Zaloguj się, aby obserwować  
woko27

Need for Speed: Pro Street - temat gry

3015 postów w tym temacie

Dnia 03.11.2007 o 16:53, pan m. napisał:

jakim programem wy kręcicie filmiki?


Frapsem. Taki bardzo przyjazny programik, khekhe. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najgorzej to jest z prockiem. :|
AMD Duron 1 GHz
512 RAM-u
Radeon 9550
Chociaż spróbuję, jak będzie nadzieja na uruchomienie. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.11.2007 o 19:42, juke napisał:

Chociaż spróbuję, jak będzie nadzieja na uruchomienie. ;)

Oho, myślałem, że jednak lepszy. Teraz to wątpię...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie na athlonie 3400+x2 , 2giga ramu ,geforce 7600GS gra działa na LOW detalach ,więc wątpię w to że gra ci pójdzie na twoim sprzęcie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja zgłosze się z wielka prośba do was juz probowalem tyle razy i nic mam demo NFS Pro street i niechce mi chodzic nawet na srednich nawet na minimum mi sie zacina:( a niemam takiego slabego kompa bo wiedzmin mi prawie na max detalach idzie na 1280/1024 a moj sprzet jest taki
Procek itel pentium 4 3200Ghz
Karta graficzna Ge force 7800GS
Ram 1,5 GB
:(((

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.11.2007 o 21:15, AdiN2 napisał:

U mnie na athlonie 3400+x2 , 2giga ramu ,geforce 7600GS gra działa na LOW detalach ,więc wątpię
w to że gra ci pójdzie na twoim sprzęcie .


o_0 A nie przesadzasz? U mnie na Athlonie3000+,2x512DDR, HD2600XT (windows XP sp2) gra chodzi dobrze na najwyższych detalach bez AA ;o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.11.2007 o 21:43, Mejk napisał:

> U mnie na athlonie 3400+x2 , 2giga ramu ,geforce 7600GS gra działa na LOW detalach ,więc
wątpię
> w to że gra ci pójdzie na twoim sprzęcie .

o_0 A nie przesadzasz? U mnie na Athlonie3000+,2x512DDR, HD2600XT (windows XP sp2) gra chodzi
dobrze na najwyższych detalach bez AA ;o


Ale jaką ty masz kartę!? o niebo lepszą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.11.2007 o 21:59, AdiN2 napisał:

Ale jaką ty masz kartę!? o niebo lepszą!

Bez przesady, R2600 nie za dobrze radzi sobie w grach pod DX9, z resztą pod DX10 też.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.11.2007 o 22:02, speedraid napisał:

> Ale jaką ty masz kartę!? o niebo lepszą!
Bez przesady, R2600 nie za dobrze radzi sobie w grach pod DX9, z resztą pod DX10 też.


Ale jest lepsza od mojej :p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Przykładowo uszkodzenia, realistyczne uszkodzenia. A tak naprawdę, są denne."

Dobrze to ująłeś. ;)
----
Po dłuższym graniu, jednak wkurza mnie to, że od auta odpadają tylko określone fragmenty karoserii. Bryła auta w ogóle się nie zmienia, nie ma żadnych wgnieceń, czy zniekształceń. Koziołkuję 5 razy, a dach nawet się nie wgniótł. Nigdy. A trochę tych koziołków już miałem. ;]

Czyli FlatOut to to nie jest...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc, pobrałem demo z stronki FileFront z transferem przekraczającym 270 KB/s, pobrało sie ale go nie zainstalowałem, a wręcz usunołem. Postanowiłem że nie będę sobie psuł efektu początkowego, gdy dostane pełną wersje z allegro :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.11.2007 o 22:16, Linux M napisał:

"Przykładowo uszkodzenia, realistyczne uszkodzenia. A tak naprawdę, są denne."

Dobrze to ująłeś. ;)
----
Po dłuższym graniu, jednak wkurza mnie to, że od auta odpadają tylko określone fragmenty karoserii.
Bryła auta w ogóle się nie zmienia, nie ma żadnych wgnieceń, czy zniekształceń. Koziołkuję
5 razy, a dach nawet się nie wgniótł. Nigdy. A trochę tych koziołków już miałem. ;]

Czyli FlatOut to to nie jest...


wiesz, w końcu to pierwsza próba w tej serii z niszczeniem sie aut, więc nie należało sie spodziewać cudów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.11.2007 o 22:19, Ecko09 napisał:

wiesz, w końcu to pierwsza próba w tej serii z niszczeniem sie aut, więc nie należało sie spodziewać cudów.

Uszkodzenia były już w NFS 4 i 5. Potem była przerwa, aż do teraz. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

miały być super realne uszkodzenia a po uderzeniu w słup z prędkością 300km/h odpada tylko maska... a poza tym odpada w jeden z ustalonych wcześniej sposobów bo wydaje mi się że uszkodzenia zawsze tak samo wyglądają;/
Nie odczułem też wpływu uszkodzeń na osiągi samochodu. Nie jest tak jak pisano w zapowiedziach że duże uszkodzenia prawie uniemożliwiają wygranie wyścigu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.11.2007 o 22:22, Michał Raven napisał:

> wiesz, w końcu to pierwsza próba w tej serii z niszczeniem sie aut, więc nie należało
sie spodziewać cudów.
Uszkodzenia były już w NFS 4 i 5. Potem była przerwa, aż do teraz. ;)


A nie wiem, ja swą przygode zacząłem od Underground, a zakończyłęm na Most Wanted. Na Pro street zamierzam ją kontynuować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem właśnie swieżo po godzinnym graniu w wersję demonstracyjną oczekiwanej przez wielu gry NFS Pro Street. Od dłuższego czasu śledzę informacje o tejże grze gdyż bardzo lubię gry z tej serii. Mój apetyt naprawdę urósł do niebagatelnych rozmiarów. Czy został choc trochę zaspokojony? Po części tak, po części niestety nie. Może najpierw zacznijmy od tych lepszych rzeczy. Plusem jest napewno to, że na moim sprzęcie (patrz po prawej stronie GSa) gra działa bez najmniejszych problemów w 1024x768 z detalami na high i włączonym AA. Pewnie też nie byłoby problemów w wyższej rozdzielczości ale jakoś przyzwyczaiłem się do tych. Na plus napewno można zaliczyc wygląd menu który mnie się bardzo podoba. Jest po prostu inny niż wszystkie. Ścieżka dźwiękowa jest też niczego sobie ale o tym przekonałem się już dużo wcześniej. Mała dygresja: demo oferuje tylko 2 wyścigi i na ich podstawie wyrażam swoją opinię o tejże grze. Opinia o pełnej wersji może się zatem różnic. Kolejną sprawą są uszkodzenia które z grubsza można uznac za plus. Nie chodzi mi o to, że nie lubię uszkodzeń w grach tego typu, wręcz przeciwnie. Są nawet dobrze pomyślane i dobrze dobrano do nich dźwięki ale tylko 1 rzecz mnie denerwuje: otóż nie udało mi się zrobic tak, by dana częśc samochodu po prostu od padła. Wszystko trzyma się jak na kleju i przy większych uszkodzeniach średnio to wygląda. Ale sam fakt istnienia uszkodzeń w tej grze zaliczam na wielki plus. Kolejną sprawą jest grafika. Tu również można miec zastrzeżenia ale można uznac ją za plus. Po prostu gra nie ma w sobie nic porywającego, żadnych super efektow. Ot, ładna i przejrzysta grafika ale nic więcej. Cieszy także interakcja z otoczeniem: rozwalanie pachołków etc oraz istnienie kibiców wokół torów. Teraz może przejdźmy do rzeczy mniej miłych, do rzeczy które dla mnie są minusem w tej grze albo przynajmniej niezbyt mi pasują. Na pierwszy ogień idzie model sterowania. Nie wiem jak w pozostałych typach wyścigów ale w tych 2 udostępnionych sterowanie jak na mój gust jest trochę za ,,toporne". Nie ma tu tak, że każde naciśnięcie strzałki przynosi efekt. Trzeba dłuższy czas trzymac by samochód zrobił to o co go prosimy. Nie czuje w tym sterowaniu takiej lekkości jak w Carbonie czy nawet w grach z serii Toca. Wiecie o co mi chodzi? Po prostu samochód mało reaguje na to co naciskam i niezbyt mi się to podoba. Druga sprawa to kamera: bardzo denerwuje mnie oddalanie kamery w momencie gdy włączę NOS. Przesadzili jak dla mnie za bardzo bo samochodu prawie nie widac. Lubię gdy samochód jest w jednej, stałej pozycji kamery a nie lata w te i wewte. Byc może za dużo nagrałem się w Test Drive Unlimited ale w ProStreecie jak i w poprzednich częściach NFSa denerwuje 1 rzecz, denerwuje i to bardzo. Mianowicie jest to bardzo nienaturalnie szybkie zwalnianie samochodu w momencie gdy odpuszczamy gaz: samochód nie toczy się jak na luzie tylko sam dziwnym cudem w kilka sekund wytraca prędkośc do tego stopnia, że sam się zatrzmuje. Dla przykładu w Test Drive tego nie ma i samochód zachowuję się naturalnie. W NFSach nieda się jechac 20km/h gdyż samochód w mgnieniu oka sam się zatrzymuje. No ale nikt nie mówił, że będzie to symulator a zwykły arkadówka. To chyba tyle odnośnie tej gry. Jeszcze tylko porcja sreenów i to wszystko co dotyczyłoby tej gry. Pozostaje nam czekac do ukazania się pełnej wersji. Co do jej zakupu to muszę się poważnie zastanowic, bo mam pewne wątpliwości czy gra jest warta swojej ceny.

20071103225522

20071103225555

20071103225619

20071103225656

20071103225723

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.11.2007 o 22:16, Linux M napisał:

"Przykładowo uszkodzenia, realistyczne uszkodzenia. A tak naprawdę, są denne."

A ja powiem tak. Bardzo wielu było niezadowolonych z decyzji developerów gry, a mianowicie wprowadzenia do gry zniszczeń. Proszę bardzo, nie ma. Przecież to nadal nie jest symulator. Wg mnie to najlepsze rozwiązanie jakie mogli podjąć. Co prawda są także złe strony, jak choćby całkowita awaria pojazdu. Zniszczenia są ''''pikuśne'''', ok. Ale skoro są takie to całkowite zniszczenie samochodu w ogóle tutaj nie pasuje. Wręcz nie powinno go być. Jak to wygląda, kiedy widzimy kilka odpadniętych blach, a samochód ani rusz. To jest waśnie ten problem, ale myślę, że nie zepsuje on zabawy, którą powinniśmy czerpać z tej właśnie gry.

Oczywiście musiałem wejść i przeczytać cytowany przez ciebie fragment. Przeczytałem takze dwa kolejne zdania: ''''Sorry bardzo, ale jeśli wpakuję się na słup jadąc 300km/h to koło odpadnie jak to było na jednym z trailerów gry, ale tutaj wygnie się maska i zderzak. Przepraszam bardzo, ale czy to nie było oszustwo?''''.
Przepraszam, ale czy to nie były teasery ? W trailerach nie było nic o odpadających kołach, gdzie tu oszustwo ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować