wysłana na jakąś wyspe, ale
np. podobno gdzies są wilkołaki i to sie nie ujawniło :( a Północne Pustkowia? ;(
ech..
chyba musze sie powłamywac na kolejne lokacje :|


eh sry nie Północne Pustkowia tylko Pola Umarłych (coś mi się powaliło:D:D), na jedną wyspę, a raczej więzienie wysyła Cię mag aby odzyskać jego płaszcz, tam nie ma żadnych wilkołaków. Na wyspe z wilkołakami wysyła Cię mag Mendas(jest w jednym domku w Brodzie) - nie będę pisać gdzie musisz pewne mapki znaleźć:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2006 o 19:52, TYHE napisał:

Po pierwsze nieładnie podsłuchiwać ;P

A Ty niby co robisz? Przyganiał kocioł garnkowi...

Dnia 18.05.2006 o 19:52, TYHE napisał:


Po czwarte jaka studnia ? :|

Na najniższym poziomie, tam gdzie jest duch Durlaga, w jednym z pomieszczeń jast studnia (dziura w podłodze), przykryta drewnianym rusztowaniem, na rusztowaniu coś, co wygląda na kołowrót. Uruchomić mi się tego nie udało, więc się pytam. Tylko napis się pojawiał, tak, jak przy czytaniu książek, na niebiesko, w tym oknie na dole gdzie pojawiają się wszystkie napisy.

Dnia 18.05.2006 o 19:52, TYHE napisał:

Wyszedłes z tej Wiezy czy nie?

Nie wyszedłem. Z lenistwa. Drugi duch mnie teleportował. Zresztą najpierw zasejwowałem, bo nie wiedziałe, co ten duch naprawdę robi. Ale jak zabiłem (nadspodziewnie łatwo) tego, jak mu tam, upiornego rycerza, to ta dusza (Inneri? nie mam pamięci do imion) stwierdziła, że już nie czuje obecności tego czegoś i teleportowała mnie do wrót Wieży Durlaga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2006 o 21:31, KrzysztofMarek napisał:

> Po pierwsze nieładnie podsłuchiwać ;P
A Ty niby co robisz? Przyganiał kocioł garnkowi...

Ale ja mam taką robote ;P Ha! :P

Ubiłes rycerza, uff, bo jak czytałam to już sie wystraszyłam ze zwiałes ;)
To teraz pilnuj zdobytego sztyletu. Nie zgub.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2006 o 21:36, TYHE napisał:

> > /.../> To teraz pilnuj zdobytego sztyletu. Nie zgub.

Tego pożeracza dusz? Chyba go jeszcze nie opchnąłem, bo czułem, że może się do czegoś przydać. Miałem trochę uzbrojenia, większość sprzedałem, ale najlepsze trzymam. Mam jakąś karabelę, zbroję skórzaną +3, no i komplet uzbrojenia dla paladyna. Tylko nie wiem, czy trzymać "spadek" po Kielu, chyba tylko hełm do czegoś się przyda. Topór krasnoludzki (tylko dla krasnoluda), naprawdę świetny, też sprzedałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować