Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

HL2: Episode Two dłuższy od poprzednika

50 postów w tym temacie

Dnia 10.03.2007 o 00:20, Jolly Rogger napisał:

Lecz o ile dobrze pamiętam nie ma tam dynamicznego oświetlenia (dlatego np. nie uświadczymi kołysających
po strzale się lamp w hl2). Poza tym lokacje w HL zawsze były dość ciasne i przy otwartych
przestrzeniach z Crysisa nie powala


to sie zmieni w HL2:ET. wymieniany jest caly system oswietlenia a czesc obszaru bedzie "otwarta" na wzor innych strzelanek.
ET to duzo zmian w silniku source i nie sa one male

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pół dnia? 3-5 godzin na hard i to na spokojnie. Powinni w końcu to wydać, bo usprawnienia w silniku to wprowadzili już dawno sądząc po filmach, jakie widziałem. Zapewne zbyt dużo czasu zajmuje im projektowanie poziomów, ewentualnie lecą sobie w kulki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.03.2007 o 18:28, Czedwik napisał:

Powinni w końcu to wydać, bo usprawnienia w
silniku to wprowadzili już dawno sądząc po filmach, jakie widziałem.


To zaczynam się bać o wymagania, bo HL2 chodził płynnie w najwyższych(bez AA i anizo), EP1 już się przycinał w takich ustawieniach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

(...)W końcu szybciej niekoniecznie znaczy lepiej(...) Oj, my już to doskonale wiemy, bardzo dobrze... Aż szkoda gadać ile nerwów zeżarły lagi, bugi i wysypywania się gry. Z drugiej strony engine Source''a przetrwa wiele lat i nie ma się co martwić, że gra będzie miała błędy natury technicznej. Aj mam tylko nadzieje, że Wiedźminek nie będzie miał miał w sobie bugów Aurory... chociaż o to nie powinniśmy się martwić, bo ile już trwają prace? 20 lat? :P ale jestem wredny ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.03.2007 o 18:35, Mroku21 napisał:

To zaczynam się bać o wymagania, bo HL2 chodził płynnie w najwyższych(bez AA i anizo), EP1
już się przycinał w takich ustawieniach.

Cóż, ja mam 2 GB RAM i GF 7900 GT i z EP1 było dobrze. Mam nadzieję, że z EP2 i EP3 też tak będzie, lub podobnie. O ile nie wpadną na jakiś kolejny genialny pomysł. Według mnie nie powinni zbytnio wymagań podwyższać. Mam nadzieję, że się nie pomylę, ale pozostaje jedynie czekać :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.03.2007 o 20:57, Mroku21 napisał:

Ja mam P4 2,66, 512 MB ram i radeon X300 256 MB, więc stąd te obawy :D

No to rozumiem skąd te obawy, ale nie powinno być aż tak źle. Zawsze można spróbować dać detale tekstur na medium. Ja grałem kiedyś w EP1 na kompie z GF3 Titanium 200 i nie było tak źle na detalach średnich. Aż tak drastycznie wymagań podnieść nie mogą, chyba, że mocno namieszali w kodzie silnika. Source był zawsze dobrze zbalansowany pod względem wykorzystania sprzętu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No cóż, te odcinki to jak dla mnie skok na kase, bo Half-Life 2 tworzony był przez 7 lat (bodajże). Nie lepiej było by czekać jeszcze kolejne 5 czy 6 i mieć całość po odpowiedniej cenie? W międzyczasie pojawią się inne dobre gry więc będzie można zająć się na czas oczekiwania...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to nie zaden skok na kase, lepiej czekac dlugo na ta jedna gre lecz pamietacie jakie wszechogarniajace podniecenie ogarnialo kiedy wychodzil episode one. Wlasnie dlatego lepiej czekac na nastepna czesc a nie zeby wyszla jedna na dlugi czas...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować