AN0WN1M

Guild Wars 2 - Temat Ogólny

7250 postów w tym temacie

Patrzę, ze więcej osób tutaj ciśnie po gw więc przyda się jeden pseudo obrońca... D:

Dnia 31.03.2013 o 12:21, Zajanski napisał:

z dodatkiem kretyńskiego
(w pvp) mechanizmu, który każdemu daje dwa życia, w tym drugie z 3x większą ilością hp
niż pierwsze.

?

Dnia 31.03.2013 o 12:21, Zajanski napisał:

WvWvW natomiast w ogóle do mnie nie przemawia, bo rozchodzi się tam wyłącznie
o wielkie zergi, jedna osoba nie jest w stanie mieć realnego wpływu na rozgrywkę (chyba,
że akurat prowadzi ze sobą zerga), a na dodatek zawsze jakiś serwer i tak jest z góry
skazany na porażkę, bo akurat mniej zergują.

Tower da się przejąć w 5 osób w dosyć krótkim czasie, nie mówiąc już o campach. WvWvW bardzo bazuje na tym w jakim tierze grasz, niestety.

Dnia 31.03.2013 o 12:21, Zajanski napisał:

No dobra, przyznam tylko, że całkiem nieźle bawiłem się na campieniu puzzle''a na eternal
battleground.

Na krótką metę nawet zabawne.

Dnia 31.03.2013 o 12:21, Zajanski napisał:

Cały system skillów zmieniony na gorszy. Skille "elitarne" często są gorsze od zwykłych
i człowiekowi aż żal, że nie może w to miejsce ustawić normalnego utility.

Raczej problem leży w tym, że ludzie nie wiedząc kiedy i gdzie ich używać. Często też grają ''uniwersalnym zestawem'' przez co się a) nudzą b) są mało skuteczni
Elitarne nie mogą być zbyt elitarne bo można byłoby kogoś zgwałcić w 3 sec na wvwvw czy pvp. Mam przegrać z kimś tylko dlatego, że moja elitka jest na CD po wcześniejszej walce? Bo tak to by wyglądało, nie masz elitki = przegrałeś. To nie jest takie proste jak myślisz.
>A na dodatek

Dnia 31.03.2013 o 12:21, Zajanski napisał:

niektóre klasy nawet utility mają mocno średnie (biedny elementalista, kto by na podstawie
GW2 mógł pomyśleć, że w pierwszym GW tak mocno zabijał?).

Przepraszam czy własnie powiedziałeś, że Elementalista ma średnie Utility? Łał.. brak mi słów, jednak to dobrze, że ''pewni'' ludzie rezygnują z tej gry.
Dodatkowo z pięciu skillów

Dnia 31.03.2013 o 12:21, Zajanski napisał:

na broniach też często ze dwa są bezużyteczne, więc może dochodzić do absurdalnych sytuacji,
w których człowiek używa tylko autoattacku i może jednego innego skilla przez całego
dungeona (a te i tak są zawsze dziecinnie proste, nie wyłączając Araha, który problemy
sprawia jedynie za pierwszym przejściem).

Bezużyteczne w tej sytuacji, w innej sytuacji mogą być użyteczne. Jeśli grasz Warriorem możesz bić tylko z 1 i 2 na GS''ie, ale i tak nie wyciągniesz w ten sposób najwyższego możliwego dmgu Warriorem, bo trzeba pomyśleć i trochę się natrudzić. To ewidentny błąd gry, że ludziom nie chce się myśleć i starać, nie zaprzeczam.

Dnia 31.03.2013 o 12:21, Zajanski napisał:

Dodatkowo istnieje ogromne rozwarstwienie pomiędzy klasami i każdy wie, że warrior jest
w tej chwili najmocniejszy na dungeony, a niektóre inne klasy, takie jak elementalista
czy ranger bierze się tylko dlatego, że łatwiej jest z nimi wystartować dungeona i szybciej
skończyć niż czekać na kogoś lepszego na tego slota.

Warrior w odpowiednich rękach jest naprawdę niesamowitą postacią, niestety prawie nikt nie potrafi grać Zerkiem Warriorem w innych lokacjach niż CoF p1 tak efektywnie jak np. Elementalistą.
Ranger jest słaby, z tym się zgodzę. System z Petem jest kulawy.

>Na niektóre dungeony chodzi się

Dnia 31.03.2013 o 12:21, Zajanski napisał:

wyłącznie w 4 warriorów + 1 mesmer. I żeby nie było - mówię to z perspektywy mesmera.

Przepraszam, ale czy to jest minus? Zabronisz ludziom farmić? Każdy dung da się zrobić każdym setupem z dobrym czasem, więc proszę nie narzekać, że 4xwar+ mes to jedyna słuszna droga.

Dnia 31.03.2013 o 12:21, Zajanski napisał:

Dodatkowo w grze praktycznie nie istnieje ekonomia - istnieją właściwie wyłącznie dwa
rodzaje przedmiotów - takie dostępne dla każdego (czyli w przedziale cenowym 2-10g) i
takie dostępne najbogatszym (a żeby być bogatym wiele nie trzeba, o czym niżej), czyli
legendary i prekursory po 200g+.

No ja widzę Destroyery za ~40golda czy inne ciekawe przedmioty za 50-100.
>Z dungeonów nic nie wypada
Oprócz gwarantowanej sumy pieniędzy, sporej ilości Expa (czyli skillpoint), tokenów które można przerobić na ecto gdy nie potrzebujemy na set, dużej ilości karmy to rzeczywiście nic..

Dnia 31.03.2013 o 12:21, Zajanski napisał:

fractal (za który akurat należy im się pochwała, szkoda
tylko że jego robienie jest praktycznie nieopłacalne, może pomijając nudną farmę Ascalonu).

Bagi 20soltowe, onyxy, skillpointy, fractal weapony (jak ktoś lubi), ringi ascended, szansa na prekusora/exo... rzeczywiście nie opłacalne.

badum tss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2013 o 16:25, Kermit napisał:

ale znowu ciężko było kogoś znaleźć chętnego bo niektóre dungony były nie opłacane (czas/trudność = nagroda),

W gw1 nie miałeś momentami żadnej nagrody czyli zero gwarantowanej kasy i tokenów.. i jak tu ludziom dogodzić aby nie zepsuć czegoś innego?

>Po wybiciu 80 lvl i kupieniu egzotycznego sprzętu za drobne pieniądze rozwój postaci się kończy... no chyba, że warto tracić czas na kolorowe bronie (które też praktycznie nic nie dają). A GW2 to nie GW...
A jaki był jeszcze rozwój postaci po wbiciu maxa w jedynce?

Dnia 31.03.2013 o 16:25, Kermit napisał:

Jak dla mnie to jest mega farma bo po przechodzeniu 10 razy tej samej lokacji robi się ją już tak bezmyślnie i na pamięć, że przyjemność z gry gdzieś wyparowała.

Gra dla Casuali. lol

>Jak widzisz daną klasę postaci i jaką ma broń to wiesz jakie ma skille. Nic Cię nie zaskoczy w dodatku przeważnie leci ta sama kombinacja klawiszy
W gw1 też wiedziałem jakie skille ma przeciwnik gdy zobaczyłem chociaż jeden skill lub broń jaką nosi ze sobą.
Po krótkim czasie każdy miał ten sam build (thank you Gw2PVx).. więc nie rozumiem problemu. Aha, w jedynce był też pasek Castingu więc... zaskoczenie? Ehe.. brakuje mi własnie tego paska bo czasem przez tone efektów specjalnych nie wiadomo kiedy mam blokować atak przeciwnika.
Ta sama kombinacja? No to już zależy jaki poziom reprezentuje Twój przeciwnik.
>kłania się problem z dungami i tym, że w pewnym momencie nikt nie chciał brać Elementalistów ze sobą, podobnie było chyba z Msemerem
Grałem Elemem i Mesmerem, mam rozegrane jakieś 1,400h i nigdy z czymś takim się nie spotkałem. Nie przeczę, że takie rzeczy się zdarzają... takie community.
>znudziło klepanie ciągle tym samym i dalej mam wrażenie,
Jednym z problemów ludzi grających w GW2 jest fakt, że noszą tylko jeden zestaw broni.
>Feeling to nie wybuchy i pew pew
Czyli to zależy już od gustu..

Myślę, że dopiero po Dodatku będzie można stwierdzić czy rzeczywiście warto siedzieć w tej grze, na razie daje jej szanse.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2013 o 16:27, qq_MoaR napisał:

?


http://wiki.guildwars2.com/wiki/Downed
O tak, zaraz pewnie będzie o finishowaniu, bo gonienie teleportującego się i znikającego thiefa w walce 5/5 to jest takie wspaniałe i wygodne w PvP.

Dnia 31.03.2013 o 16:27, qq_MoaR napisał:

Tower da się przejąć w 5 osób w dosyć krótkim czasie, nie mówiąc już o campach. WvWvW
bardzo bazuje na tym w jakim tierze grasz, niestety.


Bo przejmowanie pustych towerów to jest własnie to, co ludzi podnieca w PvP.

Dnia 31.03.2013 o 16:27, qq_MoaR napisał:

Raczej problem leży w tym, że ludzie nie wiedząc kiedy i gdzie ich używać. Często też
grają ''uniwersalnym zestawem'' przez co się a) nudzą b) są mało skuteczni
Elitarne nie mogą być zbyt elitarne bo można byłoby kogoś zgwałcić w 3 sec na wvwvw
czy pvp. Mam przegrać z kimś tylko dlatego, że moja elitka jest na CD po wcześniejszej
walce? Bo tak to by wyglądało, nie masz elitki = przegrałeś. To nie jest takie proste
jak myślisz.


Widze, że prawdopodobnie nie grałeś w pierwsze GW i nie wiesz jak działały skille elitarne. Kolega wcześniej pytał o opinię kogoś, kto grał zarówno w GW2 jak i w pierwsze GW i z takiej perspektywy mu odpowiadałem.

Dnia 31.03.2013 o 16:27, qq_MoaR napisał:

Przepraszam czy własnie powiedziałeś, że Elementalista ma średnie Utility? Łał.. brak
mi słów, jednak to dobrze, że ''pewni'' ludzie rezygnują z tej gry.


"Moja opinia jest lepsza od twojej, a w ogóle to jesteś głupi!"

Dnia 31.03.2013 o 16:27, qq_MoaR napisał:

Warrior w odpowiednich rękach jest naprawdę niesamowitą postacią, niestety prawie nikt
nie potrafi grać Zerkiem Warriorem w innych lokacjach niż CoF p1 tak efektywnie jak np.
Elementalistą.


Opinii ciąg dalszy, nie będę wdawał się w dyskusje o tym, jak bardzo beznadziejny lub silny jest elementalista, ale jest faktem, że:

Dnia 31.03.2013 o 16:27, qq_MoaR napisał:

>Na niektóre dungeony chodzi się
> wyłącznie w 4 warriorów + 1 mesmer. I żeby nie było - mówię to z perspektywy mesmera.


I tak, to jest minus. Różnorodność w grze dąży do zera. Każda klasa ma jeden "prawomyślny" build, a niedługo dojdzie do tego, że ludzie będą grali wyłącznie dwoma klasami. Nikomu nie zabraniam farmić (wtf? Skąd taki zarzut), ani nie mam pretensji do graczy za to, że wykorzystują wady gry. Nie rozumiem za to AN, który widząc to nie robi nic by to naprawić.

Dnia 31.03.2013 o 16:27, qq_MoaR napisał:

No ja widzę Destroyery za ~40golda czy inne ciekawe przedmioty za 50-100.


A teraz proszę to porównać do różnorodności, jaką mieliśmy w pierwszym GW.

Dnia 31.03.2013 o 16:27, qq_MoaR napisał:

Oprócz gwarantowanej sumy pieniędzy, sporej ilości Expa (czyli skillpoint), tokenów które
można przerobić na ecto gdy nie potrzebujemy na set, dużej ilości karmy to rzeczywiście
nic..


Zorientowany gracz wiedziałby, że jakieś 80% pieniędzy, które można wyciągać z dungeonów pochodzi z ringów, które robi się z recept o wyjątkowo niskim drop racie.

Dnia 31.03.2013 o 16:27, qq_MoaR napisał:

Bagi 20soltowe,


Które przeciętny gracz zdobywa po pierwszych dwóch runach.

Dnia 31.03.2013 o 16:27, qq_MoaR napisał:

onyxy


Pozostające w przedziale cenowym 40-60s.

Dnia 31.03.2013 o 16:27, qq_MoaR napisał:

skillpointy


Na dłuższą metę bezużyteczne i mało warte w przeliczeniu na gotówkę.

Dnia 31.03.2013 o 16:27, qq_MoaR napisał:

fractal weapony (jak ktoś lubi)


Szansa na drop twojego skina - 1%. Jak mówiłem, problemem jest tutaj to, że masz rzeczy bardzo rzadkie i bardzo powszechne. Nie ma nic po środku.

>ringi ascended

Tu ci przyznam racje - dopóki nie ma ringów, jest motywacja by chodzić na fractala.

Dnia 31.03.2013 o 16:27, qq_MoaR napisał:

szansa na prekusora/exo...


Tak jak i z mobów zabijanych w Malchor''s Leap. Tyle ze tam wydropisz więcej niż na przeciętnych fractalowym runie.
A teraz pójdź sobie na farmę Ascalonu na fractal lvl 50-60 i zobaczysz, że w ciągu 20 minut nudnej farmy dostaniesz średnio tyle, co za 3-4h normalnego biegania po fractalach.
Badum tss.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>O tak, zaraz pewnie będzie o finishowaniu,
Miało być rewolucyjnie więc jest.. nie każdemu się to podoba, mi np. Z początku nie wiedziałem o czym piszesz.
>Bo przejmowanie pustych towerów to jest własnie to, co ludzi podnieca w PvP.
Czy ja pisałem coś o pustych towerach?
>"Moja opinia jest lepsza od twojej, a w ogóle to jesteś głupi!"
Oczywiście, że jest lepsza bo gdybyś miał jakiekolwiek pojęcie o Elemie wcale byś tego nie napisał.
>Opinii ciąg dalszy, nie będę wdawał się w dyskusje o tym, jak bardzo beznadziejny lub silny jest elementalista, ale jest faktem, że:
Bo nie masz o tym pojęcia.
>I tak, to jest minus. Różnorodność w grze dąży do zera.
Różnorodność zależy od graczy. Cofa da się zrobić tzk samo efektywnie 2xthief 2xWar 1xMes czy też 3xthief 1xMes 1xElem. Da się też wziąć Rangera na farme CoFu i stracić tylko kilka sekund w porównaniu do buildu full war.
>Każda klasa ma jeden "prawomyślny" build,
Nie. Mesmer - shatter, Mesmer- Phantazmale, Mesmer- Condi Dmg, Mesmer- Support (np. na heal, ale niekoniecznie)
Elem - Dagger (jako DPS albo support), Elem- Scepter (DPS z boon duration <- polecam lub support), Elem -staff (support lub jako DPS)
Wiesz.. może odwiedź czasem forum gw2guru czy inne miejsce gdzie postowane są buildy
>A teraz proszę to porównać do różnorodności, jaką mieliśmy w pierwszym GW.
Ale mówisz o Gw1 jako prohecies czy jako GW1 po 5 latach (z eotn itp), bo jak o tym pierwszym to sry, ale przegrałeś.

>Zorientowany gracz wiedziałby, że jakieś 80% pieniędzy, które można wyciągać z dungeonów pochodzi z ringów, które robi się z recept o wyjątkowo niskim drop racie.
Spoko mam receptę z CM"a na której zarobiłem jakieś 500golda, więc wiem z czym to się je. Zorientowany gracz wiedziałbym, że teraz straciły na wartości i bardziej opłaca się robić CoF''a p1.

>onyxy
>Pozostające w przedziale cenowym 40-60s.
Przepraszam, ale ciągle mylą mi się onyxy z obsidianami, nie wiem dlaczego ^^
Ale... o co chodzi, narzekasz, że wypadają ONYXY (skoro przez pomyłkę o nich wspomniałem)?
>Na dłuższą metę bezużyteczne i mało warte w przeliczeniu na gotówkę.
Ten pan nie wie co mówi, ale im mniej osób zna tajniki TP to tym lepiej...
>Szansa na drop twojego skina - 1%. Jak mówiłem, problemem jest tutaj to, że masz rzeczy bardzo rzadkie i bardzo powszechne. Nie ma nic po środku.
Badum Tsss - 3 bronie fractalowe na 20daily (lvl20/30/40), to chyba więcej niż 1%. Aha.. to jest średnia broni jaka wypadła w mojej gildii, pozwoliłem sobie na trochę trudu żebyś nie powiedział: "zaraz ale to tylko w Twoim przypadku."
>A teraz pójdź sobie na farmę Ascalonu na fractal lvl 50-60 i zobaczysz, że w ciągu 20 minut nudnej farmy dostaniesz średnio tyle, co za 3-4h normalnego biegania po fractalach.
Narzekasz na słabych kolegów z drużyny?

Śmiem twierdzić, że naprawdę mało wiesz o tej grze i jesteś albo ignorantem albo głupcem, więc jak już pisałem wcześniej cieszę się, że takie osoby odchodzą i chyba zdałem sobie sprawę, że nie ma sensu dyskutować z takimi osobami. EoT badum..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2013 o 17:23, qq_MoaR napisał:

Miało być rewolucyjnie więc jest.. nie każdemu się to podoba, mi np. Z początku nie wiedziałem
o czym piszesz.


Miało być rewolucyjnie i jest rewolucyjnie, czemu nie zaprzeczam. Natomiast rewolucja ta wyszła PvP na złe.

Dnia 31.03.2013 o 17:23, qq_MoaR napisał:

Ale mówisz o Gw1 jako prohecies czy jako GW1 po 5 latach (z eotn itp), bo jak o tym pierwszym
to sry, ale przegrałeś.


Przyrównywanie produkcji skali GW2 do podstawki pierwszego GW jest absurdem. To oczywiste, że w tak wielkiej grze (i to po upływie ośmiu miesięcy), która bazuje na poprzedniczce powinna być większa różnorodność niż w samej Prophecies, a jest co najwyżej tak jak w Prophecies po dodaniu Sorrow''s Furnace.

Dnia 31.03.2013 o 17:23, qq_MoaR napisał:

Spoko mam receptę z CM"a na której zarobiłem jakieś 500golda, więc wiem z czym to się
je. Zorientowany gracz wiedziałbym, że teraz straciły na wartości i bardziej opłaca się
robić CoF''a p1.


3 runy TA w godzinę (przy założeniu dobrej drużyny) - 1 ring za 7-8g + onyx core''y/lodestone''y.
10 runów CoF''a w godzinę (przy założeniu dobrej drużyny) - jakieś 6g + molten core''y/lodestrone''y i wielka nuda.
Jeżeli nie wypadła ci recepta, to nawet nie masz takiej alternatywy - dla pieniędzy grindujesz CoF'a, no albo liczysz na te 0,5%. Tak czy inaczej - mniejszość trzyma 95% kasy, a maluczkim nie ma jak zarabiać poza grindem w najgorszem postaci.

Dnia 31.03.2013 o 17:23, qq_MoaR napisał:

nie ma sensu dyskutować z takimi osobami. EoT badum..


To nie dyskutuj. Na resztę nie odpowiadam, bo to czyste złośliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpowiem Ci po prostu:

GW1 to nie GW2, a Ty ciągle o nim piszesz...
Może nie grałem w GW1 ? Czemu mam porównywać aż tak bardzo skoro sami twórcy mówili o tym, że to będzie inna gra, żeby całe community nie było zaskoczone "a cio to jeśt, to nie naś guild warś" ? God damn
Jak masz dalej pisać o "1" to nie rozmawiajmy już o tym :)
Zestaw broni nie ma nic do tego, że sobie switchne na inną... ale mi twórcy pozwolili poszaleć ach, taki wybór, których skillów użyć ?(ano tych co 90% serwera bo jest tylko jedna sensowna kombinacja na klasę) tyle wygrać !

I nie dam raczej tej grze szans, bo nie widzę w niej end game''u. Fajnie się robiło mapki, achiwki, ale już mam dość. Może jak ktoś lubi coś robić, poświęcać czas i nie widzieć efektów, to gra jest dla niego, ja taki nie jestem.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2013 o 19:38, Kermit napisał:

GW1 to nie GW2, a Ty ciągle o nim piszesz...

Wracam do tego gdy wymaga tego sytuacja, Gw2 jest inną grą niż jedynka z czym nie może pogodzić się wiele osób, nie piszę o tym ciągle bo w pierwszym poście do Ciebie wcale o tym nie wspomniałem. Później dopiero podparłem swoją wypowiedz GW1, ponieważ sami twórcy w ten sam sposób argumentowali swoje decyzje, mówiąc jak było w jedynce i jak ma być w dwójce, czyli system nagród.
>Jak masz dalej pisać o "1" to nie rozmawiajmy już o tym :)
W niektórych momentach "1" jest kluczowa (bo niektóre osoby nie śledzą wszystkich wywiadów z twórcami), to tak jakbyś wyrzucił kilka kart z talii i zaczął grę.
>ale mi twórcy pozwolili poszaleć ach, taki wybór, których skillów użyć ?
Przecież było jasno powiedziane, że chcą zmniejszyć liczbę buildów bo i tak niewielka ich ilość była słuszna lub miała sens, w dodatku.. nie marnują tyle czasu na balans, maleje liczba expolitów. Wiecej plusów niż minusów.
>jedna sensowna kombinacja na klasę
Widzę ich znacznie więcej, ale Ty możesz powiedzieć: "co on tam wie..." i zresztą nie chce Cie do tego przekonywać, bo zaraz napiszesz że jestem złośliwy. Ludzie na tym forum są strasznie sensytywni.
>I nie dam raczej tej grze szans, bo nie widzę w niej end game''u.
Ja na szczęście mam świetną gildię dzięki której w grze bez end game''u dobrze się bawię. Aczkolwiek nie narzekałbym gdyby dodali coś ala Fort Aspenwood czy możę DoA... marzenia ściętej głowy, kto wie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do buildów wariora. Większośc biega z greatswordem/rifle. W skilach signety. Taka postać jest robiona pod krytyki, szybkie zbijanie HP. Nie widziałem nikogo z dwoma mieczami lub toporami. Albo zeby chociaz miał cos z tarczą. Młot? Sam go uwielbiam i używam go gdy gram bannerami. Do tego zestawu używam łuku. Nawet po ostatniej aktualizacji gdzie wzmocnili sztandary mało osób z takim buildem lata. Młot jest bardzo defensywny, na PvP jest za wolny. Ma fajne skille i to chyba jest jedyna broń gdzie używam wszystkich. Ale przydatność, hm w sumie nie wiem do czego go używać. Na PvE - biję moba, podlatuje gostek z GS i mi ściaga burstem. Sporo veteranów, championów jest odpornych na ogłuszenie/powalenie. Używam wyskoku z ogłuszeniem na WvW przy zergu, pomimo 30 pkt w witality i toughnes zostaje momentalnie ściągniety. Jeden na jeden nie ważne z kim, młociarz zostaje ubity. Łuk ma za krótki zasieg. Ma fajną obszarówkę, oslepienie, okulawienie. Ale coraz częsciej trafiam na ludzi którzy unikają okulawienia bo wyskakuje "immune". Oślepienie działa tylko do pierwszego ciosu. Ostatnio zrobiłem sobie builda pod dwa miecze i condition , mam krwawienie za 115 pkt co sekunde. Wyciagnąłbym jeszcze wiecej ale kosztem ataku fizycznego i HP. Ale zwiększam wtedy toughnes. W plecaku mam rifle i łuk pod kodycje, łuk z powodu podpalenia. Działa długo i zabieram po 700 obrazeń. Rifle ma krwawienie. Ale co z tego jak thief sciąga kondycje gdy wchodzi w niewidzialność. Nie ważne ile mu stacków nałoże. Przy duzej mobilnosci nakładam nawet do 15 krwawień. Obrażenia fizyczne mam na pozimie 400-500pkt, jeśli wejdzie krytyk to mam 1100. Co przy GS to jest pierdnieciem. Builda raczej nie zmienie, zaczyna mi się taka gra podobać. Kwestia opanowania i ogarnięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2013 o 18:37, zerohunter napisał:

/.../


Wszedłem sobie do gry po 5''cio miesięcznej przerwie - liczyłem, że po powrocie ujrzę naprawione bugi, więcej contentu i tyle samo ludzi jak miesiąc po premierze. Niestety myliłem się. Co prawda bugi i content w porządku, ale ludzi... ze świecą szukać. Na mapach pusto, tylko od czasu do czasu pojedyńcze duszyczki robiące eventy. Co się stało z tą grą ?! Szkoda, bo produkcja akurat jest świetna lecz jej potencjał został niewykorzystany. :[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to jak wybrać event na powrót do gry i dziwić się, że ludzie nie robią nic innego. :-D
Ludzi w świecie gry jest masa. Może po prostu zmień serwer na bardziej zaludniony? ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś może na to sposób?

Jak ustawiam small interface size to się takie cuś robi, zgłaszałem niby do nich ale to z jakieś parę miesięcy temu, i brak odzewu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.04.2013 o 22:10, zerohunter napisał:

Ma ktoś może na to sposób?

Jak ustawiam small interface size to się takie cuś robi, zgłaszałem niby do nich ale
to z jakieś parę miesięcy temu, i brak odzewu.


Daj screena.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.04.2013 o 22:10, zerohunter napisał:

Ma ktoś może na to sposób?

Jak ustawiam small interface size to się takie cuś robi, zgłaszałem niby do nich ale
to z jakieś parę miesięcy temu, i brak odzewu.


Edit, zapomniałem skrina:

20130413222720

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.04.2013 o 22:27, zerohunter napisał:

Edit, zapomniałem skrina:

Akurat norma przy Small Interface. Po prostu mają to skopane i jak na razie tego nie poprawili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się