Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nowe oblicze guildwars.gram.pl!

97 postów w tym temacie

Jasió widze wysoko się cenicie... Zawartości GuildWiki NIGDY nie przebijecie, nie zrobi tego żadna strona o GW...
Na moje to powinniście zabrać się najpierw za treść, a później ew. za lay, ale takie jest tylko moje zdanie...
Swoją opinie przecież można wygłaszać i nie wszyscy muszą się z nimi zgadzać...

Co do layout''u:
Np. menu... mam procek 1,8 GHz i mi się FF muli na stronie głównej jak się menu rozwija...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No cóż. Wygląda to o niebo lepiej niż poprzednio :)
Ale mnóstwo pracy jeszcze przed redakcją, żeby te możliwości które się otworzyły wykorzystać. Życzę powodzenia i będę z zainteresowaniem obserwował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W ciągu tych 2 miesięcy trochę tekstów się pojawiło. Newsa i kolejne artykuły sa tworzone na bieżąco, więc z czasem będzie jeszcze lepiej :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.02.2007 o 20:22, SimekPL napisał:

Co do layout''u:
Np. menu... mam procek 1,8 GHz i mi się FF muli na stronie głównej jak się menu rozwija...


Specjalnie sprawdziłem na kompie z PIII 1000 MHz - działa w 100% płynnie na FF. Zresztą nie widzę powodów, by nie działało - to zwykły JavaScript. Radzę sprawdzić czy wszystko z Twoim systemem operacyjnym jest w porządku :)

Co do zawartości - każda strona musi od czegoś zacząć. Dziwne, że tego nie rozumiesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.02.2007 o 20:22, SimekPL napisał:

Jasió widze wysoko się cenicie... Zawartości GuildWiki NIGDY nie przebijecie, nie zrobi tego
żadna strona o GW...


To chyba oczywiste, że nie przebijemy. A gdzie tak napisałem?

Dnia 08.02.2007 o 20:22, SimekPL napisał:

Na moje to powinniście zabrać się najpierw za treść, a później ew. za lay, ale takie jest tylko
moje zdanie...


Layoutu nie robiłem przecież ani ja, ani żaden z redaktorów, więc jego powstanie nie miało prawie żadnego wpływu na naszą pracę. Równie dobrze mógłbyś oskarżyć aktora o nadmiar efektów specjalnych w filmie. ;)

Dnia 08.02.2007 o 20:22, SimekPL napisał:

Swoją opinie przecież można wygłaszać i nie wszyscy muszą się z nimi zgadzać...


...a co gorsza, "wszyscy" mogą też napisać, czemu się nie zgadzają. Straszne zasady panują na tym forum, naprawdę. :)

Dnia 08.02.2007 o 20:22, SimekPL napisał:

Co do layout''u:
Np. menu... mam procek 1,8 GHz i mi się FF muli na stronie głównej jak się menu rozwija...


Strange. U mnie działa nieskazitelnie jak windowsowy pasjans.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajny konkursik, mam nadzieję, że uda mi się być tym "piątym" :) Bo raz na jakiś czas przydałoby się coś wygrać, a niektórzy to już mają chyba całe kompy pełne kart graficznych/procesorów [lub całego] wygrane w konkursie xD
Pięć - 5 - pjenć [tak na szczęście ;)] .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z pełnym szacunkiem do Was, tj autorów strony. Ładną stronę zrobiliście, ale jednak w moim odczuciu nie stanowicie konkurencji dla Guildwars.pl. Rozumiem, jeżeli nawet nie próbujecie nią być, ale takie odnoszę wrażenie. Jeżeli jednak powstała wyłącznie po to, aby oddać cześć tej grze, to jak już mówiłem - dobra robota.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.02.2007 o 20:12, żyrafa napisał:

hmmm czyli jezeli do wygrania jest 10 nagrod a co 5 osoba wygrywa wiec tylko 50 mailow wygrywa??chyba
ze zle zrozumialem...


no wlasnie - ja tez tak zrozumialem. Czyli tylko pierwsze 50 osob bierze udzial w konkursie, z czego co 5 wygrywa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak przy okazji przejrzałem zawartość strony, w tych nielicznych artykułach roi się od błędów, np. http://guildwars.gram.pl/index.php?aid=28:
-Młoty i Topory mogą zadawać obrażenia Piercing, a Miecze Blunt, tak samo jak specjalne "elementalne" wersje zadają obrażenia od jednego z żywiołów (ale to są wyjątki), jednak już sztylety dzielą się na Piercing i Slashing i z obu tych typów jest mnóstwo sztyletów.
-Włócznia (saper) (a może pasjans ^^)
-Sztylety - 2% szansa na podwójne trafienie za każdy punkt w Dagger Mastery, same sztylety mają już 2% szansy na podwójny atak nawet, jeśli nie jest się Assem i ma się 0 punktów w Dagger Mastery.
-w całości brakuje sporo interpunkcji (przecinki itp.)

http://guildwars.gram.pl/index.php?aid=29:
-obrażenia miażdżone (blunt damage): zadają je praktycznie tylko młoty, ale spotykane SA tez w przypadku niektórych rodzajów mieczy. (duże "SA", tylko jeden miecz zadaje takie obrażenia, więc nie powinno się go wspominać/wspomnieć inne wyjątki przy obrażeniach Slashing/Piercing).
-obrażenia od zimna/lodu/wody (cold damage): ich źródłem jest magia wody Elementalisty. Ich zaletą jest spowalnianie przeciwnika, co jest często wykorzystywane w walkach PvP. - water snary nie są jakoś szczególnie używane w PvP, do tego lwia część zdolności nekromanty zdaje właśnie obrażenia od zimna
-obrażenia od powietrza (lightning damage): zadawane głównie przez magię powietrza elementalisty. Czary magii powietrza mają 25% penetracje pancerza. - Nie wszystkie, tylko wyszczególnione (większość<>wszystkie). Brak możliwości ochrony jak w przypadku pozostałych żywiołów (a Aeromancer?). Rytualista posługuje się Lightning dmg.
-Święte obrażenia: Nekromanci noszący Tormentor’s lub Necrotic Armor zakosztują dodatkowo jeszcze większej liczby obrażeń - tak, jakby te "dodatkowo" sugeruje, że necro dostaje podwójne obrażenia od holy dmg i dodatkowo jeszcze parę punktów extra, gdy tylko te extra obrażenia są aplikowane.
-Obrażenia od Światła - Nie ma umiejętności, których mogłyby być wynikiem. Ich źródłem jest broń Mnichów. - A Judge Insight to co?
-do tego dochodzą obrażenia bez typu, jak te z niektórych pułapek Rangera bądź z Predatory Bond.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ech widac jestes drobnostkowy ogółem cała stronka jest suuuper i już wziełem udział w konkursie chybił trafił fajny konkurs :D:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.02.2007 o 20:50, Vilmar napisał:

> Co do layout''u:
> Np. menu... mam procek 1,8 GHz i mi się FF muli na stronie głównej jak się menu rozwija...


Specjalnie sprawdziłem na kompie z PIII 1000 MHz - działa w 100% płynnie na FF. Zresztą nie
widzę powodów, by nie działało - to zwykły JavaScript. Radzę sprawdzić czy wszystko z Twoim
systemem operacyjnym jest w porządku :)


Powiem więcej, pod FF to i na P III 450 chodzi gładko :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem problem podobny do tego opisanego przez Simka (zacinające się menusy na FF; mój procesor: 1,666 GHz), ale... to już minęło. Ciekawe: jakaś poprawka czy system mi "odmulił" ;) ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Po co doctype xhtml transitional skoro to praktycznie jest html 4.01 transitional? http://www.translate.pl/odp.php4?direction=&word=transitional przechodzicie od czego? Strict gryzie?
2. http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fguildwars.gram.pl%2Findex.php%3Fszukaj%3Dguild%26s%3D1 glowna, to sie sprawdzilo, ale glebiej poszukac to juz nie laska ;-)
3. Layouty tabelkowe sa juz z deka passe ;-)
4. Strona zwraca header Content-Type text/html <- brak kodowania
5. Zwijanie/rozwijanie menu mi tez muli ;-)
6. Za duzo atrybutow - za malo cssa, ktory z jakiegos powodu wrzuciliscie tez przy pomocy PI.
7. Afair onclicki i onloady w kodzie tez wyszly z mody ;-)
8. http://schneegans.de/sv/?schema=auto&htmlcomp=yes&url=http%3A%2F%2Fguildwars.gram.pl%2F
9. width="800" a jednostki gdzie? ;-)
10. Wylaczcie JS i sprobujcie gdzies sie dostac z menu - u mnie jakos nie idzie... ;-)
11. <td width="30"> </td> <- ze co?
12. Po kliknieciu na ''SZUKAJ W SERWISIE'' nic sie nie dzieje. To samo ''PRZEWODNIK PO GRZE''.
13. Czcionka kijowa
14. Tytuly newsow nie sa klikalne
15. W menu za slabo jest wyrozniobna aktywna pozycja (bold przy tym rozmiarze/tej czcionce to smiech na sali)
16. Swiat gry -> podstawy <- slabo jesli ''Easter Eggs'' powinny byc na pirwszym miejscu ;-)
17. http://guildwars.gram.pl/index.php?aid=14 <- przydalby sie jakis margin left dla odpowiedzi i bold/wieksza czcionka dla pytania
18. http://guildwars.gram.pl/index.php?aid=7 przydalby sie jakis odstep wiekszy miedzy osobami
19. Jak to znajomy okreslil ''chyba pierwsza strona w kolektywie gram.pl z grafika na poziomie''
20. Fajne te panie, co tak groznie na mnie patrza ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mi się podoba nowe oblicze kolektywu GW - dobra gra ma dobrą oprawę graficzną :) Wszystko zrobione schludnie i przejrzyście, tylko pogratulować i życzyć dalszych sukcesów !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajna stronka :) layout naprawde wam wyszedl.
Hehe, moj pierwszy udzial w waszym konkursie, mam nadzieje ze znajde czas na kolejne ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Layout przepiękny, Varesh + dervisha FTW.

Liczę, że zawartość merytoryczna również ulegnie poprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować