Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Karczma Diablo II zaprasza na turniej!

74 postów w tym temacie

Ehh... Szkoda, że mi wygasły wszystkie postacie na koncie... :/ Tak to jest jak się zapomina o diablo. A tak do Druidem by się coś jeszcze zdziałało razem ze znajomym Hammerem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakbym miał internet na drugim, leprzym kompie, to pewnie bym zagrał, moim świetnym paladynem ... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie newsik też stoi, także wszystkich tych którzy mają grę, postacie i wolę wali niech wali do nas drzwiami i oknami. Zapisy do samego turnieju w godzinach wieczornych ( 18-19 ) ale nawet może wcześniej ( np. wtedy gdy wrócę ze szkoły ;p )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zwykle na takich turniejach występują tzw. BOSS''y , które swoim eq i umyjętnościami powalają innych. A ja nie mam takiego doświadczenia jak oni więc nie wystąpię (nie mam czasu ). Może jak będe leprzy to pogadamy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ehh zbym mia jescze moja czarodziejke n 74... teraz na 26 oO to moze bym cos zrobil xD zreszta jeszcze jednego o pary trzeba by bylo:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurne, no...mój barbarzyńca ma póki co problem z przedarciem się przez bebechy klasztoru w I akcie, tak więc ten zaszczyt chyba mnie ominie. A szkoda :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.02.2007 o 10:42, amellas napisał:

Kurne, no...mój barbarzyńca ma póki co problem z przedarciem się przez bebechy klasztoru w
I akcie, tak więc ten zaszczyt chyba mnie ominie. A szkoda :/


Zgłosić się zawsze możesz. Ja np. na razie nie mam żadnej postaci, bo w Diablo grałem ostatnio rok temu i postacie wygasły, ale w 2,5 tygodnia można sporo zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach