AN0WN1M

Guild Wars 2 - Temat Ogólny

7250 postów w tym temacie

A w sumie - ten bieg Charra niczym Hulka mi się podoba. Dobra! Wymieniam Asurę (za mały, gubi się w tłumie, śmieszny) na Charra.

1. Norn
2. Charr

Ale do premiery jeszcze minie przynajmniej rok, więc nie ma co się teraz zastanawiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.08.2009 o 14:42, Ostrowiak napisał:

Asura derv z Asuran Scythe? Oby. Vekk się pod jej ciężarem zabawnie uginał :)


Eee, gdzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trailer wygląda dobrze, ale który trailer taki nie był? ;] Wystarczy spojrzeć na te z Lineage 2 czy z WoWa (jeśli już przy mmo jesteśmy). :) Ważniejsze będą jakieś konkretne informacje, chociaż na pierwszy gameplay i tak poczekamy przynajmniej pół roku. Ale mam nadzieję, że będzie warto. :P
A jeśli będę grał, to prawdopodobnie Sylvari, chyba że będzie klasa postaci w stylu Bladedancera z L2 - wtedy biorę nawet jeśli miałby to być Norn :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony trailerem. Przede wszystkim oczekiwałem krótkiego teasera, który nie pokaże elementów gameplayu... a tu taki miły psikus :) Sam film... jest śliczny... Artworki w 2,5D, sama gra na żywo... Przypominają się czasy oczekiwania na pierwsze GW, dwie dodatkowe kampanie czy rozszerzenie... Sam styl Guild Wars 2 bardzo mi się podoba - to "jedynka", ale jeszcze śliczniejsza, bardziej przykuwająca oko.

Z tego co widzimy w trailerze i co mówią twórcy, nasuwa mi się dość przewrotna myśl... Czy ktoś z Was jeszcze odniósł wrażenie, że w grze nie zobaczymy systemu klas, jaki znamy z części pierwszej? Nie chodzi mi o same typy profesji, ale też o to, że mam wrażenie, że wcale w takiej formie ich nie będzie... Pięć ras do wyboru i to ta decyzja będzie chyba determinować formę rozgrywki... Mam przeczucie, że ArenaNet pokusi się o niewielki podział, np. charr wojownik lub charr mag, człowiek wojownik/człowiek mag, a nasze umiejętności będą już zależeć od tego, na jakich skillach się skupimy (co łączy się z tym, że ma być ich mniej, ale mają mieć więcej zastosowań). Jak sądzicie? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Ważniejsze będą jakieś konkretne informacje, chociaż na pierwszy gameplay i tak poczekamy przynajmniej pół roku.
To by się zgadzało, bo informacje o gameplayu będą na początku przyszłego roku.
http://www.guildwars2.com/en/faq/
When are you going to release more information?
We will release more info about lore and races later this year. We will reveal more about gameplay early next year.


BTW kolejny ciekawy artykuł do przeczytania http://www.eurogamer.net/articles/guild-wars-2-preview_4 ;)
Bardzo ciekawie się zapowiada eksploracja podwodnych obszarów :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Profesje które można pozgadywać na postawie trailera:

Ludzie - wojownik (wiele razy), monk? derwisz? (4:11), łowca (4:23)
Sylvari - derwisz, mesmer?, rytualista (3:31)
Przy czym ten mesmer może być trochę INNY i tak naprawdę oznaczać "new magic" - ożywianie (1:46)
Norn - łowca, wojownik (1:44)
Charr - wojownik (1:58), kapłan-metamorf -lol??? (4:38)
Asura - władca golemów, może z elementami elemka ^_^ air? (1:54), monk? i łowca (3:01)

Świat:
Noc i dzień! (2:16)

Mechanika:
Skakanie (2:41)

Nowe logo - mniam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

System klas prawdopodobnie będzie się różnił od tego co mamy teraz- może nie być takiego czystego podziału jak w obecnym gw. Noc i dzień oraz skakanie tez mi przypadły do gustu ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z przedmówcami, brak skakania był czymś co w końcu zniosłem w serii, ale jednak byłoby dobrym udogodnieniem, zwłaszcza jakby niewidzialne ściany znikły, nie będzie trzeba biegać z małej skarpy dookoła i nadkładać drogi. Wielki plus.
A system zmian nocy i dni na pewno zwiększy realistykę. :)
Na temat profesji na razie się nie wypowiem, na razie za mało danych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skakanie będzie fajne, wreszcie będzie więcej swobody i możliwości unikania ataków :P
Ja pewnie zacznę grać człowiekiem (tak z przyzwyczajenia ... no i ludzie są the best :P) albo Sylvari.
A ten Asura z trailera wygląda jak ufok xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie sugerowałbym się zbytnio wyglądem armorów w trailerze. Widać ,że częśc żywcem wyciągnięta z GW. Hehe niemniej trudno sobie wyobrazić jakąkolwiek odmianę RPG bez Wojaka. ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Na gw.pl ktoś zasugerował profesję summonera w gw2- miała być w Utopii, znajdzie się w gw2, jakieś tam przesłanki są. Na trailerze widać jak Charr ożywia Effigy, Sylvari ożywia jakiegoś drzewca, a Asura ożywia golema. Możliwe, że będą profesje wspólne dla wszystkich ras, ale dla każdej rasy taka profesja będzie wyglądała inaczej (np. summoner---> ta sama zasada u wszystkich, ale inny typ ożywianych stworów, czy innych skilli).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żeby w GW1 nie było klas zajmujących się przywołaniami to jeszcze bym zrozumiał pełen ciepła entuzjazm :P
Jeśli mam być szczery to ograniczanie klas do konkretnych ról (np: summoner) to totalna śmierć genialnego i jedynie słusznego systemu który sprawił, że Guild Wars zaistniał w sercach graczy ;)

Skill based games >>>>>>>>>>>>>> class based games >>>>>>>> item based games ;p

Outlander-pro:
Rt/N i wio ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.08.2009 o 21:57, Budo napisał:


Na gw.pl ktoś zasugerował profesję summonera w gw2- miała być w Utopii, znajdzie się
w gw2, jakieś tam przesłanki są.

Przepraszam, ale jakiś niedoinformowany jestem - co to jest Utopia? A summoner jak dla mnie git pomysł - chętnie bym taką klasą zagrał ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możliwe. Ciekawe czy na taka modłe nie podzielą również specjalności Elemka. Np. Ogień dla Charrów, Ziemia dla Sylvani, Woda dla Ludzi, Powietrze dla Nornów. Hmm Asury to techniczne stwory, wiec moze nie będa miały możłiwości elementalistow, np. jak w Arcanum - magia wyłacza technikę i na odwrót.
Wszystko domysły. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.08.2009 o 22:02, HumanGhost napisał:

Możliwe. Ciekawe czy na taka modłe nie podzielą również specjalności Elemka. Np. Ogień
dla Charrów, Ziemia dla Sylvani, Woda dla Ludzi, Powietrze dla Nornów.

Chyba aż takich ograniczeń, jeśli w ogóle nie będzie ... może wybór rasy będzie tylko względem estetycznym? :P Bo co jak co, ale jak człowiek np gra elemkiem, to by chciał zmieniać buildy, a ograniczenia wynikające z ras byłyby nieprzyjemne...

>Hmm Asury to techniczne

Dnia 20.08.2009 o 22:02, HumanGhost napisał:

stwory, wiec moze nie będa miały możłiwości elementalistow, np. jak w Arcanum - magia
wyłacza technikę i na odwrót.
Wszystko domysły. :)

A czy Lore i GW1 nie pokazało, że Asura to potężna rasa elementalistów? Albo mi się coś wydaje...

@Selv
No ta, ale czymś lekko innym ... bo rytek wali duszki, które nie mogą się ruszać. A Necrus to Necrus - robi nieumarłe sługi. A ja chętnie ujrzałbym coś innego - tak jak skille PvE z EotN np przyzwanie Ebon Vanguard Assassina czy czegoś innego ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.08.2009 o 22:00, Outlander-pro napisał:

Przepraszam, ale jakiś niedoinformowany jestem - co to jest Utopia? A summoner jak dla
mnie git pomysł - chętnie bym taką klasą zagrał ^^


Utopia miała byś kolejną kampanią, ale została trochę przerobiona i powstało GWEN.
więcej (naprawdę dużo) dobrego info na oficjalnej wiki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Utopia miała być czwartą kampanią guild wars- nowymi klasami miały być chronomancer i summoner, częśc miała też wprowadzać mounty i nowy kontynent dżunglowy (Zhelon?).

Azra---> Utopia nie została przerobiona, a w zasadzie niemal w całości zarzucona. Gwen to było coś nowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się