Zaloguj się, aby obserwować  
Murith

Szukam gry podobnej do...

2510 postów w tym temacie

Dnia 28.11.2010 o 19:25, Clud napisał:

Witam mam pytanie jakie tytuły z gier jrpg są dostępne na pc z tego co znalazłem narazie
jest to:
Final fantasy VII
Final fantasy VIII
Breath of Fire IV
the last remnant

czy są jeszcze jakieś tytuły dostępne na pc?


Japonce maja specyficzny klimat i bardziej od naszych piecykow loffciaja wszelakiej masci konsole. Na ps2 znajdziesz od groma takich tytulow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.11.2010 o 19:25, Clud napisał:

czy są jeszcze jakieś tytuły dostępne na pc?


PC ma to do siebie, że zacny gatunek jRPG słabo się przyjął i jego obecność jest wręcz maryginalna. Od siebie zarzucę dwoma tytułami: Anachronox, gra niesamowita, pełna humoru i barwnych światów, stworzona przez ekipę odpowiedzialną nota bene za Deus Ex, moja ulubiona produkcja pod banderą wirtualnych RPG w ogóle, oraz Septerra Core: Legacy of the Creator, nieco poważniejsza historia, bardzo rozbudowany świat, tylko z czasem walki zaczynają być mega wkurzające, bo jest ich naprawdę dużo.

Tak czy siak mogę te dwie produkcje polecić z czystym sercem każdemu fanowi jRPG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szukam gry z gatunków city builderów, bez rozbudowanych wątków militarnych. Odpadają:
1) Cezar, Faraon, Kleopatra itd.
2) Glory of the Roman Empire, Imperium Romanum i inne części cyklu
3) Children of the Nile
4) Civilization i Anno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.12.2010 o 19:10, witkab napisał:

Szukam gry z gatunków city builderów, bez rozbudowanych wątków militarnych. Odpadają:
1) Cezar, Faraon, Kleopatra itd.
2) Glory of the Roman Empire, Imperium Romanum i inne części cyklu
3) Children of the Nile
4) Civilization i Anno


No to uważam, że masz problem, bo wymieniłeś najlepsze City Buildery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mogą to być mniej hitowe produkcje, zadowolę się w sumie nawet dość przeciętną produkcją, bo po prostu mam ochotę na budowanie, a dawno nie widziałem żadnej nowości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lubisz budować? A lubisz tworzyć imperium transportowe od podstaw? Co prawda ingerencja w same miasta jest dosyć znikoma [ ale zawsze ] ale imo to jedna z najbardziej grywalnych gier tego typu a chodzi mi oczywiście o stareńki, pikselowaty ale cholernie grywalny Transport Tycoon Deluxe. Można rozbudowywać infrastrukturę samochodową, kolejową, lotniczą oraz morską. No ale jeżeli to jest za archaiczne [ a warto spróbować, zapewniam ] to może jakiś Transport Giant, Industry Giant or smth like that?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli grałeś w takie gry jak plemiona czy travian, to Turos jest właśnie dla ciebie.

Turos to gra przeglądarkowa osadzona w średniowieczu. W grze wcielamy się w przywódcę małej wioski i próbujemy ją rozbudować tak by stała się potęgą w świecie gry.
Na start dostajemy 1 wioskę z 2 punktami populacji, którą rozbudowujemy i zdobywamy kolejne punkty populacji. Oczywiście z czasem zdobywamy kolejne wioski, którymi tak samo możemy zarządzać.
Przed rozpoczęciem potyczki musimy wybrać jedną z trzech nacji, które są dokładnie opisane przy rejestracji. Każde z plemion ma własne wady i zalety czy to w wojsku czy w budowlach, dlatego warto się zastanowić, która rasa będzie najlepiej pasował do naszego stylu gry.

Dostępne nacje:

* Rzymianie - Ze względu na wysoki poziom rozwoju, Rzymianie są mistrzami w budowie infrastruktury, a ich oddziały są niewątpliwie jedną z najlepszych
jednostek wojennych. Są one bardzo potężne zarówno w ataku i obronie. Aby osiągnąć taki poziom jednostek gracz musi przejść długi i kosztowny etap szkolenia. Armia Rzymska ma jedną wadę , jest łatwym celem dla kawalerii.

* Galowie - Galowie to ludność nastawiona przyjaźnie, znają wiele taktyk defensywnych
dzięki czemu mają najbardziej rozwiniętą obronę z całej gry. Dobrze rozwinięta jednostka konna bardzo pomaga w potyczkach między innymi graczami.
Galijscy poddani to bardzo dobrzy obrońcy jak i agresywni atakujący ( jeźdźcy ) , każdy kto lubi takie taktyki i potrafi wykorzystać potencjał Galijskich poddanych powinien wybrać właśnie nich.

* Teutoni - Pokolenie Teutonów (Krzyżacy) to bardzo agresywne i nie zdyscyplinowane plemię. Nie boją się śmierci i nie zważają na zagrożenie. Ciężkie zbroje i brak dyscypliny sprawia że wojska Teutońskie są wolne w porównaniu do reszty plemion.

W grze dostępnych jest 5 surowców za które rozbudowujemy swoje miasta i organizujemy wojsko. Dostępne surowce:

- Drewno
- Kamień
- Żelazo
- Żywność
- Złoto

Najważniejszym surowcem w grze jest złoto, które tylko i wyłącznie możemy pozyskać poprzez podatek z rąk poddanych, zaraz za złotem najważniejsze jest jedzenie, ponieważ wraz ze wzrostem naszej populacji w mieście (czyt. mieszkańców/pracowników/wojowników) licznik produkcji jego maleje. Reszta surowców czyli drewno, kamień i żelazo są na równi ze sobą. Brakujące surowce możemy dowolnie zamieniać na targu z innymi graczami lub poddanymi. Trzeba pamiętać że przy tym drugim tracimy jakiś % który nie jest stałą liczbą naszego wkładu.

Dostępnych mamy też 36 jednostek wojennych różnego rodzaju zaczynając na zwykłych legionistach, a kończąc na wielkich i ciężkich machinach oblężniczych czy liburnach.

Tytuł ten zasługuje na dużą uwagę ponieważ:

- Gra jest bardzo realistyczna. Stwierdzenie to mogę poprzeć kilkoma punktami. Pierwszy z nich to taki iż do wytrenowania jakiejś jednostki potrzeba nam ekwipunku (czyt. broni i zbroi). Drugi z faktów to przyrost pieniędzy. Do tej pory w grach tego typu były różnego rodzaju "kopalnie złota", natomiast w turos''ie przywódca danej osady ustawia wysokość podatku, który jest pobierany z kieszeni ludności. Trzeba pamiętać, im większy podatek tym mniejsze zadowolenie ludności, a im mniejsze zadowolenie ludności tym słabiej oni pracują a naszą osadę łatwiej podbić.

- Duży wybór. Założenie przy tworzeniu tej gry było takie: "Stworzyć grę w której gracz będzie wybierał co się stanie, a nie system gry." Myślę że poniekąd udało się to nam wykonać. Na początku gry wybieramy nację, która nam najlepiej pasuje. Jedna jest lepsza w walce wręcz, a druga w morskich bitwach. Później przychodzi czas na wybór podatku, jeżeli chcemy mieć dużo wojska to ustawiamy go na wysoki jednak trzeba pamiętać że wtedy nadstawiamy kark naszym wrogom. To samo tyczy się naszych pieniędzy, musimy wybrać czy zainwestować w przyszłość (kopalnie), czy w teraźniejszość (armie).


Do gry dodano także kilka innowacyjnych systemów, które opiszę poniżej:

System zadań - To specjalnie przygotowane zadania, które nie są przymusowe jednak dzięki nim można dużo zyskać. Zadania podzielone są na 4 kategorie:

* Ekonomiczne - Wybuduj jakiś tam budynek na jakiś poziom.
* Militarne - Zrekrutuj ileś tam wojska, ulepsz atak/obronę jakiejś jednostki na jakiś tam poziom, zniszcz wroga.
* Świąteczne - Rożne zadania związane ze świętami w życiu realnym.
* Inne - Zadania bardziej z opisem, przygodą.

Za wykonanie jakiegoś zadania zyskujemy różne nagrody w postaci surowców, wojska itp. i 1 do punktów zadań. Punkty zadań możemy wymieniać na punkty premium, natomiast punkty premium możemy zużyć w sklepiku gry.

System herosów - Na początku gry wybieramy jednego z pośród dziewięciu herosów, dla każdej nacji po trzy. Każdy z nich ma własną nazwę, opis fabularny i umiejętności, które musimy wyćwiczyć by działały. W grze jest specjalny sklep w którym każdym gracz może zakupić ekwipunek dla swojego herosa.

System kart - Za punkty premium możemy kupować karty w sklepie. Każda karta ma różne właściwości, np:

* Karta bractwa - Dzięki niej możemy zmienić nazwę naszego bractwa (oczywiście jeżeli jesteśmy jej założycielem).
* Karta czarodziejskiej skrzyni - Losuje 1 z pośród wszystkich kart w sklepie i umieszcza ją w naszym inventarzu.

Zaawansowany system bractw - Każdy gracz po wybudowaniu w swoim mieście ambasady może założyć bractwo. Do bractwa można zapraszać innych graczy którzy na wzajem się wspierają. Innowacją w tym systemie jest magazyn bractwa i budowle bractwa:

* Magazyn bractwa - Rodzaj schowka w którym przechowywane są surowce wpłacane przez członków tego zgromadzenia.
* Budowle bractwa - Budynki bractwa, które zarząd zgromadzenia może ulepszać za surowce z magazynu bractwa. Każdy budynek daje bonus wszystkim członkom bractwa np. atak jednostek wojennych.

Myślę że powyższymi informacjami zachęciłem cię do tego tytułu.


Adres Gry - www.turos.net
Adres Forum - www.turos.net/forum
Adres do Bloga BinaryLogicR - www.binarylogicr.turos.net
E-mail do Supportu - support@turos.net

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To i ja mam pytanie: raczej szukam tytułu w którym:
jest się dowódcą floty statków kosmicznych,
najlepiej strategia,
chociaż jakieś znaki taktyki,
o i żeby jeszcze porządna a nie jakiś crap :D

Został mi już polecony Homeworld, coś prócz tego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.12.2010 o 18:57, necron1501 napisał:

To i ja mam pytanie: raczej szukam tytułu w którym:
jest się dowódcą floty statków kosmicznych,
najlepiej strategia,
chociaż jakieś znaki taktyki,
o i żeby jeszcze porządna a nie jakiś crap :D

Został mi już polecony Homeworld, coś prócz tego?


X-Wing.

Kto zna coś podobnego do Spellforce 2 z dodatkiem albo Warcraft 3 z dodatkiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.12.2010 o 19:05, Master_Miller napisał:

Kto zna coś podobnego do Spellforce 2 z dodatkiem albo Warcraft 3 z dodatkiem?


Dragonshard lub Warlords: Battlecry (albo Heroes of Annihilated Empires, podobno dobre)? Jest jeszcze Armies of Exigo, czysta zrzyna z Wara 3, tylko dużo ładniejsza grafika. A X-Wing to space sim, jeśli chodzi o strategię i taktykę, to polecam takie gry jak Hegemonia, jakieś Pax Imperia, Star Trek: Armada, O.R.B., Outforce, Sins of a Solar Empire (chociaż to już raczej gra 4X) czy Conquest: Frontier Wars. Jeśli zaś o space simy z dowodzeniem chodzi, to polecam szczególnie grę Star Trek: Klingon Academy. Inne produkcje typu Empires at War czy Bridge Commander też się nadadzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Star Wolves, Master of Orion - seria [ najepsza imo dwójka i jedynka ale w jedynkę nie grałem - trójka to popłuczyny], Galactic Civilizations - też seria ... tyle przychodzi mi do głowy w pierwszej kolejności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.12.2010 o 19:17, Tyler_D napisał:

Star Wolves, Master of Orion - seria [ najepsza imo dwójka i jedynka ale w jedynkę nie
grałem - trójka to popłuczyny], Galactic Civilizations - też seria ... tyle przychodzi
mi do głowy w pierwszej kolejności.


W star wolves grałem, trochę za mała skala jak dla mnie :D Resztę tytułów zobaczę :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hegemonia, Conquest: Frontier Wars czy Outforce powinny już być w odpowiedniej skali ;). No i Imperium Galactica, tyż dobre. Albo Nexus: The Jupiter Incident - jest to akurat gra taktyczna w kosmosie, tylko podobno dość trudna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś mógłby mi polecić grę podobną do Wiedźmina. Tzn. chciałbym, żeby w grze było więcej niż jedno zakończenie i możliwość wyborów, które wypłyną na dalszą rozgrywkę. Gatunek - obojętny, ale jak najbardziej zbliżony do klasycznego RPG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.12.2010 o 19:13, Demagol napisał:

> Kto zna coś podobnego do Spellforce 2 z dodatkiem albo Warcraft 3 z dodatkiem?

Dragonshard lub Warlords: Battlecry (albo Heroes of Annihilated Empires, podobno dobre)?
Jest jeszcze Armies of Exigo, czysta zrzyna z Wara 3, tylko dużo ładniejsza grafika.
A X-Wing to space sim, jeśli chodzi o strategię i taktykę, to polecam takie gry jak Hegemonia,
jakieś Pax Imperia, Star Trek: Armada, O.R.B., Outforce, Sins of a Solar Empire (chociaż
to już raczej gra 4X) czy Conquest: Frontier Wars. Jeśli zaś o space simy z dowodzeniem
chodzi, to polecam szczególnie grę Star Trek: Klingon Academy. Inne produkcje typu Empires
at War czy Bridge Commander też się nadadzą.


Wyjezdzasz mi z dziwnymi tytulami. Sins of a solar empire to nie jest rpg z rtsem ;P

Warlords nudny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować