AN0WN1M

Guild Wars 2 - Temat Ogólny

7250 postów w tym temacie

Dnia 27.08.2009 o 02:01, Wielki_Bubba napisał:

Ja sobie nawet nie wyobrażam zabijania tych gigantycznych smoków. W propie glint była
problemem,


Wystarczyło jej przerywać i nie była wcale takim wielkim problemem.

Dnia 27.08.2009 o 02:01, Wielki_Bubba napisał:

great destroyer też nie był łatwy.


Pain Inverter i zaczekać na jego atak, lub dwa ataki.

Dnia 27.08.2009 o 02:01, Wielki_Bubba napisał:

Chociaż jest to możliwe skoro dało się
pokonać Abaddona to stare smoki też się będzie dało ;)


Abbadon imho był już trudniejszy od wymienionych powyżej wrogów. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, bo zabijałem Abbadona wiele razy z najemnikami bez problemów. Gorzej się grało z ludzi przeciwko niemu ^^ a Great destoryer wydawał mi się trudniejszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Destroyera sie runnuje, a Abbadona zabija w kilka minut z discordami. Lich i Shiro tez nie stanowia zadnego wyzwania. Pozostaje miec nadzieje, ze w GW2 smoki beda jednak trudniejsze do pokonania. ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.08.2009 o 17:01, gothicsheep napisał:

Destroyera sie runnuje, a Abbadona zabija w kilka minut z discordami. Lich i Shiro tez
nie stanowia zadnego wyzwania. Pozostaje miec nadzieje, ze w GW2 smoki beda jednak trudniejsze
do pokonania. ;]

Pochwalę się,że umiem runnować Big Destro sinem 105 hp ;) Licz-a robiłem skrótem z bonusem ,a NF-a nie przeszedłem <wstydzi się>.Cóż,trzeba czekac czekac i czekać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Końcowe misje są proste (może oprócz Prophecies, gdzie trochę trwało zanim dotarliśmy do Lich''a), pochwalę się, że Shiro ubiłem z samymi najemnikami, jakoś fartem się udało :) Destroyer''a podobnie - najemnicy + sabway, ale Abbadona tłukłem chyba z ludźmi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę te ''trudne'' misje na normal mode można policzyć na palcach jednej ręki (wczoraj skończyłem elemką NF, wszystko z hero/hench, a do prota mi brakuje dwóch misji w Istanie). Od Abbadona trudniejsze są poprzednie misje w Realm of Torment. ;)

Ale wracając do GW2 i teoretycznie dania głównego czyli smoków, dorzucam kilka screenów z L2:
1 i 2 - Antharas, może trochę ubogi w skrzydła, ale za to 3 i 4 - Valakas - już nie :P Na zdjęciach widać też różnicę wielkości między smokiem a postaciami graczy. Na 5 Lindvior, ale niestety nie udało mi się znaleźć screenów bezpośrednio z gry. Chociaż można zwrócić uwagę na fakt, że te dwa statki na dole mogą mieć na pokładzie kilkadziesiąt postaci, więc raczej Lindvior rozmiarem nie ustępuje swoim starszym braciom. ;)
Nie miałbym nic przeciwko, gdyby smoki w GW były podobne do tych wielkością - wtedy się czuje, że przeciwnik ''ma powera''. :P

20090827210630

20090827210645

20090827210713

20090827210730

20090827210743

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.08.2009 o 21:12, Adjatha napisał:

Nie miałbym nic przeciwko, gdyby smoki w GW były podobne do tych wielkością - wtedy się
czuje, że przeciwnik ''ma powera''. :P


No cóż, widać rozmiar smoka na poligonie Grothmara, ale pamiętaj- gw2 ma być do wysolowania :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.08.2009 o 23:23, Budo napisał:

No cóż, widać rozmiar smoka na poligonie Grothmara,

Heh, jutro powinienem mieć EotN więc będę mógł zobaczyć na własne oczy i ocenić. :] Chociaż nie wiadomo czy przez 200 lat nie urósł. ;P

Dnia 27.08.2009 o 23:23, Budo napisał:

ale pamiętaj- gw2 ma być do wysolowania :P

To mnie trochę martwi, bo zapowiada się na kolejne trochę mocniejsze moby niż zazwyczaj. :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2009 o 00:02, Adjatha napisał:

To mnie trochę martwi, bo zapowiada się na kolejne trochę mocniejsze moby niż zazwyczaj.
:/


Pisałem już- wg mnie zanosi się na leve scalling, chociaż nie wiem dokładnie jak oni to widzą. Dodatkowo dostaniemy coś pokroju herosów/herosa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To już lekka przesada. Jeżeli Charry mają tyle broni, to jak bedą wyglądały nowe golemy Asurów? Kilometrowe lewiatany kontrolowane przez tuzin golemantów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2009 o 08:54, Ostrowiak napisał:

To już lekka przesada. Jeżeli Charry mają tyle broni, to jak bedą wyglądały nowe golemy
Asurów? Kilometrowe lewiatany kontrolowane przez tuzin golemantów?


Przesada? A czym niby by miał się różnić taki powiedzmy pocisk z bazooki od wyczarowanej kuli ognistej? No fakt pocisk powinien być mniej celny ;>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2009 o 08:54, Ostrowiak napisał:

To już lekka przesada. Jeżeli Charry mają tyle broni, to jak bedą wyglądały nowe golemy
Asurów? Kilometrowe lewiatany kontrolowane przez tuzin golemantów?


Bonie będą dostępne raczej dla wszystkich ras. Poza tym- nikt nie mówi, że muszą być mega super wypasione- może będą miały kosmiczne obrażenia, ale wady w stylu długie przeładowania- nie wiadomo.

btw charr z bazooką super :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi raczej o stopień modernizacji Tyrii. Strzelba, da radę przełknąć. Miotacz ognia, wrzuci się pod zamiłowanie Charrów do płomieni. Ale bazooka? o.O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2009 o 10:21, Ostrowiak napisał:

Chodzi mi raczej o stopień modernizacji Tyrii. Strzelba, da radę przełknąć. Miotacz ognia,
wrzuci się pod zamiłowanie Charrów do płomieni. Ale bazooka? o.O


na szczęście stylizacja pozostaje ta sama - technologia Charrów wciąż jest prymitywna, dzika. design broni czy miast jest charakterystyczny, do tego pewnie te bazooki i strzelby będą napędzane magią ognia, którą Charry się posługiwały w GW1. więc mechanicznych części i skomplikowanych urządzeń nie zobaczymy, będą za to kolorowe światełka i dużo dymu :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2009 o 00:07, Budo napisał:

Pisałem już- wg mnie zanosi się na leve scalling, chociaż nie wiem dokładnie jak oni
to widzą. Dodatkowo dostaniemy coś pokroju herosów/herosa.


Nie wiem jaka jest na to szansa, ale wg mnie dobrym pomysłem byłoby usunięcie walki z smokami z fabuły i pozostawienie ich jako przeciwników w jakichś bardziej skomplikowanych lokacjach (uw, fow, urgoz czy coś), do których nie można dopuścić hero/hench.

Ofca -> arty nowe fajne, tapetkę z logo już mam na pulpicie. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2009 o 11:13, Ostrowiak napisał:

Niby tak, ale widok na polu bitwy charra z "płonącym pniem" w łapach trąci Arcanumem.
Oby tylko nie wsadzili czołgu :)


Przecież "czołg" już był w GWEN :P Devourer taki wielki strzelał :P
Charr Battle Tank Ready! E POOOOWW JEBUDUPIZD !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się