AN0WN1M

Guild Wars 2 - Temat Ogólny

7250 postów w tym temacie

Dnia 10.09.2012 o 12:14, HumanGhost napisał:

mob w ogóle nie otrzymuje obrażeń od podpalenia a jedynie pure dmg ze skilla. Dziwne.
Tylko ja to zauważyłem czy to tylko moje mylne wrażenie i on jednak płonie?

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Burning
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Bleeding

Bleeding przebija dps Burning przy 7 stackach intensywności. Co do działania/refreshu tych kondycji, sam nie jestem pewien jeszcze, ale z tego co ludzie mówią, obrażenia zadaje tylko ta osoba, która ma najwyższy condition damage, pozostałe jedynie zwiększają stacki/przedłużają działanie i tyle. Dlatego ludzie idący w Condition często nie mogą przekroczyć Bronze na bossach bo kto inny ''kradnie'' ich damage.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No dobra, tylko... Dam konkretny przykład.
Używam Flamestrike, czyli waląc w moba zadaję ileś tam obrażeń i dodatkowo go podpalam. Tylko, że cały czas bijąc go za pomocą tego skilla non stop odnawiam podpalenie w ten sposób, że w rezultacje mob otrzymuje jedynie obrażenia od samego ataku za pomocą tego skilla a nie od podpalenia. Bo choć jest podpalony o czym świadczy ikonka przy jego nazwie to faktycznie nie dostaje z tego tytułu obrażeń, bo każdy kolejny mój atak skillem Flamestrike tylko te podpalenie odnawia. A więc nie daje czasu na zaliczenie obrażeń od podpalenia.

Prosto - podpalenie działa po sekundzie od zarzucenia kondycji a nie od razu wraz z czystym dmg ze skilla. W rezultacie spamowanie, np. Flamestrike w celu podpalenia przeciwnika nie ma sensu.
Nie wiem jak to wygląda w przypadku walki grupowej, bo jeszcze nie miałem okazji się w to zagłębiać tak szczegółowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.09.2012 o 10:06, Lailonn napisał:

Na pewnym znanym komputerowym portalu pojawił się test wydajności GW2. Na I7-3930K z
kartą GF 680/AMD 7970 ghz Edition osiągnięto około 50fps. Co więcej test polegał na PRZEJŚCIU
przez lokację a nie na walce WvW. Jednym słowem fanzolisz ostro.


Opinia jakiegos tam portalu ma byc niby wyznacznikiem jakosci gry?! Wystarczy w opcjach ustawic sobie limit fps i ja bez problemu gram na maks detalach i mam na to swiadkow nawet z tego forum, a zreszta oni tez graja na takich samych i nie maja zadnego problemu. Moge nawet gre zrzucic do paska podczas ladowania sie lokacji czy czegokolwiek i robi to z miejsca i odrazu powraca, nigdy mi sie gra nie zwiesila ani nie przyciela. Mam limit fps, dlatego ze wiecej jak to co ustawilem do plynnego dzialania nie potrzebuje, a jak dociagal ponad 100 fps to karta zwiekszala obroty wiatraka i denerwowal mnie halas.

Dnia 10.09.2012 o 10:06, Lailonn napisał:

Nie komnetowałem w żaden sposób dungeonów, więc znowu argument nie wiem skąd bierzesz.


Skoro nie komentowales Dunegonow to po co wstawka na temat roli danej klasy i ze kazdy jest dpsem?! Levelujac w swiecie w kazdym MMO wszyscy graja jako dps zeby bylo szybciej to chyba oczywiste. Dopiero w instancjach zaczyna sie podzial, wiec co mozesz o tym wiedziec i komentowac jak w zadnym nie byles.

Dnia 10.09.2012 o 10:06, Lailonn napisał:

Build RIFTa o jakim wspomniałeś nei wymyśliłeś a był znany od dnia premiery danego patcha
i UWAGA był EXPLOITEM usuniętym bardzo szybko przez twóców. No gra miaął exploit i zdołałeś
go używać, yupti du. W GW2 też już exploity mieliśmy.


Pomysl tylko o tym ze ja go nie wyczytalem ani nie wiedzialem ze to byl blad, wiec dla mnie wymyslilem go sam. Szybko go usuneli? Ciekawe ze tak biegalem dwa tygodnie sobie.

Dnia 10.09.2012 o 10:06, Lailonn napisał:

Eventy są w RIFTcie na dużo większą skalę od dawna. Nie zmienia faktu, że tam pewne questy
MUSISZ zrobić drużynowo. W GW2 wszystko można robić solo i tak grają gracze.


Moze teraz tak jest w Rifcie, jak ja w niego gralem kazdy wiekszy event konczyl sie crashem. Poza tym znowu sie wypowiadasz a masz 41 lv czyli polowa drogi, wiec na bank nie byles na duzych eventach w GW2 chocby na takim smoku gdzie spokojnie bylo kilkaset ludzi, a smok wygladal lepiej niz cokolwiek co widzialem w Rifcie.

Dnia 10.09.2012 o 10:06, Lailonn napisał:

Ale nie można tak mówić! To, że gra z 2012 na start działa lepiej niż gry z 2010 czy
też 2007 to żaden chwalebny wyczyn twórców. Wiele funkcji NIE działało od dnia premeiry
albo wciąż nie działa i to sie liczy.


Jak nie mozna? Liczy sie dzien premiery, jak ktos wypuscil gre w 2007 roku a pracowal nad nia od 2002 to chyba tak samo jak ktos wypusci gre w 2012 a tez pracowal nad nia 5 lat, przeciez nie mozesz zakladac ze tworcy mieli wiecej czasu z GW2 niz Ci z Rifta i na odwrot. Poza tym gralem w Secret World takze MMO, ktore wyszlo w 2012 roku i zdecydowanie mialem z ta gra wieksze problemy niz z GW2.

Dnia 10.09.2012 o 10:06, Lailonn napisał:

Serwery padły przy pierwszej walce 400 graczy, no co za dramat. Serwery GW2 padały jak
mucha przez kilka dni a do dzisiaj nie da się sensownie wbić do WvW o samych instanjach
nie mówiąc ciach...


Ja pamietam do dzis jak w Rifcie tworcy skrzeczeli ze bedzie World Event w Weekend. Caly serwer sie zebral przed taka brama, byl stage 1 zeby obronic miasta, jakos poszlo chodz lagowalo strasznie, a przy stage 2 szlo sie do bramy z portalem do nowej lokacji. Tam pojawil sie Boss i caly serwer go naparzal, wtedy mialem 2 fps, cielo sie nie milosiernie, detale zjechalem na najnizsze ale nic to nie zmienialo. Wszyscy gracze znikneli bylo tylko widac jakies smugi, a zeby w miare chodzilo czyli kolo 10 fps musialem odwrocic sie plecami do calego zdarzenia. Po kilku minutach walki nagle Boss zniknal i kazdy dostal DC. Tworcy przeniesli event na przyszly tydzien, obiecujac ze naprawia to wszystko. Wiesz jak to naprawili? Boss sie po prostu w ogole nie pojawil a portal otworzyl sie z sam z siebie i to im zajelo caly tydzien, to az caly server sie z nich smial, a gra miala wtedy juz ze 2 miechy. Wiec jak mozesz mi wmawiac ze GW2 tez tak ma, byc moze jest tak na WvW ale nie na Eventach, na ktorych ja bylem, gdzie bylo tak samo duzo ludzi i ogromny boss na srodku nie doswiadczylem zadnej sciny, ani laga, sam bylem tym zaskoczony, a gra nawet nie ma miesiaca po premierze. Co z tego ze Rift teraz moze i dziala jak ma juz chyba ile? rok? To dopiero mozna napisac ze jest zaden wyczyn.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.09.2012 o 10:12, Lailonn napisał:

I owszem naprawiają ale zawartośc, któa nie powinna być zepsuta!! Wypuszczono grę z niedziałąjącymi
questami fabularnymi, bez marketu i z nie działającymi mikrotransakcjami. Od czego do
cholery były testy i potem beta? O tym,że mój mesmer stajać się niewidzialny dalej jest
ścigany przez NPC nie wpsomnę ;D


Owszem. Aczkolwiek to akurat standard od jakiegoś czasu. Chyba nikt nie potrafi obecnie wypuścić gry takiego rozmiaru, w której coś co działało w becie by się nie rozjechało. U Blizzarda po większych patchach też są bugi. Warhammer Online w ogóle nie mógł wystartować.
To smutne, ale takie mamy czasy. Ja się cieszę, że bugi są naprawiane w miarę szybko i regularnie.

Dnia 10.09.2012 o 10:12, Lailonn napisał:

Nie wychwalanym a branym jako porównanie, bo RIFTowi najbliżej funkcjonalnością do GW2.
I to żadne tłumaczenie, że TAM TEŻ tak biegali, bo to GW2 miało być REWOLUCYJNE i NOWATORSKIE.
Tu się okazuje,że stary juź RIFT to na czym bazuje GW2 miał od premiery (eventy=inwazje
przy czym inwazje mają wiekszą skalę i efekty)


Ja akurat nie słuchałem wydawców i nie oczekiwałem rewolucji ani czegoś nowatorskiego, tylko fajnego, dynamicznego MMO. I tyle dostałem. GW2 ma pewne sprawdzone rozwiązania, takie jakie mamy np. w Rift (pełna zgoda, że eventy to w zasadzie inwazje, tylko z trochę innym podejściem). Ma też elementy, których inne MMO nie mają (eksploracja). Uważam, że ogólnie jest nie gorszy od RIFTa, chociaż też go nie przebija.
Nie zgadzam się, że można GW2 zarzucić brak konieczności grania w party i pokazać RIFT jako kontrprzykład. W obu grach dokładnie w tych samych sytuacjach party jest potrzebne i w tych samych zbędne.
W RIFT inwazji jest więcej, ale z drugiej strony to też dla niektórych minus, bo czasami nie da się spokojnie pograć w danym regionie, bo więcej jest tam inwazji niż normalnego contentu, albo rift się otwiera obok miejsca potrzebnego do wykonania questu.

Dnia 10.09.2012 o 10:12, Lailonn napisał:

Nie, nie spodziewałem się. Twórcy jednak zapowiadali brak upierdliwości w grze z powodu
tego systemu. Mini bank i fakt, że jest wspólny dla każdej postaci, to upierdliwośc tak
duża,że ona sama juz zasługuje na utopienie developerów.


Mnie to nie przeszkadza. W banku trzymam niewiele. Ot, parę kamieni do transmutacji czy te monety za daily achievement. Mam też parę przedmiotów, które przekazuję sobie między postaciami.
Bardziej przeszkadza mi limit postaci i przypisanie do jednego serwera. Aczkolwiek jeśli faktycznie będzie można grać ze znajomymi z innych serwerów, to będzie to faktycznie rewolucja, jakiej w żadny MMO się jeszcze nie udało. W głupim WoW nadal nie mogę stworzyć sobie postaci na serwerze amerykańskim i pograć ze znajomymi z tamtego regionu, bo jestem przypisany do Europy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po mniej więcej ilu misjach z kampanii fabularnej misje każdej z ras się łączą ? Bo chyba nie pozostają odrębne do końca, nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.09.2012 o 17:44, sinir napisał:

Po mniej więcej ilu misjach z kampanii fabularnej misje każdej z ras się łączą ? Bo chyba
nie pozostają odrębne do końca, nie?


Tak gdzieś koło 30 poziomu, gdy jest wybór "stowarzyszenia" w którym chcesz działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gram od kilku dni w GW 2 i mam dwa pytania:

Czy da się jakoś wysłać te składniki do craftingu, do jakiejś przechowalni? Nie mam jeszcze żadnej profesji craftingu, bo nie spotkałem na razie żadnego nauczyciela, a te składniki zajmuja mi prawie cały plecak.

Czy jest możliwość późniejszego resetowania skilli kupowanych za pkty?

Edit: Czy jest w grze licznik przegranych godzin?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.09.2012 o 11:01, Kapas napisał:

Gram od kilku dni w GW 2 i mam dwa pytania:

Czy da się jakoś wysłać te składniki do craftingu, do jakiejś przechowalni? Nie mam jeszcze
żadnej profesji craftingu, bo nie spotkałem na razie żadnego nauczyciela,


W każdym mieście są nauczyciele craftingu, są też oznaczeni na mapie odpowiednimi ikonkami, bardzo łątwo ich znaleźć.

Dnia 11.09.2012 o 11:01, Kapas napisał:

a te składniki zajmuja mi prawie cały plecak.


W oknie ekwipunku w prawym górnym rogu masz ikonkę z kółkiem zębatym, kliknij na to i potem z rozwniętego menu wybierz opcje deposit all collectibles, ewentualnie PPM na danym surowcu i deposit collectible.
Potem do tego masz dostęp z banku lub każdego stanowiska crafterskiego.

Dnia 11.09.2012 o 11:01, Kapas napisał:

Czy jest możliwość późniejszego resetowania skilli kupowanych za pkty?


Nie, raz kupione skille zostaną odblokowane. Resetować możesz jedynie traity.

Dnia 11.09.2012 o 11:01, Kapas napisał:

Edit: Czy jest w grze licznik przegranych godzin?



/age

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.09.2012 o 11:07, cinus2 napisał:

W każdym mieście są nauczyciele craftingu, są też oznaczeni na mapie odpowiednimi ikonkami,
bardzo łątwo ich znaleźć.


No ja jestem w początkowej lokacji nornów i tam doprawdy nie umiałem takiego nauczyciela dostrzec, nawet na mapie.

Dnia 11.09.2012 o 11:07, cinus2 napisał:

Potem do tego masz dostęp z banku lub każdego stanowiska crafterskiego.


Rozumiem, że banki też są w miastach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.09.2012 o 11:18, Kapas napisał:

No ja jestem w początkowej lokacji nornów i tam doprawdy nie umiałem takiego nauczyciela
dostrzec, nawet na mapie.


Szukaj w mieście Hoelbrak, nie w początkowej lokacji. Crafterzy są na wschód od Great Lodge.
Tu są oznaczeni: http://wiki.guildwars2.com/wiki/File:Trade_Commons_map.png

Dnia 11.09.2012 o 11:18, Kapas napisał:

Rozumiem, że banki też są w miastach ?


Tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam do was małą prośbę.
Możecie mi podać link z którego mogę pobrać instalator gw2 i link do strony gdzie mogę zarejestrować klucz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie dla ludzi posiadających soundtrack. Otóż na terenach nornów (czyli gównie tych zaśnieżonych) czasami pojawia się taka ładna melodia ze skrzypcami (a raczej na skrzypcach). Po przesłuchaniu całego soundtracku na YT nie znalazłem jej. Ta melodia jest bardzo charakterystyczna na pewno wiecie, o którą mi chodzi :) Znajduje się ona na ścieżce dźwiękowej w ogóle ? Ma jakiś tytuł ? dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/Ciach

Na plycie jest tylko 6 nagran, nie wiem o ktore chodzi ale moge Ci podac tytuly :

1.Fear Not This Night.
2.Tyrian Overture.
3.Heritage of Humanity.
4.The Charr Triumphant
5.Asura at Work.
6. The Saga of the Norn. (moze to)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.09.2012 o 12:26, Piotrbov napisał:

> Ciach

I to ma być Soundtrack? To są wybrane, tylko kilka kawałków.


No nie wiem, taki dali w kolekcjonerskiej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.09.2012 o 12:23, Piotrbov napisał:

Mam OST, lecz jakoś w grze tego utworu nie kojarzę. Skrzypce są od samego początku?


Wydaje mi się, że tak.

Gosu

Nic z tego. 6 nagrań ? a to co jest na 4 płytach to co to jest ?:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się