Zaloguj się, aby obserwować  
UthersonL

Programowanie - pytania, problemy, przykłady programów

1812 postów w tym temacie

Dnia 24.04.2014 o 15:48, Rebal napisał:

Mój brat chce też dofinansować swoją przedsiębiorczość i nic nie mówił o tym.

A ja patrzyłem na dokumenty wymagane by odpalić swój projekt na kickstarterze i zrezygnowałem by wybrać indiegogo. Bowiem potrzebujesz na terenie USA:
- stały adres zamieszkania
- numer ubezpieczenia
- konto bankowego

Od jakiegoś czasu możesz zastąpić słowo USA słowem UK bo kickstarter też już tam sięga więc nieco prościej.

Dnia 24.04.2014 o 15:48, Rebal napisał:

CO do ciebie: Umiesz chociaż programować w Unrealscript albo C++ ?

Hmmm... napisałem komercyjnego graficznego klienta VPN w Qt, doświadczenie w OpenGL''u się znajdzie, potrafię programować aplikacje sieciowe (choć nie ukrywam, mam pewne problemy z dobrym wykorzystaniem UDP), bazodanowe, zajmowałem się też wykorzystaniem CUDA i AMD SDK. Z projektów growych - wykorzystywałem bibliotekę Allegro i Horde3d.
Nie będę jednak ukrywać, Unrealscript nie znam. Jeśli już to Ruby i Python z języków skryptowych, te znam nieźle (a Ruby mogę powiedzieć że naprawdę dobrze, zwłaszcza od strony frameworka sieciowego Ruby on Rails). Ale nie powiem żebym był nadmiernie zainteresowany współpracą, na razie samemu mnie nie zaintrygowałeś - za dużo lania wody, za mało konkretów i wyraźne braki wiedzy (choćby dot. kickstartera). A jakoś wolałbym unikać pracodawcy który nawet nie wie skąd i jak wziąć fundusze, bez obrazy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2014 o 16:51, Daronn_Darker napisał:

/.../
https://www.kickstarter.com/help/faq/creator+questions?ref=faq_subcategory#LaunYourProj
"Is Kickstarter going to be available in other countries at some point?
We’re working hard to open up to project creators in even more countries soon.
We appreciate your patience in the meantime!"

Szukanie informacji 12 sec. Naprawdę, nie ośmieszałbyś się już.


To jakaś teoria tylko bo słycszało się o zagranicznych startach a nawet startach z Polski. Coś tu nie gra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2014 o 17:07, Rebal napisał:

To jakaś teoria tylko bo słycszało się o zagranicznych startach a nawet startach z Polski.
Coś tu nie gra.


Ależ gra, spójrz na te starty z Polski, zawsze znajdziesz choć jedną osobę z USA w grupie.
Zresztą... teoria? Proszę cię, to jest oficjalny regulamin kickstartera. Jakbyś go pomysłowo "przeskoczył" to byś tych pieniędzy nie zobaczył prędzej niż pozwu sądowego za oszustwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2014 o 17:03, ziptofaf napisał:

i wyraźne braki wiedzy (choćby dot. kickstartera). A jakoś wolałbym unikać pracodawcy
który nawet nie wie skąd i jak wziąć fundusze, bez obrazy.

bo znowu kłania ci się wiedza teoretyczna a nie praktyczna która bywa zgoła inna. Natomiast co do lania wody to woda będzie się lać puki ja tego nie będę chciał. I nie jestem pracodawcą. Gdybym był nim to bym na samym początku napisał że wystawiam kase na stół i tego a tego oczekuję.
Błyszczysz jak widzę wylewaniem tego co umiesz. Ja też nawet nie widziałem tego co zrobiłeś i nie mam zamiaru ciebie brać za oszusta. Pokaże to co napisałeś znajomkowi od grafiki i stwierdzi czy twoje umiejętności się przydadzą do UDK. Nie mniej jednak jak słyszę słowo: "Framework" to już zaczynam boleć. Napewno na tym syfie nie chce mieć nic. Netframework sprawił, że będę omijał go i to co na nim jest robione szerokim łukiem. M.in. przez niego zrezygnowałem z catalystów względem stabilnej NVdii.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ło matko, jak zwykle shitstorm, bo ktoś ma ambicje coś zrobić bez milionów na koncie. Nigdy nie pracowałem na żadnych engine''ach, ale chętnie bym chociaż zobaczył, czy się do tego nadaję. Mój email hans.olo.pl(monkey)dżimail.com i proszę o kontakt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2014 o 17:19, Rebal napisał:

bo znowu kłania ci się wiedza teoretyczna a nie praktyczna która bywa zgoła inna. Natomiast
co do lania wody to woda będzie się lać puki ja tego nie będę chciał. I nie jestem pracodawcą.
Gdybym był nim to bym na samym początku napisał że wystawiam kase na stół i tego a tego
oczekuję.

Dnia 24.04.2014 o 17:19, Rebal napisał:

Błyszczysz jak widzę wylewaniem tego co umiesz.

Nie, zapytałeś mnie wprost o moje referencje więc mówię jak to wygląda. Ale masz rację, jakieś screeny by się przydały. Więc proszę:
http://puu.sh/88RrE - aplikacja sieciowa, napisana w Ruby on Rails.
http://puu.sh/8lD34 - fragment kodu źródłowego, ta część zajmuje się systemami płatności kryptowalutami.
Typowy web development.
http://puu.sh/8lD34 - Klient VPN, ta wersja jest jeszcze nieskończona (finalna wygląda trochę ładniej ale nie mam tutaj PC-ta na którym jest kod).
http://puu.sh/8lDj6 - jeden z obszarów do gry którą się zajmowałem.

>Na pewno na tym syfie nie chce mieć nic. Netframework

Dnia 24.04.2014 o 17:19, Rebal napisał:

sprawił, że będę omijał go i to co na nim jest robione szerokim łukiem. M.in. przez niego
zrezygnowałem z catalystów względem stabilnej NVdii.


Jaki znowu "netframework"? Ruby on Rails, CodeIgniter, Zend, Django... mówią ci coś te słowa? Podpowiem - gram.pl jakiegoś używa. I onet. I wp. I facebook. I youtube... zrezygnuj z używania internetu jeśli STRONY INTERNETOWE NAPISANE WE FRAMEWORKACH UWAŻASZ ZA ZŁO. No chyba że ty jesteś hardkorem i takie rzeczy robisz ręcznie, w czystym PHP na przykład. Albo jeszcze lepiej, w czystym C++.

A, Unreal Engine też używa frameworka i pewnie jest to WPF. Powinieneś go porzucić. Aaa, tak w ogóle to Linuxy to też zło, KDE jest frameworkiem. Gnome też! :<

@ hans_olo
http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=193&pid=1533 ekheeem...To nie my tu robimy shitstorm tylko na razie nawet tytułu tej gry nie poznaliśmy ani nawet jednego concept arta...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Nie dajesz wątpliwości. Ja natomiast od siebie nic nie pokażę. Nie mam zamiaru informować ewentualnej konkurencji.

Tata zajmujący się sprzedażą zawsze powiadał, że konkurencję się niszczy sztuką walki bez walki - nie informowaniem jej. Muszę zdobyć psychologiczne zaufanie bym mógl się otworzyć.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Ale na jedno pytanie, niezwiązane bezpośrednio z twoją produkcją, możesz odpowiedzieć - jakie jest twoje doświadczenie w pisaniu gier (i jakimi aspektami się osobiście zajmujesz/zajmowałeś), jakieś poprzednie dokonania, link do portfolio itp. Czyli zero "spoilerów" dot. twojej produkcji, po prostu informacja dla tych którzy potencjalnie by się zainteresowali współpracą - w końcu jeśli już coś zrobiłeś (a zakładam że musiałeś bo tworzenie pełnoprawnego tytułu w Unreal Engine to nie w kij dmuchał) toto wręcz darmowa reklama tego dzieła i dowód na to że wiesz co robisz i że obecny projekt się nie rozpadnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2014 o 17:55, Rebal napisał:

Dzięki. Nie dajesz wątpliwości. Ja natomiast od siebie nic nie pokażę. Nie mam zamiaru
informować ewentualnej konkurencji.

Tata zajmujący się sprzedażą zawsze powiadał, że konkurencję się niszczy sztuką walki
bez walki - nie informowaniem jej. Muszę zdobyć psychologiczne zaufanie bym mógl się
otworzyć.



Życie, to nie sztuka walki. Liczy się, kto się lepiej sprzeda.
Bez reklamy nic nie osiągniesz. Jeśli chcesz mieć więcej ludzi, to musisz ich jakoś zachęcić.
Jasne możesz ukryć wszystko, ale tak nic nie osiągniesz.
Jeśli zrażasz do siebie ludzi, to nie widzę przyszłości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nie zraziłem do siebie 4 osób. Buńczuczna osoba, która cwaniakuje i wytyka mi błęde nawet jeśli mówi prawdę - jest skreślana. Szukam takich z których nie bije agresja i cwaniactwo czy sceptycyzm.
Musze zadbać o przysżłośc sztabu taki jaki chcę aby nie wojować między nimi.
Kotoś kto nie będzie miał w/w złych cech mi pasuje nawet jeśli nie błyszczy doświadczeniem na wysokim poziomie bo u mnie takich własnie nie ma i nie muszą być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

A na moje pytanie wyżej odpowiesz? Z ciekawości, w końcu to czysto techniczna kwestia i dowód na udowodnienie swoich kompetencji w sposób niepozostawiający wątpliwości.

Choć przy okazji przyznam że "Szukam takich z których nie bije agresja(...)" w kontekście http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=193&pid=1533 brzmi śmiesznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.04.2014 o 12:11, ziptofaf napisał:

A na moje pytanie wyżej odpowiesz? Z ciekawości, w końcu to czysto techniczna kwestia
i dowód na udowodnienie swoich kompetencji w sposób niepozostawiający wątpliwości.


Człowiek nie wie co to framework, a ty go pytasz o kompetencje w kwestiach technicznych? Nie sądzę aby wałkowanie tego tematu miało jakikolwiek sens, osoby z choć minimalnym doświadczeniem już powinny się zorientować na czym stoją, dla innych to prawdopodobnie nie ma żadnego znaczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomocy, mam zrobić perceptron. Chodzi jednak o to, że materiały które mam nie wyjaśniają mi problemu. Może znacie jakieś materiały (video najlepiej :P) które poruszają tą tematykę? Dokładnie mam problem z wagami i zrozumieniem działania perceptron od strony czystego kodu. Nie chce gotowego rozwiązania, ale wędka by się przydała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Pragnę nauczyć się htmlu z css oraz programowania w javie, wszystko w celu projektowania stron. Jestem kompletnie zielony, mam za sobą jedynie parę wstępnych lekcji z c++ i i całkiem dobrą znajomość angielskiego.

Generalnie prosiłbym o jakieś strony z kursami dla początkujących, bo nie wiem czy te od wujka google (np ta http://pl.html.net/tutorials/ ) są warte czasu :). Ewentualnie jakieś pozycje książkowe również mile widziane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2014 o 22:08, Darkstar181 napisał:

Witam.
/.../

Generalnie prosiłbym o jakieś strony z kursami dla początkujących, bo nie wiem czy te
od wujka google (np ta http://pl.html.net/tutorials/ ) są warte czasu :). Ewentualnie
jakieś pozycje książkowe również mile widziane.


Moim zdaniem choć są lepsze i gorsze książki o tworzeniu stron, to w praktyce na początku większośc prezentuje podobny poziom. Angielskie tutoriale, zdecydowanie najlepsze- najbliższe standardom to http://www.w3schools.com/html/DEFAULT.asp z polskich polecam http://www.kurshtml.edu.pl/ . Łatwe do zrozumienia i z przykładami pozwalającymi zobaczyć na bieżąco. Po za tym czytanie blogów i artykułów o webmasteringu. Java czy Javascript? To dosyć duża różnica, bo od tego zależy, co chcesz tworzyć :P
Obecnie bardzo modny jest PHP, ale tego (jak i jQuery) nie polecam na początek, z czasem sam natkniesz się na przykłady zastosowań i sam rozważysz ich dodanie/opanowanie.

Podstawy to oczywiście HTML i CSS, niektórzy wyspecjalizowali się np. w tworzeniu z pomocą Wordpressu, programowaniu w PHP itp., tak jest jest w czym wybierać. Te dwa kursy bardzo dobrze uczą podstaw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2014 o 22:26, Boguslav4 napisał:

Java czy
Javascript? To dosyć duża różnica, bo od tego zależy, co chcesz tworzyć :P

Zapewne to które ma częstsze i szersze zastosowanie w stronach internetowych :)
Cóż, pewnie prędzej czy później sam dojdę, po prostu słyszałem że Javy też należy się do tego uczyć jeśli ktoś zamierze robić strony na powaznie i tyle. Tak jak napisałem jestem zielony, więc dzięki za wszelkie rady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2014 o 22:32, Darkstar181 napisał:

> /.../


Hm. Nie uproszczając za bardzo w Javie możesz tworzyć aplikacje desktopowe, jak i działające w przeglądarce (osadzone na stronie WWW), zaś JS bardziej obsluguje ''logikę" strony np. to, jak strona radzi sobie z wczytywaniem galerii (choć tutaj polecam wiele otwartych i świetnych gotowych skryptów). Na tym poziomie nie musisz martwić się jedynym, ani drugim - sam w końcu zauważysz, że czegoś stronie brakuje i poszukasz dalej :P
Na początek HTML i CSS. Warto spr. czy strona prawidłowo wyświetla się w kilku przeglądarkach, nie tylko dlatego, że niektóre muszą oczywiście nie mieć wsparcia oczywistego rozwiązania będącego na rynku kilka lat (na żadną nie wskazuje :P), ale również dlatego, że wiele potencjalnych błędów może być zignorowane w jednej, a w drugiej bardziej widoczne. Kod musi być uniwersalny, w końcu to www. Jedyne odstępstwa to problem ze stronami mobilnymi - inaczej trochę się je projektuje, choć mimo, że urządzenia mobilne stanowią pokaźny kawałek rynku- to tylko coś, co możesz wziąć na początku pod uwagę, w końcu po co odkrywać coś trudniejszym sposobem (czyli czemu mi nie działa :P).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2014 o 22:32, Darkstar181 napisał:

> Java czy
> Javascript? To dosyć duża różnica, bo od tego zależy, co chcesz tworzyć :P
Zapewne to które ma częstsze i szersze zastosowanie w stronach internetowych :)


Na początek to w ogóle polecałbym Tobie (koledze @Boguslav4 też) poczytać jak działa sieć (protokoły HTTP, TCP, IP) i przeglądarka. Potem pobaw się HTML''em i CSS''em. Później pewnie będziesz chciał wykorzystać JavaScript do operacji na DOM''ie. Jak to ogarniesz możesz przejść do pisania strony serwerowej + bazy danych.

Dnia 13.05.2014 o 22:32, Darkstar181 napisał:

Cóż, pewnie prędzej czy później sam dojdę, po prostu słyszałem że Javy też należy się
do tego uczyć jeśli ktoś zamierze robić strony na powaznie i tyle. Tak jak napisałem
jestem zielony, więc dzięki za wszelkie rady.


Java została stworzona głównie z myślą o programowaniu sieciowym i raczej nie używa się jej do prostych "stronek internetowych" - napisanie w JEE nawet prostego "Hello world" zajmuje chwilkę. Przyjemniejszy na początek będzie pewnie Python lub PHP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować