AN0WN1M

Guild Wars 2 - Temat Ogólny

7250 postów w tym temacie

Dnia 03.02.2013 o 16:14, zerohunter napisał:

Nie ma to jak na AC dropnąć szary pistolet na 32 lvl, lol.


O Potworze Spagetti! No jak to możliwe! I do tego w MMO!

Tragedia normalnie.

Pisz do developerów, niech to koniecznie naprawią!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Post testowy, bo wygląda na to, że gram.pl mojego posta w tym wątku "zjadło". Bardzo przepraszam za "zaśmiecanie".

Edit: O, teraz jest. Przepraszam ponownie, złapię kogoś z czerwonych coby usunął.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2013 o 17:19, zerohunter napisał:

Ja traktuje to z humorem, wy z powagą, kto powinien nabrać dystansu?

To fajny masz humor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że tego typu "humorystyczne" posty były śmieszne po premierze gry, gdy nikt jeszcze do tego nie przywykł. Po paru miesiącach gry powinieneś już pogodzić się z tym, że w obszarach innych niż Orr leci żadkie G.

Czy jest na tym forum jakiś użytkownik który w wvw ma 30+ fps? Czy takowy mógłby podać nazwę karty graficznej? Mój 250gts rzucił we mnie obelgami gdy znów włączyłem gw...

EDIT: chodzi oczywiście o bitwy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A niby AC miało dawać na lvl itemy, ja tu nie wiem co jest śmieszne a co nie, bo ludzie dziwnie podchodzą do wszystkiego na tym forum, napinka jak u hardkorowego.

Swoją drogą, jest gdzieś opisane czemu Zhaitan a nie inne smoki?
Tylko on był splugawiony że tak powiem?

I gdzie w tej grze się podziały szkielety;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 03.02.2013 o 19:42, zerohunter napisał:

Swoją drogą, jest gdzieś opisane czemu Zhaitan a nie inne smoki?
Tylko on był splugawiony że tak powiem?


Ale że co Zhaitan?
Każdy smok reprezentuje inną siłę żywiołu, Zhaitan jest ''udeath'' (czyli coś w rodzaju nieśmierci), tak jak Jormag to lód, Primordus - ogień itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to niby on miał by robić nieumarłych co jest zagrożeniem, ale też pozostałe mogłyby przyzywać elementale, trochę to takie dziwne, no i w Orr dalej mówią o zabijaniu Zhaitana, mogliby chociaż o zabijaniu smoków;p
Wiem że się czepiam, ale niestety tak mam.

Btw. zacząłem grę warriorem charrem, wypas jest kosmiczny, tylko powiedzcie mi czy tych skilli na F1 to jest potem więcej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 03.02.2013 o 21:28, zerohunter napisał:

Btw. zacząłem grę warriorem charrem, wypas jest kosmiczny, tylko powiedzcie mi czy tych
skilli na F1 to jest potem więcej?

Każda broń ma inny skill i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2013 o 21:28, zerohunter napisał:

Btw. zacząłem grę warriorem charrem, wypas jest kosmiczny, tylko powiedzcie mi czy tych
skilli na F1 to jest potem więcej?

Każda klasa ma własne skille pod F1 do F4, warek ma jeden i tylko jeden.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pisz bardziej zrozumiale, bo niewiele rozumiem.
Zhaitan przemienia swoje ofiary w nieumarłych, tak samo jak inne smoki produkują swoje miniony (Primordus ma niszczyciele, Jormag tworzy lodowych icebreedów, Klakarakatatatorik - kryształowych Brandedów). Każdy smok włada (lub: jest) żywiołem i rozkazuje odpowiedniemu rodzajowi minionów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przedmioty na mniejszy lvl niż 70 to jakieś 10% mojego dropu z dungów, więc nawet tego nie zauważam, lol. W dodatku Anet teraz męczy się aby jeszcze bardziej zachęcić ludzi aby wrócili na low lvl zone, mam nadzieję, że powiążą to jakoś ze scavenger huntem na prekursory w przyszłości bo chyba nie ma innego tak dobrego rozwiązania..

Moja wojownica nie skończył story więc dlatego NPC mówią o ataku na Zhaitana i będą tak dalej mówić bo się jej nie chce tego robić... trololo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po tym patchu mam wrażenie, że na dungach moby mocniej biją też macie takie wrażenie czy się opuściłem po długiej przerwie? ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2013 o 22:37, Gacol08 napisał:

/ciach/

To masz raczej mylne wrażenie. Aktualnie spora część dungów, które sprawiały problemy przechodzi się lekko, łatwo i przyjemnie - Arah story robiłem wczoraj dosłownie jedną ręką: w tym przypadku przesadzili w drugą stronę i za bardzo ułatwili przedzieranie się przez tych bossów - najbardziej ubawiłem się przy drugim z nich: nadal ma w opisie, że przyzywa larwy + zjada je, ale... przez całą walkę nie przyzwał ich ani raz. Dobrze chociaż, że poszli po "rozum" do głowy i ostatnia walka już się tak nie dłuży. Inna sprawa, że jest to najbardziej żenująca walka w tymże loszku - wszystko co przed nią daje więcej emocji. :/ Za to HotW nadal nie zostało przemodelowane i bossowie zadają wręcz absurdalne obrażenia. Widać poprawiają je tak dość nieskładnie: pierwszy i ostatni poprawili, a pozostałe nadal posiadają mocny dysbalans.
Dobrze, że teraz można wreszcie bez większych spin zrobić wszystkie ścieżki explo. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak wam się widzi plan Areny na dodanie agonii w innych lochach ?
Ma się ona skalować mniej więcej tak
AC explo = 10 lv fraktali
.
.
.
Arah explo = 40 lv fraktali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No widzisz ja story to już dawno nie robiłem chodziło mi głównie o explory, a dokładnie HotW gdzie robiłem z ekipą path 1 i miałem takie wrażenie, iż moby mocniej biją. Zazwyczaj wbijałem się w grupkę mobów i nie odczuwałem ich walnięcia ( gram warriorem tank/dps).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się