Zaloguj się, aby obserwować  
Cezar94

FLYFF HYdepark czyli wszstko związane z grą!!!!

5 postów w tym temacie

WItam wszystkich serdecznie i zapraszam z całego serca do śwaita Flyffa
Na początek coś o sobie jestem nowy w tym temacie nie mam wielkich osiągnięc bo gram dopiero 1 tydziń mam merca na lvl 40 i Assita na lvl 20


Więc Flyff to bajkowy świat osadzony w pięknej kolorowej grafice 3D
A więc co na początek świat gry rozmieczczony jest pośród wielu olbrzymich wysp ,które dają nam wiele niezapomniany przezyć mamy tu możliwosć kupienia na lvl 20 deski lub miotły do latania od najtanszej wartej 3 tysiące do do szybszej i droższej wartej 200 -ście tyśięcy
Gre zaczynamy jako Vagrant początkowa postac w słabym ekwipunku pozostajemy7 nim do 15lvl na którym za pomoća quetsa dokonujemy zmiany na 1-pierwszą profesje.

Oto spis profesji jakie may w greze
Otóz p ierwza wybieramy na 15 lvl a druga zas na 60


Merc ----> Knight/Blade

Assist ----> BillPoster/RingMaster

Vagrant
Aprobat ----> Jester/Ranger


Magican -----> Psychicer/Elementor


opis klas pobrany z www.flyff.pl

==================================================

ACROBAT, JESTER, RANGER


==================================================

ACROBAT:

Śmiercionośna postać, która koncentruje się głownie na szybkim i efektownym zabiciu wroga. Jest to wymieszana klasa, posiada równe porcje z Jestera oraz Rangera. Acrobat który w przyszłości chce zostać Rangerem powinien używać łuków. Dexterity jest najlepszym przyjacielem łucznika. Strenght (siła) nie ma wpływu na uszkodzenia zadawane Lukiem. Używanie atakow z odległości oznacza ze będzie potrzebne trochę Health Points (punkty życia) dlatego Acrobat używający łuków powinien dodać trochę punktów do staminy (wytrzymałości) oraz zawsze mieć przy sobie trochę jedzenia. Ci którzy widza siebie w roli Jestera powinni używać yoyo. Nerwy ze stali i silne ramiona doprowadza go do celu. Strenght i Stamina są statystykami na które powinieneś zwrócić uwagę. To pozwoli na mocne uderzenie i szybkie zabicie wroga które uchroni cię od uzyskania większych obrażeń. Po uzyskaniu poziomu 60 Acrobat może zostać Rangerem lub Jesterem.


Ta postać jest mistrzem szybkości i sztuczek. Bazują na przeważającej sile, szybkości i dodatku czarnej magii do pokonania przeciwnika.


RANGER:

Ekspert w walce na odległość z poziomem szybkości i precyzyjności której nie zaznały inne klasy. W ich luki wkomponowane są magiczne elementy dzięki którym strzały zadają mocniejsze obrażenia. W swych rękach posiada moce natury. Umiejętnie broni się przed magią przy pomocy umiejętności Natury, oraz wystrzeliwuje strzały nasycone żywiołami. Jego Silent Arrow to poskramiacz magów. Będąc odważnym i dzielnym, Ranger wciąż jest w poszukiwaniu nowej ofiary do polowania. Ci, którzy przeszkadzają Matce Naturze są pierwszym celem.


==================================================

ASSIST, BILLPOSTER, RINGMASTER


==================================================

ASSIST:

Będąc Assistem możesz wybrać dwie drogi rozwoju postaci. Możesz zbudować build Support Assist (pomocnik), dzięki któremu pomagasz grupie używając bufów (Skille Assista, które dodają pozytywne statusy postaci) i heal (Uzdrawianie postaci). Możesz również zostać battle Assist (walczący Assist) i stać się typem tank - postać skupiającą ataki potworów na sobie chroniąc resztę grupy. Przydatne staty dla pomocnika to Intelligence (Inteligencja) dzięki której wzrasta twój poziom MP (Mana Points). Staty dla Battle Assist to Strenght (Siła) oraz Stamina (Wytrzymałość). Strenght zwiększa siłę ataku a Stamina Health Points (Punkty Życia). Jako assist możesz używać dwóch typów broni: Stickow - dzięki którym możliwe jest rzucanie buffow oraz Knuckle dzięki której możesz walczyć z potworami. Możesz również używać lekkiej zbroi. Po osiągnięciu poziomu 60, możesz zostać Billposterem lub Ringmasterem.


BILLPOSTER:
Billposter głownie skupia się na magii która podwyższa jego sile fizyczna. Billposter jest w stanie stworzyć warunki dla jego ciała dzięki którym możliwe jest zaatakowanie przeciwnika z potężna siłą. Odważnie angażuje się do bliskiej walki z przeciwnikiem.
Billposterzy są niezwykle wielcy jeśli chodzi o siłę i wolę do walki. Ci wojownicy byli kiedyś spostrzegani jako święci, ale teraz szukają nowego sensu w życiu, rozwijając nowo odkrytą moc.

RINGMASTER:

Obdarzeni przez bogów, którzy stworzyli planetę, dysponują mocą życia i śmierci wedle uznania. Potrzeba naprawdę wielkiego oddania dla drużyny, żeby kroczyć ścieżką Ringmastera, gdyż nie należy ona zwykle do najłatwiejszych. Jest jedna rada: miejcie honor oraz bądźcie lojalni. Twoja moc powinna być najpotrzebniejsza tym z wielkimi ambicjami.

==================================================

MAGICIAN, ELEMENTOR, PSYCHIPER


==================================================

MAGICIAN:

Mag angażuje się w atak z dystansu poprzez rzucanie czarów. Ta postać uczy się czarów jako skilli (umiejętności). Aczkolwiek jako mag masz mniejszy defense (obrona), mniej Health Points (Punkty Życia) i większe opóźnienie pomiędzy rzucanymi czarami, wszystko to nadrabia zadawaniem przeciwnikowi dużego damage (uszkodzenia) Jako mag możesz używać Staff oraz Wands do rzucania czarów. Możesz również używać lekkiej zbroi. Przydatne statusy dla maga to Intelligence (Inteligencja) która zwiększa moc zadawanych obrażeń oraz powiększa ilość MP (Magic Points) Po osiągnięciu poziomu 60 mag ma możliwość zmienienia klasy na Psykeeper lub Elementor.

ELEMENTOR:

Najpotężniejsi władcy Ognia, Wody, Powietrza, Ziemi, oraz Elektryczności! W ich każdej lasce drzemią moce kontrolowania zaklęć wszystkich pięciu żywiołów. Raniące czary Elementora umieszczają go na liście postaci potrzebnych w każdej drużynie. Skupiają się nie na osłabianiu przeciwnika, jak Psykeeperzy, ale na jak najszybszym wyeliminowaniu przeciwnika. Jeśli jesteś w drużynie z Elementorem, to walka z potworem nigdy nie potrwa więcej niż dziesięć sekund, gdyż przy odpowiedniej kombinacji zaklęć, potwór jest prawie na jedno combo!

==================================================

PSYCHIPER:

Moc umysłu spoczywa w ich rękach. Może nie potrafią zadawać takich obrażeń jak wielcy Elementorzy, ale ich sekretne inkantacje mogą rozerwać psychikę przeciwników na części, pozostawiając ich całkowicie bezużytecznych. Siła Psychipera odnosi się nie tylko do przeciwnika - może on użyć swojej mocy do ochrony przed krzywdą, na przykład przez zaklęcie odbijające Crucio. Jeśli chcesz zostać Psychiperem, musisz mieć uciechę z degradowania innych do niemal nicości.


==================================================

MERCENARY, BLADE, KNIGHT


==================================================

MERCENARY:

Mercenary skupia się na walce w zwarciu z przeciwnikiem. Główne cechy Mercenary to siła i wytrzymałość, dzięki tym cechą jest wspanialym wojownikiem i nie jest mu straszna walka z przeciwnikiem silniejszym od siebie. Przydatne staty dla mercenary to Strenght i Stamina. Strenght zwiększa obrazenia zadawane przeciwnikom a Stamina zwiększa twoje punkty życia (HP). Jako mercenary możesz używać tylko broni krótkodystansowych jak miecze czy topory. W celu zmniejszeniu obrazeń jakie przeciwnik tobie zadaje uzywasz tarczy. Po osiągnięciu poziomu 60 możesz wybrać drugą klasę: Blade albo Knight.


BLADE:

Na polu walki, szybkość to współczynnik pozwalający przewidzieć zwycięstwo. Blade wierzy w szybkość nad siłą i wiele razy udowodnił to tym, którzy w to nie wierzą. Mogąc władać dwiema broniami jednocześnie, mogą być straszni dla wielu przeciwników. Chodzą pogłoski, że Blade było kiedyś grupą założoną przed zmianą świata, ale żaden dowód nie został odnaleziony. Bądź ostrożny aby nie zrobić z Blade''a przeciwnika, albo znajdziesz się na ziemi zanim się obejrzysz.


KNIGHT:

Chwała króla błyszczy w duszy każdego Knighta. Ci wojownicy nie są słabi ani lękliwi w żadnym przypadku. Potrafią przywołać ogromne zapasy mocy do ich zbroi i broni, wstrząsając ziemię, pomimo, że mogą być lekko ociągali. Mimo, że nie są najefektowniejszymi wojami, Knight''y stawiają na nieokrzesaną, brutalną siłę. Bądź ostrożny, spotykając Knight''a, gdyż ich skille mogą być zabójcze, jeśli nie jesteś przygotowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ważne informacje związane z grą

www.flyff.pl ---> Strona klanu WhiteEagles ale tak naprawdę największy zbióer informacji oFlyff-ie
www.gpotato.com--->ofivjalna strona o grze flyff

Z góry mówie ze flyff jest darmowy wystarczy załoyzc maila byle nie na wp.pl bo tam niedziala radze na onet.pl i zarejestrowac konto sciagnac instalator wazy ok.(500mb) a po instalacji 1.25 gb
zpatchować i grać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.11.2015 o 14:01, bremo12 napisał:

Flyff to jest najlepsza gra w jaką grałem


Serio? Odkopałeś temat sprzed kilku lat żeby zapytać o sklep narciarski? O_o Szacun...

Czy naprawdę nie było prościej wpisać w wyszukiwarkę (tu masz instrukcję obsługi -> http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=9716&u=74 ) słowo NARTY i przejść do pierwszego tematu, który się wyświetla, czyli http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=1126&u=1874?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować