Zaloguj się, aby obserwować  
ShaDoW_The_Dark

The Elder Scrolls V: Skyrim

9509 postów w tym temacie

Dnia 20.12.2011 o 18:11, KrzysztofMarek napisał:

Wiesz, każda następna gra z serii powiela w dużej mierze to, co poprzednio było dobrze
przyjęte. The Elders Scrol nie jest pod tym wzgledem wyjatkiem. O ile szczegóły są różne,
o tyle główne założenia są identyczne. Za pierwszym razem (dla mnie był to Morrowind)
gra była nader świeża i odkrywcza, każda następna musi wydawać się płytsza i wtórna.


Pewnie, ale nie do końca o to mi chodziło. Poprzez "płytkość i bzdurność" miałem na myśli poziom treści Skyrim''a, konkretniej jego questów i dialogów.

Dnia 20.12.2011 o 18:11, KrzysztofMarek napisał:

No tak, jak na wstępie człowiek dostał po buzi, to od razu nabierał respektu. Ale...
Gothic II już nie był tak świeży, a Gothic 3 też robił wrażenie wtórności i zastoju.


Ale nadal towarzyszyło mi w nich uczucie takie jak w części pierwszej, a to już coś. TES to się moim zdaniem nie udało.

Dnia 20.12.2011 o 18:11, KrzysztofMarek napisał:

Świt Bugów (zwany dla niepoznaki Zmierzchem Bogów) był już mało strawnym gniotem, tym
niemniej też go przeszedłem. Ba! Nawet Risen też już nie był taki dobry. Ale i tak lepszy
od Arcanii.


Nie wiem, od Risen''a się odbiłem, a w pozostałe nie grałem. Poza tym nie były robione przez Piranie. ;P

Dnia 20.12.2011 o 18:11, KrzysztofMarek napisał:

Chcieć, to móc ;-D


Póki co nie mam dostępu do dobrego peceta, a na konsolach nie wydano wersji polskiej. ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.12.2011 o 18:38, HumanGhost napisał:

To sie nie powtarzaj, tylko odpowiedz na pytanie.


Przecież odpowiadam już chyba trzeci raz, wystarczyło użyć dedukcji.

Dnia 20.12.2011 o 18:38, HumanGhost napisał:

Powtórzę ja: na jaką różnorodność liczyłeś?


Nie na wizualną, a od Bethesdy taką tylko dostałem. Co z tego, że lochy wyglądają inaczej i jest ich od groma, skoro w każdym robi się dokładnie to samo. Po cholerę mi to? Wolałbym ich mniejszą liczbę, a żeby były bardziej sensowne, tak jak np. krypty we Fallout: New Vegas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok panowie sądzę, że należy zmienić koncepcję wszystkich gier.

Od dzisiaj to nie my będziemy ratować świat - MY zajmiemy sie normalnym życiem w RPG. Czyli 6/7 dni w pracy w tartaku, pod wieczór na ciepły miód pitny, a w tym czasie armie xxx króla zabiją w epickiej bitwie wielkie zło.

Problem polega na fakcie, że w np. Gothicu mozża było kreować w wypowiedziach i zachowaniu bardziej wg. swojego charakteru co dodawało realizmu, a w Skyrimie nie. ;)

Ale co ja pieprze, wracam do Skyrima , czas wypić piwko, wrócić do domu, a jutro znowu na smoki zapoluję!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ratować świat można to nie jest złe w grach tylko widzisz w Gothicu 1 nikt nie mówił ci na początku, że jesteś wybrańcem (no może była tam wzmianka, że ty wszystko zmienisz i później coś tam Xardupek wspominał) tylko wrzucili cię do tego więzienia i musiałeś sobie radzić sam. Nic nie wskazywało przez połowę gry, że weźmiesz udział w jakiejś epickiej walce z przerośniętym pająkiem tylko zajmowałeś się zdobywaniem hierarchii i informacji na temat ''''magicznego kondona''''.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.12.2011 o 19:03, Niflheim napisał:

Przecież odpowiadam już chyba trzeci raz, wystarczyło użyć dedukcji.


Nie no proszę Cię, nie żartuj. Dedukcji? A co my sie bawimy w forumową mafię tutaj?

Dnia 20.12.2011 o 19:03, Niflheim napisał:

Nie na wizualną, a od Bethesdy taką tylko dostałem. /ciach/


Uwaga, to może być dla Ciebie szok: w 95% gier robi sie to samo. 95% filmów kończy się dobrze. A w 95% kryminałów na końcu wychodzi na jaw kto jest mordercą. Wydedukuj sobie dalej Watsonie. ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.12.2011 o 20:34, HumanGhost napisał:

Uwaga, to może być dla Ciebie szok: w 95% gier robi sie to samo. 95% filmów kończy się
dobrze. A w 95% kryminałów na końcu wychodzi na jaw kto jest mordercą. Wydedukuj sobie
dalej Watsonie. ;]


Ale co mnie to obchodzi? ;D Nie znajduj wymówek dla Bethesdy, bo sam widzisz, że jak się chce, to można. Pojechali po najmniejszej linii oporu, znowu ilość ponad jakość. Trudno, jeżeli ludziom to odpowiada, to nie będę się kłócił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.12.2011 o 20:34, HumanGhost napisał:

> /.../ A w 95% kryminałów na końcu wychodzi na jaw kto jest mordercą. Wydedukuj sobie
dalej Watsonie. ;]

Mam pecha: nie trafiłem na żaden kryminał z tych 5%. A powinienem (statystycznie) przeczytać przynajmniej 150 takich kryminałów. Wprawdzie nawet Sherlockowi Holmesowi trafiło się, że nie złapał przestępczyni (nie zabiła), ale wiedział, że to była ona!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.12.2011 o 21:00, lechion napisał:

Podaj mi tytuł lepszej gry , która zajęła Ci tyle czasu .



Morrowind. Tam przynajmniej było trochę fabuły,a nie bieganie od jaskini do jaskini w poszukiwaniu nastepnej ksiazki/broni/zbroi/kości/okrzyku*.

*nie potrzebne skreślić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.12.2011 o 21:07, CaHa napisał:

>/.../ > Morrowind. Tam przynajmniej było trochę fabuły,a nie bieganie od jaskini do jaskini w
poszukiwaniu nastepnej ksiazki/broni/zbroi/kości/okrzyku*.

*nie potrzebne skreślić

Z jednej strony masz rację - Morrowind był grą wciągającą chyba na dłużej, chociaż nie wszystkich. Ale wtedy internet prawie nie istniał, takiej wymiany informacji nie było to i człowiek nie wiedział, co ma zrobić, żeby główny wątek pociągnąć. A teraz - czego byś nie wiedział, dowiesz się w kilkanaście minut. Można jednak wyobrazić sobie, ze dostajesz Skyrim, internetu nie masz, zdany jesteś na krótką recenzję w jakimś piśmie (przewodnik pierwszych kroków w Morrowindzie był co prawda w CDA, ale też nie od razu) i nic o grze nie wiesz. Nie wiesz, co masz robić i nie wiesz, jak to się skończy. Wtedy i Skyrim zdawałby się wspaniała, odkrywczą grą, a nie wtórną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanie, co muszę zrobić, żeby dostać się do mrocznego bractwa? Tzn

Spoiler

poszedłem już do opuszczonego domu w wichrowym tronie i wykonałem zlecenie tego chłopca, na zabicie kobiety prowadzącej dom dziecka w samotni. Następnie dostałem, wiadomość w której było napisane "Wiemy" i charakterystyczna czarna łapka, pomyślałem, że nie długo się do mnie odezwą a tutaj słuch całkowicie zaginął... Mam nadal czekać na kolejną wiadomość czy muszę zrobić jakieś dodatkowe zadanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.12.2011 o 22:46, Stein napisał:

Takie pytanie, co muszę zrobić, żeby dostać się do mrocznego bractwa? Tzn

Spoiler

poszedłem
już do opuszczonego domu w wichrowym tronie i wykonałem zlecenie tego chłopca, na zabicie
kobiety prowadzącej dom dziecka w samotni. Następnie dostałem, wiadomość w której było
napisane "Wiemy" i charakterystyczna czarna łapka, pomyślałem, że nie długo się do mnie
odezwą a tutaj słuch całkowicie zaginął... Mam nadal czekać na kolejną wiadomość czy
muszę zrobić jakieś dodatkowe zadanie?



Spoiler

Prześpij się w łożu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.12.2011 o 22:49, Kermit napisał:

Spoiler

Prześpij się w łożu :)



No widzisz... miałem

Spoiler

lykantropie, która nie daję premii do wypoczęcia więc w sumie nigdy nie spałem ;p

tak czy inaczej wielkie dzięki, pomogło :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem na queście Okno do świata duchów, na etapie

Spoiler

wyrycia jakiegoś tekstu gdzieś. No właśnie, gdzie należy to zrobić? Po tracking nie pokazuje nic (tylko wejście do tej wieży w tym podziemnym mieście, a potem znika...


Już wiem,
Spoiler

po prostu nie podniosłem tej kostki potem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie o smoczych krzykach.

Na filmikach widzialem ze po zabiciu smoka dostaje sie dusze dzieki, której mozna nauczyc sie slowa z krzyku smoka.

Widzialem takze ze reszte smoczego krzyku mozna zdobyc z jakis kapliczek cos takiego czy do tego jest potrzebna smocza dusza by nauczyc sie reszty krzyku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystkich słów do smoczych krzyków uczysz się tych "kapliczkach" zaś smocze dusze są potrzebne do odblokowania poznanej wiedzy tak aby można jej było używać, czyli aby używać 3 poziomu krzyku musisz na niego "wydać" 3 smocze dusze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zebrałam wszystkie maski smoczych kapłanów , założyłam drewnianą, nawet się przespałam i nic :( , jakieś pomysły dlaczego nie przenosi mnie do tych posągów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.12.2011 o 08:35, In_The_End napisał:

Czy ktoś z was trafił na kapliczkę, która uczy trzech smoczych krzyków na raz? Ja ostatnio na taką wpadłem. Czy to bug?

Też na coś takiego trafiłem. Podejrzewam że to może być bug choć o ile pamiętam był to jakiś mniej użyteczny okrzyk (zdaje się ten z wywoływaniem hałasu gdzie indziej) więc może zdecydowali się w ten sposób zrównoważyć jego małą przydatność,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować