Zaloguj się, aby obserwować  
Dark_SMG

Infernal - temat ogólny

129 postów w tym temacie

Infernal jak wiadomo to kolejna produkcja rodzimego studia Mertopolis software, znana z serii Gorky, ich świeżynka powstałą na zmodyfikowanym silniku gorky 2 dzięki niemu Infernal poszczycić się może niezgorszą grafiką , w pełni dostrzec można SM 3.0 z HDR an czele, faktem jest iż Infernal to iście "diabelska" gra, a czemu? hehe otóż mamy przyjemność poruszania się czartem z pierwszego tłoczenia, niegdyś agent niebios teraz Demoniczny sługa lorda vad.... Pana szatana :P
Infernal to gra TPP pełną gębą do dyspozycji mamy tu między innymi Kałacha, miotacz ognia czy snajperkę. nie zabrakło również mocy, a więc nasz "diabełek" poszczycić się może teleportacją, telekinezą czy wyzssanie duszy pokonanych w walce przeciwników, oczywiście jest też atak mocą w ten sposób z Glocka mamy granatnik a z kałacha szybkostrzelną wyrzutnie pocisków.
są też granaty oraz okularo-lornetka, a wszystko to znajduje się na różnorodnych, doskonale zaprojektowanych etapach gdzie przyjdzie nam bić i zabijać agentów niebios.
Gra zapowiada się miodzio na GR(link w opisie) możecie przeczytać zapowiedź mojego kolegi.
Od niedawna na sieci jest dostępne demo (File Planet) i Screeny są oczywiście z owego dema, i nie są raswane...

20070214014517

20070214014723

20070214014826

20070214015045

20070214015410

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja nie ukrywam czekam na ten tytuł. Ale z dość nietypowego powodu. Zastanawiam się jak wykorzystają PhysX.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grałem już w demo, nawet przeszedłem całe, a co!
Więc tak, gra ma bardzo ładną grafikę chociaż brakuje troszkę filtrowania x4 co widać po krawędziach. Aby grafika była jak na screenach, starczy sprzęt: 2000 procek, karta 7600gs, 512 ram. Bez przycinki, szarpania czy spadku klatek. Gra świetnie oddaje wszelkie światła czyniąc je strasznie jasnymi. Miłym akcentem graficznym było umieszczenie plakietek "nie dotykać" na urządzeniach elektrycznych. Tak właśnie jest napisane, po polsku ;) Bardzo ładnie oddane ruchy postaci, nawet tutaj byłem zaskoczony (pozytywnie i to w pełni!). Można się chować za ściany, wyskakiwać, wystawiać samą broń. Prawie jak w Gears of War. Prawie, ale mimo wszystko przyjemnie :) Nie polega gra tylko na bieganiu od murka do murka, ale bez tego jest bardzo ciężka. Czemu? Niżej o tym będzie.
Sama gra jest bardzo szybka, może nawet za szybka, patrząc na celność głównego bohatera więc wybiórcze celowanie z daleka jest dosyć trudne. Same bronie wydają masakrycznie denne dźwięki podczas strzelania i zdaje się, że to jakieś pistolety na kulki.
Demo daje do przetestowania dwa etapy. Klasztor mnichów - tutorial (czyt. `tragedia`, idzie się zanudzić) oraz normalny, prawdziwy etap czyli fabrykę. Fabryka sprawiła, że czekam na tę grę.
Przeciwnicy giną po paru strzałach i naprawdę zdają się kombinować. Chowają się tu i tam, aż chce się grać.
Strzelem do nich z pistoletu, karabinu (zgadnijcie jakiego, zaczyna się na a), snajperki, podpalałem miotaczem ognia i rzucałem shirukenami. Każda broń ma alternatywny tryb strzału, czyli z użyciem demonicznej mocy. Generalnie, mocniejszy strzał, mocniejsza seria itp, no ale wygląda bardzo ładnie i kosztuję troszkę punktów mana. Te możemy jeszcze wykorzystać na teleportację połączoną ze spowolnieniem czasu. Bardzo fajne jak mamy coś gdzieś przełączyć, bądź musimy zajść przeciwnika od tyłu. Można było się bawić jeszcze telekinezą. Ciekawie jest podnosić przeciwników, ich ciała, skrzynki oraz rzucać tym wszystkim gdzie się da. Marzyłem zawsze w grach o podniesieniu snajpera z ciężko dostępnej półki i postawić go w powietrzu, 30m nad ziemią. Tutaj tak zrobiłem i spadł. A szkoda x)
Minusiki niestety są i raczej wątpię aby to poprawiono w pełnej wersji więc je nasmaruje:
Aby nie było za łatwo i oczywiście, przeciwnicy pojawiają się `znienacka` na ustalonych pozycjach, niech się pojawiają się, ale ci robią to jeśli jesteśmy w ustalonym miejscu czyli: możemy obejrzeć dokładnie pusty placyk, a po wejściu na mostek, z tego placyka wyskoczy ludek strasznie wrzeszcząc. O ile placyk to placyk, tak przy bardziej rozbudowanych lokacjach, np: fabryka z 30 mostkami nad, pod i obok nas, tak naprawdę nie wiadomo skąd do nas strzelają. Łatwo zginać, bo nie wiadomo gdzie uciekać, za czym się schować.
Dźwięk strzałów jako minus a ponad to widoczność przeciwników którzy widzą kawałek naszej nogi z 100m wystający zza ściany. Dobra, niech widzą, ale czy muszą oddać w nią celną serie? :|
Główny bohater ginie po spadku z 5m. Jak na agenta diabła - słabo.
Życie/amiunicje odnawia się min. wysysając je z ciał przeciwników. OK, tylko kto chce ciągle oglądać animacje wysysania życia jakieś 50-60 razy na etap?

Poza tym, wszystko jest co najmniej dobre, a wszystko poprawia fakt, że główny bohater w końcu ma trafne komentarze. Osobiście miałem dosyć przygłupawych komentarzy naszych mini rambo. Fajnie po skończonej misji jest usłyszeć dialog:
Boss: Good Work
Bohater: I know.
Niby nic, a powoduje uśmiech

Warto czekać na tę grę, a chodzą słuchy, że ma wyjść w cenie 19zł (chociaż to wątpię, przez logo Eidos na początku ;)

PS: Boss z dema potrafi wrzasnąć "cholera jasna!" :)
Smaczków i rozwiązań jest jeszcze wiele ciekawych, ale lepiej przetestować to samemu bo demo chociaż nawet długie, ma tylko ~500mb.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/Ciach.../
Ładnie napisale, a od siebie dodam że druga misja ( Huta nie fabryka :P) ma alternatywne zakończenie, zamiast isć do bossa, podejdź do bramy z pociągiem i przeteleportyj tam jakiś fanty co by po nich się wspiąć i przeskocz (ja do tego użyłem zwisającego chodnika, ot odstrzeliłem 2 pozostałe łąńcuchy i wymanewrowałem chodnikeim tak by spadł na ogrodzenie.), połaź po rusztowaniach, potem będzies musiał zeskoczyć na chodnik niżej, proponuje umieścić tam butle z gazem i w nią strzelić ( tam jest opuszczana klapa, wybuch zniszczy łańcuchy z po schodkach z ziemi tam wejdziesz) lub ustawić jakieś rzezczy i zeskoczyć na nie.
potem połaź kawałek po rusztowanoach w głąb i będzie cut scenka, pnatomiast potem masz misje, musisz przejąć zdaje się odjeżdżający pociąg, musisz pognać do bramy ale uwaga jest zamknięta, radze znów użyć czegoś i przeskoczyć przz brame potem... no i potem nie wiem co bo nie zdążyłem przed końcem czasu :P
generalnie to jest noniec misji, w demie misja w Hucie została skończona na pokonaniu bosa, w pełnej wersji po jego zabiciu pjawia się wspomniana cut scenka z wielkim czymś 9 taka mega mina morska jak by) które zostaje załądowane na pociąg)
powodzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niech mi dobra dusza napisze czy lokacja jaką prezentują dwa pierwsze screeny wsytępuje w wersji demo...
W skrócie napiszę tylko, że moim zdaniem gra jest bardzo dobra. Choć z początku miałem zastrzeżenia do systemu walk to przyznaję, że czasami się sprawdza (kiedy zabrakło amunicji, lub przeładowywałem broń kopniak Chucka Norrisa zrobił swoje ;]).

20070214124939

20070214124949

20070214125009

20070214125026

20070214125126

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie ta gra nie rozwaliła... Co z tego, że polskie... Taryfy ulgowej nie ma... Ot zwykła sieka z kilkoma patentami. Fabuła nowatorska, ale też nie porywająca. Walka dobra, ze złem jest w praktycznie każdej grze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.02.2007 o 12:52, Markus89 napisał:

Niech mi dobra dusza napisze czy lokacja jaką prezentują dwa pierwsze screeny wsytępuje w wersji
demo...
W skrócie napiszę tylko, że moim zdaniem gra jest bardzo dobra. Choć z początku miałem zastrzeżenia
do systemu walk to przyznaję, że czasami się sprawdza (kiedy zabrakło amunicji, lub przeładowywałem
broń kopniak Chucka Norrisa zrobił swoje ;]).


Tych 2 pierwszych chyba nie ma w Demie ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.02.2007 o 12:57, syriusz.b napisał:

Mnie ta gra nie rozwaliła... Co z tego, że polskie... Taryfy ulgowej nie ma... Ot zwykła sieka
z kilkoma patentami. Fabuła nowatorska, ale też nie porywająca. Walka dobra, ze złem jest w
praktycznie każdej grze...


Ja uważam, że trzeba dać Infernalowi szansę.
Nie liczmy od razu na rewolucję - polscy programiści muszą najpierw dorównać zachodnim, a dopiero później mogą ich przegonić ;]
Jak dla mnie gierka wybija się (i to znacznie) ponad naszą rodzimą przeciętność i wraz z Call of Juarez i Painkillerem śmiało może stać na półkach zagranicznych sklepów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.02.2007 o 13:07, tykus napisał:

Ile waży to demko? I jakie ma wymagania minimalne?


Wymagania minimalne to procek 1,7GHz, 512MB RAM, grafika z obsługą pixel shader 2.0 (np. Radeon 9600). Demko waży jakieś 450MB.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.02.2007 o 13:04, Markus89 napisał:


Ja uważam, że trzeba dać Infernalowi szansę.
Nie liczmy od razu na rewolucję - polscy programiści muszą najpierw dorównać zachodnim, a dopiero
później mogą ich przegonić ;]
Jak dla mnie gierka wybija się (i to znacznie) ponad naszą rodzimą przeciętność i wraz z Call
of Juarez i Painkillerem śmiało może stać na półkach zagranicznych sklepów.


Ludzie się tym zachwycają tak samo jak Painkillerem, ale ja w obu tych grach nic nie widze!! Painkiller to taka sieka na 15 min po pracy ... niczym się nie wyróżnia, ta grafa nawet nie powala. O Infernalu mam podobne zdanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.02.2007 o 13:04, Markus89 napisał:

Ja uważam, że trzeba dać Infernalowi szansę.
Nie liczmy od razu na rewolucję - polscy programiści muszą najpierw dorównać zachodnim, a dopiero
później mogą ich przegonić ;]

Z pewnego pisemka wyczytałem, że Warhound Techlandu ma na to wielką szanse... :)

Dnia 14.02.2007 o 13:04, Markus89 napisał:

Jak dla mnie gierka wybija się (i to znacznie) ponad naszą rodzimą przeciętność i wraz z Call
of Juarez i Painkillerem śmiało może stać na półkach zagranicznych sklepów.

Zgadzam się.
Nie jestem pewien, ale pamiętam, że przed zmianą nazwy (i wydawcy) miała to być skradanka (jak wcześniejsze gierki Metropolis), teraz po drobnej zmianie fabuły (bo w Diabolique mieliśmy być ostatnim z diabelskich agentów, teraz jesteśmy jednym z wielu) gra nadaje się bardziej na strzelankę... Jeszcze nie grałem, ale myślę, że te drobne zmiany były dobrym posunięciem, bo jeśli gra byłaby taka sztywna jak Gorky to nawet bym się tym nie zainteresował... A Infernal ma wyjść też na Xbox360, więc powinien za granicą sprzedać się bardzo dobrze... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie to co odróżnia Infernala od innych produkcji Metropolis to na pewno to że nie jest taka drętwa ;] W Gorky 02 grało się na siłę, a tutaj z lekkością zabija się wrogów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ty psioczysz bo ci demko tnie :P
weź syriusz, gra jest całkiem fajna, niezłe lokacje, dobra grafika, Metropolis odwaliło kawał porządnej roboty, a jak chcesz psioczyć to weź zrób lepszą (nie scenarioo tak jak dementii tylko całą gre :P) wtedy pogadamy :P

ps. vzape dostaniesz tomorrow,, dziś w carbona rzęze :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z przejściem dema Embarassed .
Jestem w 2 misji, odsunąłem używając mocy teleportacji taki wielki kocioł przeskoczyłem na drugą stronę i nie wiem co dalej, z góry dzięki za pomoc Very Happy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tej perspektywy może lepiej widać sytuacje

PS: Gra domyślnie włącza się bez antyalasingu ( na tym screenie jest na maxa ;) )

20070221155708

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już od dłuższego czasu czekam na tą grę! Uwielbiam gry Metropolis Software, aczkolwiek myślałem, że pokuszą się o utworzenie Gorky 3 a tu Infernal>7 niebo!! :D Ciekawe co stworzą teraz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować