Zaloguj się, aby obserwować  
Zigoz

Gothic Multiplayer

246 postów w tym temacie

Dnia 26.01.2008 o 15:01, marsinteligo napisał:

> ja wiem jedno, jak to wypali to trudno będzie sie dopchać na serwer. A co będzie do tego
potrzebne??
TO przecież będzie mod! więc nic.


To pomyśl jak może być to mod i jak grać przez neta?? Do gry przez neta na serverze potrzebny jet client ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mnie tutaj coś nie pasuje, i raczej wątpię żeby ten mutliplayer się pojawił. No więc zacznijmy od początku, jedynie filmik wydaje mi się dość wiarygodny, ale te screeny. Ekran chatu i logowania, coś takiego zrobić można w 1szym lepszym programie graficznym... Wcielenie się w orka, również żaden problem, większa liczba orków na początku gry - też nic niezwykłego. To można zrobić bez najmniejszego problemu. Rozmowa tego orka z Diego > przecież jak dobrze wiemy (bądź też nie) wcielając się w daną postać można mu przypisać pewien atrybut, przypisując np. Trollowi rolę strażnika. W ten oto sposób będziemy mogli nawet pogadać z tym Trollem, i nikt go nie zaatakuje. Takie są moje poglądy na ten temat...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2008 o 17:47, FurryThales napisał:

Takie są moje poglądy na ten temat...


A któż to mówił, że na tym będzie opierała się wyjątkowość tego projektu? To będzie po prostu lekko zmodyfikowany Gothic z porządnym kopem w postaci gry z innym, żywym (jak mniemam...) graczem. Jeśli Twoim zdaniem stworzenie czegoś takiego jest proste, to jeśli znajdziesz odrobinę czasu, uracz nas swoimi próbkami. ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2008 o 18:37, Meykan napisał:

Teraz ma być do części pierwszej.

Ale już były trailery które pokazują multi do części drugiej.

Czyli z najlepszych części :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2008 o 18:25, DJ Szlafrok napisał:

> Takie są moje poglądy na ten temat...

A któż to mówił, że na tym będzie opierała się wyjątkowość tego projektu? To będzie po prostu
lekko zmodyfikowany Gothic z porządnym kopem w postaci gry z innym, żywym (jak mniemam...)
graczem. Jeśli Twoim zdaniem stworzenie czegoś takiego jest proste, to jeśli znajdziesz odrobinę
czasu, uracz nas swoimi próbkami. ;-)



O nie, nie, nie... Nigdy nie pokładałem nadziei w tym, że ten mutliplayer będzie wyjątkowy. Na początku sam (tzn. po zobaczeniu trailera) byłem w siódmym niebie, że wreszcie ktoś się wziął do roboty i postanowił zrobić coś dla fanów tejże gry. To byłoby coś niesamowite, możliwość grania z innymi fanami w taką grę. Jednak o te proste tworzenia, to chodziło mi o screeny (patrz 1szy post). Czemu nie pokażą innego filmiku, bądź też już w ostateczności niech będą te screeny, ale niech COŚ z tego co UDAŁO IM SIĘ ZROBIĆ na nich pokażą. Bo orka rozmawiającego z Diego, czy też ta mała banda orków na początku, to mogę sobie samemu bez pomocy żadnych programów zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2008 o 20:06, FurryThales napisał:

O nie, nie, nie... Nigdy nie pokładałem nadziei w tym, że ten mutliplayer będzie wyjątkowy.
Na początku sam (tzn. po zobaczeniu trailera) byłem w siódmym niebie, że wreszcie ktoś się
wziął do roboty i postanowił zrobić coś dla fanów tejże gry. To byłoby coś niesamowite, możliwość
grania z innymi fanami w taką grę. Jednak o te proste tworzenia, to chodziło mi o screeny (patrz
1szy post). Czemu nie pokażą innego filmiku, bądź też już w ostateczności niech będą te screeny,
ale niech COŚ z tego co UDAŁO IM SIĘ ZROBIĆ na nich pokażą. Bo orka rozmawiającego z Diego,
czy też ta mała banda orków na początku, to mogę sobie samemu bez pomocy żadnych programów
zrobić.


O nie, nie, nie... ;-)
Nie miałem na myśli jakiejkolwiek rewolucji, innowacyjności... Chodziło mi o to, że to pierwszy taki mod do Gothiców, pierwsza możliwość (przynajmniej perspektywicznie) grania z innymi. Teraz rozumiesz? ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej, gdyby dali Multi do Gothica 3 (przynajmniej gdyby multi był kiczowaty to i tak by G3 nie zepsuł, bo bardziej się nie da), poza tym w G1 i G2 jest na tyle nie wygodne sterowanie, że multi nie miałoby raczej prawa bytu...:/ (w G3 przynajmniej sterowanie jest cacy)


P.S. Ten multi będzie pewnie bez żadnej fabuły, coś jak Counter-Strike:/(siekana bez sensu)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem ten mod to nie będzie nic super jak większość graczy na tym forum sobie wyobraża. Bo taka jest prawda niektórzy myślą, że bedą sobie z kumplami wykonywać questy, razem wszystko robić i wgoule, a ja myyśle, że to będzie zwykły multiplayer typu GTA SA wbijanie levela i to wszystko. Może kiedyś zrobioą coś bardziej ciekawego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2008 o 20:24, Lord Andre 1 napisał:

Moim zdaniem ten mod to nie będzie nic super jak większość graczy na tym forum sobie wyobraża.
Bo taka jest prawda niektórzy myślą, że bedą sobie z kumplami wykonywać questy, razem wszystko
robić i wgoule, a ja myyśle, że to będzie zwykły multiplayer typu GTA SA wbijanie levela i
to wszystko. Może kiedyś zrobioą coś bardziej ciekawego.


Dlatego popatrz dwa posty w górę...

@Vesania
Nie wyobrażam sobie, aby tak zabugowana i marnie zoptymalizowana gra miała zostać jeszcze obciążona multiplayerem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2008 o 20:26, DJ Szlafrok napisał:

Nie wyobrażam sobie, aby tak zabugowana i marnie zoptymalizowana gra miała zostać jeszcze obciążona
multiplayerem...


A ktoś wie o ile ten mod podniesie wymagania??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2008 o 20:20, DJ Szlafrok napisał:

> O nie, nie, nie... Nigdy nie pokładałem nadziei w tym, że ten mutliplayer będzie wyjątkowy.

> Na początku sam (tzn. po zobaczeniu trailera) byłem w siódmym niebie, że wreszcie ktoś
się
> wziął do roboty i postanowił zrobić coś dla fanów tejże gry. To byłoby coś niesamowite,
możliwość
> grania z innymi fanami w taką grę. Jednak o te proste tworzenia, to chodziło mi o screeny
(patrz
> 1szy post). Czemu nie pokażą innego filmiku, bądź też już w ostateczności niech będą te
screeny,
> ale niech COŚ z tego co UDAŁO IM SIĘ ZROBIĆ na nich pokażą. Bo orka rozmawiającego z Diego,

> czy też ta mała banda orków na początku, to mogę sobie samemu bez pomocy żadnych programów

> zrobić.

O nie, nie, nie... ;-)
Nie miałem na myśli jakiejkolwiek rewolucji, innowacyjności... Chodziło mi o to, że to pierwszy
taki mod do Gothiców, pierwsza możliwość (przynajmniej perspektywicznie) grania z innymi. Teraz
rozumiesz? ;-)


Cały czas rozumiem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Będzie miał fabułę tylko nie kończącą się. Mapa będzie mocno zmieniona(nowe obiekty i ukształtowaniew terenu)
ale do kończ prac jeszcze pare mieśięcy i dopiero pod koniec prac pokażą jakiegoś trailera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od pewnego czasu grupa Gothic Online Team tworzy grę MMOcRPG opartą na silniku YurOTS ver. 0.9.4f.
Znany przede wszystkim z gry Tibia
. Miejmy nadzieję, że nie jest to kolejny niewypał jak w przypadku gothic multiplayer, nad którym prace przedłużają się o ponad rok a namacalnego postępu jak nie było tak nie ma. Zagłębmy się w to co zaoferuje nam gra. Na pierwszym miejscu twórcy postawili świat znany nam z gry gothic I. Został niemal identycznie odwzorowany. Zadania, dialogi, wyposażenie i postacie zostały zaczerpnięte z oryginału. A co jeśli chodzi o rozgrywkę? Ta również wygląda interesująco. Grę rozpoczynamy jako skazaniec w jednym z trzech dostępnych miast. W każdym z nich przyjdzie nam rozwinąć się w danej profesji. Możliwe drogi wyboru to: cień -> strażnik lub mag ognia -> elitarny strażnik lub arcymag ognia, szkodnik -> najemnik lub mag wody -> elitarny najemnik lub arcymag wody, nowicjusz -> strażnik świątynny lub guru -> elitarny strażnik świątynny lub starszy guru. Rozwój postaci wygląda niemal identycznie jak ten z Gothica. Z tą drobną różnicą, że tutaj mamy takie innowacje jak mikstury dodające poziom umiejętności oraz doświadczenie, wymagania poziomowe w używaniu przedmiotów, czary dostępne z linii komend. Jeszcze nie wiemy jak zostanie rozwiązana sprawa z punktami umiejętności, gdyż obecnie trwa dyskusja czy dodać takie atrybuty jak siła, zręczność i inteligencja. Czy może pozostać tylko i wyłącznie na zdolnościach łowieckich. Ponadto gra posiada opcję kupowania własnych domów, bibliotekę zadań i umiejętności, polskie znaki (czego nie ma zwykły silnik), opcję pvp uwarunkowaną poziomem postaci oraz posiadaną gildią. Postać rozwiniemy maksymalnie do 100 poziomu. Osobiście wiążę jednak małe nadzieję, że oferowane konto ekstra da nam możliwość dalszego rozwoju. Na zakończenie wspomnę o eventach jakie oferuje gra. Obecnie wspomniano jedynie o walkach organizowanych pomiędzy obozami, ale kto wie co gothic online team jeszcze wymyśli. Rozgrywka nie powinna znudzić fanów sagi, tym bardziej jeżeli twórcy oferują regularne aktualizację gry.

Oto najnowsze informacje o Gothicu MULTIPLAYER!!!
Kurde jak to ma być na silniku Tibii to też będziemy musieli łazić takimi idiotycznymi ludkami ??
Myślę ,że to jednak mże dojść do skutku. Do tej pory yślałem ,że nie wypali a tu może coś z tego wyjść ... ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.02.2008 o 20:18, mlynar911 napisał:

Od pewnego czasu grupa Gothic Online Team tworzy grę MMOcRPG opartą na silniku YurOTS
ver. 0.9.4f.
Znany przede wszystkim z gry Tibia
. Miejmy nadzieję, że nie jest to kolejny niewypał
jak w przypadku gothic multiplayer, nad którym prace przedłużają się o ponad rok a namacalnego
postępu jak nie było tak nie ma. Zagłębmy się w to co zaoferuje nam gra. Na pierwszym
miejscu twórcy postawili świat znany nam z gry gothic I. Został niemal identycznie odwzorowany.
Zadania, dialogi, wyposażenie i postacie zostały zaczerpnięte z oryginału. A co jeśli
chodzi o rozgrywkę? Ta również wygląda interesująco. Grę rozpoczynamy jako skazaniec
w jednym z trzech dostępnych miast. W każdym z nich przyjdzie nam rozwinąć się w danej
profesji. Możliwe drogi wyboru to: cień -> strażnik lub mag ognia -> elitarny strażnik
lub arcymag ognia, szkodnik -> najemnik lub mag wody -> elitarny najemnik lub arcymag
wody, nowicjusz -> strażnik świątynny lub guru -> elitarny strażnik świątynny lub
starszy guru. Rozwój postaci wygląda niemal identycznie jak ten z Gothica. Z tą drobną
różnicą, że tutaj mamy takie innowacje jak mikstury dodające poziom umiejętności oraz
doświadczenie, wymagania poziomowe w używaniu przedmiotów, czary dostępne z linii komend.
Jeszcze nie wiemy jak zostanie rozwiązana sprawa z punktami umiejętności, gdyż obecnie
trwa dyskusja czy dodać takie atrybuty jak siła, zręczność i inteligencja. Czy może pozostać
tylko i wyłącznie na zdolnościach łowieckich. Ponadto gra posiada opcję kupowania własnych
domów, bibliotekę zadań i umiejętności, polskie znaki (czego nie ma zwykły silnik), opcję
pvp uwarunkowaną poziomem postaci oraz posiadaną gildią. Postać rozwiniemy maksymalnie
do 100 poziomu. Osobiście wiążę jednak małe nadzieję, że oferowane konto ekstra da nam
możliwość dalszego rozwoju. Na zakończenie wspomnę o eventach jakie oferuje gra. Obecnie
wspomniano jedynie o walkach organizowanych pomiędzy obozami, ale kto wie co gothic online
team jeszcze wymyśli. Rozgrywka nie powinna znudzić fanów sagi, tym bardziej jeżeli twórcy
oferują regularne aktualizację gry.

Oto najnowsze informacje o Gothicu MULTIPLAYER!!!
Kurde jak to ma być na silniku Tibii to też będziemy musieli łazić takimi idiotycznymi
ludkami ??
Myślę ,że to jednak mże dojść do skutku. Do tej pory yślałem ,że nie wypali a tu może
coś z tego wyjść ... ;]


Jak grafe ma mieć taką jak tibia, to ja już moge znienawidzić ten projekt...mam nadzieje, że wyrosną z tego debilnego pomysłu i wezmą inny silnik :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

He? Co to ma być? Gothic na silniku Tibii? Komuś się coś pomieszało. Jakoś nie sądzę, żeby najwięksi fani Gothica chcieli zrobić z niego coś pokroju Tibii. To śmieszne! Chodzi chyba o całkiem inny projekt niż Gothic Multiplayer Project tworzony przez niemieckich modderów. Nie wprowadzajcie ludzi w błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.02.2008 o 20:32, Mediv napisał:

He? Co to ma być? Gothic na silniku Tibii? Komuś się coś pomieszało. Jakoś nie sądzę,
żeby najwięksi fani Gothica chcieli zrobić z niego coś pokroju Tibii. To śmieszne! Chodzi
chyba o całkiem inny projekt niż Gothic Multiplayer Project tworzony przez niemieckich
modderów. Nie wprowadzajcie ludzi w błąd.

Wejdź na stronke tawerna gothic i tam jest to napisane.
Wszyscy fani wyklną ten projekt ;] bo to hańba i zniewaga dla całej serii jak i fanów. Bez przesady na pewno nie przejdzie takie coś. Ten gothic multiplayer jest robiony przez polską grupę maż to nawet napisane ;] tylko trzeba było przeczytać ;>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować