Zaloguj się, aby obserwować  
PJ_MW

Fallout Tactics - Temat Ogólny

581 postów w tym temacie

Dnia 05.01.2011 o 12:14, kerkas napisał:

/.../


Wow, to się nazywa wyczerpująca odpowiedź :) Aż mnie zachęciła, żeby zajrzeć do szuflady z moimi archiwami (grę mam dzięki nieocenionej serii z Wyborczej sprzed 3 lat), zainstaluję i dam jej jeszcze jedną szansę. W razie czego przygotuj się na deszcz marudnych pytań ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tactics jest naprawdę niesamowity,prawdę mówiąc miałem go kilka lat i nawet nie ośmieliłem się zainstalowac , kiedyś jedynie zagrałem w demo ale skopali mi tyłek i zniechęciłem się do gry, dopiero gdy spokojnie ukończyłem new vegas ,postanowiłem do niej wrócić

..żal jedynie ,że mimo jednak rozbudowanego wątku fabularnego (choć brakuje tu questów-ale na siłe da się ich doszukać ,występują nieoficjalnie, a to trzeba rozprawić się z babką w lokacji gdzie odzyskujemy pancerze wspomagane, a potem dowódca po misji mówi nam ,że bedzie wieczorne czuwanie za poległego naszego członka bractwa,którego sami ubiliśmy- questa daje gośc przy stole do gry w kasynie,czy holodysk Gammorina, trudny do znalezienia bo zasłania go ściana,ale tu tez dowódca po misji to docenia) grę uznano za spin-offa...taką sobie fanaberię twórców serii,gra trudna pamiętam gdy zdobywałem pancerz metalowy MK II(chyba) w kościele gdzie urzędują dwa szpony śmierci, to ustawiłem całą drużynę na dachu kościoła, a bohaterem wbiegałem do kościoła i uciekałem ,aby sprowokowac szpony do wyjścia i jeden pobiegł za mną wszedł na drabinkę i utknął ..i tu druzyna zrobiła z niego maskrę, a drugi podbiegł na tyły kościoła na zewnątrz, wtedy bohaterem szybko do skrzyni po pancerz..i w długą

..ale nie ma tego złego , zagrajcie (choć pewnie i tak graliście) w moda AWAKEN,daje nam namiastkę świetności Falloutów wcześniejszych (szacunek dla kmiecia4ever za lokację z ufoludami-dosłownie)

..wrażenia jeszcze świeże,Fallouty mają w sobie to coś , co potrafi zastąpić film,książkę,czy inną grę na raz i długo kołatają się w pamięci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.07.2009 o 16:37, igor8472 napisał:

Na ''twardzielu'' cokolwiek robisz, rozbrajasz miny, podchodzisz do mutków z karabinami
zastanów się 5 razy czy masz szanse, powtarzanie misji od początku boli... Mi po takich
numerach zwykle ochota na Tacticsa odchodziła na kilka dni ;).


Przechodzę aktualnie grę w trybie twardziela i muszę przyznać że faktycznie stanowi ona wyzwanie ale dzięki temu doceniłem niektóre postaci których dotychczas nie używałem.

Ps. Reszta obrazków w następnym poście.

20120603232926

20120603232949

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.04.2010 o 11:26, Hellmut napisał:

Oddzielną sprawą są umiejętności takie jak np. handel. Tutaj główną korzyść (mniejsze
ceny kupna, większe sprzedaży), osiągamy z każdym dodatkowym procentem umiejętności,
i można ją rozwijać do maksimum. Jest to jednak bardzo trudne i wymaga porzucenia wielu
innych umiejętności, z których rozwoju miałbyś większe korzyści niż z 300% handlu.


Ekhm

http://www.fallout3.net/

Niektóre z postaci awansują na następny poziom nawet, jeśli są w bazie oto procedura, jaką należy zastosować:
Po powrocie z misji zapisujemy grę w bunkrze w osobnym slocie.
Oprócz postaci dowódcy pozbawiamy naszych towarzyszy wszystkiego łącznie z bronią i pancerzami.
UWAGA!!! Przed udaniem się do zarządcy kadr zapisujemy grę.
Rozmawiamy z zarządcą i pozbywamy się wszystkich postaci.
UWAGA!!! przeglądamy, ale nie werbujemy postacie, które awansowały.
W tym momencie pragnę zwrócić uwagę na mały haczyk otóż maksymalnie możemy awansować 5 postaci, ponieważ dopiero po rekrutowaniu ich można rozdysponować punkty doświadczenia i perki szkopuł w tym, gdy wrócimy do zarządcy pozostałe postacie nie mają już żadnych punktów do rozdysponowania.
rozważnie należy wybierać postaci, które chce się awansować gdyż ma się tylko jedno podejście.
Następujące postacie awansują zawsze, co poziom:
Alice, Max, Dillon, Billy Bob, Stoma, Stein, Kikut, Babs, Jax, Trevor, Zszywacz.
Wydawać by się mogło, że niektóre postaci są niezdatne do użytku ze względu na początkowe rozdysponowanie cech, lecz po kilku usprawnieniach mogą konkurować np. z supermutantami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

:D Pamiętam jak mi kolega mówił że znalazł beczną zbroję ale jej nie może nałorzyć bo ileś tam siły potrzeba mieć.....a ja go wyśmiałem żeby tak się nie cieszył raz że tyle wymaganej siły nie dostanie a dwa.....to jest żart twórców gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jako że lista rekrutów jest dostępna pod linkiem
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_Tactics_recruits
wraz z dokładnym opisaniem każdego rekruta niżej podaję listę z przetłumaczonymi na język polski imionami postaci (oryginale angielskie imiona podaję w nawiasach)

Alice
Bob
Brian
Boomer
Ból (Pain)
Beth
Babs
Billy Bob
Chuck
Clarise
Cel (Target)
Cukiereczek (Cookie)
Dillon
Drżący (Shaky)
Debbie
Dos
Ed
Fran
HR 1205
Harlod
Jax
Jo
Jim Grimm
Joe Grimm
John
Karl
Kelvin
Keith
Kra (Ice)
Krzywda (Hurt)
Kaisa
Kikut (Stumpy)
Krldraav
Luneta (Farsight)
Mac
Max
Mandy
Mary (Mother)
Martin
Pipboby
Peta
Pompa (Pump)
Pełzacz (Creeper)
Riddick
Rebeka
Robin
Stoma
Świr (Rage)
Shriek
Shaav
Stevie
Sharon
Stein
Szczupły (Slim)
Szafa (Box)
Toni
Torn
Trevor
Wredniak (Malice)
Vector
Zszywacz (Stitch)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy znalazłyby się jeszcze osoby chętne do gry w multi? Przeczesałem net w poszukiwaniu serwerów, ale wszystko martwe, a znów przyszedł apetyt na ten klasyk. :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.02.2013 o 15:15, Verd_Navarro napisał:

Witam, czy znalazłyby się jeszcze osoby chętne do gry w multi? Przeczesałem net w poszukiwaniu
serwerów, ale wszystko martwe, a znów przyszedł apetyt na ten klasyk. :>


Poszukaj partnerów go gry
http://www.fallout3.net/

dział sznurki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam
Nie dawno wróciłem do gry, już kiedyś ją przeszedłem i mam zamiar to powtórzyć.
Aktualnie cały czas zaczynam od nowa udoskonalając postać :D
Do sprawdzenia pewnej rzeczy potrzebuje save z końca gry (najlepiej poza misją, np. w bunkrze). Najważniejsze żeby była spora liczba żywych rekrutów oraz co najmniej trzy pancerze wspomagane (w tym jeden ulepszony) nic poza tym nie jest ważne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2013 o 16:32, F23 napisał:

Witam
Nie dawno wróciłem do gry, już kiedyś ją przeszedłem i mam zamiar to powtórzyć.

/.../

Podaj adres mailowy na który mógłbym wysłać save-y.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2013 o 18:04, kerkas napisał:

Podaj adres mailowy na który mógłbym wysłać save-y.

Dzięki za save. Dzięki nim sprawdziłem, czy wspomagany pancerz poserza postać płci pięknej (niestety tak).

Spoiler

Następnie wróciłem się twoją postacią do misji w Macomb, weszłem w unikalne przejście przeznaczone tylko dla kobiet pomiędzy samochodem a ścianą (jest to niedaleko biblioteki, można sobie sporty skrót do wyjścia zrobić), założyłem w tym miejscu pancerz i tada! mogłem chodzić w ścianie :D



Stan majątkowy oraz statystyki twojej głównej postaci lepiej przemilcze, tylko dlaczego ominąłeś w
Spoiler

St.louis skrzynkę z XL70E3 Enfield? Przecież masz tak dużo lockpicka... Skrzynka znajduje się na oddzielnej wyspie pełnych mutantów otoczonej rzeką z zielonych odpadów po prawej stronie, Tuż przed mostem mutanci obłożyli jakiegoś generała wybuchowym Plastikiem (ten tchórz nawet po rozbrojeniu ładunku wybuchał).



///

Mam pytanie dotyczące profitów dla klasy typowo snajperskiej pod Gaussa M72. Stworzyłem już postać daleko dystansową, załączam screena jak docelowo ma ona wyglądać na 21 poziomie (24lvl +1 more crit więcej, o ile do tylu dobije na normalu z funkcją twardziel), na chemii 5si,12pe,9wt,3ch,9in,12zr,12sz 13ap +spory bonus na krytyka + si z pancerza do tego wszystkiego). W pierwszej kolejności co się bardziej opłaca brać: Lepsze trafienia krytyczne, czy dodatkowe obrażenia - strzelanie? jedno daje 20% mocniejsze obrażenia krytyczne, drugie zaś 15% większe obrażenia. Ale nie jestem pewien jak to się ma do obrażeń krytycznych, czy w ogóle działa na obrażenia krytyczne? Mam jeszcze inne postacie, w których mam dylemat pomiędzy tymi dwoma profitami :|

20130726235325

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.07.2013 o 00:13, F23 napisał:

Mam pytanie dotyczące profitów dla klasy typowo snajperskiej pod Gaussa M72. Stworzyłem
już postać daleko dystansową, załączam screena jak docelowo ma ona wyglądać na 21 poziomie
(24lvl +1 more crit więcej, o ile do tylu dobije na normalu z funkcją twardziel), na
chemii 5si,12pe,9wt,3ch,9in,12zr,12sz 13ap +spory bonus na krytyka + si z pancerza do
tego wszystkiego). W pierwszej kolejności co się bardziej opłaca brać: Lepsze trafienia
krytyczne, czy dodatkowe obrażenia - strzelanie? jedno daje 20% mocniejsze obrażenia
krytyczne, drugie zaś 15% większe obrażenia. Ale nie jestem pewien jak to się ma do obrażeń
krytycznych, czy w ogóle działa na obrażenia krytyczne? Mam jeszcze inne postacie, w
których mam dylemat pomiędzy tymi dwoma profitami :|


Nie pamiętam dokładnie, ale chyba pakowałem w dodatkowe obrażenia, miałem na pewno mniej szczęścia, mniej wytrzymałości, więcej inteligencji i charyzmy. Oprócz Gaussa strzelałem z broni energetycznej i dodatkowo zajmowałem się handlem. Wysoki stopień w bractwie plus umiejętność handlu dawały dobre efekty. Mam gdzieś savy, jak przejedziesz grę i będziesz chciał to Ci podeślę. Na twardzielu doszedłem do 15 misji, tych savów już nie posiadam. Ale ze zwykłej gry chyba na trudnym poziomie powinny być na jakiejś starej płycie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować