AN0WN1M

Guild Wars 2 - Temat Ogólny

7250 postów w tym temacie

Dnia 26.02.2013 o 17:00, walgierz napisał:

Zapowiada się interesująco.

To jest żart jeśli oni brali pod uwagę małe gildie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.02.2013 o 18:38, qq_MoaR napisał:

> Zapowiada się interesująco.
To jest żart jeśli oni brali pod uwagę małe gildie.


Coś wspominali na FB swoim o problemie małych gildii, ale nie czytałem, bo mnie ten problem nie dotyczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.02.2013 o 18:42, qq_MoaR napisał:

Dubel.

Jakieś 2 tygodnie temu był wywiad z gościem od areny i było tam jasno przedstawione że jest opcja dla zaawansowanych technologicznie gildii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.02.2013 o 12:14, walgierz napisał:

> Coś wspominali na FB swoim o problemie małych gildii, ale nie czytałem, bo mnie
ten problem nie dotyczy.

Znalazłem już:
http://gamettescribe.tumblr.com/post/44038564122/question-about-smaller-guilds-re-guild-missions


Tutaj jest wyjaśnienie, jak to robić, a nie jak w ogóle uzyskać dostęp w przypadku małej gildii. Gratulacje dla ArenaNet, która zaczyna mówić, jak mają grać gracze. "Graj w zergu albo zapomnij o nowych rzeczach". GG! Nie wspominam już o różnicy cenowej na nowy gear z misji (plus szansa na prekursora) i bez nich: 12 komendacji + 5 golda ma się niby równać 40(!!!) laurom + 50 ecto? Czyli gracz bez zergu będzie zbierać cały miesiąc, podczas gdy z misji gilidiowych można to mieć w jeden wieczór? Do tego 50 ecto jest warte około 15-20g, zależnie od popytu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.02.2013 o 21:01, qq_MoaR napisał:

/ciach/

Jestem w dość niewielkiej gildii: ~30 aktywnie grających osób i nie mieliśmy żadnego problemu z uruchomieniem Guild Bounty - dla chcącego nic trudnego. ;) Wszystkie poprzednie upgrade`y mieliśmy i tak rozwinięte, więc influ się nam odkładało sukcesywnie, a teraz była szansa je wykorzystać. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.02.2013 o 11:43, Pajonk78 napisał:

> /ciach/
134,90: m.in. na Keyach.

Tzn. chodziło mi o pudełkową wersje, sorry za niedoprecyzowanie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.02.2013 o 07:33, Pajonk78 napisał:

> /ciach/
Jestem w dość niewielkiej gildii: ~30 aktywnie grających osób i nie mieliśmy żadnego
problemu z uruchomieniem Guild Bounty - dla chcącego nic trudnego. ;)


To nie jest mała gildia. Ja gram w takiej, która ma połowę tego, w dodatku na różnych serwerach (bo jedni chcieli RP, a przecież dzięki guestingowi mieliśmy móc grać sobie razem). I jak się okazało, na każdym serwerze trzeba influence zarabiać i gildiowe rzeczy wykupywać osobno, więc tam gdzie gram ja 30k potrzebne na te gildiowe misje to jeszcze przez parę lat nie zobaczymy.
Nie skarżę się, fajnie mi się gra ze znajomymi. Stwierdzam tylko że w naprawdę małych gildiach, takich gdzie aktywnych na serwerze jest parę osób, to się nie sprawdzi, bo nie są w stanie zarobić tyle influence i mają ważniejsze wydatki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.02.2013 o 12:02, pkapis napisał:

/ciach/

Ahhh to zmienia postać rzeczy. Choć teraz nawet w naszym przypadku uciułać kolejne kilkadziesiąt tysięcy influ nie będzie wcale tak prosto - na szczęście można zawsze kupić itemki, które podbijają jego ilość. ;) A dla Was jedynym rozwiązaniem jest przeniesienie się na ten sam serwer i tyle: nic innego chyba nie wchodzi w rachubę. :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.02.2013 o 11:50, Dregorio napisał:

Tzn. chodziło mi o pudełkową wersje, sorry za niedoprecyzowanie :D

150zł (pudełkowa) powinno być w Media Markt albo innych tego typu sklepach


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.02.2013 o 12:11, Pajonk78 napisał:

> /ciach/
Ahhh to zmienia postać rzeczy. Choć teraz nawet w naszym przypadku uciułać kolejne kilkadziesiąt
tysięcy influ nie będzie wcale tak prosto - na szczęście można zawsze kupić itemki, które
podbijają jego ilość. ;) A dla Was jedynym rozwiązaniem jest przeniesienie się na ten
sam serwer i tyle: nic innego chyba nie wchodzi w rachubę. :/


Przeniesienie obecnie już kosztuje gemy (1000-1800, chyba cena zależna od populacji). Niby rozwiązaniem jest multiguilding, ale to natomiast i tak zabije małe gildie, bo nikt nie będzie w nich zbierać influ (a to zapomną przełączyć representa, a to większa gildiia wymaga 100% repre, etc.). Innymi słowy: ArenaNet podyktowała graczom, że mają grać w dużych gildiach albo nie będą mieć contentu. Proste.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.02.2013 o 14:15, Deathscythe napisał:

/ciach/

Spokojnie: daj im czas na testy - podejrzewam, że za jakiś czas to się zmieni, bo przecież i tak do następnych poziomów potrzebne są Merity, więc nawet duże gildie dopóki ich nie zdobędą to nic nie zrobią - choćby miały pierdylion influ, więć IMO zmniejszenie kosztu influ jest tylko i wyłącznie kwestią czasu. ;)
Co do kosztu przeniesienia masz rację: zależy od populacji i zamyka się w 3 kwotach - 600, 1000 oraz 1800 gemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.02.2013 o 14:15, Deathscythe napisał:

> > /ciach/
> Ahhh to zmienia postać rzeczy. Choć teraz nawet w naszym przypadku uciułać kolejne
kilkadziesiąt
> tysięcy influ nie będzie wcale tak prosto - na szczęście można zawsze kupić itemki,
które
> podbijają jego ilość. ;) A dla Was jedynym rozwiązaniem jest przeniesienie się na
ten
> sam serwer i tyle: nic innego chyba nie wchodzi w rachubę. :/
>

Przeniesienie obecnie już kosztuje gemy (1000-1800, chyba cena zależna od populacji).
Niby rozwiązaniem jest multiguilding, ale to natomiast i tak zabije małe gildie, bo nikt
nie będzie w nich zbierać influ (a to zapomną przełączyć representa, a to większa gildiia
wymaga 100% repre, etc.). Innymi słowy: ArenaNet podyktowała graczom, że mają grać w
dużych gildiach albo nie będą mieć contentu. Proste.


Zgadzam się, że koszty są ciut duże, jednak poczekajmy ile influ można zdobyć za samo robienie tych misji. Coś czuję, że będzie ich więcej niż za "zwykle" granie w świecie. Z drugiej strony wybaczcie, ale 10 os. to nawet nie jest mała gildia a mikro gildia, wszystkie gildie powyżej 20 aktywnie grających osób bez problemu sobie poradzą, mogą ew. mieć minimalne opoźnienie. Z drugiej strony skoro gildia mała i casualowa, to i kontent połyka zdecydowanie wolniej, więc i nie musi się jakoś mocno śpieszyć. Forum zalewa fala ludzi płaczących, że nie mają co robić... Ja logując się do gry nie wiem za co się zabrać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.03.2013 o 11:37, GBoogie napisał:

Zgadzam się, że koszty są ciut duże, jednak poczekajmy ile influ można zdobyć za samo
robienie tych misji. Coś czuję, że będzie ich więcej niż za "zwykle" granie w świecie.
Z drugiej strony wybaczcie, ale 10 os. to nawet nie jest mała gildia a mikro gildia,
wszystkie gildie powyżej 20 aktywnie grających osób bez problemu sobie poradzą, mogą
ew. mieć minimalne opoźnienie. Z drugiej strony skoro gildia mała i casualowa, to i kontent
połyka zdecydowanie wolniej, więc i nie musi się jakoś mocno śpieszyć. Forum zalewa fala
ludzi płaczących, że nie mają co robić... Ja logując się do gry nie wiem za co się zabrać.



Nadal nie rozumiesz problemu, prawda? W manifesto było mówione "graj, jak chcesz", a nie "content tylko dla dużych gildii lub hardkorów". Podałem przykład cen za guild missions i daily. Powtórzę wobec tego: 12 komendacji (2 w 15 minut+szansa na prekursora) i 5 golda jak się niby ma do 40 laurów (jeden dziennie, 10 z monthly) i 50 ecto (około 15-20 golda)? To już jest wymuszanie na graczach, aby znaleźli sobie gildie 100+ (większość dużych gildii wymaga 100% representa).

Gildia 5-10 osób jest gildią znajomych i nie grają oni zazwyczaj 24h czy w innym sposób hardkorowo. Czy to jest powód, aby odcinać im content, który mogą realizować wspólnie? Naprawdę? W grze MMO? Proszę o logiczną argumentację tego.

Gildie powyżej 20 aktywnych osób są gildiami średnimi. Obecnie jestem w gildii, która ma 30-40 członków (część poszła na inny serwer do tego, część przestała grać), raz zmieniała serwer i nie jest w stanie uzbierać 50k influ w krótkim czasie. Przy 5 aktywnych osobach to 500 runów na dungeony w pełnym party (przy p1 CoF w 12-15 minut około 100 godzin non-stop) lub 1250 eventów (w grupach po 2 osoby dla zmaksymalizowania wpływu) lub 2000 wygranych w SPvP (w pełnym party). Tylko proszę, nie syp mi argumentem a`la ArenaNet: "wyframcie albo kupcie gemy i za nie influ", bo w tym momencie zabije śmiechem.

Zamiast wymyślać ceny z kosmosu (i zabijać tym małe gildie) i dodawać nowe waluty (obecnie 6, a nawet więcej licząc tokeny), ANet mogłaby wreszcie dodać alianse (co w pewien sposób by mogło rozwiązać problem guild missions), guild halle, sensowne SPvP, Zaishen Challange, etc. Jest mnóstwo rzeczy, których brakuje z GW1. Nie mówiąc, że takimi "łatkami" i "contentem" zaprzeczają swoim słowom z manifestu. Ale jest cool!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.03.2013 o 14:41, Deathscythe napisał:

> Zgadzam się, że koszty są ciut duże, jednak poczekajmy ile influ można zdobyć za
samo
> robienie tych misji. Coś czuję, że będzie ich więcej niż za "zwykle" granie w świecie.

> Z drugiej strony wybaczcie, ale 10 os. to nawet nie jest mała gildia a mikro gildia,

> wszystkie gildie powyżej 20 aktywnie grających osób bez problemu sobie poradzą,
mogą
> ew. mieć minimalne opoźnienie. Z drugiej strony skoro gildia mała i casualowa, to
i kontent
> połyka zdecydowanie wolniej, więc i nie musi się jakoś mocno śpieszyć. Forum zalewa
fala
> ludzi płaczących, że nie mają co robić... Ja logując się do gry nie wiem za co się
zabrać.


Nadal nie rozumiesz problemu, prawda? W manifesto było mówione "graj, jak chcesz", a
nie "content tylko dla dużych gildii lub hardkorów". Podałem przykład cen za guild missions
i daily. Powtórzę wobec tego: 12 komendacji (2 w 15 minut+szansa na prekursora) i 5 golda
jak się niby ma do 40 laurów (jeden dziennie, 10 z monthly) i 50 ecto (około 15-20 golda)?
To już jest wymuszanie na graczach, aby znaleźli sobie gildie 100+ (większość dużych
gildii wymaga 100% representa).

Graj jak chcesz nie znaczy, graj a My podamy Ci wszystko na tacy. Na upartego, jak bardzo chcesz możesz byc w gildii sam, a potrzebny influence kupić za zloto, ba za gemy, a więc realną kasę. Nikt Ci nie zabroni, skoro chcesz. Nikt też nie mowi, że to rozsądne albo najskuteczniejsze.

Dnia 01.03.2013 o 14:41, Deathscythe napisał:


Gildia 5-10 osób jest gildią znajomych i nie grają oni zazwyczaj 24h czy w innym sposób
hardkorowo. Czy to jest powód, aby odcinać im content, który mogą realizować wspólnie?
Naprawdę? W grze MMO? Proszę o logiczną argumentację tego.

Jeden prosty argument: w 5 osób nie będziesz w stanie wykonać jakiegokolwiek bounty. Jest przeznaczone dla większych grup. Tak malej gildii nie stać na wykupienie tych misji, jednak i tak by ich nie wykonały. W czym problem?

Dnia 01.03.2013 o 14:41, Deathscythe napisał:

Gildie powyżej 20 aktywnych osób są gildiami średnimi. Obecnie jestem w gildii, która
ma 30-40 członków (część poszła na inny serwer do tego, część przestała grać), raz zmieniała
serwer i nie jest w stanie uzbierać 50k influ w krótkim czasie. Przy 5 aktywnych osobach
to 500 runów na dungeony w pełnym party (przy p1 CoF w 12-15 minut około 100 godzin non-stop)
lub 1250 eventów (w grupach po 2 osoby dla zmaksymalizowania wpływu) lub 2000 wygranych
w SPvP (w pełnym party). Tylko proszę, nie syp mi argumentem a`la ArenaNet: "wyframcie
albo kupcie gemy i za nie influ", bo w tym momencie zabije śmiechem.


Powtarzam. gildia jest za mała by zrobić ten kontent. Skoro tak, to po co go kupować? To maleńki element gry przeznaczony dla dużych grup. powyżej party. Definicja gildii sprawą plynną. Dla mnie 5 os to jest jedno party grające razem. Kolo nawet socjalnej gildii taka grupa nie leżała. Gildie 15-20 osobowe nie beda miały problemów. Jestem wręcz pewien że nawet dwa party bardzo aktywnie grające sobie z tym pomogą. Casuale niestety nie, dlatego musimy zebrać się w większe grupy. CO NIE OZNACZA, ŻE potrzebujesz 100 os. gildii oj nie.

Dnia 01.03.2013 o 14:41, Deathscythe napisał:


Zamiast wymyślać ceny z kosmosu (i zabijać tym małe gildie) i dodawać nowe waluty (obecnie
6, a nawet więcej licząc tokeny), ANet mogłaby wreszcie dodać alianse (co w pewien sposób
by mogło rozwiązać problem guild missions), guild halle, sensowne SPvP, Zaishen Challange,
etc. Jest mnóstwo rzeczy, których brakuje z GW1. Nie mówiąc, że takimi "łatkami" i "contentem"
zaprzeczają swoim słowom z manifestu. Ale jest cool!


Jakiż to alliace zrobić jako gildia pięcioosobowa. Co byście wnieśli do takie ally? Czyżby tylko łatwiejszego w obsłudze LFG? Twoja gildia by zyskała na jakimkolwiek ally, jakakolwiek gildia będąca w tym ally kompletnie nic.


Gildie służa do celów socjalnych, a nie izolowania się. 5 os nie potrzebuje gildii (to tylko nazwa i logo dla party). Moja gildia zaczęła w jakieś 10 os. W tym czasie część się wykruszyła, sporo osób doszło, ale BARDZO powoli. Byśmy mogli się poznać. Osoby które nas traktowały jako LFG i nie chciały się zgrać pożegnały się z nami, bo nie celujemy w taki model i bez znaczenia czy nam starczy influ , czy nie. Nie chcemy też rozrosnąć się do jakiś dużych rozmiarów. Osobiście sądzę że jesli będzie powyżej 20 os online wieczorami, to taka gildia mi wystarczy do absolutnie każdego celu poza dzieleniem i rządzeniem na WvWvW... A może uważasz że na WvWvW gildie pięcioosobowe również powinny być traktowanie tak samo jak setka graczy? W 5 osób nie da się przejąc zamku! Skandal. Zaprzeczenie manifestu, musze dolączyć do molocha!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się