Zaloguj się, aby obserwować  
ShaDoW_The_Dark

The Elder Scrolls V: Skyrim

9509 postów w tym temacie

Dnia 26.01.2014 o 20:30, Malevyn napisał:

np poprawiajace kamere, albo jeszcze bardziej spowalniajace ??


Sprawdź sobie The Dance of Death.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wlasnie pobieram dance of death. lis_23 pieknie zmodowany skyrim. moar screens plx

jakie parametry pcta potrzebne do uciagniecia tych modyfikacji ? zreszta po co pytam, nawet gdyby komp dal rade, to ja bym pewnie sobie nie poradzil z uzyskaniem takiego efektu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2014 o 22:36, Malevyn napisał:

wlasnie pobieram dance of death. lis_23 pieknie zmodowany skyrim. moar screens plx

jakie parametry pcta potrzebne do uciagniecia tych modyfikacji ? zreszta po co pytam,
nawet gdyby komp dal rade, to ja bym pewnie sobie nie poradzil z uzyskaniem takiego efektu.


Pięknie to by było, gdyby dało się na tym grać / jak dla mnie jest tak ciemno, że prawie nic nie widać, prawie wszystko jest mocno ciemne, albo za dużo tego SSAO albo SILL, albo jeszcze czegoś innego /, mam teraz 3 GB VRAM na karcie graficznej i gra potrafi chrupać podczas szybkiego biegu ale to za pewne wina zbyt dużej ilości tekstur w wysokiej rozdzielczości, wrzucanych bez umiaru, nie wiem co zrobić, żeby zacząć całe modowanie gry od nowa, wywalić wszystko z Data?, nie chcę instalować gry od nowa i po raz szósty zaczynać fabuły ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2014 o 23:55, Malevyn napisał:

sejwy mozna zostawic. chyba sa w moich dokumentach.


Z tego co pamiętam, z sejwami nie jest tak łatwo i po prostu mogą nie działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.01.2014 o 00:06, lis_23 napisał:

Z tego co pamiętam, z sejwami nie jest tak łatwo i po prostu mogą nie działać.


Mogą nie działać, jeśli poknocisz coś z modami jeśli takowe masz co ingerują ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.01.2014 o 00:06, lis_23 napisał:

Z tego co pamiętam, z sejwami nie jest tak łatwo i po prostu mogą nie działać.


Jeżeli nie usuniesz modów zawierających pliki esm, to nie będzie problemu. Większość modów teksturowych tak własnie działa, więc można je wywalać. Generalnie na przyszłość polecam korzystać z Wrye Basha, bardzo ułatwia różnego rodzaju zabawy, bo jest na tyle sprytny, że sam przywraca pliki z odpowiednich modów po deinstalacji itp. No i robić backup, odpada konieczność ponownego ściągania plików. Generalnie wejdź sobie na stronę STEPA, tam masz sporo tutoriali jak modować, jak przywrócić czystą instalację itp. Jeżeli chcesz, żeby Ci savy działały, to po zrobieniu czystej instalacji zainstaluj wszystkie mody, które posiadały pliki esm i bsa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.01.2014 o 02:07, Malevyn napisał:

jest jakis sposob na poznanie item ID ? pobralem mod z frostmournem, ale nie moge go
dodac bo nie znam id.


ID nowych przedmiotów, szczególnie takich, które nie są dodane bezpośrednio do świta gry, powinny być wypisanie w ReadMe moda. Jeśli nie ma, włącz Cretion Kita i poszukaj ID tego przedmiotu. Potem zastosuj się do tej instrukcji http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Form_ID dział "xx and Add-Ons" bo pierwsze dwa znaki ID będą zależeć od kolejności wczytywania modów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz to na myśli?:

http://wiki.step-project.com/Main_Page

niestety, po angielsku, czyli nie dla mnie ... chciałbym coś takiego po polsku, także o tym, jak dokonywać zmian w enbseries.ini
na oznaczeniach modów się nie znam, na poprzedniej stronie wkleiłem zrzuty moich modów i data, zerknij co tam jest, jeśli chcesz ;)
martwi mnie jedna rzecz, mianowicie to, że mój Skyrim działa jakby gorzej na GTX 780 niż na 570 a nie dokonywałem żadnych zmian w modach, dodałem tylko DLC z Legendary Edition / ale w samą grę nie grałem jakieś 8 miesięcy, czekałem na zmianę grafiki /, liczyłem, że TX 780 nie tylko poradzi sobie ze wszystkimi modami ale mu jeszcze zostanie pamięci VRAM i gra nie będzie się ciąć i tekstury nie będą się doczytywały w biegu, cóż, przeliczyłem się
zastanawiam się, czy gdybym teraz chciał zainstalować grę od nowa i od nowa bawić się w jej modowanie to jak mam to zrobić? - normalnie odinstalować czy usunąć zawartość lokalną?
i jak ją później zainstalować? - podstawkę mam z edycji premierowej a DLC z Legendary Edition / wpisałem kod na steam i dodatki pobrały się z neta / teraz całą grę będę musiał pobierać z neta?
i teraz, jakie paczki tekstur zalecacie, polecacie dla mojej konfiguracji?, tak żeby gra się nie cięła i żeby wszystko zostało podmienione, gdyż np. taki Skyrim HD - 2K Textures nie zawiera tekstur wszystkiego:

Landscape (all textures)

Architecture
- Whiterun
- Windhelm
- Farmhouses
- Solitude
- Markarth
- Riften (NEW)

Sky
- Stars
- Galaxy
- Sunglare

Water
- Water surface
- Rain Ripples
- Water fog
- Water streams

Clothes
- Barkeeper
- Blacksmith

Clutter
- Sellingbar
- Blacksmith Items
- Carts
- Dresser
- Firewood/Ash/Burned wood
- Stockades
- Alchemy workbench
- Enchanting workbench
- Barrels
- Furniturewood

Dungeons
- Baisc Ground Texture
- Dwemer Ruins

Misc
- Reflections
- LOD Textures
- Fixes texture Bugs from Beth''s HD DLC

a ja pobrałem HighResTexturesPack - pięć paczek, w tym tekstury do DLC ale o ile ten powyższy mod / Skyrim HD - 2K Textures / ma po pobraniu pliki do Data / textures to w tym drugim jest inaczej, każda z pięciu paczek po rozpakowaniu wygląda tak, jak na fotce - tak więc, jakie paczki tekstur polecacie / które z omówionych przeze mnie / tak, żeby się uzupełniały na wzajem i nie powodowały takich baboli, jak przeźroczysta podłoga i przenikające się tekstury w podziemiach / tak mam obecnie /, poza tym, teraz jestem w dodatku Dragonborn i przez mody w dzień całe otoczenie na zewnątrz wygląda tak, jakby był zachód słońca.

20140127175548

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytam teraz o tym programie i ponoć ma on dwie istotne wady:

1: na pierwszy rzut oka jest bardzo skomplikowany w obsłudze
2: jest po angielsku

niestety, nie chcę instalować czegoś, czego funkcjonowania nie zrozumiem - poza tym, chyba będę zmuszony do ponownej instalacji Skyrima z powodu nagminnych zawieszeń się gry ( choć nie jestem pewien czy to coś da, ostatnim razem nawet po reinstalacji gra crashowała i to bardzo szybko po uruchomieniu, pomogła dopiero instalacja jakiegoś ENB a teraz znowu się zaczyna ), prosiłbym więc o pomoc i odpowiedź na w. zamieszczone przezemnie pytania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czesc,
zmien sobie tak te trzy:
UseIndirectLighting=true
UseComplexIndirectLighting=true
UseComplexAmbientOcclusion=true
i bedziesz miał "slow" ;)
uzyjwaj najnowszego enb (0.246 na ten moment chyba) + enbboost

ciemność to nie te ustawienia, tu masz opis konfiguracji enb (podstawowy)
http://www.overclock.net/t/1386086/guides-to-creating-and-customizing-your-enbs

I pamietaj ze skyrim nie obsluguje sam siebie wiecej niz jakies 3GB pamieci - enbboost powinien pomoc (w najnowszych enb powinien byc), dodatkowo do skse wyszedl nieoficjalny plugin/dll poprawiajacy zarzadzanie pamiecia (zmienia tworzenie pierwsze bloku z 256 na 512)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem świeżak w skyrimie. Jak efewktywnie przełączać się między one-handed weapon, a łukiem? Próboje coś działać łukiem, ale zaraz mnie przeciwnik dochodzi i nim zmienie bron, to gryze ziemie. Mam też jakieś podstawowe skille magiczne, alke tez musze whcodzić w menu aby je wybrać, nie ma jakiś skrótów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej ;)
z tego co pamiętam to twórcy gry już w 2012 roku znieśli ograniczenie dla pamięci RAM , czy to prawda?
ta " ciemność " u mnie to nie do końca ciemność, po prostu czerń jest mocno wyeksponowana, matowa i jest wszędzie, przez co źle się grą, nie znam się na tych efektach ale to może być albo SSAO albo SSIL Fast Mode
poza tym, oświetlenie jest fajne.

Mnie interesuje parę spraw:

1: czy High Resolution Texture Pack 1 - 3 pobrany ze Steama to są oficjalne tekstury od twórców gry a jeśli tak to czy lepiej je wyłączyć w plikach, żeby nie kolidowały z innymi, lepszymi teksturami pobranymi z Nexusa?
2: które tekstury pobrać, tak, żeby się na wzajem uzupełniały, nie kolidowały z sobą i żeby podmienić tekstury wszystkiego i nie zamulić całkowicie pamięci VRAM karty / aż się dziwię, że na GTX 570 to mi chodziło /
3: czy bawiąc się ENB trzeba najpierw wkleić oficjalny ENB ze strony twórcy gry / ja mam obecnie 0.117 beta / i dopiero potem wybrany przez siebie inny ENB?
czy wrzucać do gry wszystkie pliki zawarte w ściągniętym ENB czy tylko d3d9.dll?
4: czym jest injector / w tym podstawowym ENB / i czy trzeba go włączać?
5: czym jest SweetFX? / obecnie jest on też w nowych ENB /
6: jak modyfikować plik enbseries.ini?
7: jak wklejać do gry ENB, to znaczy, co?: przykładowo, pobrałem sobie TV ENB ( final ) i jest tam tego dosyć sporo - pierwsza fotka to podstawowe pliki
w Comparisons mamy zdjęcia trzech ustawień kolorystyki / druga fotka /:
blue balance
muted color
restored color
rozumiem, że trzeba sobie wybrać jeden z nich?, ale dalej w ENB Options mamy folder " Blue Balance " i " Muted-Cinema " ale nie ma nic o restored - chyba, że są to jakieś dodatkowe ustawienia a nie podstawowe kolorystyki gry
potem jest jeszcze SweetFX / trzecia fotka /
i co z tego mam wkleić do gry?
8: dlaczego ta gra tak nagminnie i bezceremonialnie wiesza się lub wywala do pulpitu, nawet bez modyfikacji? / sprawdzałem /, o dziwo, często lekiem na wysypywanie się gry jest ... ENB.

20140128140616

20140128141125

20140128141316

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2014 o 09:40, fuzio napisał:

Czesc,
zmien sobie tak te trzy:
UseIndirectLighting=true
UseComplexIndirectLighting=true
UseComplexAmbientOcclusion=true
i bedziesz miał "slow" ;)


Tej ostatniej linijki ( UseComplexAmbientOcclusion=true ) w ogóle nie mam w enbseries.ini w [SSAO_SSIL] - mam ją dopisać?

http://www.overclock.net/t/1386086/guides-to-creating-and-customizing-your-enbs

bardzo fajny poradnik ale po angielsku a przetłumaczyć się w Google nie da, tylko główną stronę, rozwinięcia już nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2014 o 00:04, lis_23 napisał:

zastanawiam się też: czy przy korzystaniu z ENB trzeba koniecznie wyłączyć w opcjach
gry antyaliasing i filtrowanie anizotropowe i co to daje?


Na to pytanie to Ci mogę odpowiedzieć, jeśli odpowiedzi nie zdołałeś jeszcze poznać. A jest ona prosta: ENB posiada własny anty-aliasing i filtrowanie anizotropowe, ponoć lepsze niż te, które są zawarte w Skyrimie. Dlatego używanie dwóch AA i FA byłoby raczej niestosowne, toteż najlepiej używaj tego z ENB. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem te dwie linijki i jest " Slow Mode " ale obraz jest jeszcze gorszy / dla mnie / - pierwsza fotka to Fast Mode a druga Slow Mode:

teraz może wyraźniej widać, o co mi chodzi z tą ciemnością i czernią / patrzcie na tył postaci, na ziemię, itp. /.

20140128164933

20140128164947

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.01.2014 o 09:40, fuzio napisał:

uzyjwaj najnowszego enb (0.246 na ten moment chyba) + enbboost

Pobrałem ENBSeries 0.246 ale tego też tam jest sporo, co z tego wypakować do gry?
InjectorVersion czy WrapperVersion?
a jeżeli już będzie wiadomo która wersja to które pliki?, dokumenty tekstowe pominąć?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować