Zaloguj się, aby obserwować  
ShaDoW_The_Dark

The Elder Scrolls V: Skyrim

9509 postów w tym temacie

Skyrim mi czasami crashuje. Ale teraz zaczął crashować w jednym miejscu. Kiedy wchodzę do ''Martwej Babiny'', automatycznie wywala mnie do pulpitu. Nie mam żadnych modów. Próbowałem zmienić ustawienia na low. Nie pomaga : /

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.05.2014 o 08:58, Largooo napisał:

Skyrim mi czasami crashuje. Ale teraz zaczął crashować w jednym miejscu. Kiedy wchodzę do ''Martwej Babiny'', automatycznie wywala mnie do pulpitu. Nie mam żadnych modów. Próbowałem zmienić ustawienia na low. Nie pomaga : /

W launcherze kliknij na "DATA FILEs" i zobacz czy na liście która Ci się wyświetliła nie ma pozycji
HighResTexturePack01.esp
HighResTexturePack02.esp
HighResTexturePack03.esp
Jeśli są to odhacz je i kliknij "OK" a potem zobacz czy to pomogło.
Jeśli to nic nie da to opisz o jaką lokację chodzi (gram w angielskojęzyczną wersję gry więc sama nazwa niewiele mi mówi) a może da się znaleźć coś o tym błędzie na Skyrim Wiki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety to nie pomogło.
Robie questa polegającego na zebraniu części sztyletu Dagona. Wybrałem się w góry za Markart do obozu dzikusów i wchodząc do ich zamku (ruin) wywala mnie. To jest quest z tego muzeum mitycznego brzasku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.05.2014 o 21:46, Largooo napisał:

Robie questa polegającego na zebraniu części sztyletu Dagona. Wybrałem się w góry za Markart do obozu dzikusów i wchodząc do ich zamku (ruin) wywala mnie. To jest quest z tego muzeum mitycznego brzasku.

Nie ma opisu takiego błędu na wiki. Możesz jeszcze spróbować przeinstalować grę na wypadek gdyby to był rezultat tego że jakiś plik się posypał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poniżej fotki z mojego zmodowanego Skyrima
wydaje mi się, że mam zbyt duży DoF, przez co wszystko co znajduje się na drugim i na trzecim planie jest rozmyte i nieostre 9sobrze widać tylko pierwszy plan) a co za tym idzie, nie widać większości nowych tekstur, które dodałem do gry.

20140603171919

20140603171932

20140603171943

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.06.2014 o 17:21, lis_23 napisał:

Poniżej fotki z mojego zmodowanego Skyrima
wydaje mi się, że mam zbyt duży DoF, przez co wszystko co znajduje się na drugim i na
trzecim planie jest rozmyte i nieostre 9sobrze widać tylko pierwszy plan) a co za tym
idzie, nie widać większości nowych tekstur, które dodałem do gry.


Kombinacją Shift+Enter przywołujesz okienko konfiguracji ENB na żywo, tam możesz wyregulować każdy efekt.
Co do screenów, to nigdy nie rozumiałem w niektórych presetach ENB dodawania tych "kinowych" pasów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.06.2014 o 17:37, Minamir napisał:

Kombinacją Shift+Enter przywołujesz okienko konfiguracji ENB na żywo, tam możesz wyregulować
każdy efekt.


Dzięki ale i tak nie wiem, którą opcję należałoby zmienić ;)

Dnia 03.06.2014 o 17:37, Minamir napisał:

Co do screenów, to nigdy nie rozumiałem w niektórych presetach ENB dodawania tych "kinowych"
pasów.


Akurat ten efekt lubię, nadaje on "filmowości" grze ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę sobie przypomnieć nazwy moda którego kiedyś miałem, sprawiał on że wielkość postaci [ogólnie nie tylko gracza] zależała od rasy, czyli np ork był strasznie wielki a taki nord czy brenton kobiece postacie były malutkie.
Wie ktoś może o który mod mi chodzi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.06.2014 o 11:00, lis_23 napisał:

Jak włączyć w grze V-Sync? (w opcjach graficznych nie ma takiej możliwości), bez niego
obraz nieprzyjemnie się rwie.


Generalnie synchronizacja powinna być włączona standardowo, można ją za to wyłączyć w pliku .ini. Odpowiada za to linijka iPresentInterval=0 w SkyrimPrefs.ini w sekcji [Display]. Ustawienie na 1 powinno przywrócić V-Synca. Ewentualnie, skoro masz ENB, możesz spróbować z plikiem ENBlocal.ini i linijką EnableVSync= i ustawić na true.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>

Dnia 07.06.2014 o 13:16, Minamir napisał:


Generalnie synchronizacja powinna być włączona standardowo, można ją za to wyłączyć
w pliku .ini. Odpowiada za to linijka iPresentInterval=0 w SkyrimPrefs.ini w sekcji [Display].
Ustawienie na 1 powinno przywrócić V-Synca. Ewentualnie, skoro masz ENB, możesz spróbować
z plikiem ENBlocal.ini i linijką EnableVSync= i ustawić na true.


Mam ENB i ustawiłem v-sync w panelu sterowania Nvidii dla Skyrim (czyli dla konkretnego programu), choć jak pisano na forum, lepiej nie zmieniać nic w owym panelu, gdyż może to prowadzić do problemów z kartą graficzną (gdy ostatnio bawiłem się opcjami graficznymi + korzystałem z bety sterowników graficznych, miałem o ponad dwa tys. punktów zaniżony wynik w 3DMark).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spoiler

Da się jakoś rozwiązać quest z Forthsworns w Markath, żeby nie zostać wrzuconym do kopalni srebra i by nie sprzymierzać się z nimi? Chodzi mi o ten quest zapoczątkowany próbą morderstwa na rynku i spotkaniem z Eltry''em w Kaplicy Talosa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.06.2014 o 16:57, Bezi_113 napisał:

Spoiler

Da się jakoś rozwiązać quest z Forthsworns w Markath, żeby nie zostać wrzuconym do
kopalni srebra i by nie sprzymierzać się z nimi? Chodzi mi o ten quest zapoczątkowany
próbą morderstwa na rynku i spotkaniem z Eltry''em w Kaplicy Talosa.



Z tego co się orientuję a przechodziłem tego questa już dawno, to niestety musisz zostać tam wrzucony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grałem sobie kiedyś łucznikiem ale stwierdziłem ,że zbyt łatwo się gra i teraz zrobiłem t asasyna tylko ,że do zabijania zbliska.Czy dam rade wykonać wszytskie misje dla zabójców bez walki na odległość tylko sztylety ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.06.2014 o 00:20, Accid napisał:

Do każdego wgranego moda trzeba zaczynać od nowa?


Nie, tylko jeśli mod tego wymaga - wtedy powinno to zostać zaznaczone w opisie lub readme danego moda.
Uważać należy nie tylko przy instalacji, ale także przy usuwaniu modów. Szczególnie groźne jest usunięcie moda, który zawierał skrypty, i dalsze kontynuowanie gry z zapisu, który tego moda używał. Może to prowadzić do uszkodzenia pliku zapisu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak mógłbym "przywołać" złoty szpon bez używania kodów? Cholera musiała mi wyparować po tym jak mi straż skonfiskowała skradzione rzeczy w lochu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak wygląda sprawa z aktualizacją wersji podstawowej? Zamierzam pobawić się troszkę modami i w większości przypadków potrzebują najnowszej wersji. Muszę kupować tą wersje goty? Czy wystarczy sama podstawka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować