Zaloguj się, aby obserwować  
Pediator

Gothic - Mroczne Tajemnice

3633 postów w tym temacie

Dnia 19.03.2007 o 17:32, gorn63 napisał:

> > Ale to będzie jakiś dodatek do któreś z częśći?
>
> to będzie kolejny mod. Nie wiem po co w ogóle te mody są. Ja w nie nie hram i tak.
>
Pewnie ecko09 ja też nie gram z modami.

I że Wy akurat nie gracie to najlepiej świadczy, że nie ma sensu ich robić :)

Inni grają, ja osobiście również pogrywam (np. Far Cry ma bogatą kolekcję ciekawych modów, Medieval II itp.), a mody służą przedłużeniu życia gry i często wprowadzają ciekawostki i pobożne życzenia, których twórcy gry nie chcieli spełnić a moderzy chętnie się za to zabrali. Warto przyjrzeć się ich pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.03.2007 o 16:51, Nagaroth napisał:

LOL!!!!!
To tym bardziej skoro nie znasz i nie grasz to wogólę jakim cudem możesz coś ocenić nie mając
o tym zielonego pojęcia?

Ranga tego człowieka najdobitniej świadczy o jego pojęciu w ogóle.

Osobiście spróbuję tych mrocznych tajemnic :). Jeśli ktoś nie zahaczył jeszcze o Diccurica (również bardzo dobry, rozbudowany mod) to ze swojej strony bardzo polecam spróbować zagrać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2007 o 13:34, juke napisał:

Mam pytanko. Czy ten mod wymagać będzie gry od początku? A będą jakieś większe zmiany?

Tak naprawdę, to my nie wiemy, wiedziałby Zdunek, ale się nie pokazuje...
Z tego, co przeczytałem dotąd wynika, że trzeba grać od początku a zmiany będą duże. Mniej więcej takie, jakie wprowadza Noc Kruka do dwójki. Czas do piątku strasznie się ciągnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2007 o 13:39, KrzysztofMarek napisał:

> Mam pytanko. Czy ten mod wymagać będzie gry od początku? A będą jakieś większe zmiany?

Tak naprawdę, to my nie wiemy, wiedziałby Zdunek, ale się nie pokazuje...
Z tego, co przeczytałem dotąd wynika, że trzeba grać od początku a zmiany będą duże. Mniej
więcej takie, jakie wprowadza Noc Kruka do dwójki. Czas do piątku strasznie się ciągnie...

Player Kita podobno trza pobrać. Może wie ktoś skąd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2007 o 13:34, juke napisał:

Mam pytanko. Czy ten mod wymagać będzie gry od początku? A będą jakieś większe zmiany?

no będzie wymagał gry od poczatku podobnie jak NK

a co do zmian są naprwde ogromne, nie licząc nowego drugiego głownego watku fabularnego, są nowe światy, ogólnie poprawiliśmy dość dużo tekstur, są nowe umiejętności, bronie, potwory
moge już zdradzić np takie cośże jest zliczanie ilości zabitych potworów, mamy karte w ekwipunku i pisze nam ile mamy jakich potworów zabite, czy po dłuższym nawalaniu bronią samo wskakuje nam + ileś umiejętności walki bronią czy siły(chodź nie daje to dużo to po wybiciu wszystkich stworków w grze z 20 siły więcej :) )

dobra więcej nie powiem, Mroczne Tajemnice zostaną tajemnicą do piątku :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2007 o 15:03, Pediator napisał:

czemu nimkt z grupy poziomkaz nie odpowiada w sprawie wcześniejszej premiery ?

nie rozumiem, premiera jest w piątek , mamy już wersję finalną, lecz jest ona dla serwisów by mogli napisać recenzje i newsy ... ale nie zrobimy wcześniejszej premiery bo... bo.. bo nie wiem :P :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2007 o 15:16, zdunek napisał:

> czemu nimkt z grupy poziomkaz nie odpowiada w sprawie wcześniejszej premiery ?
nie rozumiem, premiera jest w piątek , mamy już wersję finalną, lecz jest ona dla serwisów
by mogli napisać recenzje i newsy ... ale nie zrobimy wcześniejszej premiery bo... bo.. bo
nie wiem :P :D


ale dla mnie no wiesz o co chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2007 o 15:19, juke napisał:

A cała fabuła z jedynki się zmienia? I wymaga player Kita czy jakoś tak?

player kit jest wymagany, ale nie wiem czy shergar nie umieszcza go odrazu w instalce

fabuła z jedynki jest taka sama, jest drugi nowy wątek fabularny który jest wplątany w wątek z podstawki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2007 o 16:02, zdunek napisał:

> A cała fabuła z jedynki się zmienia? I wymaga player Kita czy jakoś tak?
player kit jest wymagany, ale nie wiem czy shergar nie umieszcza go odrazu w instalce

fabuła z jedynki jest taka sama, jest drugi nowy wątek fabularny który jest wplątany w wątek
z podstawki ;)

a będzie trza wykonywać questy z g1 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2007 o 22:46, Pediator napisał:

> > A cała fabuła z jedynki się zmienia? I wymaga player Kita czy jakoś tak?
> player kit jest wymagany, ale nie wiem czy shergar nie umieszcza go odrazu w instalce

>
> fabuła z jedynki jest taka sama, jest drugi nowy wątek fabularny który jest wplątany w
wątek
> z podstawki ;)
>
a będzie trza wykonywać questy z g1 ?


nie bedzie trzeba ale powinno się, mod pod tym względem jest prawie identyczny jak NK,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2007 o 23:06, zdunek napisał:

> > > A cała fabuła z jedynki się zmienia? I wymaga player Kita czy jakoś tak?
> > player kit jest wymagany, ale nie wiem czy shergar nie umieszcza go odrazu w instalce

>
> >
> > fabuła z jedynki jest taka sama, jest drugi nowy wątek fabularny który jest wplątany
w
> wątek
> > z podstawki ;)
> >
> a będzie trza wykonywać questy z g1 ?

nie będzie trzeba ale powinno się, mod pod tym względem jest prawie identyczny jak NK,

gdzieś czytałem że za zabijanie potworów rośnie siła czy rosnąć będzie też umiejętność walki z mieczem jeżeli będziemy nim zabijać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>czy rosnąć będzie też umiejętność walki z mieczem jeżeli będziemy nim zabijać?
i akrobatyka jak bedziemy skakac :] moze ten mod powienin sie nazywac TES: gothic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2007 o 23:30, GrooG napisał:

>czy rosnąć będzie też umiejętność walki z mieczem jeżeli będziemy nim zabijać?
i akrobatyka jak bedziemy skakac :] moze ten mod powienin sie nazywac TES: gothic

no właśnie o tym marzę prostota i klimat gothic''a plus system rozwoju umiejętności z morrka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak apatrze na te screeny i dochodzę do 1 wsniosku :D Autorzy zmiksowali elementy G3 G2 G2NK i G1 z grafika G1/G2 Nie powiem fajnie to wygląda i ciekawie sie zapowiada .. pozostaje tylko czekać :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2007 o 07:57, Łukasz.G napisał:

Tak apatrze na te screeny i dochodzę do 1 wsniosku :D Autorzy zmiksowali elementy G3 G2 G2NK
i G1 z grafika G1/G2 Nie powiem fajnie to wygląda i ciekawie sie zapowiada .. pozostaje tylko
czekać :D

ta czekać to już w piątek ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować