Zaloguj się, aby obserwować  
Ajko

Baldur's Gate

4815 postów w tym temacie

Dnia 28.08.2015 o 09:16, Karharot napisał:

Zdobywając wyższe poziomy dostaniesz więcej slotów na czary, dodatkowo w grze jest kilka przedmiotów które zapewniają dodatkowe sloty (choć trudno te przedmioty znaleźć i większość z nich jest dostępna dopiero później w grze).

Nie kpij Karharocie, nie kpij ^^ Pierwszy z nich (i najpotężniejszy) spotykamy już w Pomocnej Dłoni (pierścień podwajający ilość zaklęć z 1 kręgu) :D

Dnia 28.08.2015 o 09:16, Karharot napisał:

> Czy warto forsować otwierać skrzynie gdy w pobliżu są obcy ludzie?
Raczej nie bo mogą zawołać straże. Można jednak zaryzykować i spróbować wyłamać/otworzyć zamek kiedy Twoja postać nie jest w polu widzenia innych osób choć zawsze zapisz przedtem grę.

Nie do końca tak to wygląda, wrogość i wołanie straży warunkuje ZAJRZENIE do pojemnika a nie jego OTWORZENIE, możesz otworzyć zamek/wyłamać go mając dokoła BNów ale jeśli nie zajrzysz do środka to nikt straży nie zawoła ;)

Azazel:

Dnia 28.08.2015 o 09:16, Karharot napisał:

Zastanawiam się co do Jaheiry .. Jest druidką i wojowniczką. Więc co do czego ją przeznaczyć? Wiadomo jak rozwinie swoje druidzkie czary to będę atakował nimi na odległość.. ale ona też dobrze włada ręcznie To nie wiem dać jej broń białą ? Kurcze ciężko to ogarnąć :P

Wcale nie tak trudno - daj jej procę, tarczę i sejmitar. Używaj w następującej kolejności:
zaklęcia > proca > broń biała
W większości będzie cie leczyć, buffować albo robić wrogom kuku magią, w innym razie ustrzeli ich z dystansu, jeśli podejdą chwyci za miecz

Dnia 28.08.2015 o 09:16, Karharot napisał:

1. gdzie znajde jakieś zwoje na identyfikacje przedmiotów?

Nie zbieraj zwojów, wpisz sobie czar do księgi i jeśli coś znajdziesz odpocznij by go zapamiętać a potem rzuć zaklęcie i znów zamień na bardziej przydatne. Ponadto wiele sklepów (światyń) proponuje identyfikację za 100sz a w BG1 po pierwszych 2 rozdziałach nie będziesz wiedział na co wydawać kasę :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze jedno Jaheira awansowała na drugi poziom ale co ciekawe jak dałem awansuj to nic tam nie ma do rozłożenia żadne punkty.. Dziwne dlaczego?

A jeszcze jedno kiedy się dostaje pkt na umiejetności ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2015 o 17:15, Azazell napisał:

A jeszcze jedno Jaheira awansowała na drugi poziom ale co ciekawe jak dałem awansuj to
nic tam nie ma do rozłożenia żadne punkty.. Dziwne dlaczego?

Bo nie dostajesz * na każdym poziomie. Zyskała kilka punktów zycia, może jakieś okienko na czar albo lepsze rzuty/atak... to też się poprawia mimo że czasem ciężko zauważyć.

Dnia 28.08.2015 o 17:15, Azazell napisał:

A jeszcze jedno kiedy się dostaje pkt na umiejetności ?

Zgodnie z tą rozpiską: http://baldur.cob-bg.pl/bg1?pg=1,5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2015 o 17:08, Tuldor1 napisał:

> Zdobywając wyższe poziomy dostaniesz więcej slotów na czary, dodatkowo w grze jest
kilka przedmiotów które zapewniają dodatkowe sloty (choć trudno te przedmioty znaleźć
i większość z nich jest dostępna dopiero później w grze).
Nie kpij Karharocie, nie kpij ^^ Pierwszy z nich (i najpotężniejszy) spotykamy już w
Pomocnej Dłoni (pierścień podwajający ilość zaklęć z 1 kręgu) :D


Że co? który to pierścień? :) kurcze chyba go nie opchnąłem ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie gdzie znajdę fajnie i czytelnie wytłumaczone te zasady starego D&D które są w BG1? Chodzi mi jak to jest z tymi zadawaniami obrażeń, podstawowym traKO itd.. Jest to gdzieś opisane - po polsku :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2015 o 17:08, Tuldor1 napisał:

> w grze jest kilka przedmiotów które zapewniają dodatkowe sloty (choć trudno te przedmioty znaleźć i większość z nich jest dostępna dopiero później w grze).
Nie kpij Karharocie, nie kpij ^^ Pierwszy z nich (i najpotężniejszy) spotykamy już w Pomocnej Dłoni (pierścień podwajający ilość zaklęć z 1 kręgu) :D

Dlatego napisałem "większość z nich" ;) Poza tym wygarnięcie tego pierścienia na tym etapie to niemal cheatowanie, on jest wart ileś tysięcy złota, to nie jest przedmiot który powinien się znaleźć w rękach drużyny której nie stać na miecz +1.

Dnia 28.08.2015 o 17:08, Tuldor1 napisał:

Nie do końca tak to wygląda, wrogość i wołanie straży warunkuje ZAJRZENIE do pojemnika a nie jego OTWORZENIE, możesz otworzyć zamek/wyłamać go mając dokoła BNów ale jeśli nie zajrzysz do środka to nikt straży nie zawoła ;)

A tego nie wiedziałem :) Choć szczerze mówiąc nie widzę wiele sensu w wyrywaniu zamków ze skrzyń jeśli nie ma się zamiaru do nich zajrzeć ;)

Dnia 28.08.2015 o 17:08, Tuldor1 napisał:

a w BG1 po pierwszych 2 rozdziałach nie będziesz wiedział na co wydawać kasę :P

Z tym się nie zgodzę. Szata Arcymaga i wszystkie zwoje z zaklęciami dla maga z Wysokiego Żywopłotu, Wojskowa Kosa, Zbroja Cieni, Pełna Zbroja Płytowa, Sztylet Jadu u kowala z Beregostu (+ kasa na wykonanie zbroi z Ankhega), parę itemków z Gospody w Brodzie Ulgotha... Wyekwipowanie drużyny w dobry sprzęt to dość prosta sprawa ale na najlepsze przedmioty długo tu trzeba patrzeć przez szybkę.
Oczywiście po wymieceniu Wieży Durlaga to się zmienia ale tam teoretycznie powinno się iść dopiero jak już się dotarło przynajmniej do Wrót Baldura (i dobrze jest mieć najlepszy sprzęt bo słaba drużyna zginie z rąk pierwszego przeciwnika na obszarze, jeszcze zanim się zobaczy samą Wieżę).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2015 o 18:11, Azazell napisał:

Że co? który to pierścień? :) kurcze chyba go nie opchnąłem ;/

Na obszarze jest schowek w którym leży potężny artefakt który podwaja liczbę czarów 1 poziomu które mag może zapamiętać. IMO ten pierścień jest za mocny na ten etap gry i jest raczej przeznaczony jako bonus żeby gracze który podchodzą do BG już któryś raz wciąż mieli ciekawostki do odkrywania.
Jeśli mimo to chcesz go mieć to w pierwszej minucie tego filmiku jest pokazane gdzie możesz go znaleźć:
https://www.youtube.com/watch?v=Y8kC3JFzOLw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2015 o 18:11, Azazell napisał:

Że co? który to pierścień? :) kurcze chyba go nie opchnąłem ;/

Chodzi o pierścień ukryty w skrytce pod korzeniami drzewa na wschód od wejścia do fortyfikacji :) W grze jest kilkanaście tego typu ''skrytek''.

Pierwsza z nich jest w dziupli drzewa na trakcie z Candlekeep (lokacja na jakiej padł Gorion) - siedzi w niej diament
Druga jest na kolejnej lokacji (tam gdzie gadał z nami Elminster aka dziwny mag w czerwieni) w brązowym kamieniu - znajdziesz tam pierścień +1 (+1KP +1 do rzutów obronnych)
itp itd... jest tego sporo ^^

Dnia 28.08.2015 o 18:11, Azazell napisał:

Panowie gdzie znajdę fajnie i czytelnie wytłumaczone te zasady starego D&D które są w BG1? Chodzi mi jak to jest z tymi zadawaniami obrażeń, podstawowym traKO itd.. Jest to gdzieś opisane - po polsku :)

W instrukcji? :P A tak na serio podaj konkretne przykłady czego nie rozumiesz a przełożę ''z polskiego na nasze'' ^^
Możesz też pytać na Children of Bhaal - lepszej bazy informacji nie znajdziesz http://athkatla.cob-bg.pl/index.php

Karharot

Dnia 28.08.2015 o 18:11, Azazell napisał:

Dlatego napisałem "większość z nich" ;) Poza tym wygarnięcie tego pierścienia na tym etapie to niemal cheatowanie, on jest wart ileś tysięcy złota, to nie jest przedmiot który powinien się znaleźć w rękach drużyny której nie stać na miecz +1.

Co jest w cheatowaniu z szukania skrytek jak np te które opisałem powyżej? Nic - to bonus za spostrzegawczość :P Analogicznie postać w Nashkel raczej też nie ma kasy na zbroję z ankhega (jeśli leci tam od razu zamiast wykonywać wszystkie zadania po drodze) a jednak może tam ją znaleźć (kolejna skrytka)

Dnia 28.08.2015 o 18:11, Azazell napisał:

A tego nie wiedziałem :) Choć szczerze mówiąc nie widzę wiele sensu w wyrywaniu zamków ze skrzyń jeśli nie ma się zamiaru do nich zajrzeć ;)

Ochotę można mieć, po prostu możesz otworzyć skrzynię w każdej chwili a gdy idzie o zbadanie zawartości zaczekać aż BN odejdzie np za róg (jeśli nie widzi skrzyni kiedy ją ograbiasz to nie zawoła straży). Ponadto jeśli zaczniesz badać skrzynię, od razu klikniesz spację (pauzę) i wejdziesz w tryb skradania to czasem możesz uniknąć zawołania straży nawet jeśli BN Cię widzi.

Dnia 28.08.2015 o 18:11, Azazell napisał:

Z tym się nie zgodzę.

Kwestia sposobu gry, ja zawsze ''czyszczę do sucha'' lokację za lokacją i gram mniej-więcej z taką kolejnością: Pomocna dłoń -> Beregost -> Nashkel -> kopalnia -> Reszta lokacji na mapie świata (z wyłączeniem wieży durlaga) -> beregost -> obóz bandytów
W efekcie przed obozem bandytów mam kupione wszystko co wymieniłeś + spory zapas złota w sakiewce + tyle mikstur, że gdyby nie komponent układania ich w nieograniczone stosy to by mi się w ekwipunku nie zmieściły :P

PrinceLaCroix

Dnia 28.08.2015 o 18:11, Azazell napisał:

Gadacie o BG i znowu bym go przeszedł 43534534 raz. Pamiętacie, jakie to mody graficzne/interfejsowe były must-have''em dla BG 1 + opowieści z wybrzeża?

Na początek BGT (Baldur's gate trilogy) byś miał w BG1 dostęp do mechaniki BG2, poza tym Widescreen (gra na wyższych rozdzielczościach) i bgt graphics overhaul (poprawa grafiki obszarów w nocy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.08.2015 o 10:41, Tuldor1 napisał:

Co jest w cheatowaniu z szukania skrytek jak np te które opisałem powyżej? Nic - to bonus za spostrzegawczość :P

Przeczytanie odpowiedzi na forum trudno uznać za jakąś wielką spostrzebawczość XD
Co innego jakby to ktoś sam znalazł, ale szanse na to są gdzieś pomiędzy 0 a żadne...

Dnia 29.08.2015 o 10:41, Tuldor1 napisał:

Analogicznie postać w Nashkel raczej też nie ma kasy na zbroję z ankhega (jeśli leci tam od razu zamiast wykonywać wszystkie zadania po drodze) a jednak może tam ją znaleźć (kolejna skrytka)

Aj knoł. Znam lokacje wszystkich skrytek. Mimo to przy pierwszych kilku podejściach do gry o nich nie wiedziałem i miałem większą zabawę ze sprzętu który zdobywałem (chociażby zwykłej zbroi płytowe ściągniętej z jakiegoś nagorliwego Najemnika Płomiennej Pięści).

Dnia 29.08.2015 o 10:41, Tuldor1 napisał:

Kwestia sposobu gry, ja zawsze ''czyszczę do sucha'' lokację za lokacją i gram mniej-więcej z taką kolejnością: Pomocna dłoń -> Beregost -> Nashkel -> kopalnia -> Reszta lokacji na mapie świata (z wyłączeniem wieży durlaga) -> beregost -> obóz bandytów W efekcie przed obozem bandytów mam kupione wszystko co wymieniłeś + spory zapas złota w sakiewce + tyle mikstur, że gdyby nie komponent układania ich w nieograniczone stosy to by mi się w ekwipunku nie zmieściły :P

Jeśli przez "czyszczenie do sucha" rozumiesz wygarnianie dosłownie wszystkiego co nie jest przybite do ziemi (skórzane i ćwiekowane zbroje, miecze niemagiczne, krótkie i długie łuki, cepy, włócznie itp. itd.) to może da się tyle uzbierać ale ja kursując podobną trasą co Ty (z tą różnicą że do Kopalni Nashkel idę zazwyczaj po zwiedzeniu reszty świata) jednak odczuwam braki funduszy. Hmmm... Choć być może udałoby się wyciągnąć więcej gdybym nie chomikował magicznych strzał i bełtów oraz mikstur.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A dzięki panowie wiecie, że ja ten pierścień wziąłem :) ale ze mnie gapa.. No ale dzięki temu miałęm trudniejszy start :P

Kurcze tak sie zastanwiam ja kto jest liczone...

Trak0 - to jest po prostu celność, która jest wyliczana wiadomo z cech bohatera, ekwipunku itp..
I teraz tak.. Jeśli mam bohatera który ma wartość Trak0 = 10 i zaatakuje jakiegoś stworka który ma KP powiedzmy 5 to wtedy odejmuje się 10-5= 5 i wykonuje się rzut kostką i musi wyjść 5 lub więcej.. I teraz gdy rzutem kostką wyjdzie powiedzmy 7 to rani wroga czy od razu go zabija? Tego właśnie do końca nie czaję :)

Druga sprawa jak to będzie jeśli np bohater ma Trak0 wartości 5 a wróg ma KP 10? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.08.2015 o 12:19, Azazell napisał:

Kurcze tak sie zastanwiam ja kto jest liczone...

Trak0 - to jest po prostu celność, która jest wyliczana wiadomo z cech bohatera, ekwipunku
itp..
I teraz tak.. Jeśli mam bohatera który ma wartość Trak0 = 10 i zaatakuje jakiegoś stworka
który ma KP powiedzmy 5 to wtedy odejmuje się 10-5= 5 i wykonuje się rzut kostką i musi
wyjść 5 lub więcej.. I teraz gdy rzutem kostką wyjdzie powiedzmy 7 to rani wroga czy
od razu go zabija? Tego właśnie do końca nie czaję :)

Nie, Trak0 nie określa czy zabijasz przeciwnika, czy nie. Tak jak napisałeś jest to tylko celność, czyli określenie w trakcie rzutu na atak trafienia lub nie trafienia przeciwnika. Wynik rzutu na atak ma wpływ na obrażenia tylko wtedy, gdy wyrzucisz 1 - oznacza chybienie krytyczne i brak obrażeń; lub gdy wyrzucisz 20 - oznacza trafienie krytyczne i podwojone obrażenia. Same obrażenia wyliczane są osobnym rzutem odpowiednią kością na podstawie cechy broni, której używasz. Wszystkie bronie mają określone zadawane obrażenia, np. 1k8 - oznacza to rzut jedną kością ośmiościenną, czyli możliwe obrażenia to 1-8 punktów plus modyfikatory wynikające z cech postaci. Analogicznie 2k6 oznacza rzut dwiema kośćmi sześciennymi, a więc obrażenia 2-12.

Dnia 29.08.2015 o 12:19, Azazell napisał:

Druga sprawa jak to będzie jeśli np bohater ma Trak0 wartości 5 a wróg ma KP 10? :)

W takim przypadku, kiedy wynik rzutu na atak jest ujemny, trafienie następuje przy dowolnej wyrzuconej liczbie, z wyjątkiem 1 (chybienie krytyczne).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A spoko dzięki za wyjaśnienie.

Szkoda, że w grze nie ma jakieś wikipedii gdzie opisane np ile dany stworek ma HP itp.. BO lubie to wiedzieć :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.08.2015 o 11:32, Karharot napisał:

Przeczytanie odpowiedzi na forum trudno uznać za jakąś wielką spostrzebawczość XD Co innego jakby to ktoś sam znalazł, ale szanse na to są gdzieś pomiędzy 0 a żadne...

Nie przesadzaj, parę z tych skrytek znalazłem sam kiedy jeszcze nie miałem nawet dostępu do netu by o jakiś solucjach nawet nie wspominać (taak, Baldur ma juz tyle lat, że to nie było niczym niezwykłym :) ), a podejrzewam, że nie tylko ja ^^

Dnia 29.08.2015 o 11:32, Karharot napisał:

Jeśli przez "czyszczenie do sucha" rozumiesz wygarnianie dosłownie wszystkiego co nie jest przybite do ziemi /.../

Dokładnie :) Zwykle idąc np trasą Beregost -> Nashkel wszystkie postaci w drużynie mają ekwipunek wypełniony w 100% a potem jeśli trafie na jakiegoś potwora i go ubiję to po prostu wywalam z sakwy na ziemię to co jest najtańsze (np jakiś hełm za 2sz) i wsadzam na jego miejsce rzecz cenniejszą. Po dotarciu na miejsce sprzedaję wszytsko i ruszam dalej.

Azazell

Dnia 29.08.2015 o 11:32, Karharot napisał:

Trak0 - /.../ Tego właśnie do końca nie czaję :)

Właściwie TraK0 czyli skrótowiec od : Trafienie (postaci o) K(P) 0
Tak jak to Xanax napisał jest to parametr określający szansę na trafienie wroga.
Mechaniczne szczegóły nie są aż tak istotne (trzeba przyznać ze w 2 edycji system trafiania był chory, 3 edycja D&D znacząco to uprościła) jak zapamiętanie że: Im niższe TraK0 tym lepiej, im niższe KP tym lepiej i im niższe rzuty obronne tym lepiej (chodzi o parametry na karcie postaci, bo w opisach przedmiotów często jest to niezbyt konsekwentne i gdy masz np w pierścieniu "+1 do rzutów obronnych" chodzi o ich poprawienie... i na karcie postaci pojawia się -1 zamiast +1).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jezu idzie zwariować jestem w Nashkel i teraz hmm chcę sobie ustalić swój optymalny team.

1. Mag zwykły - moja postać
2. Imoen - łuczniczka / złodziejka wiadomo
3. Minsc - tank
4. Khalid / Ajantis?
5. Bramwen / Jaheira?
6. Kivan - łucznik

No i jest problem na 4,5 pozycji. Khalid czy Ajantis oraz Bramwen - Jaheira? Ktoś kto leczy musi być oraz jakiś drugi tank z przodu. Sam nie wiem :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.08.2015 o 16:25, Azazell napisał:

No i jest problem na 4,5 pozycji. Khalid czy Ajantis oraz Bramwen - Jaheira? Ktoś kto
leczy musi być oraz jakiś drugi tank z przodu. Sam nie wiem :(


To ja Ci jeszcze zamieszam jak Minsc to musisz doliczyć też Dynaheir (mag), której to uratowanie jest zadaniem, które dostaniesz od Minsca, a jak będziesz ją chciał odłączyć od drużyny to odejdzie także Minsc.

Podobnie sprawa ma się z Jaheirą i Khalidem - jak jedno z nich odejdzie z drużyny to robi to też drugie.

Są co prawda sposoby na pozbycie się tylko jednej postaci z pary, ale jak grasz dobrą drużyna to one raczej nie przystoją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.08.2015 o 16:25, Azazell napisał:

1. Mag zwykły - moja postać
2. Imoen - łuczniczka / złodziejka wiadomo
3. Minsc - tank
4. Khalid / Ajantis?
5. Bramwen / Jaheira?
6. Kivan - łucznik

No i jest problem na 4,5 pozycji. Khalid czy Ajantis oraz Bramwen - Jaheira? Ktoś kto
leczy musi być oraz jakiś drugi tank z przodu. Sam nie wiem :(


Rozwiązaniem jest Yeslick, wojownik/kapłan, którego dołączasz w kopalni Otulisko. Sprawdza się w pierwszej linii i może leczyć. W tym momencie zostaje ci jeden dodatkowy slot na postać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.08.2015 o 16:25, Azazell napisał:

Jezu idzie zwariować jestem w Nashkel i teraz hmm chcę sobie ustalić swój optymalny team.

Mogę zaproponować swój:
1. Charname - pan złota rączka (wojownik/mag/złodziej)
2. Imoen - złodziejka + łuczniczka (u mnie dosć szybko zdwuklasowana na maga u ciebie lepiej to olać skoro sam nie masz zdolności złodziejskich). Krótki łuk
3. Khalid - tank. Długi łuk + miecz oburęczny
4. Jaheira - leczydełko + buffy. Proca/sejmitar + pawęż
5. Dynaheir - zaklęcia obszarowe i obrażeniowe. Proca + kij
6. Xan - mag ''wsparcia'' (identyfikacje, zaklecia utrudniające wrogom życie typu uśpienie zauroczenie itp). Księżycowe ostrze
Jak widać miałem drużynę ze sporą ilością magów, acz każda inna też sobie poradzi.

Dnia 29.08.2015 o 16:25, Azazell napisał:

To ja Ci jeszcze zamieszam jak Minsc to musisz doliczyć też Dynaheir (mag), której to uratowanie jest zadaniem, które dostaniesz od Minsca, a jak będziesz ją chciał odłączyć od drużyny to odejdzie także Minsc. /.../ Są co prawda sposoby na pozbycie się tylko jednej postaci z pary, ale jak grasz dobrą drużyna to one raczej nie przystoją.

Nulfiko prawdę rzecze - w grze spotkasz kilka ''par'' NPC jacy po dobroci się ze sobą nie rozstaną. Te pary to:
Khalid + Jaheira
Xzar + Montaron
Minsc + Dynaheir
Skie + Eldoth
Te dwie ostatnie są osobno ale potem mogą się ''sparować'' jeśli dołączysz obie postaci do drużyny... no ok ale pisałem, że mam samą Dynaheir, więc jak to zrobić? W moim wypadku zgodziłem się na uratowanie dynaheir porwanej przez gnolle do ich Twierdzy i ruszyłem tam z Minscem a po dotarciu na miejsce przyłączyłem Dynaheir. Po dołączeniu do drużyny zaczęliśmy zwiedzać jaskinie z Minscem na przedzie. Traf chciał, że biedak poległ w walce... peszek, miast go wskrzeszać wszedłem na ekran postaci i odłączyłem go pozwalajac spocząć w spokoju...
Jeśli jeden z NPC stanowiących parę umrze/zostanie zamieniony w kamień itp to drugiego można zachować bez problemów.

Noirr

Dnia 29.08.2015 o 16:25, Azazell napisał:

Rozwiązaniem jest Yeslick, wojownik/kapłan, którego dołączasz w kopalni Otulisko.

Litości Norirr''ze, kto by czekał do tego czasu ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę o Khalidzie i Jaheria - Oni ponoć dodają smaczku do fabuły ale czy dużo tego dodają? Czy to tylko drobne zmiany w fabule?

Minsc`a zostawie na pewno a jego ukochaną zostawię gdzieś bo ponoc jest "dobry" sposób lub zamienię w kamień ;) Albo dam jej zginąć w walce :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.08.2015 o 18:28, Azazell napisał:

Myślę o Khalidzie i Jaheria - Oni ponoć dodają smaczku do fabuły ale czy dużo tego dodają?
Czy to tylko drobne zmiany w fabule?

Tylko drobne zmiany, ale... w BG1 nie ma postaci jaka dodaje więcej niz ''drobne smaczki'' :) Zrobiono to w ten sposób, aby gra dowolnym zestawem postaci w żaden sposób nie ''dyskryminowała'' wyboru gracza :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować