AN0WN1M

Guild Wars 2 - Temat Ogólny

7250 postów w tym temacie

Weź pyre do drużyny - jest masywny i szeroki, wrażenie "niskości" powoduje sylwetka. Na filmiku po Warband of Brothers prostuje się do strzału i osiąga mniej-więcej wzrost norna. A że się i sylwetka wyprostowała, możliwe, ale na artach kilku charrów nadal się nieco garbii :) Może sufity za nisko?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Charry są wyższe od ludzi, dosc sporo. Nie wszystkie chodzą przygarbione. Przypomnij sobie Charry po inwazji na Askalon. Szczególnie Elemów. Są wyprostowani. Zapewne bedzie możliwość wyboru sylwetki.

Skoro w przypadku ludzi będzie mozna zapewne zmieniać kolor skóry, tak jak teraz, to ciekawe jakie umaszczenia futra Charrów zafundują nam twórcy. Już teraz jest kilka rodzajów - brązowe, czarne, białe i futra w.. cętki? :)

Charry rulez!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.08.2009 o 21:54, Ostrowiak napisał:

Słyszałem gdzieś że charry na podstawie futerka układają kasty i mają w zwyczaju je farbować... Barber Shop?


Hehe dlaczego nie? Fajnie by było jakby dodali większe możliwości modyfikacji wyglądu swojej postaci. W sumie co stoi na przeszkodzie, aby w miastach pojawił się fryzjer? Albo tatuażysta? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ot to :) A tatuaże to świetny pomysł, nornowie używają je jako pospolitej ozdoby.

Skoro nie są zbyt zaawansowani technologicznie, to może dac im osobne sety tatuaży z bonusami do statystyk? :) Coś w stylu Fable, tatuaż z charakterystycznym wyglądem, przypuśćmy że niedźwiedź, doda 3 punkty do Siy itepe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to są już nowe informacje nt. Guild Wars 2. http://www.guildwars2.com/en/news/guild-wars-2-qa-roundup.html

Według mnie bardzo fajnie wygląda sprawa tych "eventów" .
I tutaj na drugiej stronie : http://pc.ign.com/articles/101/1015971p1.html. Jest informacja o rasach, gdzie się znajdują, co robią te 250 lat później itd. Jestem coraz bardziej tych Sylvari ciekaw, bo napisane jest że pierwsze istoty tej rasy narodziły się na 25 lat przed początkiem fabuły w GW 2. Może ta rasa, została specjalnie narodzona w walce z tymi smokami... Może Ronan i Ventari wiedzieli o tym obudzeniu się pradawnych smoków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanie tylko dlaczego Kintaj i Elona stały się niedostępne. Czy niedostępne na zawsze czy moze w dodatkach/rozdziałach przyjdzie nam na nowo odkryć te kontynenty. Albo jakies nowe. No bo chyba nikt nie ma wątpliwości co do tego, że będą dodatki. :)

Charry rulez!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.08.2009 o 13:48, HumanGhost napisał:

Pytanie tylko dlaczego Kintaj i Elona stały się niedostępne. Czy niedostępne na zawsze
czy moze w dodatkach/rozdziałach przyjdzie nam na nowo odkryć te kontynenty. Albo jakies
nowe. No bo chyba nikt nie ma wątpliwości co do tego, że będą dodatki. :)


Nom, też sie zastanawiałem czemu. Może przez te smoki, komunikacja z nimi została przerwana, albo smoki totalnie te kraje zniszczyły.

Dnia 29.08.2009 o 13:48, HumanGhost napisał:

Charry rulez!! :D


Sylvari FTW!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nope - Elona jest rządzona przez Palawę, który nie ma zamiaru tego zmieniać, a w Kintaju Usoku montuje Wielką Rzesz... znaczy się "oczyszczone" cesarstwo i nie życzy sobie ingerencji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.08.2009 o 13:50, Piotrbov napisał:

Nom, też sie zastanawiałem czemu. Może przez te smoki, komunikacja z nimi została przerwana,
albo smoki totalnie te kraje zniszczyły.


http://www.guildwars.pl/?art=326 (link wisi od miesięcy w przyklejonym poście)
Kintaj, Elona oraz Wolne Miasto Lwich Wrót

"To, co wiemy o ziemiach za morzami, przekazali nam uchodźcy, zagubieni wojownicy oraz zdesperowani podróżnicy. Te wieści opieraja się, tak jak wszystkie takie historie powinny, o ostrze miecza."
—Decimus Historyk


Historia Kintaju i Elony jaką znamy zatrzymuje się w okresie wyzwolenia Orr z odmentów oceanu. Niewiele informacji z tych miejsc jset w stanie przedostać do Tyrii. Skutecznie przeszkadzają temu legiony Orr oraz niepokoje na Kryształowej Pustyni.

Kintaj

W roku 1127 AE, Cesarz Usoku, następca Kisu, wprowadził rządy silnej ręki. Wyszkolił i wyposażył Kintajskie wojsko, wydając na to miliony sztuk złota, a następnie ruszył do ataku. Pokonał Luksonów oraz Kurzicków i przyłączył te buntownicze ludy z powrotem do Imperium. Usoku zjednoczył Kintaj poprzez silną świadomość narodową i zaczął usuwać z kraju wszystkich nie-ludzi. Jego reżim okazał się silny, wręcz tyrański i dziki. Kintajczycy, którzy nie zgadzali się z wola Cesarza musieli opuścić kraj i szukać schronienia w Elonie i Tyrii.

W rezultacie Kintaj stał się niezwykle wyizolowany. Gdy Orr wyłoniło się z oceanów ta postawa została jeszcze wzmocniona przez brak możliwości żeglugi w zachodnie regiony świata. Wszystkie statki, jakie zbliżają się do Prądu Malchora są prawie natychmiast zatapiane przez czarną flotę a następnie wyławiane z głębin przez Orrańskiego smoka i wcielane do służby jego celom. Tak więc kompletnie odcięty od Kryty Kintaj zniknął całkowicie. Podróżnicy, uchodźcy, a nawet agenci Xunlai zamieszkujący Tyrię nie słyszeli od tego czasu żadnych wieści z ojczyzny.

Sporadyczni, wyrzuceni na brzeg północnych wybrzeży dżungli Maagumy żeglarze są jedynym dowodem na to, że Kintaj przetrwał kataklizm, który odciął Tyrię od reszty świata. Można jedynie przypuszczać, że następcy Usoku kontynuowali jego izolacyjną politykę i że Kintaj kontynuuje istnienie pod żelazną pięścią swojego Cesarza.

Elona

Przez lata po pokonaniu Varesh Ossy i upadku Abbadona w Elonie panował pokój. Słoneczne Włócznie rozprzestrzeniły się na wszystkie trzy kontynenty, aby wypełniać swoje starożytne zadania. Lecz pokój, jaki nastał nie był niestety wieczny. Podczas swojej kampanii przeciwko Varesh i Abbadonowi Słoneczne Włócznie wypuściły na wolność narzędzie swojego własnego zniszczenia, istotę, która sprowadziła kolejne mroczne wieki.

Imię tego potwora to Palawa Joko. Przez sześćdziesiąt lat od wyniesienia Kormir na boski panteon Palawa Joko odzyskał swoją potęgę i stworzył nową armię mumii, zombie i innych nieumarłych, która następnie ruszyła z Kryształowej Pustyni na Vabbi. Aby zapewnić sobie łatwiejszą dominacje Joko zmienił bieg rzeki Elon wywołując suszę i zarazę wśród północnych prowincji Elony, jednocześnie tworząc zielona i bujną oazę w środku Kryształowej Pustyni. W tym miejscu Palawa Joko stworzył centrum swojego nowego imperium.

Potworna susza wywołana przez zmianę biegu rzeki spowodowała rebelię wśród ludności Vabbi i północnej Kourny. Dzięki temu Joko z łatwością przełamał obronę i złamał wolę obrońców tych krain. Vabbi ugięło się przed nim zwyczajnie po to, aby przetrwać, natomiast Kourna i Istan stały się prowincjami – wasalami.

Ceną, jaką Palawa wyznaczył za życie swoich nowych poddanych był trybut, wymuszona lojalność oraz dostarczenie pod jego “opiekę” wszystkich noszących nazwisko Ossa. Z czasem wielu członków tego rodu zostało wydanych lub wytropionych wśród wzgórz Elony i dostarczonych przed oblicze nowego władcy. Z potomków swojego największego wroga Palawa stworzył żywą armię, która była w stanie równać się nawet z jego armią nieumarłych, pławiąc się w ironii tego, iż dzieci Ossy zawdzięczały swoją lojalność – i życie – wrogowi ich przodka.

Joko szczycił się również zniszczeniem swoich największych przeciwników – Słonecznych Włóczni. Złamani, pozbawieni swoich twierdz i ludzi, przestali być siła liczącą się w Elonie. Z czasem ludność zapomniała o Zakonie i ich heroicznych dokonaniach. Tych kilka Włóczni, którym udało się przetrwać przekazywało swoją wiedzę przez ponad sto lat, trzymając się strzępków prawie już zapomnianej wizji. Stali się wędrownymi mistykami, filozofami i samotnymi wojownikami w świecie, który zdecydował się o nich zapomnieć.

Lecz nie o wszystkich. Niektóre Słoneczne Włócznie, skuszone przez obietnice potęgi, porzuciły swoje przysięgi. Ci zdrajcy stali się dowódcami armii Palawy lub tajnymi agentami działającymi przeciwko Elończykom, którzy kiedyś ich wyszkolili. Każdy z nich, przemieniony osobiście przez Palawę, został obdarzony władzą nad śmiercią i wysłany, by walczyć z innymi Słonecznymi Włóczniami, aby ich niszczyć lub sprowadzić przed tron swojego nowego władcy, aby wzmocnić swoje szeregi. Ci rycerze, zwani Zjadliwymi Półksiężycami, stali się mrocznymi posłańcami wśród słonecznych ziem Tyrii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.08.2009 o 14:34, Ostrowiak napisał:

Już widzę te dodatki... Undead Crusade dający dostęp do Elony i Wrath of the Mad Emperor
pozwalający na zabawę w Kintaju xD


Czemu nie, mi by się podobało obojętnie, czy byłby jakiś nowy kontynent (ale ile można wymyślać :P), czy dodatek wprowadzający nowe rzeczy do Tyrii, czy może Elona i Cantha once again ;]
Tylko nazwy jakieś mniej wowowe by się przydały ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy będą nowe czy stare to sądzę, że i tak uświadczymy zmian w samej budowie lokacji. Z tego co zauwazyłem to w intrze to autorzy bawią się także z perspektywą i grawitacją. Ciekawie moze być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.09.2009 o 09:16, Budo napisał:


Ktoś zamawiał mursaaty powyżej? Mursaaty raz, wstrzaśnięte, niemieszane w gw2!
:)


w00t w00t w00t? ale buba :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Jedna z wiadomości z PAX, są "on the list", nie będziemy widzieć ich "immediately", ale będą ;]
Chciałbym, żeby Mursaat byli grywalni :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A Spectral Agony jako racial?

BTw, ciekawe jak by rozwiązali w takim przypadku problem armora :) W końcu mursaaci to od zawsze okute w złoto ptakoludy, twarz zobaczyć to by było ciekawe doznanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się