• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
Saltictus1

Zarejstrowałem trzy gry a nadal mam 10 WPLN i brak gwarancji dożywotniej.......szok

Pytanie

Mam problem.

Otóż 28-ego listpada 2005 zarejstrowałem trzy gry była to TRD2, CMR4.0 i CMR3.0 i najlepszy motyw w tym że niema na nie tzw gwarancji dożywotniej a na koncie jest nadal 10wpln. I o ile ścierpie brak tej pseudo kasy o tyle czemu na te gry niema gwarancji. Jeśli chodzi o dowody to macie screnszota.
Wyjaśnić mi to.....proszę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

20 odpowiedzi na to pytanie

  • 0
Dnia 01.12.2005 o 00:33, Saltictus napisał:

Wyjaśnić mi to.....proszę.


Takie problemy należy kierować bezpośrednio do nas (Działu Obsługi Klienta - nie na forum). Są to kwestie indywidualne, często wymagające przesłania dodatkowych danych w celu weryfikacji, i nie ma możliwości rozwiązania ich na forum. Bardzo proszę skorzystaj z opcji kontaktu na tej stronie: http://www.gram.pl/kontakt_formularz.asp

PS: Co do Dożywotniej Gwarancji - proszę pamiętaj, iż są nią objęte gry wydane OD 23 września 2005. Więcej informacji znajdziesz tu: http://www.gram.pl/informacje.asp?id=2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam.

Sprawę pokieruję jeszcze do działu obsługi klienta, ale wolę aby to była bardziej jawna sprawa, być może nie tylko ja mam z tym problem :)

Ostatnio zarejestrowałem grę Unreal Tournament III EK. To było dokładnie dzień/dwa temu i jeszcze (o ile dobrze pamiętam) wszystkie opcje zarejestrowanych gier były dostępne włącznie z ich wymianą.

Dzisiaj się loguję i widzę przy każdej zarejestrowanej grze taki piękny napis: brak gwarancji dożywotniej. Jeszcze wczoraj do KAŻDEJ ta opcja była dostępna. Co się dzieje? Czy to kryzys tak Was pacnął i po podwyższeniu cen niektórych gier próbujecie jeszcze jakoś oszczędzić/zarobić kosztem użytkownika?

Póki co nie mam problemów z żadnym nośnikiem danych aczkolwiek Poczta Polska dodała mi w pakiecie kilka ładnych rys na płytkach.

Pamiętajcie, że ja kupując Waszą grę podpisałem z Wami umowę, wg której w każdej chwili mogę domagać się nowej kopii danej gry więc jeśli celowo robicie mnie (nas?) w balona to łamiecie tzw. prawo :)

Pozdrawiam serdecznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Niestety mam to samo przy wszystkich zarejestrowanych grach (a jest ich ponad 10). W dodatku jak na złośc kilka dni temu wysłałem płyty Wiedźmina w ramach gwarancji, ponieważ otrzymałem pudełko ze strasznie porysowanymi płytami, a tu teraz takie jaja ;( Mam nadzieję, że dożywotnia gwarancja nadal jest egzekwowana...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Sam z ciekawości zaglądnąłem i ja również nie mam gwarancji na nic . Nawet na FEAR Złota edycja w platynowej kolekcji a to dość nowy tytuł w tej serii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 24.04.2009 o 16:19, Bartkula napisał:

Ja też nie mam :( i co teraz?


I nic. Muszą przywrócić gwarancję na wszystkie gry. Innego wyjścia nie ma, chyba, że chcą się kłócić po sądach :] Umowa to umowa, nie można tak o jej przerwać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 24.04.2009 o 17:05, DawSolo napisał:

> Ja też nie mam :( i co teraz?

I nic. Muszą przywrócić gwarancję na wszystkie gry. Innego wyjścia nie ma, chyba,
że chcą się kłócić po sądach :] Umowa to umowa, nie można tak o jej przerwać.



Imo racja.Najwyraźniej każdy ma brak tej gwarancji.No cóż przywrócić to trzeba, tak nie może być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 24.04.2009 o 17:05, DawSolo napisał:

I nic. Muszą przywrócić gwarancję na wszystkie gry. Innego wyjścia nie ma, chyba,
że chcą się kłócić po sądach :] Umowa to umowa, nie można tak o jej przerwać.

To była taka ironia z mojej strony :) Jakoś niespecjalnie się tym przejąłem że nie mam dożywotniej gwarancji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 24.04.2009 o 18:19, Bartkula napisał:

> I nic. Muszą przywrócić gwarancję na wszystkie gry. Innego wyjścia nie ma,
chyba,
> że chcą się kłócić po sądach :] Umowa to umowa, nie można tak o jej przerwać.
To była taka ironia z mojej strony :) Jakoś niespecjalnie się tym przejąłem że nie mam
dożywotniej gwarancji


Też jakoś nie szaleję z tego powodu, ale zawsze może się zdarzyć, że płyta Ci wybuchnie w napędzie aka brat zje. Ja odebrałem swojego UT3EK i już miałem kilka sporych rys na płytkach - podziękować Poczcie Polskiej -, ale na razie to jakoś działa.

Jednak umowa to umowa i tego się trzymajmy, nie ważne czy to komuś potrzebne czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

To z powodu problemów finansowych nie ma gwarancji...i przez najbliższy czas zapewne jej nie będzie. Są już o tym chyba ze dwa tematy, w których można dowiedzieć się jeszcze więcej niż tu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 29.04.2009 o 17:43, DawSolo napisał:

Nawet wplny teraz znikły... CDP -ja rozumiem, że kryzys itd., ale tak się nie postępuje
z klientami...

oni mają w nosie nas tylko żeby kupić i zbijają kasę . Dobrze że ja nie kupuje gier na gram.pl =] Empik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować