AN0WN1M

Guild Wars 2 - Temat Ogólny

7250 postów w tym temacie

Jakieś szybkie i przyjemne sposoby na crafting? Interesuje mnie huntsman, leatherworker i weaponsmith. Recepty, sposoby na expienie itd itp, z góry dzięki. Słabo crafting ogarniam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2012 o 12:25, Budo napisał:

Słabo crafting ogarniam :)


Na początku dysponujesz jednym przepisem na pełny przedmiot - zawiera komponenty (czyli np. buty podeszwę i cośtam itd) i dodatkowy przedmiot który określa bonus do statystyk. Z tym ostatnim kombinuj ile sięda, bo odkrywanie nowych przepisów daje chyba większy boost niż normalny craft. Podobnie odkrywasz insygnia, a potem możesz je na tej samej zasadzie wkładać do tworzonych zbroi podczas craftu, co znów powoduje odkrycie nowych przepisów. I w sumie to zapętlasz.
Nie wiem jaką postacią grasz, ale zawsze dobrym wyborem jest robienie zbroi pod swoją klasę (umożliwia też tworzenie bagów), tak samo broni (przy czym nie stworzysz wszystkich dla swojej klasy z jakiejkolwiek pojedyńczej profesji). Fajnymi wyborami sa też Jeweler (zawsze się przyda, masz chyba 5 slotów na przedmioty od niego) i Chef (szczególnie jeśli to prawda że może tworzyć barwniki :3).

Zresztą, na forum Wilków jest duży poradnik w odpowiednim dziale... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak cook mozę robić barwniki, nawet te rare ale wymaga od 50 do 100 matsów jednego rodzaju... a potrzeba 3 do 4 :D ale farbki sprzedaje się po 1gold na ah wiec jak ktoś ma czas i chęci :)

Ludzie ignorują cooking nie wiedząc że na 80lvl i 400cooking można serwować fieste...(tak jak w WoW stoliki) z żarciem dającym buffy, który stoi 5 min i każdy mozę z niego korzystać...

tak samo zarcie typowo na W3 -30% stun +20%xp
Albo na 5lvlu żarcie dajace +10 do statystyki, a to sporo. Sprzęt na tym lvlu ma po 3... co daje równowartość zbroi, to duży buff. Na 15 lvlu chyba 20 do statystyki jak dobrze widziałem

Jęsli chodzi o craft to nastawiał bym się na:
Zarcie, Bagi sigile i Runy, to będzie dochodowy interes.. imo cooking to będzie kopalnia kasy na max lvlu. Sprzęt się maksuje i zostaje, ale żarcie to coś co schodzi a daje pożądnego buffa, i cośczuje żę będzie wyamgany w niektóre miejsca :). Minusem cookingu jest to zę ciężko się lvluje i ma dużo recept do odkrycia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2012 o 12:28, sonnyACE napisał:

sa jakies dane dotyczace zaludnienia serverow?


Amerykańskie wszystkie high.
W europie to różnie bo się zmienia. Ludzi przybywa, inni się transferują.

20120826144021

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2012 o 15:16, zerohunter napisał:

No jak już gracie ze 2 dni w ten head start, to byście się podzielili wrażeniami:D

Jak się uda zalogować do gry to gra się fajnie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak jest z balansem klas? W becie z tego co pamiętam był op mesmer, ja grałem rangerem którego sobie wcześniej upatrzyłem, ale jak on ma się do reszty?

I serwery. Nie zagłębiałem się w temat, ale jest, jak widzę, mnóstwo serwerów, więc czy nie problemem będzie w takim razie złączenie ludzi np. z forum w jedną gildię? Na jakim serwerze zbiera się stara OLA?

Wybaczcie, mam jakąś dziwną niechęć do czytania wszelakich newsów o GW2, ale w samą grę bym pograł. :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2012 o 16:15, sinir napisał:

Jak jest z balansem klas? W becie z tego co pamiętam był op mesmer, ja grałem rangerem
którego sobie wcześniej upatrzyłem, ale jak on ma się do reszty?


Często są patche balansujące, trzeba będzie trochę czasu zanim to się ustatkuje. Czasami op jest nie cała klasa, a np jedna jej broń, jak longbow rangera.

Dnia 26.08.2012 o 16:15, sinir napisał:

I serwery. Nie zagłębiałem się w temat, ale jest, jak widzę, mnóstwo serwerów, więc czy
nie problemem będzie w takim razie złączenie ludzi np. z forum w jedną gildię? Na jakim
serwerze zbiera się stara OLA?


To zależy, możesz iść na polski serwer, możesz iść na serwery gdzie są konkretne gildie (są strony internetowe śledzące jakie gildie gdzie siedzą). [OLA] gra na underworld.

Dnia 26.08.2012 o 16:15, sinir napisał:

Wybaczcie, mam jakąś dziwną niechęć do czytania wszelakich newsów o GW2, ale w samą grę
bym pograł. :>


To kup i graj, warto ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2012 o 16:26, Budo napisał:

To zależy, możesz iść na polski serwer, możesz iść na serwery gdzie są konkretne gildie
(są strony internetowe śledzące jakie gildie gdzie siedzą). [OLA] gra na underworld.


Aha, czyli nie na blektajdzie u Rusków. ;)

Dnia 26.08.2012 o 16:26, Budo napisał:

To kup i graj, warto ;]


Teraz tylko znaleźć ofertę edycji pudełkowej w znośnej cenie. Promocja Tesco mnie nie dotyczy chyba, bo egzemplarze za 160zł są, z tego co słyszałem, tylko w wybranych placówkach, akurat nie w Szczecinie. ;(

Niech ktoś napisze że się mylę, byłoby dobrze. :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Eh.. czytam i czytam o tym GW2, a i tak nie mogę ogarnąć wszystkiego. Może ktoś z was wytłumaczy mi parę rzeczy np:
- Co jest takiego samego lub podobnego do "jedynki" ?
- Czy gildie działają na tej samej zasadzcie, że jest przywódca, zastępowi i zwykli "gildiowicze'' i czy są pelerynki gildii
- Czy mechanika gry jest taka sama ? Tzn sterowanie, system walki, optymalizacja gry
- Czy imię postaci również musi być dwuczłonowe ?
- Wiem, że świat jest otwarty, czyli nie ma żadnych środków transportu tylko musimy iść z miejsca do miejsca, nie ma tzw "szybkich teleportow" jak w jedynce ?
- Świat jest ten sam ? tzn te same lokacje w Tyrii tylko, że 250 lat później ?
Szkoda też że każda klasa nie ma swojej animacji tańca tylko dzieli się on na rasy :D
Jeżeli się ktoś odważy odpowiedzieć, lub dać odpowiedni link to dzięki z góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie grałem jeszcze w GW2 ale sporo czytałem i oglądam sporo live''ów więc postaram się odpowiedzieć w miarę możliwości.

Dnia 26.08.2012 o 17:21, DambialkoX napisał:

- Co jest takiego samego lub podobnego do "jedynki" ?

Świat, rasy, klasy. Historia rozgrywa się jakieś 200 lat po GW1. Więc są zmiany w topografii terenu.

Dnia 26.08.2012 o 17:21, DambialkoX napisał:

- Czy gildie działają na tej samej zasadzcie, że jest przywódca, zastępowi i zwykli "gildiowicze''
i czy są pelerynki gildii

Nie wiem czy są pelerynki gildii, ale tak właśnie działają gildie w MMO.

Dnia 26.08.2012 o 17:21, DambialkoX napisał:

- Czy mechanika gry jest taka sama ? Tzn sterowanie, system walki, optymalizacja gry.

Optymalizacja jest całkiem inna, bo jest na nowym silniku graficznym. Mechanika jest zmieniona, poruszamy się wsadem a nie myszką. Skille można zmieniać w każdej chwili i są zależne od aktualnie używanej broni. System skilli trochę bardziej przypomina inne mmo niż GW1. Jest system traitów, który podobno można resetować poza walką.

Dnia 26.08.2012 o 17:21, DambialkoX napisał:

- Czy imię postaci również musi być dwuczłonowe ?

Nie.

Dnia 26.08.2012 o 17:21, DambialkoX napisał:

- Wiem, że świat jest otwarty, czyli nie ma żadnych środków transportu tylko musimy iść
z miejsca do miejsca, nie ma tzw "szybkich teleportow" jak w jedynce ?

Na mapach są rozlokowane waypointy, poruszanie się po między nimi kosztuje, w obrębie 1 lokacji jest ich może z 8.

Dnia 26.08.2012 o 17:21, DambialkoX napisał:

- Świat jest ten sam ? tzn te same lokacje w Tyrii tylko, że 250 lat później ?

No jak to świat po 250 latach, Tyria jest, ale wygląda trochę inaczej. Mapa gry: http://i1146.photobucket.com/albums/o527/carralpha/GW2mapannotated.png

Dnia 26.08.2012 o 17:21, DambialkoX napisał:

Szkoda też że każda klasa nie ma swojej animacji tańca tylko dzieli się on na rasy :D
Jeżeli się ktoś odważy odpowiedzieć, lub dać odpowiedni link to dzięki z góry.


A co do mojego kompa. Phenom II x4 model 965 BE. Nie 956.

No i czy to GW2 faktycznie tak rewolucjonizuje mmo? Bo niby te eventy są, questów nie trzeba "odbierać" itp. Ale spotkałem się już z opiniami o występowaniu odczucia tego quest huba, i nudnego quest grindu. No i czy WvWvW cieszy się popularnością? Bo także słyszałem, że nie pociąga tak jak to było opisywane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2012 o 17:27, Gromo napisał:

Nie wiem czy są pelerynki gildii

Nie ma.

Dnia 26.08.2012 o 17:27, Gromo napisał:

poruszamy się wsadem a nie myszką.

Przez 5 lat grałem w GW wsadem, ale co kto woli. W każdym razie w GW2 innej opcji już nie ma.

Dnia 26.08.2012 o 17:27, Gromo napisał:

Skille można zmieniać w każdej chwili i są zależne od aktualnie używanej broni.

5 Jest zależnych od broni, reszta slotów odblokowuje się wraz z postępem i jest tam miejsce na 1 skill leczący, 3 utility (czyli tak naprawdę wszystko, od pasywnych sygnetów przez dmg, cc itp itd) i 1 elite. Można je zmieniać poza walką.

Dnia 26.08.2012 o 17:27, Gromo napisał:

System skilli trochę bardziej przypomina inne mmo niż GW1.

Dla mnie jest to coś pomiędzy, ale nadal bardziej przypomina swoją poprzedniczkę ze względu na 1928472983658 skilli na 50 paskach z umiejętnościami.

Dnia 26.08.2012 o 17:27, Gromo napisał:

Jest system traitów, który podobno można resetować poza walką.

Można resetować książką kupowaną u trenera danej klasy. Traity dają pasywne bonusy, a także co 10 pkt wybieramy sobie dodatkowy pasyw - i ten o ile dobrze pamiętam można zmieniać poza walką.

Dnia 26.08.2012 o 17:27, Gromo napisał:

No jak to świat po 250 latach

Po 250 latach i kilku kataklizmach związanych z przebudzeniem się paru wielkich bydlaków. ;)

Dnia 26.08.2012 o 17:27, Gromo napisał:

A co do mojego kompa. Phenom II x4 model 965 BE. Nie 956.

Na sprzęcie się nie znam, ruszyć powinno i to nie najgorzej. Przy moich dwóch rdzeniach i gorszej karcie działa przyzwoicie na średnich detalach.

Dnia 26.08.2012 o 17:27, Gromo napisał:

No i czy to GW2 faktycznie tak rewolucjonizuje mmo?

Cóż, na pewno da się odczuć questy i powtarzalność eventów (nie oszukujmy się, co można wymyślić i ile tego zaimplementować w grze - setki eventów w lokacji (żeby się nie powtarzały) raczej odpadają. Inna sprawa, że w mmo raczej chodzi o coś innego niż same questy, a do end-game''u chyba nikt nie doszedł jeszcze. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2012 o 17:21, Gromo napisał:

Jak myślicie. Jak pójdzie GW2 na komputerze z opisu? Do tego doliczcie Win7 64 bit.

Nie wiem poco sie pytasz. Bez najmniejszego problemu. Kto wie? Może nawet high?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2012 o 17:55, Criss09 napisał:

> Jak myślicie. Jak pójdzie GW2 na komputerze z opisu? Do tego doliczcie Win7 64 bit.

Nie wiem poco sie pytasz. Bez najmniejszego problemu. Kto wie? Może nawet high?

To bardzo się cieszę. Spodziewałem się medium ale po tych tekstach na temat optymalizacji wolałem popytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.08.2012 o 18:04, Gromo napisał:

To bardzo się cieszę. Spodziewałem się medium ale po tych tekstach na temat optymalizacji
wolałem popytać.

Na cudy bym nie liczyl teraz odrazu po premierze. Ale poczeka sie miesiac-dwa na patche optymalizujace i napewno bedzie duzo lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się