AN0WN1M

Guild Wars 2 - Temat Ogólny

7250 postów w tym temacie

Dnia 14.08.2013 o 12:27, Eilene napisał:

Na razie chyba jednak nic nie slychac o duzym dodatku?

Ano nie wycofali się z niego na rzecz częstych aktualizacji, tbh wygląda to tak jakby Anet stała w miejscu jeśli chodzi o PvE. Co do multi-klas to wątpię żeby coś takiego dali.

Dnia 14.08.2013 o 12:27, Eilene napisał:

Swoja droga wydaje mi sie, ze te wszystkie czasowe eventy sa podobne do siebie...

Ano są,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat zwrot kasy poprzez sprzedaż do np. specjalnego vendora to najprawdopodobniejsza opcja. Jeżeli oczywiście jakieś kroki w takim kierunku podejmą.

@Eilene - dwuklasowości nie będzie, przynajmniej na razie. Już i tak balans jest z kittens. To nie gw1 gdzie bardziej chodziło o zbalansowanie skilli. Tutaj trzeba balansować całość klasy. Jeżeli już to nowe opcje broni dla istniejących klas. A dodatek zapewne w przyszłym roku, bo w tym nawet nowej zonki ani smoka nie zobaczymy.

Mam nadzieję, że Queens Speech serio coś "ważnego i trwale zmieniającego świat" wprowadzi. Oby nie był to nowy rodzaj farmy. Ale zapewne będzie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja to znowu mam wrażenie ze Arena nie pomysłu na rozwinięcie gry. Między innymi przez to że jednak te eventy są trochę podobne do siebie. Widać u nich brak doświadczenia w robieniu gry z otwartym światem. To nie jest GW1 gdzie mogli sobie pozwolić na różnorodność w instancjach, tutaj krainy są takie sobie. Trudniej też taki świat jaki jest w tej edycji naprawić, co widać po tym jak często wyskakują błędy. Jedną rzecz naprawią, ale dwie popsują. Przykład: na UW w tamtym tygodniu problem z gildiami w Lion, złe wyświetlanie pobytu członka gildii, brak możliwości wejścia na fraktale. Na WvW dalej sa błędy z murami, z petami rangerów.
Balans postaci: stworzyli dwa różne tryby gry: PvP i WvW, a teraz są ciągłe problemy z wyważeniem postaci. Mam wrażenie że do nich nie dociera że w każdym tym trybie co innego się liczy. Przez to że na PvP są zaniżone staty, wiele buildów z tego trybu nie istnieje na WvW, to działa też w drugą stronę. Odnoszę wrażenie że WvW jest wrzucone tak jakby na dokładkę, żeby ludzi zatrzymać. Piszę to wszystko z punktu widzenia grania wojownikiem na WvW od lutego non stop. Thief pod niewidkę jest za mocny, mesmer z klonami czy elemelek z leczeniem jest dla nie do zabicia. Wojownik aby przeżyć musi mieć wsparcie od innych klas albo się zrobić pod tanka ale w końcu i tak przegra. Sam nie istnieje, wiec cały zamysł gry wojownikiem pod meele jest bez sensu. On istnieje jedynie w zergu albo party. Wszystkie poprawki balansu są moim zdaniem robione pod katem aren na PvP albo dungów. Każda kolejna poprawka tylko osłabia wojownika na WvW, bo teraz coraz więcej klas ma niewidke. Zabić thiefa, czym? Grałem przez dłuższy czas GS, młotem. Obecnie gram miecz/topór. Drugi zestaw to łuk, rzadziej strzelba. Krwawienie - zdejmuje 18 stacków bez problemu, gdyż tyle potrafię w ciągu kilku sekund założyć. Każdy stack zabiera ok 100-110 pkt życia grając pod kondycje. Unieruchomienie gdy go okaleczę mieczem, zanim mi się załaduje dobicie spod trójki to on już ucieknie i siedzi mi na plecach. Podpalenie spod łuku, hm za długo działa (bardzo się przydaje na walki na murach gdyż płomienie potrafią zabrać nawet do 1200 pkt zycia) a i tak wystarczy żeby wszedł w niewidkę. To samo dotyczy mesmera. Wojownikiem zabić kogoś poza innym wojownikiem 1na1 to duże wyzwanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolejny zamach w Guild Wars, no kto by sie spodziewał... Przecież teraz na każdym evencie ktoś komuś chce wcisnąć sztylet pod żebro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I oto jest.
Podróż rozpoczęta miesiąc przed maturami. Pre kupione za 340g. Nowy cel w życiu trzeba teraz sobie znaleźć...

20130815135717

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.08.2013 o 23:56, Niewiernus napisał:

Zacny pokaz lagów i dc''ków milordzie ANet.
Nie rzucało tak nawet przed ostatnim patchem.

Widać.. dochodzą do perfekcji.


W ostatnim czasie robili stress testy wyłączanego cullingu. Wyłączali culluing lub go zmniejszali w losowych lokacjach, czego efektem były lagi i spadek fpsów. Nikogo nie zdziwiło, że w LA ludzi w banku widać aż spod samego mf?

Ba, dam wam nawet linka:
https://forum-en.guildwars2.com/forum/info/news/Culling-Removal-Stress-Tests

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja sam się dziwię, ale nie mam żadnych Power Point presentation czy coś jak to miało miejsce podczas Karka Event - za to samo living story jest... słabe i nudne jak flaki z olejem. "Konieczność" wykonania eventów na 13 różnych mapach, aby zdobyć komplet achików to już szczyt szczytów*. :/ Quo vadis AN?

* - tak wiem: nie ma konieczności uczestniczenia w pełnych 45 minutach na każdej mapie, ale takie "wyzwanie" IMO stanowi istne kuriozum...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To i tak postęp :P Porównaj TO do poprzednich opierających się na jednym schemacie: Znajdzki, farma "F" w LA i bieganie od jednego holoprojektora/drzwi/czegokolwiek spawnującego moby do drugiego w jednej zonce przez parę godzin by farmić zabójstwa :P

Brak cullingu jest imo świetny. Fajnie jest w końcu widzieć wszystkich na raz. Teraz tylko muszą przyciąć efekty w walce i te ultra w końcu będzie w niej widać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.08.2013 o 11:08, Sipso napisał:

Porównaj TO do poprzednich opierających się na jednym schemacie: Znajdzki,
farma "F" w LA i bieganie od jednego holoprojektora/drzwi/czegokolwiek spawnującego moby
do drugiego w jednej zonce przez parę godzin by farmić zabójstwa :P


Porównałem i... widać przecież ten sam schemat - tyle, że teraz zabijasz, aby zamykać portale, ale robisz to na różnych mapach... Ctrl+C - Ctrl+V i jedziemy dalej... :/ Gauntlet IMO jest świetny (aktualnie niedostępny dopóki nie skończę teraźniejszego LS - WTF?) - fakt faktem nadal ślęczę nad "pańciem z pieskiem", ale mimo to jest to coś naprawdę sympatycznego. To co dostaliśmy tym razem to zwykły koszmarek - oczywiście MOIM zdaniem. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem ....
zarejestrowałem się na adres poczty gmail / niestety, nie pamiętam loginu na moje normalne konto /, rejestracja przebiegła ok, pobrałem klienta gry i teraz, instaluję grę i muszę się zalogować i tutaj jest problem - błąd, error, itp. Error Code: 11:1001:2:1270
i teraz, ci robię źle?
czy " account name " to jest ta nazwa, na którą jestem zalogowany?
sam już nie wiem, co jest nie tak ... hasło jest na pewno poprawne ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.08.2013 o 12:54, Evertsen_Dante napisał:

Jako account name wpisujesz adres mailowy który podałeś.


Ok, już mam ;)
dzięki :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.08.2013 o 14:25, lis_23 napisał:

Mam już pobrane 100%, będzie się jeszcze coś pobierać samo z siebie? / patche /, czy
dopiero po kliknięciu " play "?.

Jak już Play masz podświetlone na czerwono (chyba - mam autologowanie, więc nie zwracam uwagi) to już spokojnie możesz grać. Ściąganie i instalowanie łatek odbywa się zawsze przed uruchomieniem gry - nie ma streamowania łatek jak to miało miejsce w pierwszej części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.08.2013 o 14:27, Pajonk78 napisał:

Jak już Play masz podświetlone na czerwono (chyba - mam autologowanie, więc nie zwracam
uwagi) to już spokojnie możesz grać. Ściąganie i instalowanie łatek odbywa się zawsze
przed uruchomieniem gry - nie ma streamowania łatek jak to miało miejsce w pierwszej
części.


Tak, jest na czerwono.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się