AN0WN1M

Guild Wars 2 - Temat Ogólny

7250 postów w tym temacie

pytanko, macie jakąś stronę, bądź własny poradnik dla elementalistów? Gram sobie ze staffem, ale czuję, że czegoś mi brakuje. Przede wszystkim survi, bo jestem glass cannonem i padam na trzy strzały w każdym dungu exp. Zdecydowanie za dużo mam AoE, myślę nad ustawieniem scepter/dagger bądź dagger/dagger i nie wiem, który jest najbardziej opłacalny do solo gry na PvE - za PvP póki co się nie biorę, może potem, jak mi już będzie brakowało do 100% odkrycia świata. Do tego jaki wybrać pancerz, bo berserker mi chyba nie służy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2012 o 10:23, Pernia napisał:

pytanko, macie jakąś stronę, bądź własny poradnik dla elementalistów?


Nie. Ale gram Elemkiem juz 200 godzin i jedno mogę Ci powiedzieć jesli chodzi o przeżywalność - RUCHY! ;]
Poważnie. Ruch to podstawa dla Elemka, jeśli chce doczekać momentu, gdy poziom hp przeciwników spadnie do 0. Nie wazne czy dogde czy dzięki skillom. Ważne żeby się ruszać i nie dać za często trafiać. Staff jest dobry na dungi i smoki, ale jeśli chodzi o normalna grę to najlepsze kombinacje to dagger/dagger i scepter/dagger. Zapewniają największe możliwości ruchu, bo w każdym żywiole masz coś co pomoże Ci odskoczyć od czy doskoczyć do moba i równie szybko się ewakuować.
Druga ważna kwestia - pamiętaj o zmianach żywiołów w czasie walki. Elemek, który nie zmienia w czasie walki attunements to martwy Elemek. Ja gram na Earth/Fire, które zadają u mnie najwięcej dmg. Air wykorzystuję do ucieczek a Water do leczenia. Co najfajniejsze o Air i Water tez dają niezły dmg, więc uciekając czy lecząc się nadal się nie traci wszystkich zdolności bojowych.
Trzecia rzecz - pancerz. Używam Knight''s na wszystkich elementach. Wolę mieć trochę więcej armora kosztem magic find czy condition dmg. Dzieki temu więcej ciosów jestem w stanie znieść, jeśli już trafię na szybkiego moba.

Gram teraz głównie na zestawie Dagger/Dagger. Mój build: http://gw2skills.net/editor/?fEAQJAoYhImcbsxzgjEARGEww4BIeQiUQpwMA
Podstawa to mobilność i gwarancja boonu podczas zmiany żywiołów. Dodatkowo sygnety o obniżonym recharge time i traitsie Written in Stone. No i dla szybkości obniżenie recharge time weapon skilli. Dzięki temu wszystko dostępne bardzo szybko i cały czas można napierniczać wszystko wokół.
Jako, ze to D/D to trzeba walczyć w zwarciu a to już wymaga trochę wprawy. Niemniej jest do opanowania. Ważne też, że naraz mogę walczyć z trzema zwykłymi przeciwnikami z palcem w nosie. Przy czterech się trochę napocę, bo palce już się zaczynają plątać. A pięciu to zgon w 50% przypadków. do cohrony dodałem tarcze na Arcane, jeśli już jest zbyt gorąco. Przydaje się tez podczas rzucania Churning Earth.
Kombinacja którą mało co przeżyje: Signet of Fire+Ride the Lightning+Updraft+Burning Speed+Fire Grab+Earthquake+Churning Earth. W ciągu kilku sekund zadajesz taki dmg, że o matko. Co więcej jak jest kilka mobów obok siebie to wszystkim się obrywa. Jeśli ktoś przeżyje to Signet of Air i wykańczasz co tam jest załadowane aktualnie. Jeśli walczysz z weteranem lub championem to przyzywasz elementala, najlepiej pod Earth, bo najbardziej wytrzymały i walisz czym popadnie. Tak, veteranów i championów tez się da solować. Jeśli sa w grupie to wiadomo,że lure mięsa armatniego wcześniej konieczny.

Aha - biżuteria. Gram głównie na emeraldach, ale zastanawiam sie czy na magic finda nie wymienić, bo przeżywalność jest niezła i tak. Musiałbym przetestować jeszcze.

No, to tak w skrócie dużym. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2012 o 10:03, Varo napisał:

/ciach/

Dlaczego nikt nie sprawdza najpierw oficjalnego forum przed zadaniem pytania? The chance to get rare Halloween-related skins from the Black Lion Chest will remain until November 15.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2012 o 11:43, Alehor napisał:

https://www.guildwars2.com/en/the-game/releases/november-2012/

Sympatycznie, jednak liczę że w przeciągu najbliższych 6 miesięcy pojawi się duży dodatek
rodem z Canthy lub Elony :D

Jedynie co wiadomo to wprowadzenie w połowie tego miesiąca nowych 3 map, świeżutkiego, podobno najtrudniejszego dunga i dodanie tzw "end game'u" (cokolwiek miało by to znaczyć).
Jeśli to zrobią nie liczyłbym na duży płatny add-on przez najbliższe 10 miesięcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2012 o 12:27, DarkWolf_PL napisał:

świeżutkiego, podobno najtrudniejszego dunga

Przez błędy i skopaną mechanikę tylko nieliczne dungi nie są trudne - widać, że zaczęli poprawiać część z nich (głównie AC: w CM ścieżki z "shotgunerem" nadal wkur... niemiłosiernie), ale... Niekończący się spawn mobów ze srebrną obwódką zaraz na początku jednej ze ścieżek w Sorrow Embrace, Honor of the Waves: ściażka Butcher - boss przyzywający non stop addy ze srebrną obwódką i walący całkiem potężnym AoE - na dodatek addy mają tendencję do znikania i pojawiania się co jakiś czas, CC u zwykłych mobów w postaci 5 sekundowego KD lub tyleż samo trwającego immobilize (jak pajączki w Twilight Arbor) podczas, gdy gracze mają CC trwające w każdym przypadku <2 sekund to rzeczy, które "niby" były testowane? Arah - ścieżka z Jotunami: ostatni boss jednym hitem zabijający całe party niezależnie, gdzie ktoś stał? Story Crucible of Eternity też na długo pozostanie w mej pamięci, gdy Kudu po wyjściu z golema jednym strzałem może ściągnąć całe party - jak się akurat ludzie ustawią w linii - a co więcej robiący to poprzez filar, który uniemożliwia graczom atakowanie będąc za nim. Drugi golem Kudu w Sorrow Embrace story walący płomieniami z taką częstotliwością i mocą, że brakuje skilli i uników, aby wyjść z tego bez szwanku...
Zanim dodadzą nowy loszek mogliby zbalansować i umożliwić skończenie poprzednich, bo w tej sytuacji srają do własnej piaskownicy niestety... :/
BTW: ile osób grających w GW2 i udzielających się tutaj może pochwalić się na chwilę obecną ukończeniem każdej ścieżki we wszystkich dungach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

z wywiadu z Colinem Johansonem:
It''s not a full-sized map, it''s a place where they want the storyline to play out
It will stay behind after the weekend with new content
Not intended as a big end-game expansion
Live team will add more and more content to the island later down the road
Will have new rewards that you can''t get anywhere else in the game
Theme-wise - have to wait and see


A także:

Someday there will be Guild Halls but it''s not something that is actively being worked on

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2012 o 14:07, Budo napisał:

/.../

z wywiadu z Colinem Johansonem:
It''s not a full-sized map, it''s a place where they want the storyline to play out
It will stay behind after the weekend with new content
Not intended as a big end-game expansion
Live team will add more and more content to the island later down the road
Will have new rewards that you can''t get anywhere else in the game
Theme-wise - have to wait and see


Czyli zapowiedzi się zmieniły, nici z end game''u.
Ale nowe nagrody brzmią kusząco.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2012 o 14:10, zerohunter napisał:

Na solo PVE które utility za 30 jest lepsze wg. Ciebie?


Jak w buildzie - przywołanie elementala. Reszta jest jakaś taka bezpłciowa. Greatsword jest niby fajny, ale nie lubię się pozbywać kontroli nad attunements i skillami normalnymi. Tornado? Za duży recharge time jak dla mnie i znowu uzyskanie czegoś kosztem czegoś innego - nowe skille kosztem starych.
A przywołany elemental zawsze może pomóc w walce. Szczególnie Earth i Fire. Jeden wytrzymały a drugi nawet spory dmg zadaje. No i w goracych sytuacjach mogą odwrócić uwagę jak będziesz uciekał. A będziesz, prędzej czy później. Jak złapiesz za duże aggro to nic innego nie pozostanie. ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2012 o 14:42, zerohunter napisał:

Ale mówisz o tym druidzie czy coś?


Jakim druidzie? ;]
Piszę o elite skill, ostatni po prawej. Glypf of Elementals.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2012 o 11:07, HumanGhost napisał:

No, to tak w skrócie dużym. :-)

Polecasz dla baby dla której jest to pierwsze MMO? Póki co grałam Guardianem, a drugą postać gram Łowcą. Chodzi mi głównie o to, czy poziom trudności mnie nie przerośnie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2012 o 18:33, Latimeria napisał:

> No, to tak w skrócie dużym. :-)
Polecasz dla baby dla której jest to pierwsze MMO? Póki co grałam Guardianem, a drugą
postać gram Łowcą. Chodzi mi głównie o to, czy poziom trudności mnie nie przerośnie ;)

W tej grze nie ma czegoś takiego jak poziom trudności...
Jest tylko niezbalansowany content ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2012 o 18:54, IlMOD napisał:

W tej grze nie ma czegoś takiego jak poziom trudności...
Jest tylko niezbalansowany content ;p

Wiem, że nie ma. Ale np. próbowałam grać nekromantą u chłopaka (jego postacią, tylko by zobaczyć sam mechanizm gry), ale się nie dało, bo od razu ginęłam. Natomiast już u siebie zaczęłam guardianem od zera i było ok. Nie wiem czy wynikało to z faktu, że nie byłam zaznajomiona ze skillami, czy z jakiegoś innego powodu. Na pewno jakaś profesja jest bardziej przyjazna "nowicjuszom" od innych :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2012 o 19:15, Latimeria napisał:

jest bardziej przyjazna "nowicjuszom" od innych :)

Z pewnością wojownik, który stał się pewnym typem żartu. Po prostu idziesz przed siebie i bijesz wszystko co stoi Ci na drodze. Z zasięgu oraz wręcz. Guardian także ma sporą przeżywalność, oraz przy okazji obrażenia, w zależności od skill-setu jaki aktualnie ma.
Ale generalnie nie ma "prostych" i "trudnych" postaci. Są tylko takie, z którymi człowiek jest zaznajomiony i nie. To naprawdę zależy tylko od tego. Znasz swoją postać, to wiesz na co możesz sobie pozwolić a na co nie. :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2012 o 18:33, Latimeria napisał:

Polecasz dla baby dla której jest to pierwsze MMO?


Nie. Po prostu Elemek jest profesją, która w opinii większości graczy jawi się jako wymagająca najwięcej pracy, aby cokolwiek osiągnąć. Jest trudny do opanowania i nie zawsze nagradza starania. Trzeba się natrudzić żeby coś z nim zrobić. W dodatku biorąc pod uwagę, że wbrew przedpremierowym zapowiedziom nie jest ona glass cannonem. Więcej w nim glass niż cannon. A cannon tylko przy ekwilibrystyce palców i nadgarstka. ;]
Łowca i Guardian to niezłe klasy jak na początek. Choć u Łowcy można mieć pewne trudności z opanowaniem zwierzaka, ale to szczegół. Próbuj i sama sprawdź co Ci podpasuje. Guardian jest klasą, która najwięcej przeżyje. Niemniej wszystkie klasy wymagają zaangażowania, jesli chce się robić coś więcej niż tylko siekać pojedyncze moby. Ale to przychodzi z czasem. Próbuj więc. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

udało mi się w końcu ogarnąć ten d/d, skończyłem na traitsach 0/30/10/10/20, wycraftowanym exoticu na insigniach rampager i gra się O NIEBO lepiej niż ze staffem. Ciągle brakuje mi runek, nie mam biżuterii, a obrażenia mam naprawde spore, gorąco się zaczyna robić przy dwucyfrowej liczbie risenów, wtedy już lepiej brać nogi za pas ;] świetnie mi się teraz czyści orr.
Muszę pomyśleć nad jakimś mf, skoro przeżywalność mam całkiem dużą, obrażenia ładne a i ekwipunek nie do końca skończony :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się