Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

"Wycisz idiotę" w Halo 3

53 postów w tym temacie

Dnia 12.02.2007 o 16:22, Kryhuu napisał:

W końcu się ktoś za to zabrał. A do tych wszystkich którzy twierdzą "że tak już dawno powinno
być". Powiedzcie mi, kto z was wpadł na coś takiego podczas gry? Czy gdy ktoś wrzeszczał do
mikrofonu to myśleliście sobie "Ale by się przydała funkcja wyciszania osoby" czy też "Co za
____, nie można z nim normalnie pograć".

Właśnie.



Jakos (jak pisalem) tworcy Countera na to wpadli, czyli gry-dziadka dla Halo, a prapradziadka dla Halo3...
Wlasnie

Cos nie wyszlo :/ Tworcy Halo czyms sie chcieli pochwalic?
Moze nastepnym razem na gram.pl bedzie mozna przeczytac o tym ze w jakims MMORPG-u bedzie mozna gadac z ludzmi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.02.2007 o 15:42, Master J napisał:

zabieram sie za czytanie.

A co tutaj jest do czytania? xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No, nareszcie ktoś pomyślał o biednych weteranach, którzy po dwudziesty latach intensywnego grania inwestować muszą w aparat słuchowy :D A propos- pomysł świetny, odrobinka porządku w eterze wszystkim winna dobrze zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oo...to napewno uprzyjemnni granie w Halo xD...
no bo kto by chciał słuchać przez cały czas bluzgów ?
Ja nie ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.02.2007 o 18:07, Domek napisał:

Więc przypominam raz jeszcze - sprawa dotyczy ignorowania osób w czacie głosowym na konsoli
Xbox 360 z poziomu gry. Rozwiązania już stosowanego, ale nie tak powszechnie jak chcieliby
gracze i które być może ma okazję bardzo się wśród developerów spopularyzować po Halo 3.


To zróbcie newsa (albo felieton) o tym, jak bardzo XBox Live! (albo wszystkie inne gry go wykorzystujące) jest do d..., że nie ma takiej funkcji łatwo dostępnej.
O tym trzeba trąbić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.02.2007 o 17:41, Domek napisał:

> Eh, eh, eh, Domek gdzieś ty się uchował gdy robiono ventrilo i teamspeak ? To JEST standardem.
Na X360?


To tylko swiadczy zle o tworcach gier na x360. Na PC to od dawna jest standardem i tak jak ktos juz tu wspominal chyba nalezalo zrobic artykul o tym jak projektujac za miliony dolarow konsole nie wprowadzono takiego systemu (najlepiej zeby to dzialalo juz z poziomu konsoli coby projektanci gier nie klopotali sobie tym glowy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

...hmmm, jak widać, taki oddany fan RPG''ów jak ja wie zadziwiająco mało o systemach komunikacji wszelakiej w obręgie fps :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.02.2007 o 12:07, Xantus napisał:

> > Eh, eh, eh, Domek gdzieś ty się uchował gdy robiono ventrilo i teamspeak ? To JEST
standardem.
> Na X360?

To tylko swiadczy zle o tworcach gier na x360. Na PC to od dawna jest standardem i tak jak
ktos juz tu wspominal chyba nalezalo zrobic artykul o tym jak projektujac za miliony dolarow
konsole nie wprowadzono takiego systemu (najlepiej zeby to dzialalo juz z poziomu konsoli coby
projektanci gier nie klopotali sobie tym glowy)

w treści jest napisane, że taki system JEST w XBOX-ie, ale w Halo będzie łatwo dostępny z poziomu gry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować