Zaloguj się, aby obserwować  
ShaDoW_The_Dark

The Elder Scrolls V: Skyrim

9509 postów w tym temacie

Dnia 02.03.2012 o 09:23, Boguslav4 napisał:

Zastanawiam się, czy twórcy specjalnie stworzyli te domki tak, by każdy miał jakieś wady...
Ten mały, ten zabugowany, ten w nielubianym mieście itp. :)


Po co mają się wysilać, jak przyjdą modderzy i wszystko zrobią sami?

Dnia 02.03.2012 o 09:23, Boguslav4 napisał:

Pamiętam, że w Morrowindzie domy rodów były tak fajne, że człowiek sprawdzał wcześniej
w poradnikach który ciąg zadań (15-20, a nie 5 zadań jak dla gildi w Skyrimie :) powinnien
zrobić.


No, chaty w morro to było coś (twierdze w zasadzie). Ehh stare czasy, faktycznie ciągi questów były jakoś lepiej przemyślane i dłuższe... questy dla gildii w Skyrim strasznie mnie zawiodły, mega krótkie.

Dnia 02.03.2012 o 09:23, Boguslav4 napisał:

DLC w zachodnim kontynentalnym Morrowindzie byłoby świetne :)
Nie chodzi o sentyment, ale o to, że te tereny nie były nigdy ukazane i mają ciekawą
historię.


Pewnie, ja jestem fanem Morrowinda jako gry i Morrowind jako miejsca :)
Problem jest taki, że według lore Morrowind nie nadaje się już za bardzo do niczego- trójca zniknęła, miasto Vivec zostało zniszczone, Argonianie, Nordowie i Orkowie najechali Morrowind i zniszczyli prowincję, Czerwony Góra zaliczyła erupcję, która przykryła cały teren popiołem i zakryła słońce, a Dunmerzy generalnie są w odwrocie i uciekają z Morrowind (chyba tylko Redoranie się stawiają jeszcze). Zauważ, że jak robisz dunmerskiego bohatera w Skyrimie to padają teksty o uciekinierach (oh, another refuge..). W Windhelm żyją Dunmerzy, wszyscy ich cisną, ale ci się godzą, bo nie mają gdzie wracać. Taki lost niestety zgotowała Bethesda Morrowindowi :/
Jeśli dodatek miałby być w Morrowindzie, to chyba w ramach totalnego dociśnięcia Dunmerów, bo nie widzę jakbyśmy mieli stanąć na czele dunmerskiego powstania przeciwko Skyrimowi, raczej na odwrót- podboj ze strony Nordów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.03.2012 o 09:38, Budo napisał:

> DLC w zachodnim kontynentalnym Morrowindzie byłoby świetne :)
> Nie chodzi o sentyment, ale o to, że te tereny nie były nigdy ukazane i mają ciekawą

> historię.

Pewnie, ja jestem fanem Morrowinda jako gry i Morrowind jako miejsca :)
Problem jest taki, że według lore Morrowind nie nadaje się już za bardzo do niczego-
trójca zniknęła, miasto Vivec zostało zniszczone, Argonianie, Nordowie i Orkowie najechali
Morrowind i zniszczyli prowincję, Czerwony Góra zaliczyła erupcję, która przykryła cały
teren popiołem i zakryła słońce, a Dunmerzy generalnie są w odwrocie i uciekają z Morrowind
(chyba tylko Redoranie się stawiają jeszcze). Zauważ, że jak robisz dunmerskiego bohatera
w Skyrimie to padają teksty o uciekinierach (oh, another refuge..). W Windhelm żyją Dunmerzy,
wszyscy ich cisną, ale ci się godzą, bo nie mają gdzie wracać. Taki lost niestety zgotowała
Bethesda Morrowindowi :/
Jeśli dodatek miałby być w Morrowindzie, to chyba w ramach totalnego dociśnięcia Dunmerów,
bo nie widzę jakbyśmy mieli stanąć na czele dunmerskiego powstania przeciwko Skyrimowi,
raczej na odwrót- podboj ze strony Nordów.


Zawsze gram albo Dunmerem albo Argonianinem i kwestia obecnej sytuacji w Morrowind też mnie zastanawia. Według Miasta w przestworzach lub jak w orginale The Infernal City chodziło głównie o zemstę.
W kilku zaledwie miejscach w książce wspomina się, że stronictwo rządzące w Czarnych Mokradłach pozbyło się również Argonian żyjących jak Imperialni...

Zaś to jak Nordowie traktują inne rasy sprawia, że te zapominają czemu były wcześniej przeciwnikami :)

Jak na najeźdzów Nordowie jakoś nie korzystają z tego (Skyrim nie zaanektował żadnych terenów) ani nikt nie ma włóczni czy katan (wszystki znikły po fabule Morrowinda ? :P)

Zresztą zawsze zostaje Solstheim. W końcu to ich uniwersum i mogą zrobić, co chcą. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.03.2012 o 11:14, Boguslav4 napisał:

Zresztą zawsze zostaje Solstheim. W końcu to ich uniwersum i mogą zrobić, co chcą. :)


Soltsheim jest podobno jednym z kierunków w którym uciekają Dunmerzy. Desperacja, w taką piździawę się pchać, Skaalów pewnie wybili. Też gram Argonianinem, albo Dunmerem zawsze, czasami Ork się trafi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.03.2012 o 12:00, Budo napisał:

> Zresztą zawsze zostaje Solstheim. W końcu to ich uniwersum i mogą zrobić, co chcą.
:)

Soltsheim jest podobno jednym z kierunków w którym uciekają Dunmerzy. Desperacja, w taką
piździawę się pchać, Skaalów pewnie wybili. Też gram Argonianinem, albo Dunmerem zawsze,
czasami Ork się trafi.


Ciekawe jak obeszli by problem skalowanie mapy. Teren TES 3 był ogromny, a sam teren z Bloodmoona zająłby 1/4 Skyrim... Podczas gdy na mapie Soltheim jest mniejszy od terenów wokół Riften/Pękniny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.03.2012 o 09:38, Budo napisał:

Po co mają się wysilać, jak przyjdą modderzy i wszystko zrobią sami?

Dla osób (takich jak ja), które nie używają modów? ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.03.2012 o 13:06, Kadaj napisał:

> Po co mają się wysilać, jak przyjdą modderzy i wszystko zrobią sami?
Dla osób (takich jak ja), które nie używają modów? ;p


Mody to połowa radochy z gier elder scrolls. Nie rozumiem, czemu ich nie używać... to tak jakby umyślnie grać w okrojoną wersję. Widziałeś filmik z kreatywnym tygodniem bethesdy? W tydzień zrobili takie rzeczy, za które połowa fanów dałaby się zabić. Oczywiście nieoficjalnie i nic z tego nie trafiło do gry...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=eOUCDIP9uV0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie macie żadnego pomysłu co do mojego problemu:
główny wątek, ambasada, mam się dowiedzieć co wiedzą o smokach, niestety, nigdzie nie ma klucza do drzwi ani do klapy w podłodze - chodzę po obu lokacjach, ciągle przeszukuje trupy i szafki i nic, zero klucza
czy to bug w grze?, a jeśli tak, to co zrobić?, bo z lokacji nie da się po prostu wyjść ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Robiłem to niedawno i nie miałem żadnego problemu... sprawdź bugi na tes wiki.

U mnie było tak, że jak wbijałeś do piwnicy, gdzie jest przesłuchiwany więzień, to trzeba było zabić śledczego i jednego żołnierza, a potem uwalniało się więźnia. Potem wpadał ten elf i za nim zołnierze i trzeba było wysiec ich i potem przez klapę w podłodze zejść na dół, któryś z elfów musiał mieć klucz. Jak coś, to możesz próbować użyć konsoli, albo przeszukaj dobrze ciała.

http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Diplomatic_Immunity

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie nikt nikogo nie przesłuchuje, jest tylko elfka / więzień, która kuli się ciągle przy schodach odkąd ją uwolniłem
wszystkich strażników już wybiłem i nic
Niestety, to co podałeś jest po angielsku, więc na wiele mi się nie przyda ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.03.2012 o 14:45, lis_23 napisał:

czy to bug w grze?, a jeśli tak, to co zrobić?, bo z lokacji nie da się po prostu wyjść
...


A czy nie jest tak, że we właściwym budynku, czyli już nie tym, gdzie zaczynamy misję w ambasadzie, do podziemi można także się włamać? O ile pamiętam, zamek mistrzowski, ale bez konieczności otwierania kluczem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.03.2012 o 14:59, KrzychW napisał:

A czy nie jest tak, że we właściwym budynku, czyli już nie tym, gdzie zaczynamy misję
w ambasadzie, do podziemi można także się włamać? O ile pamiętam, zamek mistrzowski,
ale bez konieczności otwierania kluczem.


Nie, pisze, że zamka nie można otworzyć wytrychem, potrzebny jest klucz
to samo jest przy zamkniętych drzwiach, jak i przy klapie w podłodze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy błąd w tej misji polwegał na tym, że w kufrze gdzie miał się znajdować mój ekwipunek wybrany na misję, nie było niczego - musiałem wpisać tgm i zatłóc pierwszych strażników ... na pięści.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.03.2012 o 15:09, lis_23 napisał:

Pierwszy błąd w tej misji polwegał na tym, że w kufrze gdzie miał się znajdować mój ekwipunek
wybrany na misję, nie było niczego - musiałem wpisać tgm i zatłóc pierwszych strażników
... na pięści.


No cóż, błędów nie brakuje. Ja nie mogę

Spoiler

odwilkołaczyć

Vilkasa. Siebie samego podobnie. Jeszcze ze 2-3 questy mam nie do ukończenia i całe szczęście w tym wszystkim mam takie, że jak do tej pory, główny wątek jakoś się posuwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Kobieta więzień? W tym queście nie ma czegoś takiego, jest przesłuchiwany facet w klatce. Jak go uwolnisz, to się będzie kulił przy klapie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.03.2012 o 16:25, Budo napisał:

/.../

Kobieta więzień? W tym queście nie ma czegoś takiego, jest przesłuchiwany facet w klatce.
Jak go uwolnisz, to się będzie kulił przy klapie.


U mnie jest kobieta
jak się robi screena, bo już zapomniałem?, wkleję wam fotkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.03.2012 o 16:26, lis_23 napisał:

jak się robi screena, bo już zapomniałem?, wkleję wam fotkę



Eee, print screen na klawiaturze?
Może Ty w ogóle się zgubiłeś i polazłeś nie tam gdzie trzeba?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.03.2012 o 13:29, Budo napisał:

Mody to połowa radochy z gier elder scrolls. Nie rozumiem, czemu ich nie używać...

Bo nie są oficjalną zawartością wypuszczoną przez twórców. Poza tym miałem przy grze sporo zabawy bez żadnych dodatków. ^^

Dnia 02.03.2012 o 13:29, Budo napisał:

Widziałeś filmik z kreatywnym tygodniem bethesdy?
W tydzień zrobili takie rzeczy, za które połowa fanów dałaby się zabić. Oczywiście nieoficjalnie
i nic z tego nie trafiło do gry...

Widziałem. I wcale nie jest powiedziane, że nic z tych rzeczy do gry nie trafi - kilka może się znaleźć w przyszłych dlc. A jeśli nie - gra i tak jest spora, jest w niej co robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 02.03.2012 o 16:27, Budo napisał:


Eee, print screen na klawiaturze?
Może Ty w ogóle się zgubiłeś i polazłeś nie tam gdzie trzeba?


Na Steam za zrzuty ekranu odpowiada inny klawisz, niestety, zapomniałem który.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.03.2012 o 16:37, lis_23 napisał:

Na Steam za zrzuty ekranu odpowiada inny klawisz, niestety, zapomniałem który.

F12 (o ile sam sobie nie przestawiłem na taki). ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować