Zaloguj się, aby obserwować  
ShaDoW_The_Dark

The Elder Scrolls V: Skyrim

9509 postów w tym temacie

Dnia 29.03.2013 o 11:19, Isildur napisał:

Jest jakaś modyfikacja, która sprawia, że najemnicy, których bierzemy do pomocy są nieśmiertelni?
Gram na poziomie legendarnym i irytuje mnie, że giną co chwilę. Wiem, że jest mod, który
sprawia, że Lydia jest nieśmiertelna traci jedynie przytomność a co z innymi postaciami?

Po co grać na legendarnym i brać mody, które ''ułatwiają'' rozgrywkę? :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2013 o 13:07, Riddl3r napisał:

Po co grać na legendarnym i brać mody, które ''ułatwiają'' rozgrywkę? :]


Wiesz już wolę takowego moda niż co chwile wczytywać stan gry jak zginie towarzysz :)
Jest taki mod czy lepiej będzie jak samotnie będę walczył?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2013 o 13:30, Isildur napisał:

> Po co grać na legendarnym i brać mody, które ''ułatwiają'' rozgrywkę? :]

Wiesz już wolę takowego moda niż co chwile wczytywać stan gry jak zginie towarzysz :)
Jest taki mod czy lepiej będzie jak samotnie będę walczył?

http://skyrim.nexusmods.com/mods/11009
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=12951
Nie mam pojęcia czy działają- ale powinny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2013 o 13:30, Isildur napisał:

Wiesz już wolę takowego moda niż co chwile wczytywać stan gry jak zginie towarzysz :)
Jest taki mod czy lepiej będzie jak samotnie będę walczył?


Ale chcesz, żeby towarzysze byli niezniszczalni (nie tracili hp i nie upadali) czy tylko nieśmiertelni (tracili hp, upadali gdy osiągną dostatecznie niski poziom hp)?
W Skyrimie istnieją cztery statusy - że tak powiem - śmiertelności.
Essential - oznacza, że NPC jest nieśmiertelny, jeżeli hp spadnie mu poniżej jakiejś wartości to się przewraca i wkrótce wstanie. Ma tak większość NPCów istotnych dla questów.
Protected - podobnie jak essential, ale z tym zastrzeżeniem, że postać gracza może daną postać zabić, zgodnie z intencjami lub na skutek wypadku ze spellem czy coś w tym stylu. Spora część followerów ma domyślnie status protected.
Invurnelable - postać nigdy nie umrze ani się nie położy, jest całkowicie odporna na obrażenia.
Żadne z powyższych - czyli tak jak większość NPCów i część followerów, którzy nie są protected. Upadają przy ok. 10% hp i umierają kiedy spadnie do zera.
Istnieje łatwy sposób by ustawić dowolnemu NPCowi status "essential" za pomocą konsoli. Wymaga on znajomości ID danej postaci. Aby je pozyskać należy wpisać komendę help <anglojęzyczna nazwa postaci> np. help Lydia. Alternatywnie można wygooglować - ID NPCów są takie same niezależnie od wersji gry. Następnie wpisujemy setessential <ID> 1 by właczyć essential, lub setessential <ID> by wyłączyć, w przypadky Lydii prawdopodobnie setessential 000A2C8E.
Oprócz tego mogę polecić moda XFL: http://skyrim.nexusmods.com/mods/12933, który umożliwia ustalanie followerom statusu essential lub protected w grze bez posługiwania się konsolą (a poza tym ma kilka innych bardzo użytecznych funkcji, jak na przykład ustalanie followerom "domów").
Kolejnym możliwym rozwiązaniem jest włączenie Creation Kita i samodzielne zaznaczenie followerom statusu, jaki chcesz. Nie jest to trudne - wymaga właściwie jedynie znalezienia NPCa, zaznaczenia odpowiedniego boxa i zapisania pliku (gratuluję, właśnie stworzyłeś moda!). Z tego co mi wiadomo, jest to obecnie jedyny sposób by followerom nadać status invurnelable. Ani konsola, ani XFL nie przewidują takiej możliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o to by tracili hp i upadali, ale po skończonej walce wstawali i dalej mogli mi towarzyszyć. Bo jeśli mają nie tracić hp to nie ma sensu grać na tym poziomie trudności :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2013 o 15:26, Isildur napisał:

Chodzi mi o to by tracili hp i upadali, ale po skończonej walce wstawali i dalej mogli
mi towarzyszyć. Bo jeśli mają nie tracić hp to nie ma sensu grać na tym poziomie trudności
:)


W takim razie XFL lub komenda w konsoli będzie najlepszym rozwiązaniem. Bardziej polecam XFL, bo jest łatwiejszy w obsłudze i daje wiele innych funkcjonalności.
Dodam, że mod nie nadaje "domyślnie" statusu essential wszystkim followerom, a jedynie dodaje możliwość jego ustalenia. Ewentualnie mod polecony przez Riddl3r'a - też powinien działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2013 o 15:26, Isildur napisał:

Chodzi mi o to by tracili hp i upadali, ale po skończonej walce wstawali i dalej mogli
mi towarzyszyć. Bo jeśli mają nie tracić hp to nie ma sensu grać na tym poziomie trudności
:)

I jak? Działa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z zadaniem "krew na lodzie (2)"

Spoiler

Mianowicie chodzi o to ze po pogadaniu z czarodziejem powinnem isc patrolowac ulice i w teori przeszkodzic mordercy. W praktyce wygląda to tak ze natychmiast po wzieciu zadania (niezaleznie o ktorej godzinie ) gra od razu "wykonuje" czesc z patrolem i kaze mi schwytac morderce. Tego natomiast nie da sie zabic. Przewraca sie tylko i wstaje i mnie tłucze i tak cały czas.. aha zapomniałem dodac ze od razu biegnie do tej swojej kryjowki. nie ma szans nawet na dotarcie na miejsce morderstwa.

Jestem szczerze mowiąc faktem tym cholernie zirytowany i mm ochote wywalic zapisy mimo ze to taka swietna gra to taka pierdołka psuje mi "maxowanie" tej gry. Dodam ze gram na konsoli microsoftu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z wzięciem ślubu. Oczywiście zaczynamy od tego, że mam już amulet Mary a w Białej Grani mam swój dom. Idę do świątyni Mary w Pękninie i gadam tam z Maramaldem. W Białej Grani podrywam Ysoldę. Z powrotem udaję się do Pękniny i melduję Maramaldowi, ze jestem gotowy. Wchodzę do świątyni aby wziąć ślub a tam gonitwa za jakimś złodziejem. Zabijam złodzieja i w tym momencie nikt mnie już nie lubi. Co jest grane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.04.2013 o 16:56, Rusty-Luke napisał:

> Mam problem z zadaniem "krew na lodzie (2)"
Ja w ogóle nie mogłem dostać tego questu...

Ja dostałem go bez problemu. Doszedłem po śladach krwi do opuszczonego domu i wszystko szło jak z płatka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, właśnie zabiłem alduina( co swoja droga było strasznie proste). Czy to jest już koniec fabuły ? bo w dzienniku nie mam żadnych zadań, zostały mi teraz tylko zadania poboczne ? Czy w tej grze jest jakieś zakończenie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.04.2013 o 13:03, oskiiq napisał:

Witam, właśnie zabiłem alduina( co swoja droga było strasznie proste). Czy to jest już
koniec fabuły ? bo w dzienniku nie mam żadnych zadań, zostały mi teraz tylko zadania
poboczne ? Czy w tej grze jest jakieś zakończenie ?


Spoiler

Jak zabiłeś go w Sovngardzie, to tak, to już koniec.


A skyrima nie da się skończyc, grasz do znudzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.04.2013 o 13:03, oskiiq napisał:

Witam, właśnie zabiłem alduina( co swoja droga było strasznie proste). Czy to jest już
koniec fabuły ? bo w dzienniku nie mam żadnych zadań, zostały mi teraz tylko zadania
poboczne ? Czy w tej grze jest jakieś zakończenie ?


Jest zakończenie głównego wątku (którego właśnie doświadczyłeś). Teraz pozostają ci questy poboczne, mody i DLC''ki. Jedynym sposobem na definitywne zakończenie gry jest popełnienie samobójstwa. Żeby nie było, że łamię prawo, to dodam, że nie nakłaniam do samobójstwa w prawdziwym życiu, tylko w Skyrimie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozwinąłem ciężki pancerz do 100 i rozbudowałem wszystkie jego cechy. Pojawiła się możliwość przekształcenia go w legendarny poprzez utratę wszystkich cech. Co daje mi rozwinięcie do legendarnego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.04.2013 o 22:29, marekl1975 napisał:

Rozwinąłem ciężki pancerz do 100 i rozbudowałem wszystkie jego cechy. Pojawiła się możliwość
przekształcenia go w legendarny poprzez utratę wszystkich cech. Co daje mi rozwinięcie
do legendarnego?


Nabijanie od nowa i zwrot, a nie utratę perków.

Ergo, możesz wbijać levele powyżej capa (bodajże 82). IMO nie ma sensu, chyba, że ktoś jest fanatykiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie podjąłem decyzję o odłożeniu achievementu "Legend" do momentu wydania patcha 1.9 na Xboxa... To baaaardzo ułatwi zadanie... I w sumie jest średnio sensowne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować