Zaloguj się, aby obserwować  
Ajko

Baldur's Gate

4815 postów w tym temacie

Ulraunta można zabić tylko w jednym momencie gry - kiedy wrócimy do Candlekeep i wejdziemy na ostatnie piętro pojawia się tam strażnik który chce nas aresztować - należy go unieruchomić ("oplątanie", "pajęczyna", "unieruchomienie osoby"... wszystko jedno jak) a wtedy można zajrzeć do dwóch pokoi na tym piętrze, jeden należy do Tehtorila a drugi do Ulraunta.
Co do Twojego poprzedniego pytania - jeśli przy pierwszej rozmowie z gospodynią (i tylko wtedy) schowasz całą broń to przyjmie Cię ona na służbę, jednak walki z trzema córkami nie unikniesz nawet wtedy - jeśli chcesz wykonać tego questa to musisz je zabić.
Jeśli chodzi o kotka to przed budynkiem w którym mieszka facet który Ci zleca jego zabicie stoi sierota do której ten kotek należy, wejdź do domu i zabierz z piętra pierścień a nast1ępnie oddaj go tej sierocie - to zakończy zadanie w dobry sposób.

Dnia 23.04.2008 o 19:24, sodolis napisał:

Karharot gratuluję sekretarzu :-)

Dzięki:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2008 o 19:28, Asthariel napisał:

> A gdzie go można znaleźć ?
W Candelkeep.

A to jeszcze trochę, najpierw zrobię co się da z pobocznych zadań we Wrotach ;-)

PS. Nowy avek Urahara ;-)
PS2. Niezła tapetka Fate Stay Night :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2008 o 19:37, Karharot napisał:

Co do Twojego poprzedniego pytania - jeśli przy pierwszej rozmowie z gospodynią (i tylko
wtedy) schowasz całą broń to przyjmie Cię ona na służbę, jednak walki z trzema córkami
nie unikniesz nawet wtedy - jeśli chcesz wykonać tego questa to musisz je zabić.

W takim razie nie warto iść na służbę skoro nie zmieni to sytuacji z siostrami.
Cóż nie zabiję ich, wejdę na górę złodziejem z butami szybkości i po rozmowie opróżnię szafkę z itemami, zanim zaczną rzucać zaklęcia prześlizgnę się z powrotem na dół ;-) (tylko expa za czarodziejki nie dostane ale co tam ;-) )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę że jednak bardziej opłaca się je zabić, doświadczenie + te parę przedmiotów które się na nich zdobywa (nic użytecznego ale zawsze można sprzedać) to też jakaś forma nagrody.
Sprawa mogłaby wyglądać inaczej gdyby nie to że właściwie nie ma znaczenia czy te czarodziejki przeżyją czy nie. W Brodzie Ulgotha spotykamy ojca tych panienek który zleca nam zadanie, jęśli zagadamy do niego przed kradzieżą to oferuje je nam w formie wyzwania dla dzielnych poszukiwaczy przygód, jeśli spotkamy go po wykończeniu jego córek to przydziela to zadanie za karę. Tak czy siak wszystko przebiega tak samo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2008 o 19:43, sodolis napisał:

W takim razie nie warto iść na służbę skoro nie zmieni to sytuacji z siostrami.
Cóż nie zabiję ich, wejdę na górę złodziejem z butami szybkości i po rozmowie opróżnię
szafkę z itemami, zanim zaczną rzucać zaklęcia prześlizgnę się z powrotem na dół ;-)
(tylko expa za czarodziejki nie dostane ale co tam ;-) )


a nie mozesz po prostu wejsc tam zlodziejem z mikstura niewidzialnosci? albo jeszcze lepiej wchodzisz tam ukryty w cieniu, po wejsciu krycie utrzymuje sie jeszcze przez runde (chyba ze tylko w bgt), co akurat wystarcza na przebiegniecie do drugiego pokoju. wiskasz szafke, kryjesz sie jeszcze raz i zbiegasz na dol. typiary nawet nie zagadaja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2008 o 21:14, Noirr napisał:

a nie mozesz po prostu wejsc tam zlodziejem z mikstura niewidzialnosci? albo jeszcze
lepiej wchodzisz tam ukryty w cieniu, po wejsciu krycie utrzymuje sie jeszcze przez runde
(chyba ze tylko w bgt), co akurat wystarcza na przebiegniecie do drugiego pokoju. wiskasz
szafke, kryjesz sie jeszcze raz i zbiegasz na dol. typiary nawet nie zagadaja.

Niestety nie, rozmowa rozpoczyna się automatycznie a dziewczyna stoi w takim miejscu, że nie da rady przed nią uciec ani ominąć ;-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2008 o 21:33, sodolis napisał:

Niestety nie, rozmowa rozpoczyna się automatycznie a dziewczyna stoi w takim miejscu,
że nie da rady przed nią uciec ani ominąć ;-(


no to mowie ze wlazisz na niewidzialnosci albo ukryty w cieniu. zapewniam ze wtedy nie zagada:) (no chyba ze to tylko na bgt ponownie, bo w vanilla nie gralem od dawna)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2008 o 20:18, Karharot napisał:

Myślę że jednak bardziej opłaca się je zabić, doświadczenie + te parę przedmiotów które
się na nich zdobywa (nic użytecznego ale zawsze można sprzedać) to też jakaś forma nagrody.
Sprawa mogłaby wyglądać inaczej gdyby nie to że właściwie nie ma znaczenia czy te czarodziejki
przeżyją czy nie. W Brodzie Ulgotha spotykamy ojca tych panienek który zleca nam zadanie,
jęśli zagadamy do niego przed kradzieżą to oferuje je nam w formie wyzwania dla dzielnych
poszukiwaczy przygód, jeśli spotkamy go po wykończeniu jego córek to przydziela to zadanie
za karę. Tak czy siak wszystko przebiega tak samo...



:) co do przedmiotow ze nic uzytecznego to chcialbym podkreslic ze maja one najlepszy nasyzjnik w grze :P naszyjnik pociskow drugi z reszta i waarto go miec bo duzo ulatwia walki w grze :) majac dwa takie to juz na starcie kazdej walki pol druzyny przeciwnika sie wybija

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2008 o 07:56, Kasken napisał:

ja chciałbym zagrać w baldura 2 ale on jest chyba od 512 ram czy coś takiego wiec mi
nie pujdzie :(:P

W czasach premiery nikt nie miał takiej ilości pamięci ;) W każdym razie ja grałem bez problemu na 256 mb ram (a w wymaganiach jest p2 300 mhz, 64 mb ram i i karta graficzna z 4mb ram (shadery zbędne)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2008 o 08:12, Karharot napisał:

Minimalne wymagania to 32 MB RAM-u, zalecane to zastraszające 64 MB:)
Nie zapomnij że ta gra powstała 8 lat temu...


ta ale wiesz że do nowszej wersji potrzeba wiecej :P nie mam na mysli np baldura 1 albo baldurs gate dark alliance (alianca mam na ps2 :P)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2008 o 11:07, Kasken napisał:

> Minimalne wymagania to 32 MB RAM-u, zalecane to zastraszające 64 MB:)
> Nie zapomnij że ta gra powstała 8 lat temu...

ta ale wiesz że do nowszej wersji potrzeba wiecej :P nie mam na mysli np baldura 1 albo
baldurs gate dark alliance (alianca mam na ps2 :P)

ta "nowsza" i tak jest stara. zaś baldur 1 ma juz parenaście lat a nie 8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2008 o 11:14, sig. napisał:

zaś baldur 1 ma juz parenaście lat a nie 8

W grudniu mija dokładnie 10 rocznica. Oj, będzie się działo na scenie moderskiej ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Quest ze smokiem - w czym tkwi błąd?
Po wyjsciu z kuźni, do której mam się zgłosić za 5 dni u Otha po wiekierę, zaczepił mnie jakiś NPC i polecił pójść do Jarenta w Płonącym Czarodzieju. Ten zlecił mi zabicie smoka. Niestety smoka nie ma w lokacji, gdzie powinien być. Pomyślałem, może potrzebna mi ta wiekiera? Wróciłem do kuźni, dostałem wiekierę. Po wyjściu pojawił się Elminster i polecił poblogosławić wiekierę u Jarenta w Świątyni Poranka. Jarent jak już wspomniałem jest jednak w Płonącym Czarodzieju. Idę do niego, a ten zamiast błogosławić wiekierę pyta czy zabiłem już smoka. Lecę więc jeszcze raz sprawdzić lokację, ale smoka dalej nie ma?
Czyżby mod był tak potwornie liniowy, że trzeba go przechodzić z solucją przed nosem, bo każde odstępstwo powoduje wywalenie się moda (w solucji najpierw mam dostac wiekierę, a dopiero potem gadać z Jarentem)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie natomiast Paladyn Bjornin z "Wesołego Żonglerza" ciągle truje dupsko bym wypróbował swoją broń na gromadce półogrów, którzy znajdują się na południowy-zachód od miasta Beregost. Niestety ja ten teren wyczyściłem już wcześniej xD a ten ciągle truje swoje :-/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jesteś absolutnie pewien że oczyściłeś właściwe miejsce? W lokacji na południowy-wschód od Beregostu też znajduje się banda pół-ogrów jednak nie o nie chodzi.
Te które trzeba wykończyć znajdują się w tej samej lokacji co Drizzt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2008 o 22:19, Karharot napisał:

A jesteś absolutnie pewien że oczyściłeś właściwe miejsce? W lokacji na południowy-wschód
od Beregostu też znajduje się banda pół-ogrów jednak nie o nie chodzi.
Te które trzeba wykończyć znajdują się w tej samej lokacji co Drizzt.


To samo bo zajrzałem do poradnika ;-) Gdy penetrowałem odkryty obszar po raz kolejny, zamiast półogrów napotkałem paczkę lichych szkieletów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Te szkielety zawsze tam można spotkać (czasami trzeba walczyć i z nimi i z pół-ogrami jednocześnie). Jeśli jesteś w 100% pewien że nie przeoczyłeś żadnego pół-ogra to trafiłeś na jakiegoś dziwnego buga:(
W takim wypadku już pewnie nie zaliczysz questa, wciąż jednak możesz sobie wziąć nagrodę - użyj kradzieży kieszonkowej na tym paladynie i zabierz mu tarczę średnią+1, to właśnie ją otrzymałbyś za ukończenie zadania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować