Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Tydzień z Command & Conquer 3: Wojny o tyberium - dzień szósty

39 postów w tym temacie

Co do tłumaczeń to są one albo wierne albo piękne - patrząc na nazwy jednostek z C&C:TW to stwierdzam, że tłumaczenie jest zdecydowanie wierne (mówiąc delikatnie) :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2007 o 21:27, Adamoo007 napisał:

Myślę ze tydzień z TDU powinien się zacząć hmmm....w poniedziałek?

Prorok jakiś czy co? A myśmy myśleli, że to taki szczwany plan ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mały błąd w wprowadzeniu :)

Zamiast:

"Według członków tej organizacji, Bractwo jest bardzo stare, dużo dawniejsze nie tyberium i obecne wojny."

Powinno być:

"Według członków tej organizacji, Bractwo jest bardzo stare, dużo dawniejsze niż tyberium i obecne wojny."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oua.

"Wieżą, że Kane, ich przywódca, stoi na czele ruchu, który wyniesie ludzkość na nowy poziom rozwoju, zapewni sprawiedliwość i dobrobyt wszystkim swoim wiernym."

Wieżą ?

Boli.

Wierzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś w krakowskim Empiku można było sobie pograć w C&C3 :) Powiem, że gierka bardzo fajna szkoda tylko że na moim sprzęcie nie pójdzie :P Jutro chyba też będzie można sobie tam pograć więc zapraszam. Ja się tak tam zasiedziałem, że mi chyba gre wyłączyli bo nagle błąd windowsa wyskoczył i przy uruchamianiu gry płytke chciało :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bratctwo NOD prezentuję się niezwykle kusząco. ;) Ciekawią mnie zwłaszcza bombowce Vertigo i możliwość wyłączenia wrogowi mini-mapy. Uwielbiam takie zagrania :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czepiacie się - piszący ten tekst to też w końcu człowiek - a każdemu zdarza się strzelić byka. Nie utrudnia to czytania :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"MCV- Wyglądający jak pancerny żuk, a ruszający się ja śnięta jaszczurka,(...)"

jako, że jestem szczęśliwym posiadaczem jaszczura, sprawdziłem. I faktycznie, łazi trochę jak moja agama :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

VolfPL :
No. Ale to razi w oczy, ażeby nie mówić że takie coś na pierwszej strony jest oczo...(Niech każdy dokończy sam.). ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2007 o 22:06, VolfPL napisał:

Czepiacie się - piszący ten tekst to też w końcu człowiek - a każdemu zdarza się strzelić byka.
Nie utrudnia to czytania :)

Czepiają się i mają rację - autor ma prawo cos przegapić, redaktor już teko prawa nie ma. Mam chyba dziś zły dzień, czy jak... przepraszam, już wprowadziłem poprawki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurde, zakończyłem kampanie GDI i czuję się jakoś tak rozczarowany... mam wrażenie, że mapy są monotonne. Cały czas patrzę na tę grę przez pryzmat Tiberian Sun i nie mogę poczuć pełnej satysfakcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2007 o 22:53, neozeus napisał:

Kurde, zakończyłem kampanie GDI i czuję się jakoś tak rozczarowany... mam wrażenie, że mapy
są monotonne....

Nie ty pierwszy - niezbyt duże (wręcz malutkie) i mało wyróżniające się mapki(w skirmishach) w nowym C&C to minus ;[
A jutro będą Scrinowie ;P (wg mnie nimi się strasznie "dziwnie" gra :P)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coś mało ciekawe są te jednostki NOD. GDI zresztą też. W Tiberian Sun były cyborgi, artleria Nod i podziemne transportery, to było bardzo oryginalne, może aż za bardzo. Teraz wszystko "znormalniało"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Volvox - Ze starego dobrego Westwood nic, lub prawie nic nie zostało, a EA to jednak EA - hurt i standaryzacja....
Wiecie co mnie boli najbardziej? Fabuła, im więcej gram tym bardziej widzę, że została zrobiona jako przygłupie i przewidywalne usprawiedliwienie stworzenia gry bardzo grywalnej, nie powiem, ale sprowadzającej historię C&C do poziomu gruntu. 3 różne scenerie, aby w necie było ciekawiej? Nie ma sprawy! Podzielimy świat na strefy! Wyodrębnić frakcję dla małolatów lubiących czołgi i wielkie spluwy? Jasne! Uwstecznienie GDI sie zrobi. Chyba po raz pierwszy przerywniki filmowe moim zdaniem PSUJĄ klimat! Co z tego, że znane twarze się przewijają, skoro całość jest mierna i bez polotu. Ech... Gdy Joe Kucan reżyserował to miało sens, czuło się ducha CnC, teraz "profesjonalista" podszedł do tego - "Zrobi się ten scenariusz raz dwa, w końcu to tylko jakaś gra..."

NO K.... !
(Nie zrozumcie mnie źle, ta gra jest dobra, ale jak RTS, jako spadkobierca serii jest rozczarowaniem na miarę szóstej pary skarpet pod choinką)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować