Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Demo C&C 3 już dostępne!

96 postów w tym temacie

Dnia 28.02.2007 o 19:15, Bobo napisał:

W skirmish jest dostępny NOD! Trzeba tylko najechać myszką i wcisnąć Ctrl+Capslock+N oraz pomaga
kliknięcie myszką w tym momencie. Za którymś razem się uda :)
Można też odpalić Scrin, ale gra się od razu kończy.

Dla komputera można włączyć GDI (tak samo tylko Ctrl+Capslock+G).


Sprawdziłem, ma rację :D

Ogólnie gra się zapowiada świetnie, stary dobry C&C :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na sieci jest filmik jak rozwalić komputer na Brutal w 4 minuty.
Ogólnie robi się wjazd inżynierami, zalewa się wroga inżynierami i przed taką formą ataku nie ma obrony.
Jeśli czegoś z tym nie zrobią to rozgrywki multiplayer będą wyglądały tak, że każdy od razu będzie budował inżynierów i wjeżdżał do bazy wroga. Kto pierwszy ten wygra...
Nie wygląda to zbyt dobrze :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moje odczucia po zapoznaniu się z demem.

-aktorzy w filmikach grają słabo, tak jak by im się nie chciało, tylko pani dziennikarz pokazywała jakieś emocje reszta fatalnie. Scenerie też bardzo sztuczne, szczególnie gdy zobaczyłem kwaterę GDI to aż się skrzywiłem mogli się bardziej postarać. Jednak wole filmiki z RA2/YURI lepsi aktorzy (no może oprócz Tanya która grała kiepsko ale ładnie wyglądała ^^), przyjemniej się je oglądało a w TW miałem ochotę przerwać film.

- przyśpieszono produkcję jednostek i budynków, ogólnie całą grę (tempo odradzania się tiberium). Raczej na minus. Grą raczej człowiek powinien się rozkoszować a nie testować wytrzymałość swojej myszki.

- interfejs znany mi RA2 z tą różnicą, że produkujemy jednostki z kilku tych samych budynków a nie z jednego. Ogólnie na plus.

- zabawa rasami nikła, niestety w RA2 czy Generalsie człowiek miał więcej radości z gry (choćby kradzież technologi szpiegiem w RA2). W Starcrafcie, RA2 czy Generalsie miało się uczucie, że każda jednostka jest przemyślana, użyteczna i dająca dużo frajdy. Natomiast w TW ma się uczucie, że można się obejść bez wielu jednostek, do tego początkowe jednostki są bardzo podobne do siebie (commando po obu stronach). Tylko Avatarem miałem trochę zabawy ale i tak krótkiej gdy się okazało, że upgrady które mogę mu za implikować są tylko 4.

- Commando (taki Navy Seals z RA2 w limitowanej wersji) w porównaniu to JArmen Kella, Burtona czy Lotusa wpada po prostu nieciekawie :( albo Borys czy ktoś pamięta Borysa i jego laserowe namierzanie dla migów? To był fajne :).!

- Piechota szybko ginie i prawie wszystko ją zabija łatwo (wyjątek heavy infrantry Zone Troops).

- szkoda, unique powers nie są zdobywane tak jak to było w Generals i że nie są bardziej ciekawsze.

-trochę nie dopracowań, brak murów, nie możliwość naprawiania budynków neutralnych itp...

Ogólnie strasznie mam mieszane uczucia bo przyznam się napaliłem się na tą grę a po demie czuję się rozczarowany.

A jakie są wasze odczucia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.03.2007 o 15:10, Sorrghun napisał:

Klan [mod] zaprasza wszystkich chętnych graczy do wstąpienia w nasze szeregi!!! więcej
szczegółów na naszej stronie


Zamieszczanie ogłoszeń na tym forum jest zakazane, polecam lekturę regulaminu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę mi w takim razie podać dokładny link do zakazu zamieszczania głoszeń, ponieważ jakoś nie mogę się doszukać - a link do mojej strony klanowej wolno mi zamieścić i nie jest to niezgodne z prawem - a zatem - www.formoza-klan.pl Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.03.2007 o 03:55, Smash-PL napisał:

Moje odczucia po zapoznaniu się z demem.
...
A jakie są wasze odczucia?


ja do C&C 3 podszedlem jak do jeza i nie spodziewalem sie po nim niczego ciekawego - dzisiaj po przejsciu dema moge dodac moje 3 grosze :) no wiec zgadzam sie generalnie z twoimi uwagami, ale mysle ze to nie w tym tkwi glowny problem z nowym CnC ktorym jest wtornosc do bolu...owszem grafika spoko, filmiki tak jak napisales mogly byc lepsze ale w porownaniu z innnymi rts-ami gdzie wszystko zawsze jedzie na engine gry i tak sa ok.Dzwiek tez ok, jednostki, klimat mapy, multi - w sumie wszystko wyglada dosc dobrze.Ale - brakuje tu swiezosci, same schematy, zadnej naprawde wartej uwagi nowosci - chyba ze ma nia byc voip w multi (tylko po co to komu?) Przy Generalsach jeszcze dosc niezle sie bawilem, na granie w Tiberium Wars po samym demie nie mam najmniejszej ochoty.Na tego klona szkoda moim zdaniem i czasu i pieniedzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież to miał być powrót do korzeni. Jakiej nowości Ty tu oczekiwałeś ? Takie było założenie twórców. Chcesz nowości w RTSach ? Zagraj sobie w SC (ale tylko pod warunkiem, ze podobał ci się TA).
Inaczej możesz go uznać za zbyt skomplikowanego ;-))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.03.2007 o 18:00, Dann napisał:

Przecież to miał być powrót do korzeni. Jakiej nowości Ty tu oczekiwałeś ? Takie było założenie
twórców. Chcesz nowości w RTSach ? Zagraj sobie w SC (ale tylko pod warunkiem, ze podobał ci
się TA).
Inaczej możesz go uznać za zbyt skomplikowanego ;-))

mial byc powrot do korzeni czyli do konfliktu GDI / NOD i tiberium.i dobrze bo na to wszyscy czekali ale chyba nie chodzilo o to zeby wydali klona z lepsza grafika. Jezeli ktos gral we wszystkie czesci serii to nie zachwyci sie Tiberium Wars, nie ma sily. Widocznie za dlugo juz gram w gry i zrobilem sie zbyt wymagajacy.W TA nie gralem, w tamtych czasach bylem fanem starcrafta, mozliwe ze siegne kiedys po supreme commandera , ale raczej po modernizacji kompa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.03.2007 o 18:16, dobrakos napisał:

mial byc powrot do korzeni czyli do konfliktu GDI / NOD i tiberium.i dobrze bo na to wszyscy
czekali ale chyba nie chodzilo o to zeby wydali klona z lepsza grafika.


Miał być RTS, jest RTS. Jak wychodził Red Alert (pierwszy, choć drugi zresztą też) to nie było narzekań - "ale to jest dokładnie to samo!". Wręcz przeciwnie - wielu graczy to ten "odłam" CnC uważa za kluczowy dla serii (z czym osobiście się nie zgadzam). Paradoks?

Dnia 17.03.2007 o 18:16, dobrakos napisał:

Jezeli ktos gral we wszystkie czesci serii to nie zachwyci sie Tiberium Wars, nie ma sily.


Grałem we wszystkie części (oprócz Sole Survivor i Renegade), a także w pozostałe RTSy made by Westood i Tiberium Wars mnie zachwyca, więc proszę, nie uogólniaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.03.2007 o 18:44, Vilmar napisał:


Grałem we wszystkie części (oprócz Sole Survivor i Renegade), a także w pozostałe RTSy made
by Westood i Tiberium Wars mnie zachwyca, więc proszę, nie uogólniaj.


ok skoro Ciebie zachwyca to moje uogolnienie bylo bledne. Moje prywatne zdanie jest takie ze RTS nie musi byc tylko kopiowaniem wzorca z poczatku lat 90tych, jestem jak widac jednak w mniejszosci bo gry (klony) made by EA sprzedaja sie swietnie. Na mnie sie nie wzbogaca. pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A poza tym jakby naszpikowali go innowacjami, to nagle ludzie zaczęliby się burzyć, ze nie ma klimatu C&C , itd. Popatrz na Generalsów, których ja osobiście uważam za jakieś nieporozumienie, jeśli chodzi o zwrot C&C w nazwie tej gry. Zresztą sama gra jest IMO słaba jak nic.
A co do TW, to osobiście uważam, ze dobrze jest, jak jest ;-)). Ja nie oczekuję innowacji, tylko dobrego RTSa w klasycznym stylu, z dobrą kontynuacją wątku fabularnego ;-). I chyba tak też będzie. :-)

Chociaż i tak w pierwszego kupuję SC , a TW może za miech albo dwa. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.03.2007 o 19:06, Dann napisał:

Popatrz na Generalsów, których ja osobiście uważam za jakieś nieporozumienie,
jeśli chodzi o zwrot C&C w nazwie tej gry. Zresztą sama gra jest IMO słaba jak nic.


Zgadzam się, zagranie EA z Generałami było mało uczciwe, ale jeśli odłożymy uprzedzenia na bok to okaże się, że Generals były grą świetną (grałeś w Zero Hour w trybie generalskim na najwyższym poziomie trudności?). Na tym polega różnica, że Generałów oceniam jako RTS, a CnC3 jako... CnC ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.03.2007 o 19:39, Vilmar napisał:

.... Na tym polega różnica, że Generałów oceniam jako RTS, a CnC3
jako... CnC ;)


Dobrze powiedziane :-), ale mi C&C : Generals zupełnie nie przypadło do gustu, ani jako RTS ani jako część sagi (w szczególności jako część sagi).
A w dodatek ZH nie grałem w ogóle, bo wyznaję zasadę, że jeśli oryginał mnie zawiódł, to kontynuacji juz nie ruszam do ręki ;-) (patrz seria NWN ;-)).
Pozdro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować