Zaloguj się, aby obserwować  
ShaDoW_The_Dark

The Elder Scrolls V: Skyrim

9509 postów w tym temacie

kilka stron o modyfikowaniu ini, niestesty po angielsku,
http://www.geforce.com/whats-new/guides/the-elder-scrolls-v-skyrim-tweak-guide#14
(poradnik chyba nie uwzglednia dostosowania gry pod enb, wiec z malym dystansem przegladaj)
ja bym najpierw sprobowal "cudze" ini, szczegolnie jesli wiesz, ze jest "dobre"

FixParallaxBugs=true,
musisz sam sprobowac co da false czy lepiej zostawic true
czy także FixAliasedTextures=true?
wg wiki.step wplywa na zmniejszenie aliasingu sniegu na roznych obiektach, jako zalecane daja true


Jak nie ma 143 to sprawdz 168, jak chcesz mozesz tez sprawdzic 266, ale roznice w obrazie pewnie beda.
pamietaj, ze Parralax Parralaxowi nie rowny, bo Parralaxa terenu chce innego wpisu, a reszta parallaxow innego itd.

Nie wiem o chodzi z MO i pobieranie z Nexusa, ale w MO widze skrot do nexusa, mozliwosc wpisania login i hasla oraz skojarzenie z linkami download with manager(nie testowalem tej opcji), wiec nie wiem jak czytac to pytanie.
MO jest inny, wiadomo moze byc trudny na poczatku , bo nie znasz programu itd., przy 1 uruchomieniu jest angielski poradnik krok po kroku, jak go uzywac, poradnik jak w grach, czyli program daje polecenie a ty musisz je wykonac by przejsc dalej, czyli kliknac gdzie sie jest oznaczone.
Mozesz sprobowac MO, bo nie wplywa na pliki gry, czyli jak nie podejdzie to mozesz go przestac uzywac i tyle, nie musisz reinstalowac gry, nmm ani modow. a by usunac mo wystarczy skasowac jego foldera.
MO moze skopiowac pobrane mody z specjalnego foldera NMM do swojego foldera(jakies ustawienia/informacje tez moze chciec skopiowac), wiec nie musisz ich sciagac na nowo(pytanie czy lepiej by byloby pobrac, nie wiem, ale lepiej MO uruchomic, po zrobieniu skyrima z "czystym" Data, chociaz takze mozesz wpierw uruchomic MO i zobaczyc jak zareaguje na obecne DATA(bo obecne mody wykryje, ale bedzie je traktowal inaczej), a potem dopiero decydowac sie na czyste data)
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/1334/? musisz wiedziec, ze
-by dzialo loot w MO musisz skopiowac loot32.dll z swojego loot do foldera MO typu Mod Organizer\loot bo domyslnie brak pliku
-by bylo widac efekt dzialania MO gra musi byc uruchamiana przez MO-jest przycisk oraz mozna zrobic specjalny skrot na pulpit
-MO korzysta z swoich kopii ini, ktore sa dostepne w ikona puzzli w MO->ini editor, wiec jak zdecydujesz sie na modyfikacje ini to edytuj je w MO (zdaje sie, ze MO nie edytuje ini z Moje dokumenty\My Games\skyrim)
-daje podglad do instalowanego moda-w sensie struktury plikow-ze mozesz wybrac ktore foldery instalowac- dobra opcja jak wiesz co trzeba wybrac lub mod jest zle spakowany czy cos.
-mozesz miec kilka profili w MO, a kazdy profil moze miec wybrane inne mody do ladowania (przydatne np. gdy ktos ma kilka postaci/sejwow, do ktory instalowane byly inne mody) i kazdy profil ma wlasne kopie ini.
najszybciej to zainstalowac i sie rozejrzec po programie, szczegolnie, ze nie ma ryzyka namieszania czegos w obecnych ustawieniach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

-by dzialo loot w MO musisz skopiowac loot32.dll z swojego loot do foldera MO typu Mod Organizer\loot bo domyslnie brak pliku
moja pomylka, funkcja loot w MO jest, kopiowac plik trzeba dopiero przy aktualizacji loota, ale loot nie sortuje tekstur, jak juz wspomiano, wiec musisz sam ustalic kolejnosc.

Instalować i aktywować w MO mozesz w dowolnej kolejności, bo wazna jest kolejnosc w glownej tabeli, kolumna priority to kolejnosc ladowania, ktora zmieniasz metoda przeciagnij-pusc linijke z nazwa moda.
Przy instalacji uzywaj swoich nazw lub dluzszych bys wiedzial to za mod po nazwie. W kolumnie flags, po instalacji kilku modow, pojawi sie blyskawica z czerowym minusem-pliki moda zostana nadpisane przez mody z wyzszym priorytetem,
zielony plus-pliki moda napisuja plikow modow z niszym priorytetem. Wiec musisz tak poukladac by bylo jak najmniej minusow, bo jakies minusy sie pojawia, jak bedziesz uzywac kilka paczek z teksturami.
PPM na modzie i z menu wybierajac information, moze przejrzec liste konfliktow w zakladce conflicts,
W zakladce (w tabeli obok glownej tabei) data(gdzies po prawej stronie)i po kliknieciu refresh mozesz przejrzec jak bedzie "wygladac" folder data przy uzyciu MO i tam np podejrzec uzywane tekstury przez kazdy z modow.
Pliki obecne w skyrim\data maja najnizszy priorytet, wiec instalujac te same mody w MO, moze sie uda zrobic porzadek w grze, ale jak juz opanujesz MO to lepiej podstawic czyste data, bo np. tekstury w skyrim\data nie beda uzywane i tylko beda zajmowac miejsce.
jak bedziesz zmienial/eksperymentowal w ini parametr uGridsToLoad= na wiekszy, to czesto sejwy moga nie dzialac, bo sa wrazliwe na jego zmiane, wiec ostroznie
bo chodzi np o to http://i.imgur.com/6O80f.gif
wiec warto miec czyste, bez modow, sejwy itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmmm ... sporo tego. Na razie zostanę przy Nexusie, ewentualnie później wypróbuję ten MO ale liczyłem na to, że on sam sobie uporządkuje i uruchomi te mody w odpowiedniej kolejności.
Ja mam na razie mało modów: Parallaxy, trochę innych tekstur i parę innych, polecanych rzeczy, a co dopiero tak z 300 modów, jak mają co niektórzy. W sumie, to jak uporam się z tymi teksturami terenu to będzie się trzeba wziąć za resztę; przede wszystkim zbroje, broń, stroje i wystrój wnętrz, przedmioty, itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mody z esp tak, mody takie jak paczek tekstur nie- jest tylko jeden program, co z paczek tekstur wybierze to co najlepsze wg. autora programu-ale juz o nim wspominalem-Skyrim Mod Combiner- ale sciagac trzeba je samemu, czego nie chcesz robic (a czym sie to rozni od pobierania calych paczek 4k Zerwas1(i jedna 2k) co zrobiles jakis czas temu?)

Z części wymienionych opcji/funkcji w MO nie trzeba wcale uzywac, nie wiem czy wygladaja na takie trudne, podstawowe funkcje NMM i MO sa takie same, tylko guziki umieszczone gdzie indziej.

Nie wiem co wiesz czy naczytales się o NMM, ale ten program to "nakładka", za pomoca ktorej sie modyfikuje folder DATA, nie wiem czy nmm ma taka opcje, ale MO pokazuje z ktorego paczki/moda pochodzi dany plik, co jest dobre w przykladzie tekstur, bo popatrz na zalaczony screen, jest to przyklad wadliwego ustawienia Vivid i tekstur Zerwas1, bo jeden obszar podloza "tundra01"[tabela z prawej] ma pliki z 2 paczek Vivid i Zerwas1 , a zdaje sie, do poprawngo dzialania powinna byc 1 paczka, wiec w MO wystaczy zmiana kolejnosci w glownej tabeli oraz klik na refresh i juz sa tylko tylko tekstury Zerwas1, a w NMM trzeba reinstalowac cala paczke landscape Zerwas1(czy konkretnej paczki z wielu jego paczek). (jakby co vivid na fotce na czerwono wynika z czego innego)
proponowalbym uzywanie MO (bo poradnika w jakiej kolejnosci instalalowac paczki tekstur nie ma) do ustalenia kolejnosci instalowania paczek tekstur w NMM, jesli NMM nie ma opcji do sprawdzenia konflikow paczek tekstur lub jest zbyt trudna do uzycia , jezeli masz takie opory przez uzywaniem MO, to wykorzystaj go do wstepnej analizy kolejnosci instalowania tekstur, bo grze wystarczy sama obecnosc tekstur np. krajobrazu w DATA by je uzywac, a nie wiem jak skutecznie dziala usuwanie plikow w NMM.
Zatem powodzenia, bowiem to będzie wymagać wiele podejść do ostatecznego efektu.

20150322195336

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanko:
w NMM są dwie zakładki:

Moods - tutaj mam mody pobrane z Nexusa przez NMM
Plugins - i tutaj są chyba mody pobrane ze Steam

Co wtedy, gdy pojedyncze mody powtarzają się w obu zakłładkach, np. Realistic Water Two, itp.? Powinienem je wyłączyć w Pligins?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.03.2015 o 13:04, lis_23 napisał:

Mam jeszcze jedno pytanko:
w NMM są dwie zakładki:

Moods - tutaj mam mody pobrane z Nexusa przez NMM
Plugins - i tutaj są chyba mody pobrane ze Steam

Co wtedy, gdy pojedyncze mody powtarzają się w obu zakłładkach, np. Realistic Water Two,
itp.? Powinienem je wyłączyć w Pligins?



W zakładce Mods masz archiwa/paczki z modami, niezależnie czy ściągnąłeś je przez sam program, czy dodałeś je samemu do tego programu.

W zakładce Plugins masz wszystkie pliki .esp/.esm, niezależnie czy pochodzą z NMM czy instalowałeś je ręcznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A pliki danych w menu gry? Tam mi się powtarzają mody, min. Realistic Water Two czy FO. Może to przez to nie mogę w pełni uruchomić wszystkich opcji w RWT na NMM, bo inaczej wywala mi grę do pulpitu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.03.2015 o 13:36, lis_23 napisał:

A pliki danych w menu gry? Tam mi się powtarzają mody, min. Realistic Water Two czy
FO. Może to przez to nie mogę w pełni uruchomić wszystkich opcji w RWT na NMM, bo inaczej
wywala mi grę do pulpitu?


Menu "Pliki Danych" wyświetla wszystkie pliki .esp/.esm jakie znajdzie w folderze Data. Nic tu się nie dubluje, nie ma to związku z archiwami modów (których sama gra jako taka w ogóle nie widzi).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.03.2015 o 13:56, Minamir napisał:


Menu "Pliki Danych" wyświetla wszystkie pliki .esp/.esm jakie znajdzie w folderze Data.
Nic tu się nie dubluje, nie ma to związku z archiwami modów (których sama gra jako taka
w ogóle nie widzi).


Tylko, że przy starcie gry, menu wczytuje mi mody pobrane przez Steam ( 11 modów ), a " czysty " folder Data też nie jest taki znowu czysty, gdyż zawiera te właśnie pliki danych wczytywane ze Steam przy starcie gry. Być może dlatego mam problem z Realistic Water Two, tzn. jak zaznaczę wszystko w opcjach przy uruchamianiu moda na Nexusie to wywala mi grę do pulpitu po ukazaniu się menu gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz sprawdziłem, co się wczytuje podczas uruchomiania menu / launchera gry i RWT się wczytuje, więc to może być jakiś konflikt.
Ogolnie, ze Steam wczytują mi się, min:

oficjalne paczki tekstur ( 3 ), które wyłączyłem
Realistic Lighting
Open Cites Skyrim ( które wyłączyłem )
Ultra Grass
Longer Days
Birds and Floks

Sorry, jakoś źle mi się załączyło edytowanie tekstu. Ogólnie, forum coś dzisiaj wariuje, zmieniając min. rozmiar, jest teraz dosyć rozciągnięte, co trochę przeszkadza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.03.2015 o 14:00, lis_23 napisał:

Tylko, że przy starcie gry, menu wczytuje mi mody pobrane przez Steam ( 11 modów ), a
" czysty " folder Data też nie jest taki znowu czysty, gdyż zawiera te właśnie pliki
danych wczytywane ze Steam przy starcie gry. Być może dlatego mam problem z Realistic
Water Two, tzn. jak zaznaczę wszystko w opcjach przy uruchamianiu moda na Nexusie to
wywala mi grę do pulpitu po ukazaniu się menu gry.


Mody pobierane ze Steama przez Workshop to cały czas "zwykłe" mody, posiadają więc pliki .esp i zasoby (spakowane w .bsa). NMM także powinien je widzieć.

Wywalanie po logo gry jest spowodowane tzw. brakującym masterem - czyli jakiś mod, którego próbujesz używać, wymaga innego moda w formacie .esm, którego nie posiadasz. Powoduje to crash.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.03.2015 o 14:47, Minamir napisał:


Mody pobierane ze Steama przez Workshop to cały czas "zwykłe" mody, posiadają więc pliki
.esp i zasoby (spakowane w .bsa). NMM także powinien je widzieć.

Wywalanie po logo gry jest spowodowane tzw. brakującym masterem - czyli jakiś mod, którego
próbujesz używać, wymaga innego moda w formacie .esm, którego nie posiadasz. Powoduje
to crash.


Dziwne, byłem pewien, że to się dubluje.
A tak właściwie to po co mieć dwa razy to samo, skoro wersja z Nexusa oferuje więcej opcji przy uruchomieniu do wyboru, a wersja ze Steam, nic?
Ciekawe, czego może wymagać ten RWT do uruchomienia wszystkich opcji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.03.2015 o 15:12, lis_23 napisał:

Dziwne, byłem pewien, że to się dubluje.
A tak właściwie to po co mieć dwa razy to samo, skoro wersja z Nexusa oferuje więcej
opcji przy uruchomieniu do wyboru, a wersja ze Steam, nic?
Ciekawe, czego może wymagać ten RWT do uruchomienia wszystkich opcji?



W jakim sensie dwa razy to samo? Jeśli pobrałeś jakiś mod z Nexusa, to nie widzę sensu pobierać go jeszcze raz z Workshopa.

Realistic Water Two zawiera dodatkowe .esp, które wymagają np. Falskaar, Wyrmstooth czy Realistic Needs and Diseases oraz oczywiście DLCki. Jeśli ich nie masz, to po prostu odznacz te nadmiarowe .esp, albo ponownie zainstaluj moda bez wybierania niepotrzebnych opcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.03.2015 o 15:20, Minamir napisał:



W jakim sensie dwa razy to samo? Jeśli pobrałeś jakiś mod z Nexusa, to nie widzę sensu
pobierać go jeszcze raz z Workshopa.

Najpierw pobrałem go ze Steama, zanim jeszcze zacząłem się bawić w modowanie gry. Tyle, że działa dopiero ta wersja ściągnięta z Nexusa.

Dnia 23.03.2015 o 15:20, Minamir napisał:

Realistic Water Two zawiera dodatkowe .esp, które wymagają np. Falskaar, Wyrmstooth czy
Realistic Needs and Diseases oraz oczywiście DLCki. Jeśli ich nie masz, to po prostu
odznacz te nadmiarowe .esp, albo ponownie zainstaluj moda bez wybierania niepotrzebnych
opcji.


Nie odznaczyłem lokacji, które pojawiają się w modach zrobionych przez fanów, mam tylko główny świat i dwa oficjalne DLC. W opcjach moda nie mogę odznaczyć ostatnich opcji, other 9 fotka ).
Jak je odznaczę, grę wywala do pulpitu.

20150324000633

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do tekstur to już sam nie wiem, co robię nie tak ...
Uruchomiłem tekstury tak, jak zalecał autor ( tekstury na końcu, wcześniej SMIM ) i nadal jest źle. Większość tekstur jest ok, prócz tej trawy, która jest rozmyta + te czarne miejsca.
Wywaliłem ENB i jest tak samo.
Sprawdzę jeszcze K ENB PLE, bo tam było chyba ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się wydaje, że się chyba nie nadaję do tego modowania Skyrima ...
Nie ważne, jakich tekstur użyję, jest źle, lub bardzo źle ...
Na 4K Parallax mam problemy z tymi terenami z fotki ( są to zwykle porośnięte głazy, itp. ), ale doszły też rozmazane mury, jakieś kamienie, mury przy schodach, wnętrza wież, itp. ( ta wieża obok Białej Granii i jej okolice ).
Na Tamriel Reoladed HD nie ma problemu z tą trawą, ale cała reszta pozostaje.
Próbowałem już różnej kombinacji, różnych tekstur, odpalam je na końcu a i tak jest źle.
Wiecie, co jest najzabawniejsze? Gdy nie przejmowałem się kolejnością odpalania modów na NMM i uruchamiałem je jak popadło, to było dobrze ;)
Jeszcze jedna rzecz: LOOT pokazuje mi na końcu, że siedem modów jest " dirty ", może w tym jest problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Angielskiego w ogole nie znasz, nawet podstaw? - to jak grales na psx - byly wtedy dobre solucje ?
Patrze na tekst przy legendary i tam
Do not select the aforementioned files if you select this legendary addon
Nie wybieraj wyżej wymienione pliki, jeśli wybierzesz tę legendarną dodatek tak pisze google-translate, oczywiscie srednio poprawne tlumaczenie, ale sens zachowany jest.

-zakladam, ze masz Dawnguard i Dragonborn zainstalowane-
Wybierasz
albo Legendary *ktore zawiera w sobie New land -Dawnguard i Dragonborn- i Waves -Dawnguard i Dragonborn-* bez zaznaczania tych opcji ponizej
albo zaznaczasz
New land -Dawnguard i Dragonborn- i Waves -Dawnguard i Dragonborn- bez zaznaczania Legendary
-bo sugeruje sie obrazkiem, wg ktore masz wszystko TO zaznaczone, a ma byc 1 zaznacznie lub 4 zaznaczenia.-

Jest tez dopisek, ze mod ma miec (prawie)najwyzszy priorytet/ byc (prawie) na koncu kolejki ladowania - czy ktore tam pojecie jest bardziej zrozumiale.

uruchamiałem je jak popadło, to było dobrze
to zrob czystke -nowe DATA- i zainstaluj je od nowa i tyle, bo wg. mnie jest tam balagan bo masz min.3 paczki z teksturami nakladajace sie na siebie.
albo zrob sobie odpoczynek od skyrim i zagraj w Risen/divinity/mordor/unity albo sprobuj zmodowac morrowinda czy obliviona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sorry, że długo nie odpisywałem, ale od dwóch dni gram w Bloodborne, a doszedł jeszcze PoE, więc irytujący Skyrim zszedł na dalszy plan ;)

Dnia 24.03.2015 o 17:26, Sarinew napisał:

Angielskiego w ogole nie znasz, nawet podstaw? - to jak grales na psx - byly wtedy dobre
solucje ?


Znam podstawy.

Dnia 24.03.2015 o 17:26, Sarinew napisał:


-zakladam, ze masz Dawnguard i Dragonborn zainstalowane


Tak, posiadam premierowe wydanie Skyrima, oraz Anthology, skąd mam DLC.

Dnia 24.03.2015 o 17:26, Sarinew napisał:

to zrob czystke -nowe DATA- i zainstaluj je od nowa i tyle, bo wg. mnie jest tam balagan
bo masz min.3 paczki z teksturami nakladajace sie na siebie.
albo zrob sobie odpoczynek od skyrim i zagraj w Risen/divinity/mordor/unity albo sprobuj
zmodowac morrowinda czy obliviona.


Heh, problem w tym, że mój Data nie jest taki znowu " czysty ", gdyż zawiera wszystkie wpisy z modów pobranych przez Steama - właśnie dlatego wolałbym wyłączyć te mody w plikach.
Nie, dziękuję - skoro tak źle mi idzie modowanie Skyrima, który jest najnowszą odsłoną, to co dopiero mówić o Oblivionie lub, o zgrozo, o Morrowindzie? ;)
Zastanawiam się jeszcze, czy problemy z teksturami to nie wina zbyt małej ilości pamięci VRAM na karcie, ale wcześniej było ok, więc sam już nie wiem.

20150326004912

20150326004944

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z ktoregos posta sadzilem, ze masz kopie data bez dodatkowych tekstur i modow, ale skoro nie masz to musialbys zrobic--najprosciej to nazwe obecnego foldera Skyrim zmienic(jak chcesz zachowac obecna wersje), a w steamie dac weryfikacje plikow, zacznie pobierac i juz masz czystego skyrima, a obok zmodowana gre- chcesz cos sprawdzic w zmodowanej grze- zmieniasz nazwe nowego na inna, a staremu dajesz skyrim i tyle(no i pliki ini skopiowac/zmieniac nazwe?). W ramach przyspieszenia pobierania mozesz dac pauza w czasie pobierania i z folderu data skopiowac pliki BSA i esm, te podstawowe gry zaczynajace sie skyrim - i od DLCi, (pominac BSA i esp dodane przez mody) bo pare GB zajmuja, a pliki sa takie same, wiec bedzie mniej pobierania.

właśnie dlatego wolałbym wyłączyć te mody w plikach.
mam watpliwosci czy to wylaczenie dobrze dziala z dodatkowymi teksturami- NMM w tym przypadku moze cos zle dzialac, dlatego proponuje czyste data bez dodatkowych tekstur i modow i robienie kopii data po kazdym jego dobrym zmodowaniu. (oraz posiadadaniu dodatkowej kopii czystego data, by przywrocic czyste data po zlym zmodowaniu-jak bardzo zle pojdzie)

Zastanawiam się jeszcze, czy problemy z teksturami to nie wina zbyt małej ilości pamięci VRAM na karcie,
Dawno temu pisalem, ze trzeba to zmierzyc -sprawdz gadzet na pulpicie lub msi afterburner, ten drugi chyba ma opcje zapisywania logow.
A jak wygladala gra-wtedy gdy po 40 minutach zawiesila- a teraz z z bledami typu dziurami w ziemi ?

Masz jeszcze SKSE do "zainstalowania", ,modyfikacja dwoch .ini
Trzeba sprawdzic gre z czystym data czyli zaczac na swiezo, i modowac od zera bo obecne data zostawilbym dla zabawy/eksperymentow.- bo piszac posta nikt nie sprawdzi pod lupa co tam w srodku jest. Ewentualnie moglbys sprawdz MO jak bedziesz mial czyste data, no i uzywajac MO nie bedziesz musial robic kopii data po dobrym zmodowaniu.

W skrocie bez czystego data i ponownym zmodowaniu, (a potem sprawdzeniu jak gra sie zachowuje z SKSE i zmodyfikowanymi ini) nie ma co pisac.
luzna mysl -a moze nawet szalona-
W MO jest opcja kopii profilu- jakbys znalazl kogos, kto uzywa MO i ma ladnie zmodowana gre to moglbys uzyc jego profili i tylko sciagac mody i aktywowac(+ewentualnie instrukcje/korekty/porady) albo nawet bez MO ktos zdalnie(siedzac gdzies tam) moglby zmodowac gre, ale nie wiem czy bym sie na takie cos zgodzil.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jakby problem byly tylko z podlozem to
Mozesz skyrim\data\textures\landscape\ folder landscape skasowac/zmienic nazwe i tworzyc nowy pusty landscape i wrzucic do niego recznie zawartosc(tak jak trzeba czyli w nim bedzie kilka folderow i duzo "luznych plikow dds) paczek Zerwas1 a potem paczek 2015 terrain (polecalbym recznie kopiowac pliki i uzycie zbiorczych paczek) i odpalic gre bez wlaczania Tamriel Reoladed HD, a potem z nim.

Mozesz tez wylaczyc pobieranie modow z steam workshop, bo przy pierwszym uruchomieniu gry przy czystej reinstalce, steam zacznie znow je pobierac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować