AN0WN1M

Guild Wars 2 - Temat Ogólny

7250 postów w tym temacie

Dnia 20.08.2009 o 22:13, Outlander-pro napisał:

Lol, to jakiś dziwny jestem, że o tym nigdy nie słyszałem T_T
A co chronomancer miał robić?

Mial wladac czasem. Cos jak mesmer, spowalnianie czasu rzucania czarow itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czymś lekko innym ale polegającym na dokładnie tym samym :P
Spadanie HPków mobkom czy brak możliwości ruchu to były rzeczy które balansowały idealnie rozgrywkę.
Łowca ma peta na stałe, miałeś ataki, mogłeś go sobie wychować.
Chodzi znów o coś innego? :P
Zapewne tak ale wtedy, dzieląc klasy na `podklasy` rezygnujemy z czegoś naprawdę fajnego - uniwersalności postaci i kombinowania samemu.
To tak jakby całkowicie zignorować np: W/Mo albo D i upierać się, że fajnie było by, gdyby był paladyn :P
Mam nadzieje, że nie zrezygnują z ogólnego zarysu klas który świetnie się sprawdził w moim przypadku (i nie tylko moim) przez ponad 2k godzin grania w GW1. Jednego wieczoru mogłem śmigać tankującym A/D z kosą a innego np: A/R z łukiem i Barrage.
Decydować się na coś konkretnego?
NIE!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.08.2009 o 21:41, Budo napisał:

System klas prawdopodobnie będzie się różnił od tego co mamy teraz- może nie być takiego
czystego podziału jak w obecnym gw. Noc i dzień oraz skakanie tez mi przypadły do gustu


Skakanie - zdecydowanie tak ! IMO w GW wkurza mnie, że wlazłem na niewielką górkę, a tu nagle muszę iśc połowe drogi dalej, żeby zejśc na prostą drogę. A takto pyk i zasuwasz dalej xD.

BTW: wiadomo coś czy będą jakieś mounty w GW2? w GW niby są Pożeracze Oblężnicze i Pustynne Czerwie, ale to jednak nie to samo co swobodna jazda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do mountów, to w Wowie w głównym outpoście każdej krainy też są gryfy/wywerny, które służą do szybkiego przemieszczania się. Czasami jest nawet kilka flight pointów na jedną krainę (np. w Ashenvale) Oprócz tego są teleporty do stolic i większych miast i statki do wielu portów. Te wszystkie środki transportu nie wykluczają mountów. Były nawet artworki, które pokazywały różne rodzaje mountów - golem dla asurów, koń, cos podobnego do smoka i coś co wyglądało jak flesh golem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co nie zmienia faktu, że pomimo tych wszystkich udogodnień wieeeeeeeeeele czasu trzeba spędzać na nudnym przemieszczaniu się z jednego miejsca na drugie a w GW nie trzeba było i mi się to bardzo podobało :)

Dziwi mnie troszkę, że wiele graczy chce zrobić z GW zwykłego MMO jakich jest dosłownie pełno za każdym zakrętem. Tam są koniki, tygryski, kaczuszkii inne środki lokomocji ;)
W GW nie było bo konstrukcja świata była inna niż `pole z mobami`.
Myślę, że pomimo otwartości świata uda się uniknąć biegania w na 10m^2 i dezintegracji mobków - w takich światach są mounty :)

Chociaż kiedyś byłem ogromnym zwolennikiem "pojazdów" to teraz uważam, że świat GW nie zyska na wprowadzeniu środków lokomocji.
Straci jedynie swoją Guild Warsowość :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm...co myślicie o wprowadzeniu podziału rasa/klasa.Chodzi mi o to że nie potrafię sobie wyobrazić asury jako typowego warka,a nawet byłbym za wprowadzeniem jakichś specjalnych klas rasowych jak na przykład golemanta albo alchemik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.08.2009 o 22:00, Selv napisał:

Jeśli mam być szczery to ograniczanie klas do konkretnych ról (np: summoner) to totalna
śmierć genialnego i jedynie słusznego systemu który sprawił, że Guild Wars zaistniał
w sercach graczy ;)


Podejrzewam (tak można wnioskować z wywiadów), że w systemie klas będą innowacje. Sądze, że klas będzie mniej, za to będą bardziej elastyczne i jakby "szersze". W jednym z wywiadów było, że w gw jest 1200 skilli i są z nimi problemy, że pora postawić na quality zamiast na quantity.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.08.2009 o 23:31, Slayer_Watti napisał:

Hmm...co myślicie o wprowadzeniu podziału rasa/klasa.Chodzi mi o to że nie potrafię sobie
wyobrazić asury jako typowego warka,a nawet byłbym za wprowadzeniem jakichś specjalnych
klas rasowych jak na przykład golemanta albo alchemik.

Jakos charry w gwen mialy warkow, magow, mnichow i reszte :) Nie bylo problemu. Nornowie to prawie ludzie wiec rowniez tak samo sylvari. Tylko asury moga miec jakies problemy aczkolwiek dac mu maly mieczyk albo mlotek i gitara.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.08.2009 o 00:39, dzeksondzekson napisał:

> Hmm...co myślicie o wprowadzeniu podziału rasa/klasa.Chodzi mi o to że nie potrafię
sobie
> wyobrazić asury jako typowego warka,a nawet byłbym za wprowadzeniem jakichś specjalnych

> klas rasowych jak na przykład golemanta albo alchemik.
Jakos charry w gwen mialy warkow, magow, mnichow i reszte :) Nie bylo problemu. Nornowie
to prawie ludzie wiec rowniez tak samo sylvari. Tylko asury moga miec jakies problemy
aczkolwiek dac mu maly mieczyk albo mlotek i gitara.


Mimo to ciężko mi wyobrazić sobie asure lecącego z mieczykiem na powiedzmy smoka albo trolla.No ale wszystko okaże się po premierze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wiecie co w ogóle- strasznie bidnie prezentuje się Heolbrak, czyli stolica Nornów. Wygląda jak w trakcie eventu świątecznego i w ogóle jakoś tak bez pomysłu. Imo już mogli zrobić coś na kształt architektury z gwen.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.08.2009 o 20:14, Budo napisał:

Wiecie co w ogóle- strasznie bidnie prezentuje się Heolbrak, czyli stolica Nornów. Wygląda
jak w trakcie eventu świątecznego i w ogóle jakoś tak bez pomysłu. Imo już mogli zrobić
coś na kształt architektury z gwen.


Przecież, było mówione, że to nie są końcowe lokacje. Wszystko może się jeszcze zmienić. Ja tam wierzę że będzie dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.08.2009 o 21:46, Piotrbov napisał:

Przecież, było mówione, że to nie są końcowe lokacje. Wszystko może się jeszcze zmienić.
Ja tam wierzę że będzie dobrze.


a kto mówi, że to są końcowe lokacje? Gunnar''s to stolica Nornów w GWEN, a dociera się do niej prawie na początku...
stolica =/= końcowa lokacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.08.2009 o 21:47, Azra napisał:


> Przecież, było mówione, że to nie są końcowe lokacje. Wszystko może się jeszcze
zmienić.
> Ja tam wierzę że będzie dobrze.

a kto mówi, że to są końcowe lokacje? Gunnar''s to stolica Nornów w GWEN, a dociera się
do niej prawie na początku...
stolica =/= końcowa lokacja.

Piotrbovowi chodziło:
końcowa lokacja = lokacja skończona w produkcji, nie będzie poprawiana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się