AN0WN1M

Guild Wars 2 - Temat Ogólny

7250 postów w tym temacie

Dnia 05.09.2009 o 15:11, HumanGhost napisał:

Mursaatom mówię stanowcze i zdecydowane nie.


A ja im mówię stanowcze i zdecydowane być może :P Wszystko zależy od tego jak zostaną ''wmontowani'' w fabułę. Poza tym, może zobaczymy ich mordki i jakieś inne kostiumy? Jestem ciekawy jak to w praniu wyjdzie. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.09.2009 o 15:11, HumanGhost napisał:

Niecierpią Mursaatów. Mam nadzieję, że nie będą grywalni. Ble. Świecące paskudztwa.
Mursaatom mówię stanowcze i zdecydowane nie.


Ktoś tu za dużo razy oberwał od Spectral Agony widzę ...
xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi się zawsze podobali Mursaaci, a kiedyś to w ogóle taki nabożny respekt dla nich był :P
Grywalni raczej nie będą, ale pewnie jakąś tam rolę odegrają, oni tak po prostu sobie nie zginęli wszyscy. No i fajnie będzie zobaczyć odświeżonych Mursaatów, nowy design rasy, a może twarze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.09.2009 o 16:16, Budo napisał:

Grywalni raczej nie będą, ale pewnie jakąś tam rolę odegrają, oni tak po prostu sobie
nie zginęli wszyscy. No i fajnie będzie zobaczyć odświeżonych Mursaatów, nowy design
rasy, a może twarze.


Mnie ciekawi związek Mursaatów i Aur (mursaat -> anagram - > Rata Sum, chociaż to ktoś pewnie sobie dla jaj zrobił [tak jak Enadiza :P]), no i ogólnie z tego co pamiętam, to wg przepowiedni (Flameseeker Prophecies) mieli zginąć z rąk (chociaż bardziej pasowałoby określenie ''kończyn'' :P) tytanów. Wydaje mi się, że nie przeżyło ich zbyt wiele, a pojedyncze Spectral Agony dużo nie zdziała. ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.09.2009 o 15:18, Outlander-pro napisał:

Ktoś tu za dużo razy oberwał od Spectral Agony widzę ...


Grrrr weź mi nawet nie przypominaj. Nie lubiłem, nie lubie i nie polubię. Ble.
;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze jeden (niezamierzony?) związek asur i mursaat. Te pierwsze mogą dać nam asuriańskiego skilla, dzięki któremu można sobie przyzwać Mursaata pomagającego nam w walkach. Trzeba jedynie wykazać się w grze w polymocka. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolejny, Asurki mieszkają stosunkowo blisko Mursaatów. Niby nic, ale gdyby przydybali ich Shining Blades, od razu eksterminują, natomiast Asury żyją sobie spokojnie mimo aktywności Lazarusa Dire na ich ziemiach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Wydaje mi się, że nie przeżyło ich zbyt wiele, a

Dnia 05.09.2009 o 16:21, Adjatha napisał:

pojedyncze Spectral Agony dużo nie zdziała. ;-)


Gdzieś tu jest mój post gdzie jest łatwe tłumaczenie dlaczego wielu z pewnością przeżyło. Dwie, może trzy strony wstecz (biorąc pod uwagę 20 postów na stronę :P).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam... skoro te smoki są tak ogromniaste to jakim cudem bedzie możliwe ich pokonanie? Na pewno nie w otwartej walce. Paznokciem taki rozniesie całe plemie Nornów.

Hmm chyba, że nie będzie to możliwe. Ciekawe jakie koncepcje fabularne kołatają się twórcom po głowach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.09.2009 o 11:58, HumanGhost napisał:

Tak się zastanawiam... skoro te smoki są tak ogromniaste to jakim cudem bedzie możliwe
ich pokonanie? Na pewno nie w otwartej walce. Paznokciem taki rozniesie całe plemie Nornów.


Może to będzie coś w stylu Abaddona. Jest smok na środku planszy a dookoła dla przykładu balisty anty smocze, lub coś w tym stylu ;) Może Asury jakąś broń wymyślą, która te smoki zniszczą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że nie będzie to coś jak w przypadku Abaddona. Ta misja to porażka, tragicznie komiczna. Śmiem twierdzić, że jest to najłatwiejsza misja w GW. Z h/h się ją robi na HM w 10 minut.

Oby poziom trudności w przypadku smokó był lepszy. Może to nie będą pojedyńcze walki ze smokami, ale jakieś takie rozłożone w czasie bitwy. Albo wymyślą, że każdy smok ma jeden słaby punkt. Każdy smok inny. A żeby zdobyć info na temat tego punktu trzeba coś tam wykonać i dodatkowo żeby się dostać do tego punktu też trzeba by coś tam wykonać/pokonać/przejść. Możliwości są niemal nieograniczone przy takich rozmiarach przeciwników. I dobrze. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.09.2009 o 12:37, Budo napisał:


Smoki i tak zostaną zmniejszone- nie wyobrażam sobie walki z mobem wielkości Kralkatorrika
(wtf).

A widziałeś Archimonda w WoWie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 06.09.2009 o 22:58, Vandaeriel napisał:

A widziałeś Archimonda w WoWie?


ja widziałem na jutubie. beznadziejna walka (pomijam fakt, że nigdy nie zrozumiem mechaniki WoWa, w którym 50 osób tłucze jednego bossa przez pół godziny) - przez cały czas widać tylko jego kopytka.

w GW już Glint była spora, a walka z nią była naprawdę fajna (do tego w bardzo klimatycznej lokacji). oby nie przedobrzyli z tymi ancient dragons.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.09.2009 o 22:58, Vandaeriel napisał:

A widziałeś Archimonda w WoWie?


Obejrzałem sobie na youtube. No więc właśnie lipa, bo nawet gościa nie widać, a poza tym Kralkatorrik jest jakieś 150 razy większy od Archimonde''a. Bez przesady, ten smok w gw ciągnie się przez pół sporej lokacji. Dodam jeszcze, że jest zakopany w ziemi i wystaje mniej niż połowa. więc albo będziemy walczyć z jego paznokciem, albo zmniejszą go i to sporo. Albo wymyślą jeszcze jakieś inne rozwiązanie, typu, że ten smok będzie np. w powietrzu, a my będziemy czymś strzelać.

20090907002715

20090907002738

20090907002759

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Pojawiła się garstka nowych wywiadów, a w nich ciekawe informacje. Tu jeden z nich:
http://www.tentonhammer.com/node/74119/page/1

- w gw2 będą lokacje zwane "legacy sites", które będą pozostałościami miejsc z gw1 i gracze jedynki będą mogli rozpoznać dawne tereny,
- serwery będą konkurować i walczyć między sobą o zasoby, z których będzie korzystać cały serwer, zapowiada się duże world pvp bez ograniczeń ilości postaci zamieszanych w walkę- będą też możliwe nierówne walki, kto uzbiera więcej wojaków, ten wygra :),
- będzie też pvp dostępne od razu z wymaksowanymi postaciami- tak jak w gw1,
- są jeszcze inne informacje, ale mniej ciekawe- o silniku, o kompanach, o historii Askalonu itd itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się