Zaloguj się, aby obserwować  
Pediator

Gothic - Mroczne Tajemnice

3633 postów w tym temacie

Ja ten młot tam miałem, nie miałem żadnego problemu z odnalezieniem go.

Spoiler

Tylko, że ten młot trzeba wziąść tylko wtedy, jak się chce grać po stronie Beliara, jak chcesz grać po stronie Innosa, to mówisz tej nimfie prawdę po co Ci ten młot, ona mówi co masz robić, i wtedy jest już fajniejszy, bardziej rozbudowany quest. Ale chyba o tym wiesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.09.2009 o 18:33, Bezi_113 napisał:

Ja ten młot tam miałem, nie miałem żadnego problemu z odnalezieniem go.

Powiesz mi na czym lezal i gdzie dokladnie? a obok neigo jakie potwory?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Leżał przy (albo na) tym ołtarzu, raczej nie trudno tam trafić, bo jest tylko jedno przejście, którego strzeże Kamienna Bestia (trochę trudna ale +10000xp ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.09.2009 o 18:37, Bezi_113 napisał:

Leżał przy (albo na) tym ołtarzu, raczej nie trudno tam trafić, bo jest tylko jedno przejście,
którego strzeże Kamienna Bestia (trochę trudna ale +10000xp ).

ja tam zadnej bestii nie widze ;o to tam gdzie pelno umarlakow?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to wygląda na to, ze chyba trafiłeś na iny ołtarz.
Idziesz do namiotu tej nimfy, idziesz prosto, aż trafisz do ściany, przy której skręcasz w prawo.
Mijasz ognionościę, i idziesz dalej prosto do miejsca w którym ziemia podnosi się, tworząc górę, na którą wejście powinno znajdować się przed tobą. Dla ułatwienia, powiem, że we wszystkich kierunkach (dobra nie we wszystkich) na prawo (na dole) jest kanion w którym jest kilka trolli.
Idziesz prosto, patrząc co się na tej górze znajduje, idziesz i trafiasz na kamienną bestię.
Duża ona (skin kamiennego smoka z G2) zabijasz i idziesz prosto.
I tam jest ołtarz, przy którym jest ten młot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam dylemat...
Nie mogę wykuć żadnego innego miecza niż niewykończony miech, mimo iż mam wszystkie składniki, 70 zręczności i umiejętność kucia. Mógłby ktoś opisać wukucie długiego miecza...? Byłbym wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.09.2009 o 15:06, Bloniak1 napisał:

Mam dylemat...

Dylemat =/= problem... Niewazne. W MT kowalstwo jest jakies skopane, mi tez nigdy nie udalo sie nic wykuc, mimo ze posiadalem umiejetnosc i skladniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam
Zrobiłem wszystko tak jak napisał hunter22 i jak odpalam tego moda to przy ładowaniu wyskakuje błąd i co jest dziwnie to ten PlayerKit 1.08k który ściągnąłem z tej strony wygląda całkiem inaczej niż na obrazku od hunter22.

20090914152146

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.09.2009 o 15:24, Bezi_113 napisał:

Przy ładowaniu ZAWSZE wywala dwa razy, i za trzecim się ładuje do końca, i później już
tego nie ma.
Na to nic nie poradzisz.

Ja już próbuję kilka razy i to samo popróbuję jeszcze kilka razy może wypali.
Dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak już działa i mam kilka pytań czy nowe postacie nie mają głosu tylko pisze tekst i zaraz na początku jest list przy wbity z sztyletem i dlaczego nie można padniesz ten list i ten sztylet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Postacie nie mają głosu, bo wyobraź sobie, jak trudno zrobić zupełnie nowy dubbing do nowych tekstów :]
Nie zrobiono go jeszcze, ale prace trwają.
A do tego sztyletu i kartki, to trzeba się odpowiednio ustawić, z wieloma przedmiotami jest tak w MT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc
I mam wielki szacunek przed ludźmi którzy podjęli się takiego projektu. Dzięki tych ludzi możemy grać fajnie mody. A o dubbing chciałem się tylko upewnić czy jest czy niema.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.09.2009 o 19:44, Makowski_13 napisał:

A o dubbing chciałem się tylko upewnić czy jest czy niema.


Trwają prace, podobno zbliżają się już ku końcowi, ale kto ich tam wie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie, czy głosy będą dobrane w jakimś dobrym stopniu, czy usłyszymy tych, którzy się zgłosili, bo chcieli. W roli styranego kopacza raczej nie będzie pasował głos 14-latka (a co dopiero przed mutacją).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No niestety, ja liczyłem na poważniejsze głosy, takie jak były w oryginalnym Gothicu.
Ale się rozczarowałem, bo głosy będą brzmiały tak, jak w Prologu Czasie Zapłaty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanie - u kogo na początku można ćwiczyć podstawowe współczynniki, chodzi mi głównie o Siłę. Mam sporo oręża i jedną zbroję której nie mogę ubrać bo wymaga 25pkt Siły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.09.2009 o 11:53, SpecShadow napisał:

Takie pytanie - u kogo na początku można ćwiczyć podstawowe współczynniki, chodzi mi
głównie o Siłę. Mam sporo oręża i jedną zbroję której nie mogę ubrać bo wymaga 25pkt
Siły.

Np. u Diego. Może cię nauczyć chyba do 90 siły i zręczności.
Co do narzekaczy kiedy będzie dubbing. Ten jest już skończony. Tylko ktoś tam wymyśli coś nowego i trzeba to wprowadzić do moda i przetestować. Śmiem twierdzić, że ta wersja moda nie będzie miała numerka 1.04 tylko co najmniej 1.1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować